Jump to content



Ερώτηση για Πλαίσιο Rma/Πιστωτικά


Trollarw

Recommended Posts

Καλημέρα, μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω , σχετικά με την πολιτική του

Πλαίσιο πάνω σε θέματα Rma και έκδοσης πιστωτικών.

Το σενάριο είναι αυτό: Αγοράζω ένα σχετικά ακριβό προιόν, πχ μια

κάρτα γραφικών που κάνει σήμερα 450€ . Αν μετά από ένα 6μηνο

η κάρτα μας αφίσει χρόνους και απλά δεν είναι λειτουργική τότε

τι γίναιτε με το πλαίσιο? πόσο ξεκρέμαστους μας αφήνει? ( για το e-shop

έχω ακούσει τα χειρότερα για αυτό το λέω έτσι) .

Αν η καινούρια της τιμή είναι 200€ λέω τώρα , θα κόψει πιστωτικό στα

200 ή στα 450?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 42
  • Created
  • Last Reply

φιλε εξαρταται αν η συγκεκριμενη καρτα υπαρχει ακομα στο πλαισιο,ενοειται με πιο χαμηλη τιμη,=τοτε σου δινουν ιδια ακριβως καθως δεν τους συμφερει να σου δωσουν πιστωτικο με την αρχικη τιμη της.τωρα αν δεν υπαρχει ακριβως η ιδια σου προτεινουν ιδιο μοντελο αλλης μαρκας.αυτα αν υπαρχει στο πλαισιο το μοντελο και δεν εχει αλλαξει.αν δεν υπαρχει καν μπορουν να σου δωσουν πιο καλο νεο μοντελο η αλλιως πιστωτικο αναλογως με τις τιμες που επικρατουν στην αγορα την συγκεκριμενη χρονικη περιοδο.παντως πρωσοπικα εγω νομιζω οτι ειναι το μοναδικο καταστημα στο ελαντα που δεν βγαινεις χαμενος στο θεμα after sales

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ενα θεμα που εχει συζητηθει αρκετα στο φορουμ, αλλα δεν υπαρχει απαντηση-διαδικασια που να ακολουθειται στο 100% των περιπτωσεων... αναλογα που θα πεσεις.. Παντως, προσωπικα εχω καταληξει οτι αν σου δωσουν καρτα με υψηλοτερες (εστω και λιγο) επιδοσεις (αν και χαμηλοτερης τιμης σε σχεση με αυτο που πληρωσες αρχικα), πρεπει να ειμαστε ευχαριστημενοι.

Βεβαιως, σε καποιες περιπτωσεις ισως υπαρχουν κι αλλες συνθηκες (πχ. θορυβος καρτας, μαρκα κτλ) αλλα κατα βασει το καλο του Πλαισιου ειναι οτι μπορεις να συννενοηθεις με τους υπευθυνους και να βρεις ακρη.

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν απατώμαι είναι:

Facts:

1) Αντικατάσταση με όμοια

2) Αντικατάσταση με ανάλογη

3) Πιστωτικό στην τιμή αγοράς

Αυτά παίζουν ανάλογα την περίπτωση, πότε υπέρ του καταναλωτή, πότε υπέρ του καταστήματος.

Case studies

Περίπτωσις Α:

Αγοράζεις μία 9800GT σε τιμή προσφοράς 50€ και την καις. Πας πίσω και απαιτείς αντικατάσταση με μία GTX280 πχ. Θα πάρεις πιστωτικό 50€ κι ας δικαιούσαι άλλη όμοια.

Περίπτωσις Β:

Αγοράζεις μία 9600GT στα 100€, σου καίγεται τώρα, 2 χρόνια μετά. Πας πίσω να την αλλάξεις και παίρνεις πιστωτικό ή μία ανάλογη της επιλογή σου.

Περίπτωσις Γ:

Αγοράζεις μία 9600GT με 2 χρόνια εγγύηση. Ρέστος και άφραγκος OCer, αναζητώντας νεότερη τεχνολογία καίει την κάρτα 1 χρόνο, 11 μήνες και 29 ημέρες μετά την αγορά της. Την πάει πίσω όλο χαρά ανυπομονόντας για τη νέα του GT260 ή 5770. Ο υπάλληλος επιστρέφει από το service κρατώντας μία ξεχασμένη 9600GT που το κατάστημα ντρέπονταν να βγάλει στα ράφια.

