Jump to content



Απαράδεκτο Service απο το E-shop.gr


Dj_John_2001

Recommended Posts

για να καταλαβω..

εσυ δλδ πιστευεις

πως οποιαδηποτε στιγμη θελησεις, αρκει να ειναι εντος εγγυησης

μπορεις να προσκομισεις το χαλασμενο προιον Η/Υ και να παρεις τα λεφτα σου πισω?

ειναι δυνατον?

το φανταζεσαι να ισχυει και αυτοκινητα, τηλεορασεις, τροφιμα, ρουχα, κινητα τηλεφωνα, κτλ?

Εγώ το θεωρώ σωστό προσωπικά. Εσυ το θεωρείς λάθος. Σεβαστόν...

Εγώ θα σου πω το εξής. Η υπαναχώρηση από την πώληση μπορεί να γίνει εντός 14 ημερών χωρίς αιτία, και μετά τέλος το δικαίωμα δεν υφίσταται πλέον.

Αν παρουσιάσει βλάβη το προϊόν όμως εντός της εγγύησης, τότε το δικαίωμα υπαναχώρησης από την σύμβαση υφίσταται. Αυτό αναφέρεται και στην εφημερίδα της κυβερνήσεως. Τώρα αν το διαβάζω τόσο λάθος, πάω πάσο.

το λες και μονος σου

δεν ισχυουν τα ιδια πραγματα σε διαφορετικους κλαδους

παρολαυτα ακομα και στον κλαδο των Η/Υ και της λιανικης

εχουν συμβει κατ εξαιρεση τετοια περιστατικα

και προιοντα που επισκευαστηκαν παροτι ειχαν εξπερασει για λιγο την εγγυηση

και δωρεαν αμεσες αντικαταστασεις και πιστωσεις στο ακεραιο.

αυτο ομως διευκρινιζω οτι δεν ειναι ο κανονας ουτε και η προβλεπόμενη διαδικασια

Προφανώς και δεν ισχύει. Γι'αυτό και δεν σχολίασα αυτό που λες παραπάνω για προϊόντα όπως αυτοκίνητα, τρόφιμα, κ.λ.π. Διότι δεν ισχύει το ίδιο για μια κάρτα γραφικών και για ένα σπίτι για παράδειγμα...

Αν έχει λήξει η εγγύηση τότε δεν έχει κανένα κατάστημα υποχρέωση να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει δωρέαν κάτι. Αυτό είναι ξεκάθαρο.

φιλε μου οταν αγοραζεις ενα προιον αγοραζεις ενα αντικειμενο με συγκεκριμενες προδιαγραφες για συγκεκριμενη χρηση, δεν αγοραζεις ανοικτο πιστωτικο ελευθερο προς διαχειριση

καρτα Χ αγορασες, καρτα Χ υποχρεουσαι να λαβεις εαν αυτη χαλασει

εαν εσυ την αντικατεστησες με κατι αλλο και τωρα αντι για καρτα Χ θες σκληρο Β

δεν ειναι προβλημα του καταστηματος.

οτι πιθανοτατα εαν το ζητησεις με σωστο τροπο παιζει και να γινει αποδεκτο

και να εξυπηρετηθεις αναλογα, δεν σημαινει οτι αυτο ειναι και ο κανονας

που τοσο ευκολα διατυμπανιζεται σε αντιστοιχα Threads και δημιουργει ενα ειδος "δεδικασμενου" - λαβαρου

για μελλοντικους RMAyers (περιστασιακους και επαγγελματιες)

Δεν λέω ότι φταίνε μόνο τα μαγαζιά στην Ελλάδα που κάνουν τους νόμους.. λάστιχο. Φταίνε και οι καταναλωτές που καίνε κάρτες για να κάνουν τσάμπα αναβάθμιση π.χ.

Σαφώς και παραδέχομαι πως μεγάλη πλειοψηφία των καταναλωτών δεν έχει την κατάλληλη παιδεία ώστε να ωφελείται από τους νόμους προστασίας μόνο όταν πρέπει, αντί να γίνεται κατάχρηση για προσωπικό ώφελος!

