Jump to content



Μεταναστευτικό Ζήτημα στην Ελλάδα


sotiris

Recommended Posts

Πριν μερικες εβδομαδες ημουν στη καλλιθεα με το εταιρικο αυτοκινητο.

Οπου στη μεση της δαβακη περπατουσε ενας μεθυσμενος Αλβανος.

Περιμενα μεχρι να κανει στη ακρη για να περασω.

100μ (ισως κι λιγοτερα) πιο κατω ηταν σταματημενο ενα περιπολικο.

Σταματαω μπροστα απο το περιπολικο, κατεβαινω και τους λεω το και το.

Εκει ειναι να'τον, μαζεψτε τον μη τον πατησει κανενας.

Η απαντηση ηταν, κανε μια οπισθεν κι πατα τον. :fie:

Σε ποια πολιτισμενη χωρα της ευρωπης γινεται κατι τετοιο ?

Ο αστυνομικος δεν πρεπει να ειναι παραδειγμα προς τη κοινωνια ?

Δεν θα επρεπε να τον μαζεψουν να τον πανε στο τμημα μεχρι το επομενο πρωι κι να του κοψουν προστιμο ?

Μετανιωσα που εφυγα χωρις να κανω κατι.

Μας αρεσει να κοιταμε παντα τη πλευρα που μας βολευει και μας συμφερει.

Δεν φταιμε εμεις, οι αλλοι το κανανε, ο αλλος ξεκινησε κλπ κλπ.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Πριν μερικες εβδομαδες ημουν στη καλλιθεα με το εταιρικο αυτοκινητο.

Οπου στη μεση της δαβακη περπατουσε ενας μεθυσμενος Αλβανος.

Περιμενα μεχρι να κανει στη ακρη για να περασω.

100μ (ισως κι λιγοτερα) πιο κατω ηταν σταματημενο ενα περιπολικο.

Σταματαω μπροστα απο το περιπολικο, κατεβαινω και τους λεω το και το.

Εκει ειναι να'τον, μαζεψτε τον μη τον πατησει κανενας.

Η απαντηση ηταν, κανε μια οπισθεν κι πατα τον. :fie:

Σε ποια πολιτισμενη χωρα της ευρωπης γινεται κατι τετοιο ?

Ο αστυνομικος δεν πρεπει να ειναι παραδειγμα προς τη κοινωνια ?

Δεν θα επρεπε να τον μαζεψουν να τον πανε στο τμημα μεχρι το επομενο πρωι κι να του κοψουν προστιμο ?

Μετανιωσα που εφυγα χωρις να κανω κατι.

Μας αρεσει να κοιταμε παντα τη πλευρα που μας βολευει και μας συμφερει.

Δεν φταιμε εμεις, οι αλλοι το κανανε, ο αλλος ξεκινησε κλπ κλπ.

Πας κι εσυ να βγαλεις ακρη με ποιον?? Με την κυριο κορμο ψηφοφορων της ΧΑ???

Και το αστειο ειναι οτι δεν λεω οτι ειναι και τελειως αδικαιολογητοι... Αλλο το μπαγουδο κι αλλο το ο,τι τυπος και να εισαι αμα ολη την μερα ασχολεισαι με αυτα, ε λογικα θα... αναισθητοποιηθεις (να το θεσω κομψα).

Το ιδιο πιστευω και για τους ταριφες. Εγω 1 ωρα θα κολλησω στην κινηση και παιζει (αν βιαζομαι, ή αν δεν μου αρεσει το cd με την χιπχοπια) να σιχτιρισω το μισο συμπαν... σκεψου να το εκανα αυτο 8-10 ωρες καθε μερα.

Τωρα βεβαια αν πας να μπλεξεις στην κουβεντα οτι ο μπαγουδος ειναι "λειτουργημα" και οχι επαγγελμα εδεσε το γλυκο και αρχιζω να γελαω. :mamba:

Link to comment
Share on other sites

Μερικες φορες ειναι σαν να λετε καποιοι οτι ο ρατσισμος ειναι χειροτερος και απο εγκλημα.