Βιβλιογραφία:

Τα άπαντα του Τζέι Πάβλυ

Χαϊδεύοντας το Γορίλλα

Φτάνοντας το ζενίθ του Βούδα

:hehe:

Link to comment
Share on other sites

+1000

Δεν συνηθίζω να γράφω στα forum, συνήθως βαριέμαι αλλά θα κάνω μια εξαίρεση. Όταν γράφετε "κανείς δεν χάνει από το τάδε.... το μοναδικό...." και προσθέτετε +1000 και +99999999999999 το έχετε ψάξει το θέμα; Έχετε κάνει έρευνα αγοράς; Που στηρίζετε την άποψη σας; Επειδή λοιπόν ενέχει κίνδυνο τα γραφόμενα μας κατευθύνουν λανθασμένα κάποιον, καλό είναι να μιλάμε βάση γεγονότων και προσωπικών εμπειριών. Από την έρευνα που έχω κάνει λοιπόν έχω να αναφέρω τα εξής:

- Για το συγκεκριμένο κατάστημα η πολιτική που ακολουθείτε στο θέμα των πιστωτικών τιμολογίων είναι για κλάματα. Συνήθως εξαρτάται από τα κέφια των υπαλλήλων - προϊσταμένων και πόση διάθεση έχει ο πελάτης για φασαρία. Η συνήθης πρακτική τους όταν επιστρέφεται ένα προιόν είναι:

α. Ο πελάτης επιθυμεί το ίδιο προιόν για αντικατάσταση, αν υπάρχει στο στοκ το αντικαταστούνε και κόβεται νέο τιμολόγιο ΠΡΟΣΟΧΗ στην τρέχουσα τιμή, που αν είστε τυχεροί και είναι η ίδια έχει καλώς, αλλιώς είναι αρκετά πιθανόν να είναι χαμηλότερη από την αρχική τιμή αγοράς. Αν λοιπόν για κάποιο λόγο μετά από π.χ ένα χρόνο το προιόν ξαναχαλάσει και το πάμε για αντικατάσταση και δεν υπάρχει στοκ, και καταφέρουμε (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) να πάρουμε πιστωτικό τιμολόγιο αυτό θα είναι στην τιμή της 2ης απόδειξης (τότε τρέχουσας) και όχι στην αρχική! (θα αναφέρω παρακάτω τι κάνουν άλλες μεγάλες αλυσίδες σε αυτές τις περιπτώσεις, και εδώ αποχτά βάση το σχόλιο του φίλου περί "μοναδικότητας")

β. Το προιόν δεν υπάρχει στο στοκ. Σας προτείνουν αντικατάσταση με παρόμοιο προιόν βάση της σημερινής "αντικειμενικής" (έτσι την χαρακτηρίζουνε - υποκειμενικής θα λεγα εγώ) του αξίας. Αν το δεχτείτε (ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ) ακολουθείτε η διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω.

γ. Το προιόν δεν υπάρχει πλέον και ο πελάτης ζητάει πιστωτικό τιμολόγιο. Θα σας πούνε φυσικά ότι θα γίνει στην "αντικειμενική αξία" (χαμηλότερη τιμή δηλαδή οπότε είστε χαμένοι). Θέτω τα εξής ερωτήματα:

- Ποιός καθορίζει την αντικειμενική αξία; Για μένα π.χ έχει ανεκτίμητη αξία γιατί μου το πήρε δώρο η πρώην μου για την οποία έχω μεγάλο καημό. Θα με παρηγορήσετε επιστρέφοντας μου ένα πολύ μεγάλο ποσό ώστε να νιώσω καλύτερα;

- Αν το προιόν που επιστρέφω το χω πάρει π.χ 150€ και μετά από 11 μήνες χαλάει και το επιστρέφω και το κατάστημα πλέον το πουλάει στο καλάθι για να ξεστοκάρει σε τιμή προσφοράς 30€ θα μου επιστρέψετε την αντικειμενική αξία που καθορίζεται εσείς ως 30€;

- Αν το προιόν το είχα αγοράσει σε τιμή προσφοράς και μετά από μια βδομάδα βγεί από την προσφορά και κάτι συμβεί και το επιστρέψω θα μου δώσετε παραπάνω χρήματα αφού έχει ανέβει η "αντικειμενική" του αξία; Δεν νομίζω!

