Shidokanjohn Απρίλιος 11, 2010 #41 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2010 Η διαφορα ειναι οτι μπορει να σου αλλαξουν κατι...ομως εκεινοι τελικα να φανε χ απο το εργοστασιο.Σπανιο μεν συμβαινει δε.Γιαυτο και στην σελιδα γραφει εγγυηση πλαισιο,.Δεν περιμενουν τι θα παει το εργοστασιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pancho Απρίλιος 11, 2010 #42 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2010 Ας υποθέσουμε ότι η κάρτα γραφικών ή το τροφοδοτικό που αγόρασα, λειτουργεί μεν , αλλά όχι με τον φυσιολογικό τρόπο.Π.χ. : η κάρτα γραφικών ή το τροφοδοτικό λειτουργεί κανονικά χωρίς κάποιο πρόβλημα, αλλά παράγει θόρυβο πέραν του φυσιολογικού ( διαπιστωμένο ).Μπορούν να μου αρνηθούν αντικατάσταση, από τη στιγμή που το "πρόβλημα" μπορεί να διαπιστωθεί πολύ εύκολα ? ( ειδικά αν βάλουμε 2 ίδια προιόντα δίπλα δίπλα . . .)Εννοείται πως εγώ δεν μπορώ να παρέμβω, γιατί θα χάσω την εγγύηση, αν κάνω πως βάζω κατσαβίδι . . . Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrik85 Απρίλιος 11, 2010 #43 Κοινοποίηση Απρίλιος 11, 2010 Δεν χρειαζεται φιλε μου να βαλεις κατσαβιδι... Οποιος κτλβε-κτλβε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.