Ρατσιστης στην κρεμαλα, εγκληματιας στην φυλακη.

Μα εννοειται οτι στις μερες μας στην ελλαδα (συγκεκριμενα απο τοτε που πηρε καποια δυναμη το ακροδεξιο κομμα και εγινε και της μοδας,κακα τα ψεμματα) πιο πολυς ντορος θα γινει για τον πο@στη τον μπ@τσο που θελει σκοτωμα,επειδη τολμησε και ειπε κατι σχετικο η εκανε καποια αντιστοιχη κινηση παρα για εναν βιασμο μιας 17χρονης(απο ελληνα) πχ σε ενα τουριστικο μερος.

Link to comment
Share on other sites

Βρε δε με νοιάζει τι εθνικότητας είναι οι βιαστές, το έγκλημα από μόνο του με νοιάζει. Γι'αυτό δεν ανέχομαι αυτούς που ανάγουν το έγκλημα σε χαρακτηριστικό φυλής. Είναι η βάση του ρατσισμού και ο ρατσισμός είναι κάτι που δεν είναι ανεκτός, τουλάχιστον εδώ.

Έξω ψηφίστε ό,τι γουστάρετε, όπως έχω ξαναπεί: να βγάλουμε την Χρυσί Αυγί πρώτο κόμμα, να ξαναζήσουμε στιγμες της Γερμανίας του '30 μπας κι έρθει κανένας να μας κάνει reboot για να ξαναζήσουμε και στιγμές Γερμανίας του '45...

Σε αυτήν την περίπτωση δεν έχει τόση αξία το έγκλημα που έχει γίνει, όσο αυτό που πρόκειται να γίνει και ποιος έχει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να εγκληματήσει με αυτόν τον τρόπο.

Θα συμφωνήσω μαζί σου ότι τα φυλετικά χαρακτηριστικά δεν παίζουν ρόλο.

Παίζει μεγάλο ρόλο ο πολιτισμός. Αν μεγάλωνες με την πεποίθηση ότι η γυναίκα είναι υποδεέστερη και πρέπει να καλύπτεται ολόκληρη γιατί αν δεν το κάνει τα ζητάει και εσύ βιαστής θα γινόσουν. Αν όλη σου τη ζωή έβλεπες πατούσες και ξαφνικά βλέπεις μπούτια και εσύ βιαστής θα γινόσουν.

Απλά χρίζονται οι κατάλληλες συνθήκες.

Φρίκη στην πλατεία Ταχρίρ – Πέντε άνδρες βίασαν Ολλανδή δημοσιογράφο

Ομάδες γυναικών ακτιβιστριών ανέφεραν το πρωί της Δευτέρας πως τουλάχιστον 43 γυναίκες έχουν πέσει θύματα σεξουαλικής βίας από συμμορίες τις τελευταίες ημέρες.

Για να καταπολεμήσεις τον ρατσισμό πρέπει πρωτίστως να υπερβείς τα επιχειρήματα του. Θα το κάνεις μόνο μέσω της αλήθειας και όχι με συλλήβδην αφορισμό.

Η ΧΑ έχει απήχηση σε ανθρώπους που δεν είναι φασίστες. Είναι θυμωμένοι άνθρωποι που έχουν πληγεί και από την λαθρομετανάστευση. Δεν είναι ανόητοι να πεισθούν από το "όλοι οι καλοί χωράνε". Πρέπει να τους πεις αλήθειες.

Δεν χωράνε όλοι.

Μετά μπορείς να συνεχίσεις με την πολιτική σου για την λαθρομετανάστευση. Γιατί ενδόμυχα όλοι γνωρίζουν ότι δεν φεύγουν οι λαθρομετανάστες με το ξύλο. Το ξύλο δεν είναι πολιτική, στάχτη στα μάτια είναι.

