Jump to content



Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα


sotiris

Recommended Posts

  • Replies 2,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

 

Πρέπει να είναι πολύ ξεκούραστος ο κόσμος του Τζήμερου, όπου όλα είναι μαύρα ή ασπρα. Έτσι για πλάκα, όποιος θέλει ας αλλάξει τα ουσιαστικά στις φαεινές ιδέες του και ας αναρωτηθεί αν μοιάζουν σα να μπορούσαν να εκστομίζονται σε μιαν άλλη εποχή.

 

Θα πρέπει να ποινικοποιηθεί, ως κακούργημα, η με οποιονδήποτε τρόπο έκφραση υποστήριξης ή έστω συμπάθειας στο καρκίνωμα του εξτρεμιστικού Ισλαμισμού, δημόσια ή ιδιωτικά. Θα πρέπει να αλλάξει όλη η σχετική νομοθεσία. Υλικό παρακολούθησης που θα αποδεικνύει συμπάθεια στην τρομοκρατία θα είναι επαρκές στοιχείο και θα γίνεται αποδεκτό για νομική χρήση. Το νομικό πλαίσιο μιας κοινωνίας δεν είναι τίποτε άλλο παρά εργαλείο επιβίωσης. Αν το υπάρχον δεν λειτουργεί, το αλλάζουμε για να λειτουργεί.

 

Ειδικά οι μουσουλμάνοι, θα πρέπει να υπογράψουν και μία ακόμη δημόσια δήλωση που θα αναρτάται στο διαδίκτυο με την οποία θα αποκηρύσσουν συγκεκριμένες φράσεις του Κορανίου.

 

Τρίτον: υποχρεωτική εξέταση από γυναικολόγο, όλων των κοριτσιών των μουσουλμανικών οικογενειών για τη διαπίστωση της αρτιμέλειας των γεννητικών τους οργάνων.

 

Και επειδή ακριβώς αυτός ο φαντασιακός κόσμος είναι τόσο απλός, γίνεται ακόμη καλύτερο:

ΟΛΕΣ οι θρησκείες που λειτουργούν στη Ε.Ε. θα αποδεχθούν την on line σύνδεση των χώρων λατρείας και των κατηχητικών τους με μια Ανεξάρτητη Αρχή, ας την ονομάσουμε "Θρησκευτικής Ειρήνης", σε κάθε χώρα, με επαρκές προσωπικό παρακολούθησης η οποία θα μπορεί να παρακολουθεί και να καταγράφει επί 24ώρου βάσεως οτιδήποτε λέγεται σε οποιονδήποτε χώρο λατρείας ή κατήχησης. Και δειγματοληπτικά θα "τσιμπάει" υλικό για ακρόαση.

 

Γιατί όχι; Πώς μπορεί κάτι τέτοιο να πάει στραβά άλλωστε;

 

Αναρωτιέμαι αν εδώ βλέπεις κανέναν παραλληλισμό με επικίνδυνες φιλοσοφίες που αιματοκύλισαν την Ευρώπη στο παρελθόν...

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Θα προσπαθήσω να είμαι σύντομος, αν και στις 3:30 είχα γράψει επιφυλλίδα -ευτυχώς η πολύωρη διακοπή ρεύματος είχε διαφορετική γνώμη.

 

Αυτό ξαναπές το. Όταν ένας άνθρωπος που φιλοξενείται ελεύθερος σε μια ξένη χώρα απορρίπτει την ισoνομία, εγκρίνει την γκετοποίηση, υμνεί τα γκούλαγκ και σοφίζεται την επιβολή πλαφόν στον αριθμό των επιτρεπόμενων θρησκειών, σίγουρα.

Ανέκδοτο. Στο επίπεδο το δικό μας κάνουμε χάρη που πηγαίνουμε σε κάποια θέση στο κάθε βρετανικό κωλοχώρι και συντηρούμε το σύστημά τους - και κατ' επέκταση τις μπουρκοφόρες. Υπό ΚΣ προτιμώ να κάθομαι στην Αθήνα και να φτιάχνω τον κήπο μου.