Ή για να στο πω πιο απλά, ο κλασσικός ο ελληνάρας (όχι όλοι, μιλάω για ένα σημαντικό ποσοστό) όταν βρει το μήνα που θρέφει τους έντεκα δεν τον αφήνει. Με πιάνεις; ;)

κανεις πλακα ετσι?

το ξερω πρωτο χερι απο περιπτωση που ο πελατης θελησε να κινηθει νομικα

και τελικα μαθαμε απο το νομικο τμημα της εταιρειας οτι μεχρι τρεις μηνες μπορει να δικαιολογηθει η εταιρεια

εφοσον μεταπωλει προιοντα αλλου εισαγωγεα με κατασκευαστη εκτος της χωρας πωλησης.

τραβηγμενο δε λεω, ουτε εμενα με βρισκει συμφωνο

αλλα οχι και να λεμε τις 10 μερες παραλογο διαστημα.

10 εργάσιμες μέρες (2 εβδομάδες δηλαδή) για να μείνω εγώ χωρίς pc είναι κάμποσο, ειδικά όταν ο έλεγχος είναι κάτι που γίνεται σε αρκετά γρήγορο χρονικό διάστημα. Επίσης εγώ πόσταρα τι λέει το άρθρο 540. Τώρα αν όλα τα κείμενα είναι γραμμένα λάθος, λυπάμαι αλλά δεν φταίω εγώ!

Τώρα οι 3 μήνες που λένε οι δικηγόροι σας είναι τραβηγμένο γιατί η προσέγγιση είναι πως το ελλατωματικό προϊόν πρέπει υποτίθεται να επιστραφεί στον κατασκευαστή, να ελεγθεί, κ.λ.π. ΔΕΝ ξέρω όμως αν όντως θα γινότανε δεκτό στο δικαστήριο όταν υπάρχει επίσημος αντιπρόσωπος στην Ελλάδα. Τέλος πάντων αυτό που θέλω να πω είναι πως στα δικαστήρια πολλές αξιώσεις των δικηγόρων απορρίπτονται.

σε ενα μικρο καταστημα με μια δυο αποστολες καθημερινα ισως να επιτυγχάνονται καλυτεροι χρονοι

αλλα σε ενα τεχνικο τμημα ενος καταστηματος μιας αλυσιδας που μπορει να στελνει καθημερινα εως και 50 τεμαχια προς ελεγχο (το ενα καταστημα ετσι?)

καταλαβαινεις οτι τα δεδομενα ειναι διαφορετικα

Εγώ διαφωνώ εδώ.

Αν ένα κατάστημα είναι αλυσίδα όπως λες, με τα ανάλογα κέρδη και τον ανάλογο τζίρο που διαβάζω στις οικονομικές εφημερίδες για Πλάισιο, eshop, κ.λ.π., τότε οφείλει -αν σέβεται τον εαυτό του- να προσλάβει κι άλλο κόσμο για να εξυπηρετεί ταχύτερα τον αυξημένο όγκο κίνησης. Αν από την άλλη το κάθε κατάστημα προσπαθεί να την βγάλει τζάμπα, τότε συγνώμη αλλά δεν φταίει ο πελάτης.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply
Που κάνω λάθος;

Για 1000η φορα.Σου εχω εξηγησει σε 200.000 αλλα θρεντ (με αναλογες δικαστικες αποφασεις) γιατι η εξηγηση που δινεις στο νομο ειναι λαθος.Σε περιπτωση εγγυηση η δικαιουσαι να παρεις ιδιο προιον,η τα λεφτα που κανει τοτε.Οχι οταν το αγορασες.Εχεις αποφαση δικαστηριου (ελληνικου) που να επιβεβαιωνει την ερμηνεια σου?Οχι,και δεν θα βρεις ποτε.Το θεμα σου ειναι ποτε θα πεσεις σε πωλητη που δεν θα κατσει να τον τρομοκρατησεις,θα το τραβηξει ως το δικαστηριο και θα ακουσεις κι επισημα την σωστη ερμηνεια.(που μαλλιασε η γλωσσιτσα μου να σου εξηγω)