Link to comment
Share on other sites

Το ξύλο δεν είναι πολιτική, στάχτη στα μάτια είναι.

Ε καλα τωρα. Μια χαρα πολιτικη ειναι... Απλα εισαι μικρομυαλος.

Προκλητικός ο Μιχαλολιάκος που αποκάλεσε τον Αντετοκούμπο "χιμπατζή" | Πολιτική - NewsIt.gr

Link to comment
Share on other sites

"Τι είναι το nba; κάτι μαϊμούδες που πηδάνε και καρφώνουν". Άστο Μιχαλοτετοιε, σε πρόλαβαν.

Όσο για τους χιμπατζήδες με τις σημαίες, τους έχουμε δει στις πορείες και τις συγκεντρώσεις της χα.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

Link to comment
Share on other sites

Ε καλα τωρα. Μια χαρα πολιτικη ειναι... Απλα εισαι μικρομυαλος.

Προκλητικός ο Μιχαλολιάκος που αποκάλεσε τον Αντετοκούμπο "χιμπατζή" | Πολιτική - NewsIt.gr

Κοίτα του έκατσε το λαχείο και έχει χοντροκονομήσει από το τίποτα. Κάτι πρέπει να πει και αυτός προς τα έξω και το πιο εύκολα κατανοητό είναι η διάφορα χρώματος.

Τώρα ότι αν τον βάλεις δίπλα στον Πλεύρη μοιάζει με τσιγγάνο δεν το επεξεργάζεται καθόλου. : )

Ομολογουμένως είναι δύσκολη υπόθεση να αποφασίσεις ποιος είναι Έλληνας και να του δώσεις υπηκοότητα. Δεν είναι ντε και καλά επειδή γεννήθηκε εδώ.

Έλληνας είναι αυτός που το πιστεύει βαθιά μέσα του. Ένας καλός τρόπος είναι να περνάς εξετάσεις όπως στην Αμερική.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Όσοι διαμερίζετε τα ιμάτιά σας για τα δικαιώματα των παση φύσεως μεταναστών (ιδίως δε των παρανόμων, κι ας προσπερνάτε πλήρως το οτι παράνομοι) διαβάστε το παρακάτω κείμενο.

Είναι λιγο μεγάλο αλλά αξιζει τον κόπο.

Αν φυσικά έχετε κάποιο σοβαρό αντεπιχείρημα ρίχτε το :)

Της Oriana Fallaci* (από το βιβλίο της «H Οργή και η Περηφάνεια», 2003)

Όχι εδώ και πολύ καιρό, άκουσα κάποιον από τους αναρίθμητους πρώην κυρίους Πρωθυπουργούς που έχουν ταλαιπωρήσει την Ιταλία τις τελευταίες δεκαετίες, να λέει στην τηλεόραση: «Κι ο θείος μου ήταν μετανάστης. Ακόμη θυμάμαι τη στιγμή που έφευγε για την Αμερική. με μια βαλίτσα από χαρτόνι στο χέρι». Δεν είναι καθόλου έτσι τα πράγματα, κύριε παραπληροφορημένε, ή αναξιόπιστε πρώην Πρωθυπουργέ. Εκτός από το ότι είναι πρακτικά αδύνατον να έχετε θείο που πήγε στην Αμερική με μια βαλίτσα από χαρτόνι στο χέρι, για τον απλό λόγο ότι οι θείοι με τις βαλίτσες από χαρτόνι στο χέρι πήγαιναν στην Αμερική στις αρχές του εικοστού αιώνα, δηλαδή τότε που εσείς δεν ήσασταν ακόμη γεννημένος, δεν είναι καθόλου το ίδιο. Και είναι δυο φαινόμενα άσχετα μεταξύ τους για ορισμένους λόγους που εσείς αγνοείτε, ή κάνετε πως αγνοείτε. Οι λόγοι αυτοί είναι οι εξής:

