Jump to content



Απαράδεκτο Service απο το E-shop.gr


Dj_John_2001

Recommended Posts

Θα τους παραθέσεις ως επιχείρημα το post του adpanos λέγοντας ότι γνωστός/φίλος/κουνιάδος/θείος από την Αμερική τους το ζήτησε, του έκαναν την χάρη και δεν βλέπεις τον λόγο από την στιγμή που τους τιμάς με τις αγορές σου (κακώς:p) να μην σε αντιμετωπίσουν ισότιμα.

Αν δεν πετύχει ούτε αυτό πέτα ένα στην ψύχρα "Και στο Πλαίσιο το κάνουν" :p

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply
Δεν κατάλαβες, αυτό τους ζήτησα!!!

Ουσιαστικά να πάρω το πιστωτικό και να το συμψηφίσω με κάτι μεγαλύτερο...

Ο υπάλληλος προσπάθησε και έλαβε την ενημέρωση ότι εφόσον υπάρχει απόθεμα

δεν μπορούν να προβούν σε διαδικασία πίστωσης....

Θα προσπαθήσω εκ νέου απλά δεν ξέρω τι επιχειρήματα να παραθέσω...

Εξαρτάται απο το τι ποσό ζήτησες/κατάλαβαν οτι πρέπει να γραφει το πιστωτικό.

Έχω απόδειξη (~2ετίας με 5 χρόνια εγγύηση) απο δίσκο 750GB που γράφει επάνω 190Ευρώ. Αν χαλάσει δηλαδή τον πάω πίσω και παίρνω με άλλα 60-70 ευρώ μια 5850 ?? Δεν νομίζω !

Link to comment
Share on other sites

Θα τους παραθέσεις ως επιχείρημα το post του adpanos λέγοντας ότι γνωστός/φίλος/κουνιάδος/θείος από την Αμερική τους το ζήτησε, του έκαναν την χάρη και δεν βλέπεις τον λόγο από την στιγμή που τους τιμάς με τις αγορές σου (κακώς:p) να μην σε αντιμετωπίσουν ισότιμα.

Αν δεν πετύχει ούτε αυτό πέτα ένα στην ψύχρα "Και στο Πλαίσιο το κάνουν" :p

Φυσικά και να το κανει αυτό! :jump1: Αν θες να ψάξω να βρω και τις αποδείξεις αλλαγής!

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως πριν από 15 μέρες περίπου κάηκε η μητρική που είχα 1366 P6T deluxe.Την έβγαλα από το μηχάνημα και την πήγα σε ένα μαγαζί e-shop. Τους ενημέρωσα ότι κατά 99,9% έχει καεί μιας και τη δοκίμασα και με άλλους επεξεργαστες και άλλες μνήμες και τροφοδοτικό και τέλος την άνοιξα μπροστά στον πωλητή να του δείξω ότι όλά είναι κομπλέ και δεν παίζει περίπτωση στραβωμένων Pins. Και όλα αυτά για να αποφύγω τέτοιο μπέρδεμα. Τέλος του ζήτησα όατν την ελέγξουν και βρουν΄ότι όντως είναι καμμένη να μου κοπεί πιστωτικό για να αγοράσω κάτι άλλο από το κατάστημά τους. Μετά από 3 μέρες όλα οκ. Μου έστειλαν μήνυμα στο κινητό ότι ο λογαριασμός μου πιστώθηκε με το ποσό των 279 ευρώ και πήρα κάτι μνήμες. Τα μόνα 2 μελανά σημεία στην όλη ιστορία ήταν η συμπεριφορά μιας κυρίας στο κατάστημα που πήγα για να δώσω τη μητρική που μου μίλισε με λίγο περίργο ύφος σαν να μιλούσε στο παιδάκι της που μόλις έκανε αταξία και 2ον τισ μνήμες που ήθελα να αγοράσω την ίδια μέρα που ήταν να τις παραγγείλω τις ανέβασαν 20 ευρώ και μετα από μια μέρα τις έριξαν 30!!!!

Link to comment
Share on other sites

O σκληρός κάνει τώρα 48,80 και αυτός που θέλω 134.

Ένα άλλο πράγμα που μου την έδωσε είναι ότι μου έδειξε ο πωλητής την απάντηση και είδα ότι πρόκειται για απάντηση στο θέμα "Περίεργος".Τώρα προσπάθησα να μην βγάλω κάποια συμπεράσματα...