 

Αυτή τη ρητορική την έχω συναντήσει συχνά και από μετανάστες που επαίρονται για το βαθμό προσαρμογής τους στην κοινωνία που τους φιλοξενεί και δυσανασχετούν με τους νεοαφιχθέντες που δυσκολεύονται να ενταχθούν. Ινδούς στην Αγγλία που διαμαρτύρονται για τους ανατολικοευρωπαίους και ψηφίζουν UKIP, Αλβανούς στην Ελλάδα που ωρύονται για τους Πακιστανούς ενώ φλερτάρουν με την ΧΑ κοκ.

Κι εγώ το έχω παρατηρήσει. Και? Τι σημαίνει αυτό?

 

Εντοπίζουν μάλιστα το πρόβλημα στην αθρόα μετανάστευση, όταν είναι απλά το σύμπτωμα μιας κατάστασης που κινδυνεύει να ανατρέψει συθέμελα το Ευρωπαϊκό οικοδόμημα. Το πραγματικό πρόβλημα είναι ότι ο Δυτικός κόσμος, με φαινομενική άγνοια κινδύνου, επιμένει να δημιουργεί εστίες σύρραξης, να ανατρέπει καθεστώτα που δείχνουν τάσεις εκκοσμίκευσης και να υποστηρίζει φονταμενταλιστές που είναι πρόθυμοι να πολεμήσουν οποιονδήποτε για το κατάλληλο αντίτιμο.

Εάν τάσεις εκκοσμίκευσης εννοείς διδακτορικά καθεστώτα με ηγέτες πιόνια των ΗΠΑ που παραμένουν στην εξουσία εκλεγμένοι για 50 χρόνια, ναι, όντως, ο κακός Δυτικός κόσμος τους χαλαρώνει τα δεσμά και αυτοί στρέφονται στο φονταμενταλισμό και την άνοιξη την κάνουν αραβική δύση.

 

Ο δε Χριστιανισμός που "ΑΦΗΣΕ το Διαφωτισμό να ανθίσει" (sic), στην αντίστοιχη περίοδο της ιστορίας του προκαλούσε μαζικές εκκαθαρίσεις αλλόθρησκων, οργάνωνε την Ιερά Εξέταση και εξάγνιζε αιρετικούς στην πυρά. Νωρίτερα ισοπέδωνε ναούς πολυθεϊστών και απάλοιφε μαζικά τη σωρευμένη γνώση τους.

Πότε? Τι μεσολάβησε από τότε? Η Γαλλική Επανάσταση τι ήταν? Υπήρξε? Υπήρξε αντίστοιχο στη Σαουδική Αραβία? Πότε? Με ποιανού τεχνολογία φτιάχνουν βόμβες? Με ποιανού τεχνολογία είναι κατασκευασμένα τα όπλα?

Μη γράφεις βλακείες λοιπόν, ο Δυτικός κόσμος προόδευσε, άνθισε, απομακρύνθηκε από τη θρησκεία και ανέπτυξε τις επιστήμες, που έφτιαξαν όπλα κλπ. Οι μουτζαχεντίν απλά ζουν παρασιτικά κλέβοντας την τεχνολογία των Δυτικών στρέφοντάς την εναντίον τους.

 

Αυτά δε σημαίνουν τίποτα. Κάθε θρησκεία αντανακλά απλά τις βλέψεις όσων την εκμεταλλεύονται για να ικανοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους. Βίαια εγκλήματα διαπράττονται ακόμη και στο όνομα του πασιφιστικού Βουδισμού.

 

Αν είμαστε έτοιμοι προφασιζόμενοι τον κίνδυνο να απεμπολήσουμε τις αξίες που έκαναν την Ευρώπη καλύτερη από τον σημερινό ισλαμικό κόσμο, τότε οι τρομοκράτες έχουν ήδη νικήσει στα σημεία.

Ασυναρτησίες. Καμία χριστιανική εκκλησία δεν διδάσκει το μίσος σήμερα. Μπορεί πριν από 500 χρόνια. Σήμερα καμία. Αντίθετα διδάσκουν αγάπη και στους αλλόθρησκους. Οι αρχές της Ευρώπης ισχύουν για την Αστική τάξη της Ευρώπης και τους φίλα προσκείμενους. Όσοι δεν θένε, allez αλλού. Όπως εγώ εάν πάω στο Σαούντι Αράμπια θα κάνω τον κινέζο και δεν θα τους γαμοσταυρίζω από το πρωί έως το βράδυ ούτε θα τους χαρακτηρίζω ζώα, αντίστοιχα όταν έρχονται εδώ θα κάνουν τον κινέζο, σε αντίθετη περίπτωση δεν είναι δεκτοί εντός της Ε.Ε.

