Dj_John_2001 Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 30, 2010 ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE : Πριν ένα χρόνο αγόρασα από το μαγαζάκι του E-Shop.gr ένα υπολογιστή αξίας 1.500 ευρώ τον οποίο είχα διαλέξει σε κομμάτια και είχα απαιτήσει να μου το συναρμολογήσουν και να μου εγγυηθούν καλή λειτουργία. Στις 19/3/2010 κάηκε η μητρική μου ή έγινε το bios corrupted το έστειλα όπως ήταν(όλο το κουτί) στο κεντρικό service στην Αθήνα για να μου αντικαταστήσουν τη μητρική , αντ' αυτού όμως με πήραν τηλέφωνο 1 εβδομάδα αργότερα και ισχυρίστηκαν πώς η μητρική μου έχει «στραβωμένα» pin και δεν καλύπτετε από την εγγύηση (δικαιολογία που όντος την βγάζει από την εγγύηση) πράγμα που εγώ δεν έχω κάνει και γι' αυτό είχα ζητήσει συναρμολόγηση από αυτούς για να μην υποστηρίξουν κάτι τέτοιο!!Τους απαιτώ να μου καλύψουν με την εγγύηση την μητρική και μου λένε πως θα με ενημερώσουν πράγμα το οποίο δεν έγινε , τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο και τους ρωτάω τι θα γίνει γιατί τον υπολογιστή το χρειάζομαι για τη δουλεία μου και τον έχουν ήδη 10+ μέρες η απάντηση τους ήταν η ίδια «θα σε ενημερώσουμε εμείς» πάλι δεν έγινε. Ζήτησα να μιλήσω με τον προϊστάμενο του service αλλά ακόμα δεν το έχω καταφέρει. Το αποτέλεσμα είναι να τους παίρνω τηλέφωνο και να απαιτώ να μάθω τι θα γίνει τελικά και να μην μου απαντάνε για το αν θα μου καλύψουν τη μητρική με την εγγύηση και ο υπολογιστής μου να μένει στις αποθήκες τους. Το μόνο σίγουρο είναι πως έμενα μ' έχουν χάσει από πελάτη και το ίδιο θα προτείνω σε όσους σκεφτούν να αγοράσουν κάτι από εκεί και θα ήθελε στο μέλλον υποστήριξη από το serviceτους.Είναι απαράδεκτος (το λιγότερο που μπορώ να πω) ο τρόπος που φέρονται στους πελάτες τους.ξέρω ότι έχει ξαναγραφεί απλά θέλω να ενημερώσω και για την δική μου περιπέτεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NoDsl Μάρτιος 30, 2010 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Τί είχες Γιάννη τι είχα πάντα, μές στο τσίρκο παίζει η μπάντα...Φίλε μου περαστικά σου. Τα γνωστά. δεν το κάνει κάποιος merge με το e-shop megathread? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάρτιος 30, 2010 #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 μέσω τηλεφώνων άκρη δεν προκειται να βγάλεις. για μένα δύο λύσεις υπάρχουν.η μια ειναι να κανεις καταγγελία στο ΙΝΚΑ και να τους την κοινοποιήσεις μέσω email και η δεύτερη να πας από το μαγαζί και να τους πιέσεις (ευγενικά και πολιτισμένα) να σου δώσουν εξηγήσεις . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hydra Μάρτιος 30, 2010 #4 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Δε πας απο κοντα να βρεις τον υπευθυνο να τους τριξεις λιγο τα δοντια?Πιστευω καλυτερο ειναι απο τα τηλεφωνα που θα σε αποφευγουν οσο μπορουν ακομα... Οτι και να πεις ειναι λιγο.Προβληματα παντου υπαρχουν και σε αλλα μαγαζια. Περαστικα σου κιολας,γιατι δυσκολα θα βγαλεις ακρη!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qparadox Μάρτιος 30, 2010 #5 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Φιλε καλα κανεις και τα περιγραφεις την περιπετεια σου, για ενημερωση ολων. Αλλα μην περιμενεις να ακουσεις κατι καινουριο. Μπορεις να κανεις καταγγελια σε ΙΝΚΑ κτλ. Φανταζομαι πλεον σ'αυτες τις υπηρεσιες θα τους ειναι οικειο να ακουνε για το εσοπ.