ΥΓ:και δοκιμασε να κανεις αυτο που εσυ αποκαλεις "μηνυση για εξαπατηση καταναλωτη."10 ευρω κοστιζει να κανεις μια μηνυση στο τοπικο αστυνομικο τμημα(δεν ξερω βεβαια αν θα βρεις λογικο συναδελφο να την υπογραψει.).Θα αποτυχεις παταγωδως.

Link to comment
Share on other sites

Για 1000η φορα.Σου εχω εξηγησει σε 200.000 αλλα θρεντ (με αναλογες δικαστικες αποφασεις) γιατι η εξηγηση που δινεις στο νομο ειναι λαθος.Σε περιπτωση εγγυηση η δικαιουσαι να παρεις ιδιο προιον,η τα λεφτα που κανει τοτε.Οχι οταν το αγορασες.Εχεις αποφαση δικαστηριου (ελληνικου) που να επιβεβαιωνει την ερμηνεια σου?Οχι,και δεν θα βρεις ποτε.Το θεμα σου ειναι ποτε θα πεσεις σε πωλητη που δεν θα κατσει να τον τρομοκρατησεις,θα το τραβηξει ως το δικαστηριο και θα ακουσεις κι επισημα την σωστη ερμηνεια.(που μαλλιασε η γλωσσιτσα μου να σου εξηγω)

Εγώ πάλι δεν δέχομαι ότι λες. Αφενός γιατί είχα ρωτήσει 4 δικηγόρους και αφετέρου γιατί ο νόμος δεν αφήνει και πολλά περιθώρια αμφισβήτησης. Τα ίδια λέει και το ΙΝΚΑ και το ΕΚΠΟΙΖΩ και όλοι οι σχετικοί φορείς. Τώρα αν κάνουν όλοι αυτοί λάθος, τότε ok.

Δεν με ενδιαφέρει να μου εξηγήσεις, αφενός γιατί δεν με αφορά η "ερμηνεία", αφετέρου γιατί δεν ξέρω πόσο καλός (ή όχι) νομικός είσαι και πόσο ορθά είναι αυτά που θα μου πεις.

Και τέλος δεν με απασχολεί ή άποψη σου (εξηγώ ευθύς αμέσως το γιατί) γιατί κάλλιστα μπορεί κάποια αλυσίδα καταστημάτων να είναι και πελάτες σου. Έχεις αρκετούς λόγους να εκφέρεις την άποψη που εκφέρεις (λόγους επαγγελματικής φύσεως εννοώ) για να την θεωρώ αξιόπιστη. Και χωρίς παρεξήγηση, έτσι;

EDIT: Επειδή μόλις διάβασα το νόμο, και έχει υποστεί τροποποίηση... Το έψαξα λίγο και διαπίστωσα πως επιστροφή χρημάτων ίση με την αξία αγοράς δικαιούσαι τους πρώτους 6 μήνες από την αγορά. Μετά το πέρας αυτών ή αντικατάσταση ή επισκευή. Για να το κάνω confirm επικοινώνησα με ΙΝ.ΚΑ και μου είπαν ακριβώς το ίδιο.

Το λέω για να μην μου λέτε πως γράφω ότι με συμφέρει.

Ξανα-edit: Απάντηση γραπτή από ΕΚΠΟΙΖΩ σχετικά με ελαττωματικό προϊόν.

"Έχετε κάθε δικαίωμα να σας επιστρέψουν τα χρήματα αγοράς (με βάση την απόδειξη) στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος. Επίσης είναι στην διακριτική σας ευχέρεια να δεχθείτε πιστωτικό, το οποίο θα είναι επίσης στην τιμή που καταβάλατε κατά την αγορά του προϊόντος."