Μη τυφλοί άνθρωποι μπορούν να παρατηρήσουν ότι:

1. Το ποσοστό Μουσουλμάνων στην Ευρώπη αυξάνει επικίνδυνα.

2. Το ποσοστό των Χριστιανών στην Ευρώπη μειώνεται επικίνδυνα.

Μια έρευνα στα δημογραφικά του Μπέρμινγχαμ και η σύγκριση 2001 2011 θα διαφωτίσει όποιον εθελοτυφλεί.

Έγινε επεξεργασία από sotiris
Link to comment
Share on other sites

Αυτό το ανθρωπάριο κοντεύει να γίνει πιό γραφικό από τον Άδωνη. Λυπάμαι ειλικρινά να βλέπω φίλους μου και μορφωμένους ανθρώπους να αναπαράγουν τις αηδίες που λέει επειδή μπορεί μέσα σε όλα να πει και κάτι σωστό.

Link to comment
Share on other sites

@sotiris, είναι ευτυχές ότι απευθύνεις τους αήθεις χαρακτηρισμούς σου προς εμένα, γιατί αν απευθύνονταν σε άλλο μέλος δεν θα σου δινόταν η παρακάτω επιλογή:

 

μπορείς να διορθώσεις το μήνυμά σου ώστε να είναι σύμφωνο με τους κανόνες του φόρουμ (και να λάβεις απάντηση) ή για ένα διάστημα δε θα έχουμε την τιμή να διαβάζουμε το μισαλλόδοξο κήρυγμά σου. Η επιλογή είναι δική σου.

Link to comment
Share on other sites

 

Πρέπει να είναι πολύ ξεκούραστος ο κόσμος του Τζήμερου, όπου όλα είναι μαύρα ή ασπρα. Έτσι για πλάκα, όποιος θέλει ας αλλάξει τα ουσιαστικά στις φαεινές ιδέες του και ας αναρωτηθεί αν μοιάζουν σα να μπορούσαν να εκστομίζονται σε μιαν άλλη εποχή.

 

 

Και επειδή ακριβώς αυτός ο φαντασιακός κόσμος είναι τόσο απλός, γίνεται ακόμη καλύτερο:

 

Γιατί όχι; Πώς μπορεί κάτι τέτοιο να πάει στραβά άλλωστε;

 

Αναρωτιέμαι αν εδώ βλέπεις κανέναν παραλληλισμό με επικίνδυνες φιλοσοφίες που αιματοκύλισαν την Ευρώπη στο παρελθόν...

 

Κοίτα, δεν ξέρω κατά πόσο είναι ''ξεκούραστος'' ο κόσμος του, ωστόσο μπορούμε να του αναγνωρίσουμε ότι κάνει μια πρόταση, τη στιγμή που το καλύτερο που είχαμε μέχρι στιγμής, είναι τα ευχολόγια, τα οποία δεν είμαι σίγουρος αν παρηγορούν τους συγγενείς των αθώων νεκρών, ή αν καθυσηχάζουν τον υπόλοιπο κόσμο (αν και διακρίνω, πως πολλοί είναι ήδη καθυσηχασμένοι).

 

Ωστόσο απορώ πραγματικά γιατί σου προκαλεί τόσο μεγάλη έκπληξη η πρότασή του: Μήπως έχει περάσει πολύς καιρός απο τότε που ποινικοποιήθηκε η άρνηση του ολοκαυτωματος ?? Μήπως παρέβλεψες ότι τα ''συσίτια μόνο για Έλληνες'' απαγορεύονται πλέον δια του νόμου ?? Και αν αυτά τα 2 αποτελούν πρακτικές οι οποίες είναι καταδικαστέες, με ποιά ακριβώς λογική, η παρότρυνση σε τέλεση στυγνότατων εγκλημάτων, δεν πρέπει να τύχει της ίδιας ακριβώς αντιμετώπισης ???