Εχουν βρει _________ ηλιθιες δικαιολογιες τυπου "στραβωμενα πινς", "ο καιρος ειναι κακός σημερα, βρεχει", " ο ουρανος ειναι μπλε" και αρνουνται να εξυπηρετησουν τους πελατες τους. Μονη απαντηση μας να μην αγοραζουμε απο εκει, να μιλαμε σε γνωστους και φιλους γι'αυτο το μαγαζακι + καταγγελιες προς τις υπηρεσιες.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάρτιος 30, 2010 #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Η ιστορία με τα στραβωμένα pins στις μητρικές επαναλαμβάνεται συνεχώς με το e-shop. Σύμπτωση;Από εκεί και πέρα με τον υπεύθυνο μην περιμένεις να μιλήσεις. ΔΕΝ μιλάει με πελάτες. Έχω προσωπική πείρα (το γράφω μπας και το διαβάσει και αποφασίσει να με βγάλει λάθος ο.... υπεύθυνος).Καταγγελία και καλό κουράγιο.Α! και μην ξεχνάς. Αρνητική αξιολόγηση στο Skroutz που πονάει. Α! και μην ξεχνάμε. PC1 και Plus4U είναι θυγατρικές του e-shop. Μην λέμε ότι δεν ξαναγοράζουμε από αυτούς και πάμε και γινόμαστε πελάτες στους άλλους 2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
deNordic Μάρτιος 30, 2010 #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Κάτι παρόμοιο είχα πάθει, όπου είχα φτιάξει μηχάνημα και τους είπα να το συναρμολογήσουν αυτοί στο eshop. Η μητρική ήταν μια DFI 975X ή οποία ήταν ελαττωματική (έκανε συνέχεια restart) και στην τελική μου έκαψε τον επεξεργαστή. Το έστειλα 2-3 φορές πίσω για service και δεν έβρισκαν ΤΙΠΟΤΑ κατά τα λεγόμενα τους (!). Σε μια επικοινωνία που είχα με έναν μηχανικό τους μου είπε ότι φτιάχνουν 5 μηχανήματα π.χ την ημέρα.. το 1 από τα 5 μπορεί να μην λειτουργεί. Και εγώ πρέπει να πληρώσω το μηχάνημα που μου στήσατε και δεν λειτουργεί;;; Για να μην πολυλογώ μάλωνα κάθε μέρα είτε από τα τηλέφωνα είτε από το μαγαζί και στο τέλος τους είπα ότι θα γίνει αναφορά σε κανάλι και θα βάλω δικηγόρο να "λύσει" την παραγγελία.. γιατί πλήρωνα τις δόσεις και το PC ήταν ακόμα "καμμένο" στο service. Μετά από αυτό το μηχάνημα ήταν έτοιμο, με επιλόγη δική μου άλλης μητρικής (χώρις περαιτέρω έξοδα από πλευράς μου και έτσι διάλεξα καλύτερα/ακριβότερη) , μέσα σε 2-3 μέρες.To συγκεκριμένο μαγαζί το αποφεύγω και έχω και δεύτερο περιστατικό με έναν Seagate HDD που έκανε θόρυβο από την πρώτη στιγμή λειτουργίας τους και αυτοί στο service τους δεν βρήκαν ΠΑΛΙ ΤΙΠΟΤΑ (!)(!)(!). Υπομονή φίλε και ελπίζω να βρεις την άκρη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Μάρτιος 30, 2010 #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Η ιστορία με τα στραβωμένα pins στις μητρικές επαναλαμβάνεται συνεχώς με το e-shop. Σύμπτωση;Από εκεί και πέρα με τον υπεύθυνο μην περιμένεις να μιλήσεις. ΔΕΝ μιλάει με πελάτες. Έχω προσωπική πείρα (το γράφω μπας και το διαβάσει και αποφασίσει να με βγάλει λάθος ο.... υπεύθυνος).Καταγγελία και καλό κουράγιο.Α! και μην ξεχνάς. Αρνητική αξιολόγηση στο Skroutz που πονάει. Α! και μην ξεχνάμε. PC1 και Plus4U είναι θυγατρικές του e-shop. Μην λέμε ότι δεν ξαναγοράζουμε από αυτούς και πάμε και γινόμαστε πελάτες στους άλλους 2.