- Αληθεύει ότι οι αντιπροσωπίες των προίοντων επιστρέφουν στο κατάστημα την ΑΡΧΙΚΗ αξία (αν όχι σε χρήματα τότε γίνεται με συμψηφισμό νέων παραγγελιών) του προϊόντος βάση της ΑΡΧΙΚΗΣ απόδειξης που τους αποστέλλεται από το προβληματικό προιόν; Σε αυτή την περίπτωση τη διαφορά μεταξύ της αρχικής τιμής και της τρέχουσας "αντικειμενικής" ποιος την καρπώνεται; Το παγκάρι της εκκλησίας....

Συμβουλή μου είναι σε καμία περίπτωση να μην δεχτείτε αντικατάσταση με προιόν χαμηλότερης αξίας, να απαιτήσετε πιστωτικό τιμολόγιο στην αρχική τιμή, αν δεν τα καταφέρετε ζητήστε η απόδειξη του προιόντος, με το οποίο θα σας το αντικαταστήσουν, να μην είναι μικρότερη από την αρχική τιμή. Οπότε την μία μέρα το παίρνετε και την άλλη το επιστρέφετε (αχρησιμοποίητο φυσικά) και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σας δώσουν πιστωτικό τιμολόγιο στην τιμή της απόδειξης.

Όλα αυτά τα γράφω για να γνωρίζετε ακριβώς τι γίνεται και μπας και το συγκεκριμένο κατάστημα αποφασίσει να αλλάξει πολιτική στο θέμα των επιστροφών. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών, τα mediamarkt (για να λέμε και τα σωστά) σου δίνουν πιστωτικό τιμολόγιο στην αρχική τιμή, ΑΣΧΕΤΩΣ της τρέχουσας και εφόσον δεν υπάρχει πλέον το προιόν στο στοκ, ακόμα και να χουν περάσει 23 μήνες αρκεί να το καλύπτει η εγγύηση, χωρίς να σε ζαλίζουν.

Στον φίλο που ξεκίνησε το forum και επειδή οι κάρτες γραφικών χάνουν γρήγορα την αξίας τους ας λάβει υπόψη του αυτά που έγραψα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν συνηθίζω να γράφω στα forum, συνήθως βαριέμαι αλλά θα κάνω μια εξαίρεση. Όταν γράφετε "κανείς δεν χάνει από το τάδε.... το μοναδικό...." και προσθέτετε +1000 και +99999999999999 το έχετε ψάξει το θέμα; Έχετε κάνει έρευνα αγοράς; Που στηρίζετε την άποψη σας; Επειδή λοιπόν ενέχει κίνδυνο τα γραφόμενα μας κατευθύνουν λανθασμένα κάποιον, καλό είναι να μιλάμε βάση γεγονότων και προσωπικών εμπειριών. Από την έρευνα που έχω κάνει λοιπόν έχω να αναφέρω τα εξής:

- Για το συγκεκριμένο κατάστημα η πολιτική που ακολουθείτε στο θέμα των πιστωτικών τιμολογίων είναι για κλάματα. Συνήθως εξαρτάται από τα κέφια των υπαλλήλων - προϊσταμένων και πόση διάθεση έχει ο πελάτης για φασαρία. Η συνήθης πρακτική τους όταν επιστρέφεται ένα προιόν είναι:

α. Ο πελάτης επιθυμεί το ίδιο προιόν για αντικατάσταση, αν υπάρχει στο στοκ το αντικαταστούνε και κόβεται νέο τιμολόγιο ΠΡΟΣΟΧΗ στην τρέχουσα τιμή, που αν είστε τυχεροί και είναι η ίδια έχει καλώς, αλλιώς είναι αρκετά πιθανόν να είναι χαμηλότερη από την αρχική τιμή αγοράς. Αν λοιπόν για κάποιο λόγο μετά από π.χ ένα χρόνο το προιόν ξαναχαλάσει και το πάμε για αντικατάσταση και δεν υπάρχει στοκ, και καταφέρουμε (γιατί περί κατορθώματος πρόκειται) να πάρουμε πιστωτικό τιμολόγιο αυτό θα είναι στην τιμή της 2ης απόδειξης (τότε τρέχουσας) και όχι στην αρχική! (θα αναφέρω παρακάτω τι κάνουν άλλες μεγάλες αλυσίδες σε αυτές τις περιπτώσεις, και εδώ αποχτά βάση το σχόλιο του φίλου περί "μοναδικότητας")

β. Το προιόν δεν υπάρχει στο στοκ. Σας προτείνουν αντικατάσταση με παρόμοιο προιόν βάση της σημερινής "αντικειμενικής" (έτσι την χαρακτηρίζουνε - υποκειμενικής θα λεγα εγώ) του αξίας. Αν το δεχτείτε (ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ) ακολουθείτε η διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω.