 

Ας είμαστε λοιπόν έντιμοι και προπάντων ακριβοδίκαιοι και αμερόληπτοι: Αν το να διαδίδεις ιδέες και να υιοθετείς πρακτικές που κάποτε οδήγησαν τον κόσμο στον όλεθρο, είναι καταδικαστέο με την βάσιμη αιτιολόγηση ότι δεν πρέπει να επαναλάβουμε ένα λάθος, τότε αυτοί που σήμερα διαδίδουν την ιδέα ότι ένας άνθρωπος αξίζει κάτι λογότερο απο τίποτα ''αν δεν ανήκει στη θρησκεία μας'', και αυτοί που στο όνομα αυτής της ιδέας την εφαρμόζουν χωρίς καμία αναστολή ή συναίσθηση, πρέπει να τύχουν της αυτής αντιμετώπισης. Σε διαφορετική περίπτωση, ουσιαστικά πετάμε στον κάλαθο των αχρήστων τις αρχές της ισότητας των ανθρώπων, και οδεύουμε ολοταχώς σε μια άλλη ευρώπη, αυτή της α λα καρτ δικαιοσύνης ένατι ιδίων εγκλημάτων, όπου για να κυκλοφορήσεις, θα χρειάζεσαι πιστοποιητικό φρονημάτων, προκειμένου να είναι σίγουρη η θρησκευτική αστυνομία ότι είσαι πραγματικός πιστός (η ύπαρξη δε κάνα - δυό αποκεφαλισμών θα προσμετράται θετικά), και όχι κάνας ημιτασιόν.

 

Και, για ακόμα μια φορά, όπως και ο Τζήμερος, να διευκρινίσουμε ότι δεν μιλάμε για το σύνολο των μουσουλμάνων, οι οποίοι σε πλείστες περιπτώσεις αποτελούν και οι ίδιοι θύματα αυτών των ακρότητων. Μιλάμε για στυγνούς, διαταραγμένους εγκληματιές, οι οποίοι χρησιμοποιούν ως άλλωθι τη θρησκεία, προκειμένου να εξασφαλίζουν νομιμοποίηση στις αποτροποαιες και πραγματικά άρρωστες δράσεις τους, παρακινούμενοι απο έτερους διαταραγμένους εγκέφαλους, οι οποίοι (αυτο)χρίζονται διδάσκαλοι, δικαστές ή κύρηκες (ντροπιάζοντας και τις 3 έννοιες). Πως είναι δυνατόν στη σημερινή πολιτισμένη δύση, και ακόμα και στην χώρα μας να υπάρχουν άνθρωποι που θεωρούν αυτές τις ενέργειες, περίπου ως κάτι φυσικό ???

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Μα ποιος είπε ότι συμφωνώ με την ποινικοποίηση της άρνησης των γενοκτονιών ή άλλες αντίστοιχα παράλογες ποινικές απαγορεύσεις; Είναι αδιανόητο μια πολιτισμένη κοινωνία να γίνεται απολυταρχική με πρόσχημα την προστασία από τον εξτρεμισμό!

 

Εγώ προφανώς πιστεύω ότι η μαζική σφαγή των Αρμενίων και Ελλήνων στις αρχές του περασμένου αιώνα ήταν γενοκτονία, αλλά το θεωρώ αδιανόητο να αφαιρώ από κάποιον το δικαίωμα να παρέθετε (αν υπήρχαν) ελαφρυντικά για να την χαρακτηρίσει εθνοκάθαρση.

 

Όμοια, αν κάποιος μισαλλόδοξος οργανώνει συσσίτιο και θέλει να βοηθά μόνον Έλληνες, θεωρώ ότι είναι δικαίωμά του. Ας κριθεί από την κοινωνία, όχι από τα ποινικά δικαστήρια.

 

Η παρότρυνση στην τέλεση εγκλημάτων είναι ήδη αδίκημα και είναι το μόνο από όσα αναφέρεις παραπάνω που χρειάζεται να είναι ποινικά κολάσιμο. Αν αρχίσουμε να ποινικοποιούμε όσες ιδέες δε συμφωνούν με τις δικές μας, ασπαζόμαστε τον ίδιο σκοταδισμό που προσπαθούν να φέρουν στην Ευρώπη οι τζιχαντιστές.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μα ποιος είπε ότι συμφωνώ με την ποινικοποίηση της άρνησης των γενοκτονιών ή άλλες αντίστοιχα παράλογες ποινικές απαγορεύσεις; Είναι αδιανόητο μια πολιτισμένη κοινωνία να γίνεται απολυταρχική με πρόσχημα την προστασία από τον εξτρεμισμό!

