Jump to content



Απαράδεκτο Service απο το E-shop.gr


Dj_John_2001

Recommended Posts

Oποιος απευθύνεται στα κεντρικά στο Μενίδι σεν είχε ποτέ του πρόβλημα!

Πάνω από 50 αλλαγές έχω κάνει σε προβληματικά parts και ποτέ δεν είχα πρόβλημα! Την μια ημέρα το πήγαινα την άλλη ή την παρ`άλλη το έπαιρνα!

Εγώ είχα πάντα προβλήματα με το Πλαίσιο ....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Ναι αλλά το e-shop δεν είναι μόνο στο Μενίδι. Αν νομίζουν ότι οφείλουν μόνο στους πελάτες του Μενιδίου να είναι σωστοί, τότε τα e-shop points ας τα ονομάσουν αλλιώς, π.χ. e-norma points.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μου έχει τύχει ποτέ να επιστρέψω hardware, οπότε θα μιλήσω υποθετικά. Αν κάποιος δικαιούται βάσει προδιαγραφών να πάρει επιστροφή, θα την πάρει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Αν δεν δικαιούται αλλά απλά θα ήθελε, τότε είναι ανάλογα της πολιτικής του εκάστοτε καταστήματος.

Σε κάθε περίπτωση, το να πιάσεις πρώτα με το καλό τον άλλο για να βρεις το δίκιο σου είναι η καλύτερη επιλογή και σε περίπτωση άρνησης μπορείς να προχωρήσεις σε άλλες λύσεις που υπάρχουν για να σε προστατεύουν σαν καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά το e-shop δεν είναι μόνο στο Μενίδι. Αν νομίζουν ότι οφείλουν μόνο στους πελάτες του Μενιδίου να είναι σωστοί, τότε τα e-shop points ας τα ονομάσουν αλλιώς, π.χ. e-norma points.

Σωστά τα λές! Απλά επειδή τα e-shop points είναι ψευτομάγαζα και δεν έχουν service δικό τους, αναγκάζεται ο εκάστοτε καταναλωτής να περιμένει να μεταφερθεί το προβληματικό προιόν στα κεντρικά, από εκεί δεν ξέρω που το στέλνουν και αν κοιτούν τα πάντα οι ίδιοι και μετά ξανά μεταφορά στο περιφερειακό κατάστημα ώστε να το παραλάβει ο καταναλωτής! Χρονοβόρα διαδικασία που κουράζει τον οποιοδήποτε που θέλει το pc του άμεσα επισκευασμένο!

Όσοι λοιπόν είστε από Αθήνα καλό είναι να κάνετε την βόλτα σας από το Μενίδι ώστε να αποφύγετε όλη αυτή την ταλαιπωρία!

Πάντως ποτέ μου δεν αγόρασα μεταχειρισμένο προιόν από e-shop όπως την έχω πατήσει πολλές φορές στο Πλαίσιο ενώ αν μου άλλαζαν προιόν στην εγγύηση χωρίς να έχουν το ίδιο έπαιρνα τα χρήματά μου στην τιμή αγοράς και όχι στην τελευταία τιμή στο κατάστημα .............. Μεγάλη υπόθεση το τελευταίο και πικρή ιστορία αφού την έχω πατήσει πολλές φορές με το Πλαίσιο..............

Πχ. ASUS P5W DH 249€ αγορά ----> πιστοτικό λόγο προβλήματος 70€ ....... Από αυτά τα 30€ τα παίρνουν για επανατοποθέτηση στο pc που έχει εξολοκλήρου εγγύηση οπότε σε υποχρεώνουν να τους πληρώσεις νέα μητρική !!!

Εσκασα λοιπόν άλλα 225€ από τα 265 που είχε τότε η rampage !:rant::rant::rant:

Πια είναι λοιπόν η εγγύηση που προσφέρει το Πλαίσιο ???? Μούφες ...............

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εγώ πήγα σήμερα στου Μενιδίου με ένα σκληρό χωρίς απόδειξη και τους είπα έχει αγοραστει από σας.

Μέσα σε 5 λεπτά μου κάνανε τα χαρτιά, βρήκανε μέσω s/n την απόδειξη η οποία δεν ήταν καν στο όνομά μου και με εξυπηρετήσανε κανονικά.