επειδη μου εχει τυχει αρκετες φορες να παραλαβουμε μητρικη μετα απο αποστολη σε εδω αντιπροσωπειαως εκτος εγγυησης με αιτιολογια "στραβωμενα pins"ενω σιγουρα οταν ειχε σταλει ηταν σε αψογη καταστασηφοβαμαι οτι παιζει δολοςτο εαν η ευθυνη ειναι αποκλειστικα των αντιπροσωπειων ή εχουν μαθει το κολπο και μαγαζια και το εκμεταλλευονται, δεν το γνωριζωαπλα καλου κακου τραβατε και καμια φωτο της μητρικης να ειστε καλυμμενοι Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopCLR Μάρτιος 30, 2010 #9 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 απλα καλου κακου τραβατε και καμια φωτο της μητρικης να ειστε καλυμμενοι Πιστεύεις οτι τους είναι δύσκολο να ισχυριστούν οτι είναι φωτομοντάζ η φωτό της μητρικής; --Πελάτης: Μα έχω φωτογραφία της μητρικής που φαίνεται πως δεν έχει στραβωμένα pins! -- Υπάλληλος: Κύριέ μου το Photoshop κάνει θαύματα. Τα pins της μητρική σας δεν μπορεί να "ισιώσει"; Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάρτιος 30, 2010 #10 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 εχει συμβεί πραγματικά αυτό ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
yanni Μάρτιος 30, 2010 #11 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Κανένα φωτομοντάζ. Απλά θα σου πει ότι η φωτογραφία είναι παλιά, πριν την ζημιά. Αν μάλιστα του πας εκεί με φωτογραφία θα σου πει ότι είσαι και βαλτός από άλλο κατάστημα για να τους δυσφημίσεις. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TopCLR Μάρτιος 30, 2010 #12 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 εχει συμβεί πραγματικά αυτό ;Αν εννοείς το διάλογο που έβαλα, όχι. Τίποτα όμως δεν είναι αδύνατο να γίνει. Ακόμα κι αυτό που έγραψε ο yanni από πάνω!:yes4: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Μάρτιος 30, 2010 #13 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Εχουμε τοσα προβλημα, με το eshop θα ασχολουμαστε...Πας απο εκει 1-2 φορες max με καλο τροπο να σου λυσουν το προβλημα.Την 3η φορα κανεις καταγγελια και αν εχεις κρατησει και τα ονοματα αυτων που μιλησες τα βαζεις μεσα στο mail.Αξιζει να σου χαλανε την μερα το eshop και καθε eshop ...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
100grfr Μάρτιος 30, 2010 #14 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Εγώ δεν έχω κάνει αγορές από το e-shop, αλλά προσπάθισα 1-2 φορές να βρω προιόντα από αυτούς αλλά τίποτα..Οι φωτογραφίες δεν νομίζω ότι θα βοηθήσουν.. Καλύτερα κινηματογράφιση αν θέλεις τέτιου είδους αποδίξεις.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GoMaR Μάρτιος 30, 2010 #15 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 απορω γιατι επιτρεπετε στον εαυτο σας να κλεινετε το τηλεφωνο οταν δεν σας εχουν καλυψει στα ερωτηματα σας- ΚΥΡΙΕ? μενω ακαλυπτος.θελω απαντηση τωρα.Αν δεν μπορειτε εσεις δωστε μου υπευθυνο.- ο υπευθυνος λειπει- το ξερω.Γιαυτο περιμενω απαντηση- Μα....- ΔΕΝ εχει μα...δεν κλεινω το τηλεφωνο αν δε μου βρειτε λυση.Τι ωρα σχολατε ;3; μεχρι τις 3 θα κραταω το ακουστικο.και μη τυχων κανετε την κινηση να κλεισετε εσεις το τηλεφωνο γιατι η επομενη μου κινηση ειναι καταγγελιαμε παρομοιο τροπο ειχα καταφερει την επομενη μερα να εχω μια μητρικη Link to comment Share on other sites More sharing options...
