voudas Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Απρίλιος 14, 2010 το στόρι ως εξής... γενέθλια ο αδερφός, θα μαζευτούν λεφτά από φίλους για δώρο... πάντα ήθελε σαξόφωνο... όποιος έχει ασχοληθεί, επειδή βλέπω υπάρχουν κατηγορίες (tenor/alto/soprano κλπ) μπορεί να δώσει info για τι επιλέγει κάποιος αρχάριος και γιατί? επίσης τα σαξόφωνα που βλέπω 350-400 ευρώ, έχει νόημα να τα κοιτάω ή είναι ψεύτικα πχ? thx
sotiris Απρίλιος 14, 2010 #2 Απρίλιος 14, 2010 Είμαι πολύ αρχάριος παίκτης.Επειδή παίζω αρκετά μουσικά όργανα, έχω ως πάγια θέση ότι το πρώτο όργανο που παίρνει κάποιος δεν θα πρέπει να είναι πολύ ακριβό, διότι σίγουρα δεν θα κρατήσει για πάντα.Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ ο ήχος του tenor sax, και γι' αυτό πήρα ένα τέτοιο, από thomann (το πιο φτηνό, όχι κάτι ιδιαίτερο).Το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να παίξω λόγω του πολύ δυνατού του ήχου.Επίσης είναι λίγο βαρύ και άβολο.Πιστεύω ότι πιο πρακτικό είναι ένα alto sax για αρχή (είναι και πιο φτηνό από το tenor), και μετά βλέπει ο ίδιος αν θέλει κάτι άλλο.
sotiris Απρίλιος 14, 2010 #3 Απρίλιος 14, 2010 Σαξόφωνο και κλαρινέττο σόλο.Το σαξ νομίζω είναι τενορ[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Pd7oo1biPBE]YouTube - Grim Fandango Soundtrack- 'Swanky Maximino'[/ame]
Κοπρίτης Απρίλιος 14, 2010 #5 Απρίλιος 14, 2010 Kωστη alto θα προτεινα κι εγω...εγω τουλαχιστον με τετοιο ξεκινησαειναι αρκετα ευχρηστο απο θεμα ογκου, βαρους, παραγωμενης εντασης ηχου και απαιτουμενων πνευμονιωντωρα οσο αφορα μαρκα δεν ξερω να σου πω πολλααπλα να κοιταξει να ειναι απο εταιρεια-καταστημα που μπορει να σε καλυψει σε θεμα ανταλλακτικων/συντηρησηςκαι εαν σκοπευει να ασχοληθει με μαθηματα/ωδειο κτλ, πες μου να σου βρω ανθρωπο
voudas Απρίλιος 14, 2010 Author #6 Απρίλιος 14, 2010 δλδ κάτι τέτοιο? στέλνει γρήγορα ο thomann?το θέμα μου είναι να μπορεί να ξεκινήσει, να μην είναι κάτι τόσο κακό που ουσιαστικά θα τον αποτρέψει...