Ξανά-ξανά edit: Υπάρχουν άπειρα threads στο net που αναλύονται τα ίδια θέματα. Μιλάνε κι εκεί αρκετοί με νομικές γνώσεις και λένε μάλλον αυτά που λέω κι εγώ...

Απο κει και πέρα εγώ προσωπικά θα συνεχίσω να πράττω όπως έπραττα. Άλλα μέλη ας πράξουν όπως προτείνεις εσύ. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό!!!!

Ο καθένας κάνει ότι θεωρεί πως τον συμφέρει και είναι το νόμιμο και τίμιο!

Εγώ πάντως δεν είμαι απο εκείνους που χαλάνε επίτηδες το hardware για να κάνουν τζάμπα αναβάθμιση, γι'αυτό και απαιτώ σωστή αντιμετώπιση τουλάχιστον όσον αφορά εμένα και τα δικαιώματα που "πιστεύω" ότι έχω, ίσως και λανθασμένα όπως λες (και συνήθως δεν είχα προβλήματα με κανένα μαγαζί).

Link to comment
Share on other sites

Αφενός γιατί είχα ρωτήσει 4 δικηγόρους και

μετα απο αυτο το φοβερο επιχειρημα,σε ενημερωνω οτι εγω ρωτησα

α)τον μπαμπη τον σουγια β)τον σακη τον αρβυλα γ)τον κολλητο μου τον θεμιστοκλη δ)τον νιονιο ε)τον Πητ Παπαδακο

αρα η δικια μου αποψη στην δικη σου κλιμακα εχει καλυτερη τεκμηριωση.

στην δικια μου ομως κλιμακα,οταν σου λεω οτι οταν ο νομος λεει "πραγματικο ελαττωμα" εννοει ο,τι υπαρχει μεχρι και την στιγμη της αγορας και η εγγυηση ειναι ΑΛΛΟ πραγμα μαζι μου συμφωνει και ο Αρειος Παγος στην αποφαση του 243/2009 την οποια και παραθετω

.- Από τις διατάξεις των άρθρων 534, 535, 540, 547, 559 ΑΚ (όπως ίσχυαν

πριν από τον ν. 3043/2002) συνάγεται ότι ο πωλητής ευθύνεται αν, κατά το

χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, δηλαδή ιδίως κατά το χρόνο

της παραδόσεως του από τον πωλητή στον αγοραστή, το πωληθέν πράγμα έχει

πραγματικά ελαττώματα, τα οποία αναιρούν ή μειώνουν ουσιωδώς την αξία ή την

χρησιμότητα του, καθώς και αν στον ίδιο χρόνο δεν έχει τις συμφωνημένες

ιδιότητες.

Το έψαξα λίγο και διαπίστωσα πως επιστροφή χρημάτων ίση με την αξία αγοράς δικαιούσαι τους πρώτους 6 μήνες από την αγορά

μοιρασου την γνωση τοτε.Αν και ειμαι 93,23 % σιγουρος οτι αυτο το λες επειδη ειδες το αρθρο που παραθετω που ειναι αλλο πραγμα. (δηλ κατι που ηταν εξαρχης χαλασμενο,και οχι κατι που χαλασε στην πορεια.

Αρθ. 537. - Ευθύνη για ελλείψεις.

Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής. Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση,

Ξανα-edit: Απάντηση γραπτή από ΕΚΠΟΙΖΩ σχετικά με ελαττωματικό προϊόν.

απαντηση γραπτη απο το Συνταγμα της χωρας μας

Άρθρo 87

1. H δικαιoσύνη απoνέμεται από δικαστήρια

συγκρoτoύμενα από τακτικoύς δικαστές,

αποτι θυμαμαι το εκποιζω δικαστηριο δεν ειναι.

Link to comment
Share on other sites

.Σε περιπτωση εγγυηση η δικαιουσαι να παρεις ιδιο προιον,η τα λεφτα που κανει τοτε.Οχι οταν το αγορασες.