γ. Το προιόν δεν υπάρχει πλέον και ο πελάτης ζητάει πιστωτικό τιμολόγιο. Θα σας πούνε φυσικά ότι θα γίνει στην "αντικειμενική αξία" (χαμηλότερη τιμή δηλαδή οπότε είστε χαμένοι). Θέτω τα εξής ερωτήματα:

- Ποιός καθορίζει την αντικειμενική αξία; Για μένα π.χ έχει ανεκτίμητη αξία γιατί μου το πήρε δώρο η πρώην μου για την οποία έχω μεγάλο καημό. Θα με παρηγορήσετε επιστρέφοντας μου ένα πολύ μεγάλο ποσό ώστε να νιώσω καλύτερα;

- Αν το προιόν που επιστρέφω το χω πάρει π.χ 150€ και μετά από 11 μήνες χαλάει και το επιστρέφω και το κατάστημα πλέον το πουλάει στο καλάθι για να ξεστοκάρει σε τιμή προσφοράς 30€ θα μου επιστρέψετε την αντικειμενική αξία που καθορίζεται εσείς ως 30€;

- Αν το προιόν το είχα αγοράσει σε τιμή προσφοράς και μετά από μια βδομάδα βγεί από την προσφορά και κάτι συμβεί και το επιστρέψω θα μου δώσετε παραπάνω χρήματα αφού έχει ανέβει η "αντικειμενική" του αξία; Δεν νομίζω!

- Αληθεύει ότι οι αντιπροσωπίες των προίοντων επιστρέφουν στο κατάστημα την ΑΡΧΙΚΗ αξία (αν όχι σε χρήματα τότε γίνεται με συμψηφισμό νέων παραγγελιών) του προϊόντος βάση της ΑΡΧΙΚΗΣ απόδειξης που τους αποστέλλεται από το προβληματικό προιόν; Σε αυτή την περίπτωση τη διαφορά μεταξύ της αρχικής τιμής και της τρέχουσας "αντικειμενικής" ποιος την καρπώνεται; Το παγκάρι της εκκλησίας....

Συμβουλή μου είναι σε καμία περίπτωση να μην δεχτείτε αντικατάσταση με προιόν χαμηλότερης αξίας, να απαιτήσετε πιστωτικό τιμολόγιο στην αρχική τιμή, αν δεν τα καταφέρετε ζητήστε η απόδειξη του προιόντος, με το οποίο θα σας το αντικαταστήσουν, να μην είναι μικρότερη από την αρχική τιμή. Οπότε την μία μέρα το παίρνετε και την άλλη το επιστρέφετε (αχρησιμοποίητο φυσικά) και είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ να σας δώσουν πιστωτικό τιμολόγιο στην τιμή της απόδειξης.

Όλα αυτά τα γράφω για να γνωρίζετε ακριβώς τι γίνεται και μπας και το συγκεκριμένο κατάστημα αποφασίσει να αλλάξει πολιτική στο θέμα των επιστροφών. Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι μεγάλη αλυσίδα ηλεκτρικών ειδών, τα mediamarkt (για να λέμε και τα σωστά) σου δίνουν πιστωτικό τιμολόγιο στην αρχική τιμή, ΑΣΧΕΤΩΣ της τρέχουσας και εφόσον δεν υπάρχει πλέον το προιόν στο στοκ, ακόμα και να χουν περάσει 23 μήνες αρκεί να το καλύπτει η εγγύηση, χωρίς να σε ζαλίζουν.

Στον φίλο που ξεκίνησε το forum και επειδή οι κάρτες γραφικών χάνουν γρήγορα την αξίας τους ας λάβει υπόψη του αυτά που έγραψα.

κυριε απο τα λεγομενα σας και απο το οτι ειναι το 1 ος σας post εδω μαλλλον καποια εμμεση η αμμεση σχεση εχετε με eshop μερια.εμεις εδω δεν παιρνουμε καμοια πλευρα αφου σπρωχνουμε τα καλα μας λεφτουδακια για το παθος μας με το αθλημα του pc.και πιστεψε με ειμαι 39 χρονων και το εχω ψαξει πολυ το θεμα με τα μαγαζια πληροφορικης και δεν ειπαμε οτι το πλαισιο ειναι νο 1 αλλα στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος

Link to comment
Share on other sites

η ερευνα σου ειναι προιον προσωπικης εμπειριας?

ειναι προιον καποιας ερευνας ενος ικανοποιητικου δειγματος πελατων?