Τον σκληρό δεν τον είχα αγοράσει εγώ και ούτε ήταν στο ονομά μου.

Τον είχε πάρει ένας φίλος μου και του τον αγόρασα εγώ, ήξερα πως τον είχε αγοράσει από κει και πως κρατάνε αποδείξεις με τα SN, έτσι όταν τα κακάρωσε πήγα στο κατάστημα και εξυπηρετήθηκα.

Link to comment
Share on other sites

Υ.Γ. Ξυνίζω γιατί εννοείται όταν στα παιδιά στο ΠΛΑΙΣΙΟ αναφέρω για πιστωτικό αντί αντικατάστασης μου το κάνουν με τη μια...

Όχι πάντα με ευνοϊκούς όρους... Πρόσφατα παρέδωσε πνεύμα η 8800 μου, εντός εγγύησης. Την άλλαζαν με μια GTS 250 (κόστους από το ράφι 120 ευρώ), αλλά όταν ζήτησα πιστωτικό για να αγοράσω μια καλύτερη πληρώνοντας τη διαφορά, μου έδωσαν μόνο 75 ευρώ.

Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να το τραβήξω να το πάρω σε πιστωτικό τι διαδικασίες θα πρέπει να ακολουθήσω?

Ο νόμος προβλέπει την αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με ίδιο ή αντίστοιχων τουλάχιστον δυνατοτήτων όταν δεν υπάρχει το ίδιο. Το πιστωτικό τα καταστήματα το δίνουν εντελώς προαιρετικά. Τώρα αν εσύ θέλεις κάτι καλύτερο πληρώνοντας τη διαφορά, δε βλέπω κάποιο λόγο να μην το δεχτούν.

Link to comment
Share on other sites

Έγω όταν άλλαξα στο πλαίσιο την 8800 μου δίνανε μια 240 και μου λέγανε είναι καλύτερη γιατί έχει 1gb.

Είχα πει για πιστωτικό αλλά μου δώσανε την άλλη κάρτα που είχε 90 ευρώ και την πήγα με τη μια στο ταμείο ότι το θέλω στο πιστώτικο γιατί δεν μου κάνει.

Άλλες φορές σε κάτι μνήμες που έχω πάει κανά 2 φορές και ήθελα σε ddr3 μου το δώσανε με τη μία πιστωτικό παρόλο που υπήρχαν ολόιδιες...

Link to comment
Share on other sites

Εάν ο πελάτης επιθυμεί να του κοπεί πιστωτικό πρέπει απλά να το διευκρινίσει όπως έκανα εγώ στη δική μου περίπτωση. Τους είπα ξέρω ότι έχετε ίδια μητρική αλλά δεν επιθυμώ να γίνει αντικατάσταση. Το σημείωσαν στις εσωτερικές σημειώσεις του χαρτιού που κόβουν κατά την επιστροφή και τέλος. Τώρα εάν κάποιος έχει ένα προιόν όπως μια κάρτα γραφικών στις οποίες πέφτει ταχύτατα η τιμή εκεί δεν συμφέρει να κοπεί πιστωτικό γιατί μία 8800 Gtx πχ είχε 400 ευρώ πριν 3 χρόνια. Βασικά εκεί γίνεται αντικατάσταση με κάτι ίσης χρηστικής αξίας. Π.χ. όταν υπήρχαν gtx 280 με μία τέτοια. Τώρα με μία 5850 π.χ.:victory: Αρκεί βέβαια να μην πάει κάποιος στον πωλητή ή σε αυτόν που είναι στο Service με σκοπό να τον βγάλει φάουλ.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα πράγματα δεν είναι "φλου", αλλά συγκεκριμένα: Είναι θέμα επιλογής του πελάτη αν θα κάνει αντικατάσταση του προϊόντος, αν θα δεχτεί πιστωτικό (εφόσον θέλει να αγοράσει κάτι άλλο από το ίδια κατάστημα) ή αν θα ζητήσει τα χρήματα του πίσω.

Δεν είναι επιλογή του κάθε καταστήματος, ούτε εξαρτάται ανάλογα την περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τα πράγματα δεν είναι "φλου", αλλά συγκεκριμένα: Είναι θέμα επιλογής του πελάτη αν θα κάνει αντικατάσταση του προϊόντος, αν θα δεχτεί πιστωτικό (εφόσον θέλει να αγοράσει κάτι άλλο από το ίδια κατάστημα) ή αν θα ζητήσει τα χρήματα του πίσω.

