Jump to content



Απαράδεκτο Service απο το E-shop.gr


Dj_John_2001

Recommended Posts

Πάνω απο 5χιλ ευρω σε 4 χρόνια στο μαγαζάκι..μέσα σε αυτό το διάστημα μου άλλαξαν χωρίς παρατράγουδα 2 σκληρούς μνήμες και μητρική..όπου στις μνήμες και μητρική είχα παραγγείλει ήδη νέα τεμάχια πάλι απο'κει φυσικά ,για να μην περιμένω..μιλάμε για τις πρώτες DDR3 ,SuperTalent ,2x1gb = 430 Eυρώ το kit:cry:

Το κουφό ,καλοκαίρι 2009 αγοράζω 2 ποντίκια των 20 ευρω το καθένα..το ενα ζει ακόμη ..στο άλλο έσπασε το πορτάκι για τις μπαταρίες και δεν δούλευε καλά ,μετα 10' λειτουργίας δεν μπορούσα να εστιάσω τον δείκτη του ποντικιού κάπου ,καθώς ότι κι αν δοκίμασα κινιόταν τόσο γρήγορα ο δείκτης που μόνο μ'εκνεύριζε..

Όπως θα καταλάβατε μου το έστειλαν πίσω οκ ,μαζί:blink: με την μονωτική ταινια που είχα κλείσει το πορτάκι των μπαταριών..

Δεν είπα κουβέντα στο τοπικό κόρνερ..πήρα όμως τηλ και στόλισα αυτόν/αυτήν (ακόμα δεν έχω καταλάβει τι γένους είναι από την φωνή..)..

Μαγαζάκι..αυτός ο τίτλος έμεινε και τους ταιριάζει..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Έσβησαν πλήρως το θέμα από την σελίδα τους στο facebοok. Τους έκατσε προφανώς βαρύ διότι η σε δημόσια θέα επαφή με πελάτες μπορεί να υποχρεώσει το μαγαζί να δείξει πρόσωπο υπευθυνότητας και αυτό μάλλον δεν το επιθυμούν.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά είναι για κλοτσές όντος αυτοί που διαχειρίζονται τι σελίδα τους στο FB (e-shop) μα καλά έκατσαν και έσβησαν τόσα ποστ με αλήθειες και άφησαν τα ποστς από τους FAKE λογαριασμούς και δεν είναι μόνο αυτό αλλά με διέγραψαν και από θαυμαστή τους δε με θέλουν πια :rofl::rofl::rofl::rofl:

Link to comment
Share on other sites

Nice...Εγω και ο φραγμας καναμε ποστ στο thread που λεει εμεις γουσταρουμε που και καλα ειναι thread που κραζει εμας που το βριζουμε.αχαχαχαχαχ

λογοκρισία στο μέγιστο βαθμό.σβηστήκανε τα πάντα.:nono:

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδες εστειλα μια 4870χ2 που μας αφισε χρονους πριν καμια εβδομαδα και ειμαι περιεργος να δω τι δικαιολογια 8α βρουν για να μην μου την αλλαξουν 8α γελασει και το παρδαλο κατσικι!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδες εστειλα μια 4870χ2 που μας αφισε χρονους πριν καμια εβδομαδα και ειμαι περιεργος να δω τι δικαιολογια 8α βρουν για να μην μου την αλλαξουν 8α γελασει και το παρδαλο κατσικι!!!!

Δακτυλικά αποτυπώματα ...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδες εστειλα μια 4870χ2 που μας αφισε χρονους πριν καμια εβδομαδα και ειμαι περιεργος να δω τι δικαιολογια 8α βρουν για να μην μου την αλλαξουν 8α γελασει και το παρδαλο κατσικι!!!!

Noμιω οτι "πηρε νερο" ειναι μια καλη δικαιολογια... :hehe:

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδιά έχουν πολύ πλάκα αυτοί οι τύποι που διαχειρίζονται τη "Fan Page" του e-shop στο Facebook ... έχουν δημιουργήσει FAKE accounts και υπερασπίζονται το μαγαζί τους με γελοίο και απαίσιο τρόπο και μάλιστα χρησιμοποιούν greeklish του τύπου "emeis goustaroume" #oust !!
Το ίδιο κάνουν και στο skroutz.