 

Εγώ προφανώς πιστεύω ότι η μαζική σφαγή των Αρμενίων και Ελλήνων στις αρχές του περασμένου αιώνα ήταν γενοκτονία, αλλά το θεωρώ αδιανόητο να αφαιρώ από κάποιον το δικαίωμα να παρέθετε (αν υπήρχαν) ελαφρυντικά για να την χαρακτηρίσει εθνοκάθαρση.

 

Όμοια, αν κάποιος μισαλλόδοξος οργανώνει συσσίτιο και θέλει να βοηθά μόνον Έλληνες, θεωρώ ότι είναι δικαίωμά του. Ας κριθεί από την κοινωνία, όχι από τα ποινικά δικαστήρια.

 

Δεν είπα ότι συμφωνείς με τα παραπάνω. Απλά τα παρέθεσα για να καταδείξω τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζονται σήμερα ιδέες, γνώμες και πρακτικές οι οποίες δεν είναι poitically correct. Και αυτό είναι μια ήττα της ευρώπης, η οποία αντικατέστησε τον διάλογο με τα επιχειρήματα και την πολιτική αντιπαράθεση με τις απαγορεύσεις, οι οποίες διαχρονικά έχουν αποδειχθεί ανεπαρκείς στην όποια αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων. Αφού όμως αυτή είναι η πολιτική που κρίνεται ως η ενδεδειγμένη, αυτή θα πρέπει να εφαρμόζεται απαρέγκλιτα σε όλες τις εκφάνσεις, και να μη γίνεται επιλεκτική εφαρμογή. Εκτός και αν υπάρχουν συμφέροντα πίσω απο μια τέτοια επιλογή.

 

Η παρότρυνση στην τέλεση εγκλημάτων είναι ήδη αδίκημα και είναι το μόνο από όσα αναφέρεις παραπάνω που χρειάζεται να είναι ποινικά κολάσιμο. Αν αρχίσουμε να ποινικοποιούμε όσες ιδέες δε συμφωνούν με τις δικές μας, ασπαζόμαστε τον ίδιο σκοταδισμό που προσπαθούν να φέρουν στην Ευρώπη οι τζιχαντιστές.

 

είναι ήδη ποινικά κολάσιμο (τουλάχιστον στην Ελλάδα). Το μεγάλο ζήτημα όμως είναι με ποιόν τρόπο θα καταστεί ο νόμος αποτελεσματικός. Θεωρητικά, και αν υποθέσουμε ότι υπάρχουν πιο μετριοπαθείς φωνές μέσα σε αυτή τη θρησκεία, αυτές είναι που θα όφειλαν να είναι οι δυνατότερες. Να είναι οι πρώτοι που θα αντιδράσουν σε αυτόν τον παραλογισμό. Που θα καταδικάσουν αυτές τις ενέργειες, και που θα αποπέμψουν ενεργά (να τους έδιναν στεγνά δηλαδή) αυτούς που σπιλώνουν με τις πράξεις τους και τους άλλους. Στην πράξη όμως μέχρι στιγμής δεν είδα καμμία αντίδραση προς αυτή την κατεύθυνση ούτε απο μουσουλμανικά κράτη, ούτε καν απο ομάδες, συλλογικότητες ή άτομα. Επομένως πως θα αποτραπεί η επόμενη φορά ??