Γενικά επειδή έχω πάει αρκετά πράγματα πίσω μπορώ να πω πως το service τον τελευταίο 1,5 χρόνο έχει βελτιωθεί πάρα πολύ.

Και γιατί έχουν και το DOA και γιατί έχουν γίνει και πιο γρήγοροι.

Παλιά για να δουν μια κάρτα ότι ήταν καμμένη έκαναν 1 μήνα μέχρι να πάρψ πιστωτικό.

Για να αλλάξω σκληρό που ήταν DOA άλλον ένα μήνα.

Τώρα μέσα σε 3 μέρες το πολύ μου αλλάζουν την πραμάτεια ή παίρνω πιστωτικό χωρίς πολλά πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Απλά επειδή τα e-shop points είναι ψευτομάγαζα και δεν έχουν service δικό τους,

Στην περίπτωσή μου υπήρχε τεχνικός στο e-shop point, μου έδωσε απόλυτο δίκιο αλλά ο τεχνικός του Μενιδίου σε τηλεφωνική επικοινωνία, ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ, τον έβγαλε λάθος και απαίτησε να γίνει δεύτερος έλεγχος στο Μενίδι.

Τώρα το γιατί το έκανε αυτό πιθανός έχει σχέση με την εξαφάνιση των ACRyan εξωτερικών θηκών από το e-shop αμέσως μετά το περιστατικό μου 1+ χρόνο πριν.

Link to comment
Share on other sites

Ότι και να ήταν η συμπεριφορά του καταστήματος ήταν λανθασμένη στην περίπτωσή μου. Αν ήταν απλά ένας υπάλληλος μπορεί να ήμουν υπερβολικός. Από την στιγμή όμως που στο όλο θέμα ανακατεύτηκαν δύο υπεύθυνοι θεωρώ ότι την πάτησα διότι έκανα το λάθος να τους προειδοποιήσω ότι μπορεί να μην ήταν μεμονωμένο θέμα αλλά θέμα παρτίδας. Αν πήγαινα και τους έλεγα "Ουγκ, θήκη, ουγκ, οχι δουλεύει, ουγκ" μπορεί να ήμουν ακόμα πελάτης τους.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ψωνίσει και εγώ αρκετά πράγματα απο e-shop και όλα τα μικρομάγαζα-κλώνους του e-shop.

Μπορώ να πω ότι σε θέματα πωλήσεων και διαθεσιμότητας προιόντων έχω καλύτερη εντύπωση από τα άλλα γνωστά μαγαζιά.

Ευτυχώς δεν έχω χρειαστεί ακόμα το service,αλλά με αυτά που διαβάζω θα το σκεφτώ πολύ να ξαναψονίσω από εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Που θα πεσεις ειναι καθαρα.Σε ποιον δηλαδη.Με το πλαισιο ημουνα μελι γαλα μεχρι να πεσω στον θεο που ελεγε οτι τον καταλυστ τον βγαζει η αλμπατρον στην ζαιμη(δεν ξεχνω) να μου αλλαξουν την καρτα μου με χειροτερη και αφου βγηκαν 3 ελατωματικες καρτες που ουτε καλωδια ειχαν μεσα ουτε τιποτα(ανακυκλωση στανταρε) αλλαξα δυο καταστηματα για να παρω μια ολοκαινουργια ιδια με αυτη που εδωσα που ως δια μαγειας λειτουργει αψογη.Φωνες τσακωμοι κακο ενδοιαμεσα αλλοιως θα επαιρνα μην πω τι..Βεβαια εχω και το αλλο περιστατικο οπου μου αλλαξανε μνημες 800αρες που ειχα πληρωσει για 1066 επειδη ο πωλητης εκανε λαθος χωρις την παραμικρη αντιδραση.

Link to comment
Share on other sites

Κανένα φωτομοντάζ. Απλά θα σου πει ότι η φωτογραφία είναι παλιά, πριν την ζημιά. Αν μάλιστα του πας εκεί με φωτογραφία θα σου πει ότι είσαι και βαλτός από άλλο κατάστημα για να τους δυσφημίσεις.