thespesios Μάρτιος 30, 2010 #16 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 μη παρεις κανενα τηλ. στο eshop ....email καταγγελιας στο inka@inka.gr να τελειωνεις γρηγορα(ή φαξ στο 210 36.33.976)...αντε γιατι παει πολυ με αυτους τους 'εξυπνους' ....τα εχω παρει γιατι μ ετυχε και μενα κατι με αυτους προσφατα.....παρε το ινκα και μετα πες μας τι εγινε Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimitris_s Μάρτιος 30, 2010 #17 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 απορω γιατι επιτρεπετε στον εαυτο σας να κλεινετε το τηλεφωνο οταν δεν σας εχουν καλυψει στα ερωτηματα σας- ΚΥΡΙΕ? μενω ακαλυπτος.θελω απαντηση τωρα.Αν δεν μπορειτε εσεις δωστε μου υπευθυνο.- ο υπευθυνος λειπει- το ξερω.Γιαυτο περιμενω απαντηση- Μα....- ΔΕΝ εχει μα...δεν κλεινω το τηλεφωνο αν δε μου βρειτε λυση.Τι ωρα σχολατε ;3; μεχρι τις 3 θα κραταω το ακουστικο.και μη τυχων κανετε την κινηση να κλεισετε εσεις το τηλεφωνο γιατι η επομενη μου κινηση ειναι καταγγελιαμε παρομοιο τροπο ειχα καταφερει την επομενη μερα να εχω μια μητρικηΈτσι ρε φίλε, έτσι ακριβώς όμως! Είτε είναι από το τηλέφωνο είτε είναι face-to-face στο μαγαζί. Link to comment Share on other sites More sharing options...
darien Μάρτιος 30, 2010 #18 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Όσο το κράτος δεν κάνει τίποτα, η ίδια κατάσταση θα συνεχίζεται.Δεν ξέρω τι ενέργειες κάνει το ινκα εναντίον τους, αλλά νομίζω ότι το μόνο που κάνει είναι να φροντίζει να αποζημιώνονται αυτοί που κάνουν τις καταγγελίες και σταματάει εκεί.Βλέπεις δεκάδες/εκατοντάδες καταγγελίες; Κλείσ'τους το μαγαζί ή ριξ'τους ένα πρόστιμο που θα το ξεχρεώνουν για τα επόμενα δέκα χρόνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MicAn Μάρτιος 30, 2010 #19 Κοινοποίηση Μάρτιος 30, 2010 Όσο το κράτος δεν κάνει τίποτα, η ίδια κατάσταση θα συνεχίζεται.Δεν ξέρω τι ενέργειες κάνει το ινκα εναντίον τους, αλλά νομίζω ότι το μόνο που κάνει είναι να φροντίζει να αποζημιώνονται αυτοί που κάνουν τις καταγγελίες και σταματάει εκεί.Βλέπεις δεκάδες/εκατοντάδες καταγγελίες; Κλείσ'τους το μαγαζί ή ριξ'τους ένα πρόστιμο που θα το ξεχρεώνουν για τα επόμενα δέκα χρόνια.Σιγά μην ενοχλήσουμε ή θίξουμε τα συμφέροντα των ημέτερων ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj_John_2001 Μάρτιος 31, 2010 Author #20 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2010 παιδιά να σας ενημερώσω πως στις 7:30! το απόγευμα με πήραν τηλέφωνο με απίστευτη ευγένεια και και με ρώτησαν πια μητρική θέλω γιατί τελικά θα γίνει η αντικατάσταση με την εγγύηση! όντως έστειλα email στο INKA και κοινοποίησα το ίδιο μήνυμα στη "fan" page τους στο FaceBook ... μετά από 2 εβδομάδες έληξε η ταλαιπωρία μου ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.