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, και εμένα αυτή η πρόταση για παρακολούθηση 24/7 μου χτύπησε άσχημα. Θυμήθηκα και τη ρήση του Φραγκλίνου ότι ''Όσοι θυσιάζουν στοιχειώδεις ελευθερίες για λίγη ασφάλεια, δεν αξίζουν ούτε ελευθερία ούτε ασφάλεια''. Παρακολουθώντας όμως τι γίνεται σήμερα, σκέφτομαι ότι μια ρήση ηλικίας 250 χρόνων, η οποία προφανώς δεν αφορούσε αυτά που γίνονται σήμερα (ούτε καν μπορούσε να τα προβλέψει), ίσως και να μην έχει τόσο μεγάλη ισχύ όσο τότε. Στο κάτω κάτω ο κόσμος προχωράει, οι καταστάσεις διαρκώς μεταβάλλονται, επομένως είναι σωστότερο αν κάνουμε διαρκή επαναξιολόγηση των πάντων. Για να το πω και αλλιώς: πλέον θεωρώ πως τίποτα δεν γράφτηκε σε μαρμάρινες πλάκες. Αυτή τη στιγμή έχουμε πρόβλημα. Και καμμία λύση δεν πρόκειται να δωθεί όταν αυτοί που το επισημαίνουν, λοιδορούνται, καθυβρίζονται, ή περθωριοποιούνται, και το καλύτερο που θα μπορούμε να περιμένουμε, απο όσους τελικά το αναγνωρίσουν, να είναι τα ευχολόγια, το παχύ πορτοφόλι της ευρώπης που θα εξαγοράσει τη λύση, ή ακόμα χειρότερα να υποκύψουμε στο πρόβλημα, με μια αυτοτιμωρητική διάθεση, επειδή μια χούφτα τυχοδιώκτες 70 - 200 χρόνια πριν τους έκλεψαν τον πλούτο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επανερχόμενος με νέες μισαλλόδοξες ιδέες και κύρηγμα για το ποίμνιόν μου και τους πιστούς ακολούθους μου, να παραθέσω την είδηση: 

http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500043156

 

Τώρα που κλείνουν λοιπόν τα σύνορα, πού θα συγκεντρωθούν αι μετανάσται?

Ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα?

Ποιος θα προσπαθήσει να παράσχει αλληλεγγύη στα εκατομμύρια των ψυχών με ζητιανιές από την Ε.Ε., καθότι εντός δεν υπάρχει σίελο?

 

Να δούμε πόσο θα αντέξει η πολιτική του παραλόγου των ανθρωπίνων δικαιωμάτων (κατά το δοκούν διότι μάλλον δεν έχουμε τα ίδια ανθρώπινα δικαιώματα οι έλληνες πολίτες με τους άγγλους, οι μεν προστατεύουν τα σύνορά τους, εμείς τα έχουμε open pass).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δικαίωση! Κλέβιες τσάντα, σε αναλαμβάνει αριστεροαριστερίζων δικηγόρος, και κερδίζεις 150.000 ευρώ από τους φόρους των ηλίθιων (ΕΝΦΙΑ κλπ.).

Συγχαρητήρια, αισθάνομαι δικαιωμένος.

Τόσα παιδιά που τρώνε ξύλο στην πορεία για τις ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ δεν έχουν πάρει φράγκο, οι τσαντάκηδες τσίμπησαν 150.000 ευρώ.

Το δικηγόρο θέλω να τον δω ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ αλά αλέφαντος.

http://www.enallaktikos.gr/ar20823el-apozimiwsi-150000-eyrw-stoys-dyo-allodapoys-gia-ta-xastoykia-poy-etrwgan-sto-at-omonoias-vinteo.html

 

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο ρε συ, προτομή έπρεπε να του στήσουμε του καλού αστυνομικού που έκανε σωστά τη δουλειά του. "Δεν ήξερα, αυτοί άρχισαν να ρίχνουν χαστούκια ο ένας στον άλλον, όχι μη κοιτάτε το ρόπαλο, από σπόντα βρέθηκε εκεί, κυνηγούσα μύγες." 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Εμ βέβαια, ο δικηγόρος τους φταίει. Καμία ευθύνη δεν έχει το "όργανο" που:

1. τους έβαλε να χαστουκίζουν ο ένας τον άλλο εκ περιτροπής φωνάζοντας "είμαι μαλάκας".

2. το μαγνητοσκόπησε για τη διασκέδασή του.

3. το ανέβασε στο youtube για να θαυμάσουν το ανδραγάθημά του.