Αυτό δλδ ισχύει και ανάποδα...

Έχω αγοράσει πριν 1 μήνα την 5850 230€ (πραγματικό γεγονός), αύριο μου χαλάει (υποθετικά, φτου φτου)την πάω πίσω πιστώνομαι 280 ?? Γιατί τώρα το μαγαζί τόσο την πουλάει & δεν έχει και στοκ......

Link to comment
Share on other sites

Αν και το θεμα ειναι μπλεγμενο αρκετα (προσωπικα δεν εχω βγαλει ακρη) σε περιστατικο προβληματικης τηλεορασης που αγορασα τον Φλεβαρη του 2009, μου κοπηκε πιστωτικο στην ΑΡΧΙΚΗ ΤΙΜΗ αγορας τον Ιουλιο του 2009.

Βεβαια ολο το παραπανω ειναι στην περιπτωση που αναφερει ο Τσακωνας, για προϊον το οποιο πουληθηκε με ελλατωμα, μιας και δεν ειχαν περασει 6 μηνες οπως επισης και το οτι το προϊον ηταν ελλειπες σε χαρακτηριστικα σε σχεση με το πως διαφημιζοταν οταν το αγορασα.

Παντως ασχετως ποση φασαρια εκανα, λεφτα ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΠΙΣΩ.

Link to comment
Share on other sites

Έχω πάρει μητρική σε περίοδο εκπτώσεων στην τιμή των 75€, μου χαλάει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και ενώ έχουν λήξει οι εκπτώσεις και μου την πιστώνουν στα 90€. Η πλάκα είναι ότι όταν είχα ρωτήσει τον υπάλληλο αν έχει πιστωθεί στην αρχική τιμή των 75€ δεν είχε απαντήσει, είχε ψιλό κομπλάρει. Μάλλον θα κράταγε το χαρτί στα χέρια που έλεγε πίστωση 90€. Εντάξει πάλι στο Πλαίσιο κατέληξαν τα λεφτά.

Στην περίπτωσή μου πάντως ίσχυσε το "τρέχουσα τιμή".

Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωσή μου πάντως ίσχυσε το "τρέχουσα τιμή".

Απλά προς ενημέρωση (των άλλων γιατί εμείς τα έχουμε πει): Στις δικές μου πάντα ίσχυε το "τιμή αγοράς". Σε όλες τις περιπτώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Έχω πάρει μητρική σε περίοδο εκπτώσεων στην τιμή των 75€, μου χαλάει μετά από κάποιο χρονικό διάστημα και ενώ έχουν λήξει οι εκπτώσεις και μου την πιστώνουν στα 90€. Η πλάκα είναι ότι όταν είχα ρωτήσει τον υπάλληλο αν έχει πιστωθεί στην αρχική τιμή των 75€ δεν είχε απαντήσει, είχε ψιλό κομπλάρει. Μάλλον θα κράταγε το χαρτί στα χέρια που έλεγε πίστωση 90€. Εντάξει πάλι στο Πλαίσιο κατέληξαν τα λεφτά.

Στην περίπτωσή μου πάντως ίσχυσε το "τρέχουσα τιμή".

Απλά :worship:, πάω να χαλάσω την 5850 να βγάλω μεροκάματο :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Και νόμιζα ότι ήμουν ο μοναδικός:rap:

Η ιστορία με τα στραβωμένα pins στις μητρικές επαναλαμβάνεται συνεχώς με το e-shop. Σύμπτωση;

Από εκεί και πέρα με τον υπεύθυνο μην περιμένεις να μιλήσεις. ΔΕΝ μιλάει με πελάτες. Έχω προσωπική πείρα (το γράφω μπας και το διαβάσει και αποφασίσει να με βγάλει λάθος ο.... υπεύθυνος).

Καταγγελία και καλό κουράγιο.

Α! και μην ξεχνάς. Αρνητική αξιολόγηση στο Skroutz που πονάει.