διοτι μια αναζητηση στο φορουμ μας, σε αντιστοιχης θεματολογιας νηματα,θα εμπλουτισει ευχαριστα την ερευνα σου και ισως να σε εκπληξουν τα αποτελεσματα της...

εχουμε αρκετο υλικο οσο αφορα πιστωτικα και rma...

Link to comment
Share on other sites

Ο george12 τα λέει σωστά.

Αυτά έγραφα πέρσυ και με κράζανε... btw.

Κι όμως είναι ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟ. Για διαβάστε προσεκτικά:

Αγοράζεις κάτι που κοστίζει 600 εύρώ από το Πλαίσιο για παράδειγμα, το οποίο κατάστημα έχει κέρδος -ας πούμε- 100 ευρώ (δηλαδή έχει 500 κόστος αγοράς χονδρικής). Ας αφήσουμε έξω το ΦΠΑ για να μην περιπλέξουμε το παράδειγμα. Το μαγαζί το ΚΕΡΔΟΣ του το έχει βγάλει, σωστά; Και το κέρδος του είναι επί του ποσού των 600 ευρώ. Καλά ως εδώ;

Όταν μετά από π.χ. 2 χρόνια χαλάσει το part και η αξία του είναι 200 ευρώ, το μαγαζί όταν σου πιστώνει 200 ευρώ, σε έχει κλέψει ναι ή όχι; Το κέρδος του το κατάστημα το έχει βγάλει. Πιστώνοντας σου 600 ευρώ θα αγοράσεις κάτι άλλο με ανάλογη τιμή και ανάλογο επίπεδο κέρδους του καταστήματος με το προηγούμενο (αφού όπως ξέρουμε το ποσοστό κέρδους σε hardware είναι μικρό και συνήθως πάνω-κάτω το ίδιο).

Το χαλασμένο part που κόστιζε 600 ευρώ (500 αγορά χονδρικής από τον αντιπρόσωπο) θα πιστωθεί από τον προμηθευτή προς το κατάστημα (σαν RMA) και θα αποσταλλεί άλλο ανάλογο και προφανώς νεότερο προϊόν ανάλογης αξίας το οποίο θα πουληθεί και θα αποφέρει πάλι το ανάλογο κέρδος στο κατάστημα. Άρα το κατάστημα ΌΧΙ μόνο δεν χάνει πουθενά, αλλά κερδίζει διπλά πιστώνοντας χαμηλότερη αξία από αυτή της αγοράς.

Και τέλος... δεν ξέρω πως αντιλαμβάνεσαι την "λογική", αλλά επαναλαμβάνω πως ο νόμος ορίζει πιστωτικό στην αξία άγοράς (και άλλα χαριτωμένα όπως πίστωση ΚΑΙ των εξόδων απόστολής αλλά και τόκων επί της αρχικής αξίας, κ.λ.π.).

Τα links είναι ακριβώς παραπάνω. Εσύ τι αμφισβητείς ακριβώς, το κατά πόσο ο νόμος ισχύει, το κατά πόσο είναι... "λογικός", ή απλά συμβαίνει κάτι άλλο που δεν θες να πεις;

Link to comment
Share on other sites

κυριε απο τα λεγομενα σας και απο το οτι ειναι το 1 ος σας post εδω μαλλλον καποια εμμεση η αμμεση σχεση εχετε με eshop μερια.εμεις εδω δεν παιρνουμε καμοια πλευρα αφου σπρωχνουμε τα καλα μας λεφτουδακια για το παθος μας με το αθλημα του pc.και πιστεψε με ειμαι 39 χρονων και το εχω ψαξει πολυ το θεμα με τα μαγαζια πληροφορικης και δεν ειπαμε οτι το πλαισιο ειναι νο 1 αλλα στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος

Γιώργο με λένε, δεν χρειάζεται ο πληθυντικός, είμαι και νεότερος. Δεν έχω καμία σχέση με το e-shop απλά επείδη είχα ταλαιπωρηθεί στο παρελθόν κατέθεσα την προσωπική μου εμπειρία και ο σκόπος είναι αποκλειστικά να ενημερωθούν όσοι διάβαζουν για το τι συμβαίνει και να βελτιωθεί το service του συγκεκριμένου μαγαζιού στο οποίο είμαστε πελάτες. Δεν έχω κάποιο συμφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο με λένε, δεν χρειάζεται ο πληθυντικός, είμαι και νεότερος. Δεν έχω καμία σχέση με το e-shop απλά επείδη είχα ταλαιπωρηθεί στο παρελθόν κατέθεσα την προσωπική μου εμπειρία και ο σκόπος είναι αποκλειστικά να ενημερωθούν όσοι διάβαζουν για το τι συμβαίνει και να βελτιωθεί το service του συγκεκριμένου μαγαζιού στο οποίο είμαστε πελάτες. Δεν έχω κάποιο συμφέρον.
ok δεκτον :flower:
Link to comment
Share on other sites