 

Προφανώς και θα προτιμούσα το Δημόσιο να κάνει αγωγή στον αποταχθέντα αστυνομικό και να του ζητάει τα 150 χιλιάρικα, αλλά δεν παύει να φέρει ευθύνη για αυτήν την κατάντια της αστυνομίας. Οπότε, δεν πληρώνει τα λεφτά στους τσαντάκηδες, τα πληρώνει για την ηλιθιότητα του υπαλλήλου του.

 

Και παρεμπιπτόντως, κακώς δε βοήθησε ο εισαγγελέας τη γιαγιά να κάνει αγωγή ζητώντας 150 χιλιάρικα από τους ληστές για ηθική βλάβη, ώστε να μην πάρουν φράγκο πριν απελαθούν (που το θεωρώ αυτονόητο για όσους συλλαμβάνονται κατά την τέλεση βίαιου εγκλήματος).

 

Ας αποφασίσουμε όμως και τι θέλουμε. Δε γίνεται να αποδεχόμαστε την αστυνομικη αυθαιρεσία α-λα-καρτ, μόνο όταν στοχεύει "τους άλλους".

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο ρε συ, προτομή έπρεπε να του στήσουμε του καλού αστυνομικού που έκανε σωστά τη δουλειά του. "Δεν ήξερα, αυτοί άρχισαν να ρίχνουν χαστούκια ο ένας στον άλλον, όχι μη κοιτάτε το ρόπαλο, από σπόντα βρέθηκε εκεί, κυνηγούσα μύγες." 

 

Γιατί να πληρώνω εγώ τους τσαντάκηδες? Εγώ τους έδειρα? Ας τους πληρώσει ο αστυνομικός ή η ασφαλιστική του αστυνομικού.

Στο ΓΙΟΥ ΕΣ ΕΗ που είναι το πρότυπο των κυβερνήσεών μας και των δανειστών, οι αστυνομικοί έχουν φάει τον τελευταίο χρόνο καμιά δεκαριά άτομα με ρατσιστικά κριτήρια και την έχουν βγάλει καθαρή. Με ποιο κριτήριο πληρώνει το ελληνικό δημόσιο δηλαδή εγώ εσύ κι όλοι οι άλλοι τους τσαντάκηδες?

Να πήγαιναν τα λεφτά στη γιαγιά ναι.

Να δίνουμε λεφτά σε low lifes που απειλούν τη ζωή μας στην Αθήνα, όχι.

Αυτό δεν το δέχομαι, με ό,τι δικαιολογία κι αν βάλεις στο λόγο που τους δίνεις λεφτά.

Και φυσικά δεν μπορώ να δεχθώ το ποσό των 150.000, να τους έδιναν 5000 ναι, 150.000 είναι προκλητικό ειδικά για τσαντάκηδες.

Αν είναι να αρχίσουμε να κλέβουμε όλοι τσάντες να πιάσουμε την καλή.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φίλο μου τον χτύπησε αμάξι, του άφησε μια μικρή αναπηρία στο πόδι, του κόστισαν όλα (νοσοκομεία, θεραπείες, κλπ) 25.000€ και το δικαστήριο του επεδίκασε ως αποζημίωση 24.000€. Συγχαρητήρια στη Δικαιοσύνη.

Link to comment
Share on other sites

Φίλο μου τον χτύπησε αμάξι, του άφησε μια μικρή αναπηρία στο πόδι, του κόστισαν όλα (νοσοκομεία, θεραπείες, κλπ) 25.000€ και το δικαστήριο του επεδίκασε ως αποζημίωση 24.000€. Συγχαρητήρια στη Δικαιοσύνη.

 

Δεν είχε αριστεροαριστερίζων δικηγόρο μάλλον...

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχε αριστεροαριστερίζων δικηγόρο μάλλον...

 

Αυτή η αόριστη θέωρηση των πάντων που βλέπω στα μηνύματά σου είναι μια από τις ρίζες των προβλημάτων της Ελλάδας. Δεν σε απασχολεί να διερευνήσεις ποιο τμήμα του συστήματος δυσλειτουργεί, δεν είσαι πρόθυμος να αφιερώσεις ενέργεια για να το διορθώσεις, αλλά κατηγορείς τους πάντες (και κανέναν) για οτιδήποτε θεωρείς ότι σε επηρεάζει αρνητικά (συχνά μάλιστα με ατυχή Ελληνικά, σοβαρά ή αστεία).