Α! και μην ξεχνάμε. PC1 και Plus4U είναι θυγατρικές του e-shop. Μην λέμε ότι δεν ξαναγοράζουμε από αυτούς και πάμε και γινόμαστε πελάτες στους άλλους 2.

Link to comment
Share on other sites

Πήγα στο e-shop σήμερα και παρέλαβα εν τέλει από το Μενίδι καινούργιο ΑΑΚS 500άρι από RMA.

Τρεις μέρες πριν είχα τηλεφωνήσει στο service του e-shop για να δηλώσω πως επιθυμώ να κάνω συμψηφισμό για να πάρω κάτι καλύτερο, έφοσον έχει ξαναγίνει στο παρελθόν σε άλλα άτομα δεν έβλεπα το λόγο να μην το κάνουν και σε μένα.

Είπανε πως θα προωθήσουν το αίτημα και με πήραν μέσα σε λίγα λεπτά, ενημερώνοντάς με για την αρνητική του έκβαση.

Το πάλεψα πάλι με το παιδί που με εξυπηρετούσε για εκ νέου ερώτηση σε υπεύθυνο και πήρα πάλι τα π@π@ρια μου.

Η απάντηση που έλαβα είναι ότι αν μου χαλάσει και 2η φόρα θα μπορώ να κάνω συμψηφισμό. Έπισης ο τηλεφωνικός αντιπρόσωπος που με εξυπηρετούσε σύμπασχε μαζί μου, εκφράζοντας την,επίσης, λογική του απορία γιατί κάτι τέτοιο δεν είναι δυνατόν, αφού συνήθως πραγματοποιείται...

Η μόνη λογική εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι είχανε "σταμπάρει" την καρτέλα πελάτη που είχε κοπεί η απόδειξη και δεν θέλησαν να εξυπηρετήσουν σωστά.

Δεν ήταν δλδ στο όνομά μου αλλά σε ένα άλλο όπου 2 χρόνια πριν είχε κάνει πολύ φασαρία για ένα Thermaltake κουτί που τα διάκενά του στο DVD-R ήταν ασσύμετρα μεγάλα. Εν τέλει δεν του το αλλάξανε και έπαψε να ψωνίζει από έκει.

Τελικά πήρα από RMA τον 500άρι αγόρασα κι ένα μεταχειρισμένο 1tb και έκατσα στα αυγά μου με τη σειρά μου...

Link to comment
Share on other sites

Δεν ήταν δλδ στο όνομά μου αλλά σε ένα άλλο όπου 2 χρόνια πριν είχε κάνει πολύ φασαρία για ένα Thermaltake κουτί που τα διάκενά του στο DVD-R ήταν ασσύμετρα μεγάλα. Εν τέλει δεν του το αλλάξανε και έπαψε να ψωνίζει από έκει.

:-O Αυτό μου φαίνεται ακραίος λόγος για RMA, αν και δεν έχω δει το κουτί οπότε...

Για τα υπόλοιπα που λες, όντως μάλλον ο συγκεκριμένος αγοραστής ήταν σταμπαρισμένος (το κάνει αυτό το e-shop 100% σίγουρα). Ο λόγος που συμβαίνει είναι για να αποφεύγονται οι περιπτώσεις χρηστών που εκμεταλεύονται την διαδικασία RMA και την εγγύηση για να κάνουν δωρεάν αναβαθμίσεις κάθε χρόνο καίγοντας εσκεμμένα το hardware.

Link to comment
Share on other sites

:-O Αυτό μου φαίνεται ακραίος λόγος για RMA, αν και δεν έχω δει το κουτί οπότε...

Για τα υπόλοιπα που λες, όντως μάλλον ο συγκεκριμένος αγοραστής ήταν σταμπαρισμένος (το κάνει αυτό το e-shop 100% σίγουρα). Ο λόγος που συμβαίνει είναι για να αποφεύγονται οι περιπτώσεις χρηστών που εκμεταλεύονται την διαδικασία RMA και την εγγύηση για να κάνουν δωρεάν αναβαθμίσεις κάθε χρόνο καίγοντας εσκεμμένα το hardware.