Πρώτον: Η Αμερική είναι μια ήπειρος με έκταση 3 εκατομμύρια και 618.770 τετραγωνικά μίλια. Τεράστιες περιοχές αυτής της έκτασης είναι ακόμη και σήμερα ακατοίκητες ή τόσο αραιά κατοικημένες, ώστε σε πολλές περιπτώσεις μπορεί να περπατάει κανείς για ολόκληρους μήνες χωρίς να συναντήσει ψυχή. Και σας πληροφορώ ότι στα τέλη του δέκατου ένατου αιώνα αυτές οι περιοχές ήταν ακόμη πιο έρημες και σχεδόν εντελώς ακατοίκητες. Δεν υπήρχαν πόλεις, ούτε κωμοπόλεις, ούτε δρόμοι, ούτε καν οικισμοί. Το πολύ-πολύ να υπήρχαν κάποια φυλάκια ή κάποια καταλύματα για ξεκούραση και για αλλαγή αλόγων. Η πλειονότητα των κατοίκων ήταν, ουσιαστικά, συγκεντρωμένη στις ανατολικές Πολιτείες. Στις Μεσοδυτικές εκτάσεις, ζούσαν μονάχα λίγοι θαρραλέοι τυχοδιώκτες, καθώς και οι φυλές των ιθαγενών Ινδιάνων, που τους ονόμαζαν Ερυθρόδερμους. Πιο δυτικά, στη λεγόμενη Άγρια Δύση, υπήρχαν ακόμη λιγότεροι κάτοικοι: Το Κυνήγι του Χρυσού μόλις είχε αρχίσει. Λοιπόν: Η Ιταλία δεν αποτελεί ήπειρο. Είναι μια μικρή σχετικά χώρα, τριάντα δύο φορές μικρότερη από την Αμερική και υπερβολικά πυκνοκατοικημένη: ο πληθυσμός της ανέρχεται σε 58 εκατομμύρια κατοίκους έναντι των 282 εκατομμυρίων της Αμερικής. Συνεπώς, αν τριακόσιες ή τετρακόσιες χιλιάδες γιοι του Αλλάχ μεταναστεύουν στην Ιταλία κάθε χρόνο (όπως γίνεται στην πραγματικότητα), για μας είναι σαν να μετανάστευαν τρία ή τέσσερα εκατομμύρια Μεξικανοί στο Τέξας, στην Αριζόνα ή στην Καλιφόρνια κάθε χρόνο.

