pleistoanaktas Απρίλιος 24, 2010 #141 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2010 Ελπίζω εδώ να καταγράφονται οι (παλιότερες κιόλας) εμπειρίες με το σέρβις του e-shop αλλιώς συγγνώμη για το off. Έχω κάνει αρκετές παραγγελίες από το e-shop (στο σύνολό τους έχω μείνει ικανοποιημένος) και μου έχει τύχει μια φορά να λάβω ελαττωματικό προϊόν. Συγκεκριμένα μια ψύκτρα την οποία εγκατέστησα κανονικά και λόγω του ότι είναι "κλειστή" και δε φαίνεται ο ανεμιστήρας της αλλά και του ότι ήταν τρομερά αποτελεσματική σε σχέση με τη στοκ που είχα, μου πήρε 5 μέρες να καταλάβω ότι δε δούλευε ο ανεμιστήρας. Ακολούθησε τηλεφώνημα, οδηγίες από τον εργαζόμενο/τεχνικό/γουατέβερ του e-shop για επιστροφή της ψύκτρας όπως και έγινε. Την παρέλαβα (από το κατάστημα της καλλιθέας όπως και την πήγα λόγω βολικού δρομολογίου) μετά από 2 μέρες κομπλέ. Καλή ή κακή αυτή ήταν η δική μου εμπειρία με το service του e-shop Link to comment Share on other sites More sharing options...
TifoziF1 Απρίλιος 27, 2010 #142 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 Tsakona για δες μία αυτό : Τι γίνεται λοιπόν σε αυτές τις περιπτώσεις; Βάσει της κείμενης νομοθεσίας, όλες ανεξαιρέτως οι ηλεκτρικές συσκευές έχουν εγγύηση 2 ετών (βάσει της σχετικής ευρωπαϊκής οδηγίας και του νόμου 3043 του 2002), στη διάρκεια της οποίας ο καταναλωτής δικαιούται επισκευή ή ακόμη και αντικατάσταση του προϊόντος. Συνεπώς, είναι ανυπόστατες και παράνομες δικαιολογίες όπως «δεν το καλύπτει η εγγύηση» ή «το προϊόν έχει εγγύηση ενός έτους».Αν ο πελάτης δεν βρει το δίκιο του, τότε χωρίς τη βοήθεια δικηγόρου επικαλείται γραπτώς ή προφορικώς τον Αστικό Κώδικα και διεκδικεί από το κατάστημα την επισκευή ή την αντικατάσταση του ελαττωματικού είδους με ένα ίδιο. Στην περίπτωση αντικατάστασης και εφόσον δεν υπάρχει ίδιο προϊόν τότε (Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ) μπορεί να κάνει χρήση των ακόλουθων δύο δικαιωμάτων του:α) «Δικαίωμα μείωσης του τιμήματος», δηλαδή μπορεί να απαιτήσει την επιστροφή μέρους των χρημάτων που κατέβαλε, ώστε η νέα αξία να ανταποκρίνεται στην ελαττωματική τηλεόραση.β) «Δικαίωμα υπαναχώρησης» από τη σύμβαση, οπότε δηλώνει «ότι υπαναχωρεί από τη σύμβαση» και απαιτεί την επιστροφή των χρημάτων του.Επισημαίνεται ότι την εγγύηση, συνήθως, την παρέχουν οι κατασκευαστές των προϊόντων, ενώ ευθύνη για την αρτιότητα των προϊόντων έχει και το κατάστημα. Δηλαδή, στην πραγματικότητα, ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να επιλέξει μεταξύ κατασκευαστή και λιανοπωλητή ή και τους δύο αφού είναι υποχρεωμένοι να επισκευάσουν το προϊόν.πηγή: http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_mc4_1_26/04/2010_334545 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stilatos Απρίλιος 27, 2010 #143 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2010 τελικα δεν παραλαμβανανε την ελαττωματικη οθονη το e-shop. πήρα τηλεφωνο στην alman.gr που ειναι η αμεσως επομενη υπευθυνοι και εμεινα αφωνος απο την απιστευτη και τρομερα επαγγελματικη αντιμετωπιση. πρωτα πολλα σου μιλανε με Ευγενεια και δεν σου λενε τα χαζα που ακους στο e-shop περι στραβωμενα pins και αλλα πολλα. οπως και μενα μου είπε ο τυπος από το e-shop οτι αν δεν εχω το κουτι, διλαδι την αρχικη συσκευασια χανω την εγγυηση χαχαχαχα εκει γελασα για να μην τον πλακοσο. τελικα η alman.gr χωρις δικαιολογιες εστειλε την ιδια μερα με δικα τις εξοδα κουριερ να παραλαβει την οθονη μου ΑΠΟ ΡΟΔΟ ΠΟΥ ΜΕΝΩ και αμεσα θα μου στειλουν μια ολοκαινουργια, αφου το e-shop δεν μπορουσε NA ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ. τελικα πρεπει να στραφουμε σε ποιο επαγγελματιες και ασ δοσουμε κατι παραπανω, διοτι στο τελος εμεις γλυτωνουμε απο την ταλαιπωρια. e-shop για μενα ΤΕΛΟΣ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
astrolabos Απρίλιος 30, 2010 #144 Κοινοποίηση Απρίλιος 30, 2010 Πότε το έστειλες και που το έστειλες; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.