Δεν είναι fake λογαριασμοί, αλλά υπάλληλοι των e-shop, plus4u, pc1. Συμφωνώ ότι μπορείς να τους πεις fake πελάτες.

Στο θέμα λοιπόν υποστήριξης του e-plaf όπου γράφουν πόσο το γουστάρουν, διαφημίζει στην ψύχρα ένας το plus4u. Το plus4u είπαμε ότι είναι ανταγωνιστικό σωστά; Τρίχες. Το σχόλιο παραμένει εκεί. Σε συζήτηση για το πόσο γουστάρουν το e-plaf διαφήμιση του plus4u δεν την έχουν διαγράψει. Δεν τους ενοχλεί. Βασικά όχι μόνο δεν τους ενοχλεί αλλά την θέλουν εκεί αυτή τη διαφήμιση διότι το σχόλιο-διαφήμιση του plus4u απευθυνόταν σε κάποιον του οποίου το σχόλιο διαγράφηκε διότι προφανώς έγραφε παράπονα για το e-plaf. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μαγκιά, για να μην το χαρακτηρίσω αλλιώς, από το να στέλνεις τον δυσαρεστημένο πελάτη σε άλλο δικό σου μαγαζί εν αγνοία του.

Αντίθετα σχόλιο στο οποίο έγραψα ότι plus4u, pc1, e-shop είναι το ίδιο μαγαζί, έφυγε σε χρόνο dt, διότι προφανώς αυτά πρέπει να μένουν κρυφά.

Link to comment
Share on other sites

Παιδές έχω κι εγώ ένα ζήτημα και θέλω λίγο τη συμβουλή σας.

Πήγα που λέτε το Σάββατο πρωί στο ΜΕΝΙΔΙ ένα χαλασμένο σκληρό για φτιάξιμο και με τα πολλά επιβεβαιώθηκε του λόγου του αληθές και με ενημερώσανε ότι θα γίνει αντικατάσταση και θα ενημερωθώ από το κατάστημα για την παραλαβή του.

Μου στείλανε ένα μήνυμα σήμερα για την παραλαβή να πάω στη ΣΤΟΥΡΝΑΡΗ!!

Γυρνάω από δουλειά και πέφτει ο δρόμος μου για Μενίδι και

1ον δεν μπορώ να πάρω από κει το σκληρό

2ον Ενημερώθηκα ότι δεν μπορώ να πάρω το ποσό σε πιστωτικό εφόσον υπάρχει απόθεμα.

Με το 1ο ΟΚ δεν παίζει θέμα το ήξερα ότι δεν την παλεύουνε.

Με το 2ο όμως επειδή είναι 500άρης κι εγώ θέλω 2ΤΒ τώρα, όταν ενημερώθηκα για τη μη δυνατότητα σε πιστωτικό ξενέρωσα.

Γνωρίζει κανείς αν μπορώ να το τραβήξω να το πάρω σε πιστωτικό τι διαδικασίες θα πρέπει να ακολουθήσω?

Ευχαριστώ

Υ.Γ. Ξυνίζω γιατί εννοείται όταν στα παιδιά στο ΠΛΑΙΣΙΟ αναφέρω για πιστωτικό αντί αντικατάστασης μου το κάνουν με τη μια...

Link to comment
Share on other sites

Αν τρους ζητήσεις απλά να πληρώσεις την διαφορά για να πάρεις έναν μεγαλύτερο θα σου το κάνουν 100% !

Το ίδιο έκανα και εγώ με έναν προβληματικό Seagate 250Gb και αγόρασα έναν WD. 640GB !

Link to comment
Share on other sites

Δεν κατάλαβες, αυτό τους ζήτησα!!!

Ουσιαστικά να πάρω το πιστωτικό και να το συμψηφίσω με κάτι μεγαλύτερο...

Ο υπάλληλος προσπάθησε και έλαβε την ενημέρωση ότι εφόσον υπάρχει απόθεμα

δεν μπορούν να προβούν σε διαδικασία πίστωσης....

Θα προσπαθήσω εκ νέου απλά δεν ξέρω τι επιχειρήματα να παραθέσω...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.