 

Τελικά ποιος σου φταίει εδώ; Ο (λαθρο)μετανάστης που εγκληματεί; Το Κράτος που δεν έχει μπορέσει να τον κάνει παραγωγικό μέλος της κοινωνίας ή δεν τον έχει απελάσει; Ο αστυνομικός που παραβιάζει βάναυσα τα δικαιώματα του κρατουμένου; Η Δικαιοσύνη που είναι πολύ γενναιόδωρη για το δικό σου γούστο;

 

Παρότι δε βρίσκω κανένα στοιχείο που να δείχνει ότι στάθηκες επαρκώς σε οποιοδήποτε από τα παραπάνω προβλήματα (ή ότι μελέτησες τη δικαστική απόφαση για να δικαιούσαι να έχεις τόσο αφοριστική άποψη), κολλάς συνέχεια στο γεγονός ότι ο δικηγόρος τους έκανε καλά τη δουλειά του.

 

Προσπερνώ εντελώς τον άλλο σου αφορισμό γιατί θεωρώ αδιανόητο να φαίνεσαι να υποστηρίζεις ότι είναι προτιμότερο να εκτελείται κόσμος από την αστυνομία με ρατσιστικά κίνητρα. Από την τελευταία σου φράση πιο πάνω όμως μένω με μια απορία: αυτό που σε απέτρεψε να γίνεις τσαντάκιας ήταν ότι δεν είναι αρκετά προσοδοφόρο πριν από αυτή τη δικαστική απόφαση;

 

Όλοι έχουμε ανάγκη να σιχτιρίσουμε μια στο τόσο και ενίοτε το κάνουμε με μέτρο και μέσα στο φόρουμ. Αλλά όταν μας φταίνε τα πάντα, η ευθύνη διαχέεται και ατονεί, ώστε καταλήγουμε μοιρολατρικά να θεωρούμε τους πάντες συνυπεύθυνους ("μαζί τα φάγαμε"). Δεν είναι έτσι.

 

Θες να γράψουμε μαζί μια επιστολή προς τον εισαγγελέα να του ζητήσουμε να ασκήσει έφεση ή να κάνει ανταγωγή; Θες να αναζητήσουμε το δικηγόρο των καλόπαιδων να τον πείσουμε να εκπροσωπήσει σε νέα αγωγή τον φίλο του @Wizard!;

 

Ας κάνουμε κάτι όμως, γιατί η ταύτιση ενός δικηγόρου με τους πελάτες του είναι οπισθοδρομική και αντιπαραγωγική. Θυμάμαι ακόμη στα κανάλια να ψάχνουν εναγωνίως να βρουν έναν δικηγόρο να υπερασπιστεί παιδόφιλους, βιαστές ή κάθε λογής κατηγορούμενους που τα εγκλήματά τους θεωρούνταν ιδιαιτέρως ειδεχθή για τα νεοελληνικά γούστα μας. Μα είναι δείγμα πολιτισμού αυτό;

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κάνετε πλάκα έτσι; Και χοντρή μάλιστα. Από το θέμα της ΑΝΩΜΑΛΗΣ αποζημίωσης το περνάτε στο έτσι και στο αλλιώς στην "αστυνομική ευθύνη";
 

 

Ειλικρινά δεν ξέρω τι ζυγαριά έχετε στο μυαλό σας κάποιοι και τα βλέπετε τα πράγματα έτσι όπως τα βλέπετε.

 

Η χώρα διαλύεται από τις "ελευθερίες" που παρέχει "στοχευμένα" σε κάποιες συγκεκριμένες ομάδες, και μεις διαβάζουμε arlekin.

 

150.000 αποζημίωση σε κλέφτες, 10 χρόνια εργασίας και ίσως περισσότερο για κάποιους πατεράδες σας, και σεις την είδατε Μπακογιαννοπουλοι στην κινηματογραφική βραδυά.!

 

Αλήθεια ρε σεις, μου κάνει εντύπωση πως και δεν εμφανίστηκε ποτέ Έλληνας τσαντάκιας με τέτοιο @@ρά δικηγόρο. ΤΙ σκατά; Τζάμπα πονηρούς μας λένε τελικά τους Έλληνες οι απ' ξω;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.