Δεν είναι επιλογή του κάθε καταστήματος, ούτε εξαρτάται ανάλογα την περίπτωση.

δεν ειναι ετσι φιλε μου

η αρχικη υποχρεωση ειναι να επισκευαστει

εαν δεν ειναι δυνατον γινεται με αντικατασταση με ομοιο

εαν δεν υπαρχει διαθεσιμο γινεται αντικατασταση με τουλαχιστον ιδιας αποδοσης προιον

δεν ειναι στην επιλογη του πελατη να διαλεξει τι θα παρει.

οι αντιπροσωπειες παμπολλες φορες στελνουν σαν αντικατασταση το ιδιο προιον

και συχνα σε κατασταση που δεν μπαινει στο ραφι

αρα αμα σου επιστρεψει μια 7900 ή μια 9800gx2 ή μια 3870x2 δυο και τρια χρονια μετα την κυκλοφορια της

τι την κανεις, οταν εσυ εχεις δωσει στον πελατη μια φρεσκια 5850?

ζημιωνεσαι ή οχι?

επισης αυτη η διαδικασια κανονικα και βαση νομου δεν γινεται αμεσα

πρεπει να ελεγχθει το προιον πριν εγκριθει κατασταση ή πιστωσση.

ξερεις ποσες περιπτωσεις εχουν βγει εκτος εγγυησης γιατι ο χρηστης ειχε αφαιρεσει

αυτοκολλητα με σειριακα, ειχε κανει μοντες, ειχε την καρτα χωρις θερμοαγωγιμη κτλ

τα οποια εκ πρωτης φευγαλεας εξετασης περασαν απαρατηρητα?

απλα χαριν εξυπηρετησης και προσπαθειας του να κερδισει τον πελατη

επιλεγει ενα καταστημα-αλυσιδα, να παρει το ρισκο και να προβει σε αμεση αντικατασταση.

το τι γινεται μετα και το εαν κερδιζει ή τα τρωει μην το ψαχνεις...

απλα επειδη τα τελευταια χρονια εχουν σκληρυνει τη σταση τους πολλες αντιπροσωπειες

και βγαινουν εκτος εγγυησης για πλακα πολλα προιοντα

εχει περασει και στα τεχνικα τμηματα η γραμμη να μην προχωρουν σε πιστωσεις αβασανιστα.

αυτα τα ολιγα ενημερωτικα

μιας και το καθε νομισμα εχει δυο οψεις.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι ετσι φιλε μου

η αρχικη υποχρεωση ειναι να επισκευαστει

εαν δεν ειναι δυνατον γινεται με αντικατασταση με ομοιο

εαν δεν υπαρχει διαθεσιμο γινεται αντικατασταση με τουλαχιστον ιδιας αποδοσης προιον

δεν ειναι στην επιλογη του πελατη να διαλεξει τι θα παρει.

Αυτό που λες είναι η πολιτική του κάθε μαγαζιού, και όχι απαραίτητα η νόμιμη διαδικασία. Ειδικά στην Ελλάδα δεν περίμενα κάτι διαφορετικό (ξέρεις τι εννοώ φαντάζομαι). :D

Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί αντικατάσταση πάντως, και αυτό μπορεί να στο επιβεβαιώσουν και οι διάφοροι σχετικοί φορείς (π.χ. Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ., ΙΝ.ΚΑ, κ.λ.π.).

Τέλος πάντων, εγώ λέω πως μπορεί να ζητήσει τα χρήματα του πίσω. Αυτό εσύ λες ότι δεν ισχύει;

οι αντιπροσωπειες παμπολλες φορες στελνουν σαν αντικατασταση το ιδιο προιον

και συχνα σε κατασταση που δεν μπαινει στο ραφι

αρα αμα σου επιστρεψει μια 7900 ή μια 9800gx2 ή μια 3870x2 δυο και τρια χρονια μετα την κυκλοφορια της

τι την κανεις, οταν εσυ εχεις δωσει στον πελατη μια φρεσκια 5850?

ζημιωνεσαι ή οχι?

