Jump to content



Αγορά από Samsung


dohc161416003179

Recommended Posts

Καταρχάς εάν το θέμα μου θεωρείται ότι παραβαίνει τους κανονισμούς του φόρουμ, παρακαλώ τους διαχειριστές να πράξουν αναλόγως.

Στην πράξη τώρα. Αγορά Monitor/TV Samsung 2033 από Saturn Θεσσαλονίκης στις 26/3 έναντι 195 ευρώ. Σήμερα, 30/3 με το που την ανοίγω έχω μονο ήχο και καθόλου εικόνα. Η εικόνα επανέρχεται μετά από 3-4 λεπτά. Την αφήνω εκτός ρευματος για λίγο και δοκιμάζω πάλι. Τα ίδια. Πηγαίνω στο σέρβις της Saturn που είναι μέσα στο κατάστημα κι απέχει μόλις 15 λεπτά από το σπίτι μου με αυτοκίνητο. Ο τεχνικός διαπιστώνει τα όσα του λέω και κόβουν αμέσως πιστωτικό και παίρνω πάλι το ίδιο μοντέλο(εγώ το ήθελα). Βλέπω το κουτί ανοιγμένο στο σέρβις όταν πάω να το παραλάβω και ο τεχνικός μου είπε ότι την δοκίμασε πρώτα κι είναι οκ. Επίσης αφαίρεσε το φελιζόλ που έλειπε από την συσκευασία που πήγα εγώ πίσω, μια και το είχα πετάξει(το φελιζόλ).

Περιχαρής επιστρέφω πίσω, βγάζω την οθόνη από το κουτί και βλέπω στο αριστερό μέρος μια γρατζουνιά μικρή μεν, αλλά βαθιά σε βαθμό που προκαλεί αλλοιώσεις όταν ανοίγεις την οθόνη. Επιστρέφω πάλι πίσω την οθόνη(όλα αυτά είπαμε σήμερα), πάλι στο σέρβις. Ο ίδιος τεχνικός την βλέπει την οθόνη την δοκιμάζει, συμφωνούμε ότι είναι πρόβλημα, αλλά.....

Αλλά μήπως μας έφυγε η οθόνη κατά την μεταφορά, με ρωτάει. Λέω όχι ενοείται μια και ήμουν προσεκτικός και ρωτάω μήπως το κάνανε αυτοί όταν την δοκίμασαν...Μου απαντάει πως όχι και πως την οθόνη την είχε εξετασει ο ίδιος προτού μου την δώσει. Λάθος μου βέβαια που δεν την έλεγξα κι εγώ θα μου πείτε.

Μετα πολλά μου λένε ότι για τέτοια πράγματα δεν γίνονται αλλαγές, απλά μπορούν μόνο να την στειλουν στη Samsung, όπου το εκεί σέρβις θα αποφασίσει τι θα γίνει(αλλαγή πάνελ ή επιδιόρθωση) και πως θα με ειδοποιήσουν. Όλα αυτά εντός εγγύησης.

Δεν κατηγορώ κανένα,oi άνθρωποι ήταν ευγενικοί, απλά θα ήθελα κάποια γνώμη για το όλο σκηνικό.

Link to comment
Share on other sites

Είναι πολύ πιθανό η 2η οθόνη να προερχόταν από επιστροφή - εξού και το ανοιχτό κουτί. Το όλο σκηνικό πάντως έχει έντονο άρωμα ... e-shop, το οποίο πλέον τείνει να γίνει ο βασιλιάς της λαμογιάς, καθώς δεν μπορείς να επιστρέψεις ελατωματικό προιόν, αφού ντε και καλά εσύ προκάλεσες το ελάτωμα.

Θα σου πρότεινα πάντως, να βάλεις έναν δικηγόρο να τους πάρει τηλέφωνο και να τους απειλήσει με αγωγή, υλική και ηθική αποζημίωση.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί το Saturn έχει τμήμα service? Το service της Samsung είναι στο τέρμα στα Κωνσταντινουπολίτικα. Εμένα το multirama εκεί με έστειλε όταν τ'απαιξε ο μετασχηματιστής και άκουγα μόνο ήχο (σε TV). Σε 15 λεπτά ήμουν έτοιμος.

Link to comment
Share on other sites

@neuromancer, , δέν έχει το Σατούρν τμήμα σέρβις με αυτη την έννοια. Απλά τα δοκιμάζουν και τα ελέγχουν τα πράγματα. Ωστόσο, από πάνω γράφει Sevice...

Όπως και να έχει θα ενημερώσω για την πορεία....

Link to comment
Share on other sites

Εδω που τα λεμε σωστα φερθηκαν, αν υποθεσουμε φυσικα οτι το κουτι ηταν ανοιχτο γιατι οπως σου ειπε την δοκιμασε.

Επρεπε να της ρηξεις μια ματια αφου ηταν ανοιχτο κ βγαλατε κ τα φελιζολ :/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Λοιπόν, τέλος καλό, όλα καλά. Σήμερα μου τηλεφώνησαν από το κατάστημα Saturn και μου είπαν ότι έχει επιστρέψει η οθόνη. Πήγα από εκεί κι είδα ότι ΔΕΝ είχαν επισκευάσει την οθόνη, αλλά ότι είχε αλλαχτεί ολοκληρο το προιόν. Με΄σα σε 8 ημέρες λοιπόν, εκ των οποίων μόνο οι 4 εργάσιμες. Πολύ ευχαριστημένος, οπότε.:pleasantry:

YΓ το πρόβλημα τώρα είναι αλλού

http://www.thelab.gr/showthread.php?p=1062795832#post1062795832

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.