Καλά που διαβάζω το thread... Επειδή η EX58-UD5 μου είναι από το e-shop, αν ποτέ πάθει κάτι, θα πάω μαζί με την DSLR μου στο μαγαζί και θα βγάλω φωτογραφία επί τόπου παρουσία του υπαλλήλου που παραλαμβάνει. Θα βγάλω και αυτόν μαζί μάλιστα, για να μην μπορεί να αμφισβητηθεί lol.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά έχουν πολύ πλάκα αυτοί οι τύποι που διαχειρίζονται τη "Fan Page" του e-shop στο Facebook ... έχουν δημιουργήσει FAKE accounts και υπερασπίζονται το μαγαζί τους με γελοίο και απαίσιο τρόπο και μάλιστα χρησιμοποιούν greeklish του τύπου "emeis goustaroume" #oust !!

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά έχουν πολύ πλάκα αυτοί οι τύποι που διαχειρίζονται τη "Fan Page" του e-shop στο Facebook ... έχουν δημιουργήσει FAKE accounts και υπερασπίζονται το μαγαζί τους με γελοίο και απαίσιο τρόπο και μάλιστα χρησιμοποιούν greeklish του τύπου "emeis goustaroume" #oust !!

Το ίδιο κάνουν και στο skroutz.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως μόνο εδώ μέσα στο lab ακούω σε τέτοια συχνότητα για προβλήματα με το e-shop ..........!

Από την άλλη παρουσιάζετε σαν καλό κατάστημα το Πλαίσιο , που πουλάει μεταχειρισμένα με το τσουβάλι για καινούρια, σαμποτάρει πάρα πολλά προιόντα και κατασκευαστές κάνοντας promotion σε ορισμένες μάρκες, είναι ακριβότερο και προσφέρει μαιμού εγγυήσεις αφού αλλάζει τα προβληματικά προιόντα κόβοντας πίστωση στην τελευταία και καλά τιμή που κυκλοφόρησαν στο κατάστημα και ΟΧΙ στην τιμή αγοράς όπως αναφέρεται στο Νόμο............!

Τι να πω να θεωρηθεί σύμπτωση??

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως μόνο εδώ μέσα στο lab ακούω σε τέτοια συχνότητα για προβλήματα με το e-shop ..........!

Από την άλλη παρουσιάζετε σαν καλό κατάστημα το Πλαίσιο , που πουλάει μεταχειρισμένα με το τσουβάλι για καινούρια, σνομπάρει πάρα πολλά προιόντα και κατασκευαστές κάνοντας promotion σε ορισμένες μάρκες, είναι ακριβότερο και προσφέρει μαιμού εγγυήσεις αφού αλλάζει τα προβληματικά προιόντα κόβοντας πίστωση στην τελευταία και καλά τιμή που κυκλοφόρησε το προιόν στο κατάστημα και ΟΧΙ στην τιμή αγοράς όπως αναφέρεται στο Νόμο............!

Τι να πω να θεωρηθεί σύμπτωση??

Μην αγοράζεις από το Πλαίσιο. Είναι απλό. Φίλος μου που είχε πρόβλημα με το Πλαίσιο απλά αγοράζει μόνιμα από το e-shop. Τώρα αν θεωρείς ότι δεν είναι σύμπτωση οι επαναλαμβανόμενες περιπτώσεις κακού after sales του e-shop εδώ μέσα, θα σου πω κάτι άλλο που θεωρώ εγώ ότι δεν είναι σύμπτωση. Το ότι τώρα τελευταία όσοι αναφέρουν πρόβλημα με το εν λόγω κατάστημα, μέσα σε λίγες μέρες ή ακόμα και ώρες ποστάρουν επίλυση του προβλήματος αυτού (το οποίο είναι καλό προφανώς).

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά έχουν πολύ πλάκα αυτοί οι τύποι που διαχειρίζονται τη "Fan Page" του e-shop στο Facebook ... έχουν δημιουργήσει FAKE accounts και υπερασπίζονται το μαγαζί τους με γελοίο και απαίσιο τρόπο και μάλιστα χρησιμοποιούν greeklish του τύπου "emeis goustaroume" #oust !!

Το ίδιο κάνουν και στο skroutz.