Μια και τυγχάνει να είμαι ιδιοκτήτης εμπορικής εταιρίας και αντιπρόσωπος ξένων οίκων (εισαγωγή ειδών από προμηθευτές του εξωτερικού), μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως αυτό που λες παραπάνω δεν ισχύει. Ειδικά δε τον αντιπρόσωπο λίγο τον κόφτει αν θα κόψει πιστωτικό ή θα κάνει αντικατάσταση. Γιατί πολύ άπλά άλλο οι τιμές λιανικής και άλλο χονδρικής (αν θες μπορώ να το αναλύσω, απλά αν ξέρεις τι εννοώ καλώς να γλυτώσω το γράψιμο). :p

Ο κατασκευαστής/προμηθευτής έχει υπολογίσει στο κέρδος του και το ποσοστό RMA.

Με την διαδικασία που λες, δεν χάνει κανείς, εκτός από τον πελάτη!

επισης αυτη η διαδικασια κανονικα και βαση νομου δεν γινεται αμεσα

πρεπει να ελεγχθει το προιον πριν εγκριθει κατασταση ή πιστωσση.

ξερεις ποσες περιπτωσεις εχουν βγει εκτος εγγυησης γιατι ο χρηστης ειχε αφαιρεσει

αυτοκολλητα με σειριακα, ειχε κανει μοντες, ειχε την καρτα χωρις θερμοαγωγιμη κτλ

τα οποια εκ πρωτης φευγαλεας εξετασης περασαν απαρατηρητα?

Βεβαίως και συμφωνώ. ΔΕΝ είπα πουθενά πως το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να εκδόσει πιστωτικό χωρίς να ελέγξει πρώτα το προϊόν. Και σαφώς αν ο πελάτης έχει "σκαλίσει" το προϊόν είναι στην διακριτική σου ευχέρια αν θα τον καλύψεις πλέον ή όχι.

το τι γινεται μετα και το εαν κερδιζει ή τα τρωει μην το ψαχνεις...

απλα επειδη τα τελευταια χρονια εχουν σκληρυνει τη σταση τους πολλες αντιπροσωπειες

και βγαινουν εκτος εγγυησης για πλακα πολλα προιοντα

εχει περασει και στα τεχνικα τμηματα η γραμμη να μην προχωρουν σε πιστωσεις αβασανιστα.

Να σου πω και κάτι γιατί ο έλληνας έχει μια τάση να παρεξηγεί. ΟΥΤΕ ΕΜΕΝΑ ΣΑΝ ΕΜΠΟΡΟ με διευκολύνει να ακολουθώ αυτό που ορίζει ο νόμος. Άλλο όμως το επαγγελματικό μας συμφέρον και άλλο πράγμα η τυπική συμπεριφορά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες είναι η πολιτική του κάθε μαγαζιού, και όχι απαραίτητα η νόμιμη διαδικασία. Ειδικά στην Ελλάδα δεν περίμενα κάτι διαφορετικό (ξέρεις τι εννοώ φαντάζομαι). :D

Ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί αντικατάσταση πάντως, και αυτό μπορεί να στο επιβεβαιώσουν και οι διάφοροι σχετικοί φορείς (π.χ. Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ., ΙΝ.ΚΑ, κ.λ.π.).

Τέλος πάντων, εγώ λέω πως μπορεί να ζητήσει τα χρήματα του πίσω. Αυτό εσύ λες ότι δεν ισχύει;

μετα απο 1 και δυο χρονια φυσικα και δεν δικαιουσαι τα χρηματα σου πισω

αυτο ισχυει για προιοντα DOA και για το διαστημα των 15ημερων απο την αγορα

που οριζει ο νομος εαν θυμαμαι καλα

Μια και τυγχάνει να είμαι ιδιοκτήτης εμπορικής εταιρίας και αντιπρόσωπος ξένων οίκων (εισαγωγή ειδών από προμηθευτές του εξωτερικού), μπορώ να σε διαβεβαιώσω πως αυτό που λες παραπάνω δεν ισχύει. Ειδικά δε τον αντιπρόσωπο λίγο τον κόφτει αν θα κόψει πιστωτικό ή θα κάνει αντικατάσταση. Γιατί πολύ άπλά άλλο οι τιμές λιανικής και άλλο χονδρικής (αν θες μπορώ να το αναλύσω, απλά αν ξέρεις τι εννοώ καλώς να γλυτώσω το γράψιμο). :p

Ο κατασκευαστής/προμηθευτής έχει υπολογίσει στο κέρδος του και το ποσοστό RMA.