Mάλλον έτσι θα συμβαίνει γιατί γενικά εγώ ποτέ δεν δημιούργησα κάποιο πρόβλημα, παρόλο που είχα κι εγώ τα θέματά μου.

Συγκεκριμένα είχα αγοράσει κάποτε μια ΑΤΙ 1950Pro η οποία ψήθηκε 1,5 χρόνο μετά.

Την πήγα για RMA και ένα μήνα+ μετά(!) μου πιστώσανε το ποσό που την είχα αγοράσει μειωμένο κατά 30 ευρώ.

Και άλλη μια φορά τους πήρα έναν DOA σκληρό εξωτερικό και κάνανε 3-4 βδομάδες να μου τον αντικαταστήσουν.

Μαλλόν θα μου έχουνε βάλει τη στάμπα του "easygoing" πελάτη τώρα που το ξανασκέφτομαι...

Link to comment
Share on other sites

Για τα υπόλοιπα που λες, όντως μάλλον ο συγκεκριμένος αγοραστής ήταν σταμπαρισμένος (το κάνει αυτό το e-shop 100% σίγουρα).

εισαι ΑΠΟΛΥΤΑ* σιγουρος οτι εφαρμοζει την πρακτικη αυτη?

*"κοβεις το χερι" σου που λενε.

Link to comment
Share on other sites

Πηγα σημερα να αφησω κατι logitech ακουστικα(τρελη μουφα μου βγηκαν) τα οποια ειχαν προβλημα παντου.ειχε σπασει το καλωδιο εκει που μπαινει στα ακουστικα και εχανε συχνοτητες.λεω ενταξει αυτο μπορει να εκανε τιποτα η μανα μου και να σπασε εκει το καλωδιο και να γινε αυτο.

ελα ομως τα παιξε και αυτο που ρυθμιζει την ενταση και επρεπε να το πιεζεις για να ακουγεται και απο τα 2...εν τω μεταξυ μου ειχε σπασει το κλιπακι που το κρεμας επειδη το ειχα ανοιξει πολυ.

παω τελως παντων τα ακουστικα εκει με κουτι κτλ κτλ.τα ανοιγει αυτος τα κοιταει του λεω για το κλιπακι οταν το δε και μου λεει παιζει να στο βγαλουν εκτος εγγυησης για αυτο.μενω εγω και του λεω τι σχεση εχει το κλιπακι με το αν εχει προβλημα στα ακουστικα η στο καλωδια.α μου λεει ειναι θεμα αντιπροσωπεις οχι δικο μας.καλα του λεω εγω.ετσι και μου κανουν καμια πλακα θα τους κανω χαμο εκει μεσα.εν τω μεταξυ τα ακουστικα τα ειχα παρει 34Ε και τωρα εχουν 45Ε.αν τους ζητησω πιστωτικο ποιο λετε να μου δωσουν? :dirol:

Link to comment
Share on other sites

εν τω μεταξυ τα ακουστικα τα ειχα παρει 34Ε και τωρα εχουν 45Ε.αν τους ζητησω πιστωτικο ποιο λετε να μου δωσουν? :dirol:

Έλα ντε; Εγώ λέω οτι πάντα ισχύει το: "όσο αναφέρει το τιμολόγιο/απόδειξη αγοράς". Εσείς τι λέτε;

Υ.Γ. Για τα υπόλοιπα.. καλό κουράγιο!

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που έχει πάθει φθορά του τύπου "σπάσιμο" είσαι εκτός εγγύησης. Αυτό βέβαια δεν αποκλείει την πιθανότητα να γίνει το RMA κανονικά. Η Logitech έχει τύχει στο παρελθόν να... παραβιάσει τους όρους των εγγυήσεών της υπέρ του πελάτη!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.