Jump to content

ξέρει κανείς από...σαξόφωνο???

voudas

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

το στόρι ως εξής... γενέθλια ο αδερφός, θα μαζευτούν λεφτά από φίλους για δώρο... πάντα ήθελε σαξόφωνο...

όποιος έχει ασχοληθεί, επειδή βλέπω υπάρχουν κατηγορίες (tenor/alto/soprano κλπ) μπορεί να δώσει info για τι επιλέγει κάποιος αρχάριος και γιατί?

επίσης τα σαξόφωνα που βλέπω 350-400 ευρώ, έχει νόημα να τα κοιτάω ή είναι ψεύτικα πχ?

thx

saxophone-emoticon.gif

Είμαι πολύ αρχάριος παίκτης.

Επειδή παίζω αρκετά μουσικά όργανα, έχω ως πάγια θέση ότι το πρώτο όργανο που παίρνει κάποιος δεν θα πρέπει να είναι πολύ ακριβό, διότι σίγουρα δεν θα κρατήσει για πάντα.

Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ ο ήχος του tenor sax, και γι' αυτό πήρα ένα τέτοιο, από thomann (το πιο φτηνό, όχι κάτι ιδιαίτερο).

Το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι δεν μπορώ να παίξω λόγω του πολύ δυνατού του ήχου.

Επίσης είναι λίγο βαρύ και άβολο.

Πιστεύω ότι πιο πρακτικό είναι ένα alto sax για αρχή (είναι και πιο φτηνό από το tenor), και μετά βλέπει ο ίδιος αν θέλει κάτι άλλο.

Σαξόφωνο και κλαρινέττο σόλο.

Το σαξ νομίζω είναι τενορ

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Pd7oo1biPBE]YouTube - Grim Fandango Soundtrack- 'Swanky Maximino'[/ame]

Kωστη alto θα προτεινα κι εγω...

εγω τουλαχιστον με τετοιο ξεκινησα

ειναι αρκετα ευχρηστο απο θεμα ογκου, βαρους, παραγωμενης εντασης ηχου και απαιτουμενων πνευμονιων

τωρα οσο αφορα μαρκα δεν ξερω να σου πω πολλα

απλα να κοιταξει να ειναι απο εταιρεια-καταστημα που μπορει να σε καλυψει σε θεμα ανταλλακτικων/συντηρησης

και εαν σκοπευει να ασχοληθει με μαθηματα/ωδειο κτλ, πες μου να σου βρω ανθρωπο

δλδ κάτι τέτοιο? στέλνει γρήγορα ο thomann?

το θέμα μου είναι να μπορεί να ξεκινήσει, να μην είναι κάτι τόσο κακό που ουσιαστικά θα τον αποτρέψει...

δλδ κάτι τέτοιο? στέλνει γρήγορα ο thomann?

το θέμα μου είναι να μπορεί να ξεκινήσει, να μην είναι κάτι τόσο κακό που ουσιαστικά θα τον αποτρέψει...

εφοσον καταληξει σε alto που ειναι ετσι κι αλλιως καταλληλο για αρχαριο