Με την διαδικασία που λες, δεν χάνει κανείς, εκτός από τον πελάτη!

εχεις παρε δωσε με Ελληνικες αντιπροσωπειες?

δεν εχεις λαβει ποτε πισω το ιδιο προιον σαν αντικατασταση και οχι πιστωση ή κατι νεωτερο?

την πιστωση δεν την δεχονται ολες οι εταιρειες

και εξαρταται απο τι κουμαντα εχει κανει το εκαστοτε καταστημα αλυσιδα με τον εισαγωγεα-αντιπροσωπο

δεν εχεις λαβει προιον αντικαταστασης σε εμφανως ταλαιπωρημενη κατασταση?

δεν εχει τυχει να εχεις καρτα σε αντιπροσωπεια και να μην εχεις ενημερωση για 10 και 20 μερες?

Με την διαδικασία που λες, δεν χάνει κανείς, εκτός από τον πελάτη!

ο πελατης ειχε μια καρτα που την χρησιμοποιησε για ενα χ διαστημα και χαλασε

του δινουν μια ιδια ή μια αντιστοιχων ή καλυτερων επιδοσεων

πως ακριβως χανει?

Βεβαίως και συμφωνώ. ΔΕΝ είπα πουθενά πως το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να εκδόσει πιστωτικό χωρίς να ελέγξει πρώτα το προϊόν. Και σαφώς αν ο πελάτης έχει "σκαλίσει" το προϊόν είναι στην διακριτική σου ευχέρια αν θα τον καλύψεις πλέον ή όχι.

ελα ομως που ολοι εχουμε καλομαθει κι αν μας το αλλαξουν σε μια βδομαδα ή 10 μερες αρχιζουν οι γκρινιες

Link to comment
Share on other sites

μετα απο 1 και δυο χρονια φυσικα και δεν δικαιουσαι τα χρηματα σου πισω

αυτο ισχυει για προιοντα DOA και για το διαστημα των 15ημερων απο την αγορα

που οριζει ο νομος εαν θυμαμαι καλα

Εγώ πιστεύω πως ο νόμος δεν διαχωρίζει το πότε δικαιούσαι τα λεφτά σου πίσω. Αν όμως κάνω λάθος ευχαρίστως να δεχτώ την άποψή σου αλλά με κάποιο κείμενο από τον σχετικό νόμο που να το επιβεβαιώνει.

εχεις παρε δωσε με Ελληνικες αντιπροσωπειες?

δεν εχεις λαβει ποτε πισω το ιδιο προιον σαν αντικατασταση και οχι πιστωση ή κατι νεωτερο?

την πιστωση δεν την δεχονται ολες οι εταιρειες

Είμαι αντιπρόσωπος συγκεκριμένων οίκων του εξωτερικού. Βέβαια εμείς δεν πουλάμε καταναλωτικά προϊόντα, ούτε πουλάμε λιανική, οπότε σε εμάς ισχύουν άλλα πράγματα. Παρόλα αυτά σε πληροφορώ πως οι προμηθευτές μου, μου στέλνουν ανταλλακτικά χωρίς χρέωση ακόμα και για πράγματα που είναι εκτός εγγύησης. Και έχουν καλύψει απευθείας πολλές πολλές φορές πελάτες που κάνανε την ζημιά ΜΟΝΟΙ τους στο μηχάνημα. Η δική μου εμπειρία με οίκους του εξωτερικου, κατασκευαστές, κ.λ.π. είναι πως δέχονται απόλυτα την πίστωση ποσών από προβληματικά προϊόντα και συμψηφίζονται στην επόμενη παραγγελια. Εννοείται πως λαμβάνεται υπόψη ΠΑΝΤΑ η τιμή αγοράς (χονδρικής) βάσει τιμολογιου αγοράς.

Επίσης θα σου ξαναπώ πως δεν σχολιάζω τις πολιτικές τις κάθε εταιρίας διότι είναι δικό τους θέμα. Δεν σημαίνει όμως πως επειδή συμβαίνει κάτι en masse, πως δεν είναι παράτυπο, έτσι; Μη μου πεις ότι δεν έχεις δει άπειρες φορές στην Ελλάδα να.. ελαστικοποιούνται οι νόμοι!