Εγω δε βλεπω κατι κακο σε αυτα που λεει ο george12, δε ξερω πως προεκυψε οτι δουλευει στο e-shop, επειδη λεει κατι αρνητικο για το Πλαισιο, και συνηθως τα αρνητικα ειναι για το e-shop? Λιγο λιγοτερη καχυποψια δε θα εβλαπτε...

Τεσπα, καλα τα λεει, ασχετα αν ισχυει και αυτο που λεει ο oldhag, στους τυφλους βασιλευει ο μονοφθαλμος...οποτε γενικοτερα οι περισσοτεροι ειμαστε ευχαριστημενοι απο αυτο το μαγαζι χωρις να σημαινει οτι ειναι ολοσωστο.

Αυτο σχετικα με το να ζηταμε η αποδειξη του νεου προιοντος (σε περιπτωση αντικαταστασης) να ειναι ομοια με του αρχικου ειναι πολυ σωστη συμβουλη, και ειναι η "καλυψη" του πελατη για οτιδηποτε συμβει μελλοντικα (ακομα και στο να παρει τελικα πιστωτικο αμεσα στην αρχικη τιμη χρησιμοποιωντας τη μεθοδο της επιστροφης που ειπε). Στο κατα ποσο ειναι εφαρμοσιμο εχω τις αμφιβολιες μου...(δηλαδη αν θα το δεχτουν, και αν οχι τι ιστορια θα πρεπει να κανεις...).

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ μπορώ να αναφέρω από προσωπική εμπειρία ότι είχα τύχει της αντιμετώπισης που αναφέρει ο george12 πριν χρόνια από στο εν λόγο κατάστημα.

Σε επιστροφή χαλασμένου μπόρντ πιστώθηκα στην τρέχουσα τιμή του και έχασα κάμποσα χρήματα από την αρχική αξία του.

Το κακό είναι ότι βιαζόμουν να πάρω άλλο μπόρντ για να κάνω τη δουλειά μου και δεν περίμενα να μου το αντικαταστήσουν με ίδιο (το είχαν ακόμα αλλά όχι στο μαγαζί και ήταν πολύ φθηνότερο από την αρχική αξία).

Link to comment
Share on other sites

Ρε φιλαρακια η αλήθεια ειναι καπου στη μέση ..πάντα γενικώς το εν λόγω κατάστημα δείχνει καλή διαάθεση

στο αν σου βγει κατι off ..μου εχουν τύχη περιπτωσεις που άλλαξα πράγματα μονο απειδη ειχα την υποψία ..και το δέχτηκαν ..αφαγα και μια 8800GTS στα 3χρονια και 2 μήνες αγορασμένη 350 € ..δεν εβρισκα την απόδειξη και τοτε αγοράζαμε ως πελάτες λιανικής ..αυτά!!!

Link to comment
Share on other sites

Έλεος ποια με το καλό Πλαίσιο και το κακό Eshop.... Αν στους 10 rma πελάτες του eshop υπάρχουν 2 ευχαριστημένοι τι σημαίνει ? ότι δουλεύουν σε αυτό?

Προσωπικά έχω ψωνίσει άπειρες φορές και από τους 2, με έχουνε τρέξει άδικα και οι 2, έχω εξυπηρετηθεί άριστα και απο τους 2

Τα $ θέλουν και οι 2, κανείς τους δεν μας συμπαθεί - μας κάνει χάρη... αν σε πετύχουν <μαλακό> - σε ανάγκη και οι 2 θα προσπαθήσουν να σε ρίξουν αν δεν ξέρει απέξω και ανακατωτά το νομικό δίκαιο

Ερώτηση: Έχουν ζητήσει και σε άλλον ταυτότητα για rma?

Link to comment
Share on other sites

Σε οτι λογικη περιπτωση εχω ακουσει - αντιμετωπισει σε σχεση με ρμα αν δεν υπαρχει το προιον για αντικατασταση ο πελατης θα παρει παντα καλυτερο προιον χωρις επιβαρυνση.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.