Γιατί δεν αναφέρετε ότι το ίδιο έγινε και γίνεται και με "εκπροσώπους" του Πλαισίου και του multirama και ενδεχομένως και άλλων καταστημάτων; Απλά στο e-shop πήραν πολύ αργά χαμπάρι τη δύναμη των forum. Τους βγήκε το όνομα με το κακό after sales. Τα multirama απέτυχαν γιατί ενώ είχαν καλό promotion δεν άντεξαν τον τιμολογιακό πόλεμο και ποτέ δεν είχαν την ποικιλία των άλλων. Έμεινε μόνο το ακριβό πλέον Πλαίσιο και το e-shop που προσπαθεί με νύχια και με δόντια και με "παραρτήματα" να απαλλαγεί από τη ρετσινιά.

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως μόνο εδώ μέσα στο lab ακούω σε τέτοια συχνότητα για προβλήματα με το e-shop ..........!

Από την άλλη παρουσιάζετε σαν καλό κατάστημα το Πλαίσιο , που πουλάει μεταχειρισμένα με το τσουβάλι για καινούρια, σαμποτάρει πάρα πολλά προιόντα και κατασκευαστές κάνοντας promotion σε ορισμένες μάρκες, είναι ακριβότερο και προσφέρει μαιμού εγγυήσεις αφού αλλάζει τα προβληματικά προιόντα κόβοντας πίστωση στην τελευταία και καλά τιμή που κυκλοφόρησαν στο κατάστημα και ΟΧΙ στην τιμή αγοράς όπως αναφέρεται στο Νόμο............!

Τι να πω να θεωρηθεί σύμπτωση??

με το συμπαθειο,αλλα νομιζω πως εισαι κακοβουλος.

ΟΚ,οσον αφορα το τι λεει ακριβως ο νομος,να πω οτι εκανες τον κινεζο στις εκτενεις νομικες αναλυσεις μου,γιατι δεν σε συμφερουν,και θες παρανομως να παιρνεις το τιμημα αγορας και οχι το then current price,οπως λενε και οι σχετικες δικαστικες αποφασεις.

Αλλα το να κανεις τον κινεζο και στα ποστ που ειναι υπερ του κιτρινομαγαζου (γιατι οπως σε καθε θρεντ υπαρχουν ποστ ολων των αποψεων εκει) παει πολυ

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως μόνο εδώ μέσα στο lab ακούω σε τέτοια συχνότητα για προβλήματα με το e-shop ..........!

Από την άλλη παρουσιάζετε σαν καλό κατάστημα το Πλαίσιο , που πουλάει μεταχειρισμένα με το τσουβάλι για καινούρια, σαμποτάρει πάρα πολλά προιόντα και κατασκευαστές κάνοντας promotion σε ορισμένες μάρκες, είναι ακριβότερο και προσφέρει μαιμού εγγυήσεις αφού αλλάζει τα προβληματικά προιόντα κόβοντας πίστωση στην τελευταία και καλά τιμή που κυκλοφόρησαν στο κατάστημα και ΟΧΙ στην τιμή αγοράς όπως αναφέρεται στο Νόμο............!

Τι να πω να θεωρηθεί σύμπτωση??

Να σου πω την μαυρη αληθεια και εγω οταν ποσταρα εδω για ενα προβλημα που ειχα με εναν ασχετο τιγκα τεχνικο(ο θεος να τον κανει) στο πλαισιο η αντιδραση που ειχα ηταν μαλλον αρνητικη(τι τραμπουκο με ειπανε τι αγενη με ειπανε) και με ενοχλησε αλλα αυτο δεν μπορω να το αποδωσω σε δολο.Μαλλον σε συναδελφικη αλληλλεγυηη κατι τετοιο.

Link to comment
Share on other sites

ειχα δωσει κ γω μια μητρικη κ μου ειπαν το ιδιο με τα πινς την πηρα πισω τα ισιωσα κ τους την ξαναεδωσα πισω κ την πηραν κανονικα κ με το νομο.θελει τροπο κ να τους πιασεις στο φιλοτιμο

Link to comment
Share on other sites

ειχα δωσει κ γω μια μητρικη κ μου ειπαν το ιδιο με τα πινς την πηρα πισω τα ισιωσα κ τους την ξαναεδωσα πισω κ την πηραν κανονικα κ με το νομο.

Θες να πεις ότι τα είχαν στραβώσει αυτοί ή ήταν στραβά με δική σου ευθύνη?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.