Πάντως επειδή είχα πάρε δώσε με αντιπροσωπείες hardware στην Ελλάδα και μάλιστα σαν τελικός πελάτης, μπορώ να σου πω πως επειδή είχα απαιτήσει αντικατάσταση (δεν ήθελα τα λεφτά μου πίσω), το προϊόν που έλαβα είχε διπλάσια αξία από αυτό που τους είχα στείλει (7600gs passive δύο κομμάτια αλλάχτηκαν με τις τότε ολοκαίνουργιες Galaxy 8600gt o/ced που κοστίζανε σχεδόν τα διπλά).

ο πελατης ειχε μια καρτα που την χρησιμοποιησε για ενα χ διαστημα και χαλασε

του δινουν μια ιδια ή μια αντιστοιχων ή καλυτερων επιδοσεων

πως ακριβως χανει?

Γιατί μπορεί βρε φίλε μου ο πελάτης να έχει αγοράσει ήδη άλλη κάρτα και να θέλει τα λεφτά του πίσω να πάει να αγοράσει κάτι άλλο από άλλο μαγαζί. Εγώ το έχω κάνει αυτό πολλές φορές και πάω για RMA το χαλασμένο κομμάτι όποτε θέλω εγώ (εννοείται εντός της εγγύησης). Δεν μπορείς να τον υποχρεώσεις να δεχτεί αλλαγή με το στανιό. Εσύ τι λες, δεν χάνει;

ελα ομως που ολοι εχουμε καλομαθει κι αν μας το αλλαξουν σε μια βδομαδα ή 10 μερες αρχιζουν οι γκρινιες

Καλά πας κι εσύ στα άκρα. 10 μέρες δεν είναι και λίγος καιρός. Ο νόμος λέει αν δεν απατώμαι "σε έυλογο χρονικό διάστημα".

Link to comment
Share on other sites

Ο νόμος λέει αν δεν απατώμαι "σε έυλογο χρονικό διάστημα".

Πραγματικά πιστεύεις ότι υπάρχει γραμμένος νόμος που λέει "εύλογο χρονικό διάστημα";

Αν δεν έχει αλλάξει κάτι από την τελευταία φορά που το κοίταξα, ο νόμος λέει 40 μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά πιστεύεις ότι υπάρχει γραμμένος νόμος που λέει "εύλογο χρονικό διάστημα";

Αν δεν έχει αλλάξει κάτι από την τελευταία φορά που το κοίταξα, ο νόμος λέει 40 μέρες.

Aρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για

έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν

του:

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του

πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί

δυσανάλογες δαπάνες

2. να μειώσει το τίμημα

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες

πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε

εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

Που κάνω λάθος;

Link to comment
Share on other sites

Εσύ μάλλον πουθενά, αυτοί που τα γράφουν είναι ότι να'ναι, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Εύλογος χρόνος δηλαδή, όσο υπάρχει δικαιολογία τραβάει όσο γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μπορεί βρε φίλε μου ο πελάτης να έχει αγοράσει ήδη άλλη κάρτα και να θέλει τα λεφτά του πίσω να πάει να αγοράσει κάτι άλλο από άλλο μαγαζί. Εγώ το έχω κάνει αυτό πολλές φορές και πάω για RMA το χαλασμένο κομμάτι όποτε θέλω εγώ (εννοείται εντός της εγγύησης). Δεν μπορείς να τον υποχρεώσεις να δεχτεί αλλαγή με το στανιό. Εσύ τι λες, δεν χάνει;

Οχι ετσι μας εχουνε μαθει . Να πουμε και μερικες αλληθειες . Που ακριβως χανει ο πελατης αν του καει η καρτα γραφικων και του την αλλάξουνε με αλλη ενοειτε ιδιων επιδώσεων . Που ακριβως χανει ο πελάτης οταν παιζει με 40 παραδειγμα φραμες το ταδε παιχνιδι και του την αλλαξουν με αλλη ιδιων επιδοσεων και παιζει παλι με 40 φραμες ? Η μηπως επειδη πριν 2 χρονια η gtx του εκανε 500ε τωρα πρεπει να του δωσουν 500ε να παει αλλου να παρει 480 για να παιζει με 140 ????? Κοκ επειδη εχουμε ( μας εχουνε ) μαθει στο τσαμπα . Δηλαδη αν εσυ αγοραζες πριν 2 χρονια μια ferrari f430 200.000e και σου καρφωνε μοτερ σημερα τι νομιζεις θα εκανε η φερραρι και η καθε φερραρι ? Θα σου αλλαζε μοτερ μεσα στην εγγυηση , ? θα σου εδινε 200.000ε να πας να αγορασεις μια gallardo γιατι ειναι της μοδας πλεον ? η μηπως θα σου εδινε μια 458 italia ( η επομενη της 430 ) η οποια παλι κανει 200.000 σημερα?

Τονιζω Και τα καταστηματα σφαλουν πολες φορες , δεν μιλαω για περιπτωση να μην εχουν παραπλησιο προιον ( τοτε ναι τσιμπας το αρχικο ποσο αγορας ) η να μην σου περνανε ρμα επειδη ετσι θελουν . Και αλλο αυτη η καραμελα . Χρημα δινουμε οταν αγοραζουμε κατι οχι κουπονια η μαρκες με δυνατοτητα αλλαγης καπου καπως καποτε.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως ο νόμος δεν διαχωρίζει το πότε δικαιούσαι τα λεφτά σου πίσω. Αν όμως κάνω λάθος ευχαρίστως να δεχτώ την άποψή σου αλλά με κάποιο κείμενο από τον σχετικό νόμο που να το επιβεβαιώνει.

για να καταλαβω..

εσυ δλδ πιστευεις

πως οποιαδηποτε στιγμη θελησεις, αρκει να ειναι εντος εγγυησης

μπορεις να προσκομισεις το χαλασμενο προιον Η/Υ και να παρεις τα λεφτα σου πισω?

ειναι δυνατον?

το φανταζεσαι να ισχυει και αυτοκινητα, τηλεορασεις, τροφιμα, ρουχα, κινητα τηλεφωνα, κτλ?

Είμαι αντιπρόσωπος συγκεκριμένων οίκων του εξωτερικού. Βέβαια εμείς δεν πουλάμε καταναλωτικά προϊόντα, ούτε πουλάμε λιανική, οπότε σε εμάς ισχύουν άλλα πράγματα. Παρόλα αυτά σε πληροφορώ πως οι προμηθευτές μου, μου στέλνουν ανταλλακτικά χωρίς χρέωση ακόμα και για πράγματα που είναι εκτός εγγύησης. Και έχουν καλύψει απευθείας πολλές πολλές φορές πελάτες που κάνανε την ζημιά ΜΟΝΟΙ τους στο μηχάνημα. Η δική μου εμπειρία με οίκους του εξωτερικου, κατασκευαστές, κ.λ.π. είναι πως δέχονται απόλυτα την πίστωση ποσών από προβληματικά προϊόντα και συμψηφίζονται στην επόμενη παραγγελια. Εννοείται πως λαμβάνεται υπόψη ΠΑΝΤΑ η τιμή αγοράς (χονδρικής) βάσει τιμολογιου αγοράς.

το λες και μονος σου

δεν ισχυουν τα ιδια πραγματα σε διαφορετικους κλαδους

παρολαυτα ακομα και στον κλαδο των Η/Υ και της λιανικης

εχουν συμβει κατ εξαιρεση τετοια περιστατικα

και προιοντα που επισκευαστηκαν παροτι ειχαν εξπερασει για λιγο την εγγυηση

και δωρεαν αμεσες αντικαταστασεις και πιστωσεις στο ακεραιο.

αυτο ομως διευκρινιζω οτι δεν ειναι ο κανονας ουτε και η προβλεπόμενη διαδικασια

Επίσης θα σου ξαναπώ πως δεν σχολιάζω τις πολιτικές τις κάθε εταιρίας διότι είναι δικό τους θέμα. Δεν σημαίνει όμως πως επειδή συμβαίνει κάτι en masse, πως δεν είναι παράτυπο, έτσι; Μη μου πεις ότι δεν έχεις δει άπειρες φορές στην Ελλάδα να.. ελαστικοποιούνται οι νόμοι!

συμφωνω αλλα αυτο ειναι ασχετο με το θεμα μας

μιας και εδω δεν μιλαμε για παρατυπια

απλα για διαφορετικου τυπου συνεργασια μεταξυ του retailer & του προμηθευτη

Πάντως επειδή είχα πάρε δώσε με αντιπροσωπείες hardware στην Ελλάδα και μάλιστα σαν τελικός πελάτης, μπορώ να σου πω πως επειδή είχα απαιτήσει αντικατάσταση (δεν ήθελα τα λεφτά μου πίσω), το προϊόν που έλαβα είχε διπλάσια αξία από αυτό που τους είχα στείλει (7600gs passive δύο κομμάτια αλλάχτηκαν με τις τότε ολοκαίνουργιες Galaxy 8600gt o/ced που κοστίζανε σχεδόν τα διπλά).

εχει τελειως διαφορετικη αντιμετωπιση ο τελικος πελατης με την αντιπροσωπεια-κατασκευαστη

απ'οτι ενα καταστημα/αλυσιδα λιανικης

παρ'ολα αυτα βεβαια, αυτο που λες συμβαινει συχνα και σε καταστηματα λιανικης προς τελικο πελατη

πιθανοτατα γιατι υπηρχε μεγαλο αποθεμα και βολευε η αντικατασταση με αυτο το προιον

ωστε να μην παραμενει παρωχημενο στοκ στην αποθηκη

δεν βγαινουν ομως ολοι οι πελατες που σταθηκαν "τυχεροι" να κανουν Τhreads συγχαρητηριων...

Γιατί μπορεί βρε φίλε μου ο πελάτης να έχει αγοράσει ήδη άλλη κάρτα και να θέλει τα λεφτά του πίσω να πάει να αγοράσει κάτι άλλο από άλλο μαγαζί. Εγώ το έχω κάνει αυτό πολλές φορές και πάω για RMA το χαλασμένο κομμάτι όποτε θέλω εγώ (εννοείται εντός της εγγύησης). Δεν μπορείς να τον υποχρεώσεις να δεχτεί αλλαγή με το στανιό. Εσύ τι λες, δεν χάνει;

φιλε μου οταν αγοραζεις ενα προιον αγοραζεις ενα αντικειμενο με συγκεκριμενες προδιαγραφες για συγκεκριμενη χρηση, δεν αγοραζεις ανοικτο πιστωτικο ελευθερο προς διαχειριση

καρτα Χ αγορασες, καρτα Χ υποχρεουσαι να λαβεις εαν αυτη χαλασει

εαν εσυ την αντικατεστησες με κατι αλλο και τωρα αντι για καρτα Χ θες σκληρο Β

δεν ειναι προβλημα του καταστηματος.

οτι πιθανοτατα εαν το ζητησεις με σωστο τροπο παιζει και να γινει αποδεκτο

και να εξυπηρετηθεις αναλογα, δεν σημαινει οτι αυτο ειναι και ο κανονας

που τοσο ευκολα διατυμπανιζεται σε αντιστοιχα Threads και δημιουργει ενα ειδος "δεδικασμενου" - λαβαρου

για μελλοντικους RMAyers (περιστασιακους και επαγγελματιες)

Καλά πας κι εσύ στα άκρα. 10 μέρες δεν είναι και λίγος καιρός. Ο νόμος λέει αν δεν απατώμαι "σε έυλογο χρονικό διάστημα".

κανεις πλακα ετσι?

το ξερω πρωτο χερι απο περιπτωση που ο πελατης θελησε να κινηθει νομικα

και τελικα μαθαμε απο το νομικο τμημα της εταιρειας οτι μεχρι τρεις μηνες μπορει να δικαιολογηθει η εταιρεια

εφοσον μεταπωλει προιοντα αλλου εισαγωγεα με κατασκευαστη εκτος της χωρας πωλησης.

τραβηγμενο δε λεω, ουτε εμενα με βρισκει συμφωνο

αλλα οχι και να λεμε τις 10 μερες παραλογο διαστημα.

σε ενα μικρο καταστημα με μια δυο αποστολες καθημερινα ισως να επιτυγχάνονται καλυτεροι χρονοι

αλλα σε ενα τεχνικο τμημα ενος καταστηματος μιας αλυσιδας που μπορει να στελνει καθημερινα εως και 50 τεμαχια προς ελεγχο (το ενα καταστημα ετσι?)

καταλαβαινεις οτι τα δεδομενα ειναι διαφορετικα

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.