Δεύτερον: Για έναν ολόκληρο αιώνα, δηλαδή από τον πόλεμο της Ανεξαρτησίας μέχρι το 1875, η Αμερική ήταν χώρα ελεύθερης προσπέλασης. Τα σύνορα και οι ακτές της παρέμεναν αφύλακτα, οποιοσδήποτε ξένος μπορούσε να μπει ελεύθερα στη χώρα και οι μετανάστες ήταν κάτι παραπάνω από ευπρόσδεκτοι. Για να αναπτυχθεί και να ακμάσει το νεοσύστατο έθνος, έπρεπε να αξιοποιηθούν όλα τα διαθέσιμα εδάφη του και ο εν δυνάμει πλούτος του, και γι' αυτό ακριβώς στις 20 Μαΐου του 1862, ο Αβραάμ Λίνκολν υπέγραψε την Homestead Act. Σύμφωνα με την Πράξη αυτή, θα δωρίζονταν 810 εκατομμύρια τ.μ. ομοσπονδιακής γης. Στην Οκλαχόμα, για παράδειγμα, στη Μοντάνα, στη Νεμπράσκα, στο Κολοράντο, στο Κάνσας, στη Βόρεια και Νότια Ντακότα κ.ά... Επιπλέον η «Πράξη» δεν ωφελούσε μονάχα τους Αμερικανούς. Με εξαίρεση τους Κινέζους, που γενικότερα τύχαιναν κακομεταχείρισης, καθώς και τους καταδιωκόμενους γηγενείς Ινδιάνους, οποιοσδήποτε (άντρας ή γυναίκα) μπορούσε να κάνει αίτηση και να λάβει ως δωρεά 480 τ.μ. γης. Οι προϋποθέσεις ήταν: ο αιτών να έχει συμπληρώσει το εικοστό πρώτο έτος, να εγκατασταθεί στον συγκεκριμένο τόπο για τουλάχιστον πέντε χρόνια, να μετατρέψει την άγρια γη σε φάρμα και κατοικία, να δημιουργήσει οικογένεια και, αν δεν ήταν Αμερικανός, να ζητήσει αμερικανική υπηκοότητα. Ακολουθώντας τα σλόγκαν «Το Αμερικανικό Όνειρο», «Αμερική, η Χώρα των Ευκαιριών», οι περισσότεροι από αυτούς που απέκτησαν έτσι γη, ήταν Ευρωπαίοι. Ο αριθμός των μεταναστών ήταν τόσο μεγάλος, ώστε ολόκληρες φυλές γηγενών (Τσερόκι, Κρικ, Σεμινόλ, Τσικασό, Τσεγιέν, κ.α.) εκτοπίστηκαν βίαια και περιορίστηκαν με επαίσχυντο τρόπο σε καταυλισμούς. Λοιπόν, στην Ιταλία δεν υπήρξε ποτέ ανάλογη «Πράξη» που να προσκαλεί τους ξένους να έρθουν και να εγκατασταθούν στη χώρα μας: «Ελάτε ξένοι, ελάτε! Αν έρθετε, θα σας δώσουμε ένα καλό κομμάτι γης στο Κιάντι, στη Βαλ Παντάνα ή στη Ριβιέρα. Για χάρη σας θα διώξουμε τους γηγενείς, δηλαδή τους Τοσκανούς, τους Λομβαρδούς και τους Λιγουριανούς, θα τους κλείσουμε σε καταυλισμούς». Όπως στην υπόλοιπη Ευρώπη, έτσι και στην Ιταλία, όλοι αυτοί οι μετανάστες που μας ταλαιπωρούν, έχουν έρθει με δική τους πρωτοβουλία. Με τα αναθεματισμένα σκάφη τους, τα καταραμένα φουσκωτά σκάφη της αλβανικής μαφίας, αποφεύγοντας τις περιπόλους της ακτοφυλακής, που προσπαθούν να τους στείλουνε πίσω. Δεν είμαστε μια χώρα με ανοιχτά σύνορα, αγαπητέ κύριε Πρώην Πρωθυπουργέ και υποτιθέμενε ανιψιέ του θείου με τη βαλίτσα από χαρτόνι στο χέρι. Εμείς, δεν έχουμε τεμάχια γης να χαρίσουμε στους ξένους. Δεν έχουμε έρημες περιοχές που πρέπει να κατοικηθούν. Ούτε φυλές Τσερόκι, Κρικ, Σεμινόλ, Τσικασό, και Τσεγιέν για να εκτοπίσουμε.

Τρίτον: Ακόμη κι η Αμερική η Χώρα των Ευκαιριών έπαψε κάποια στιγμή να δείχνει στους ξένους την ίδια επιείκεια που έδειχνε μέχρι και την προεδρία του Λίνκολν. Το 1875, για παράδειγμα, η Αμερικανική Κυβέρνηση συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να μπουν κάποια όρια, με αποτέλεσμα η Βουλή των Αντιπροσώπων να υιοθετήσει νόμο που απαγόρευε την είσοδο στη Χώρα σε Πρώην κατάδικους και σε πόρνες. Το 1882, ένας δεύτερος νόμος απέκλειε από το δικαίωμα αυτό ψυχασθενείς και άτομα για τα οποία υπήρχαν υποψίες ότι θα βλάψουν τη δημόσια ζωή της χώρας. Το 1903, ψηφίστηκε ακόμη ένας νόμος που απαγόρευε την είσοδο στη χώρα σε επιληπτικούς, σε επαγγελματίες ζητιάνους, σε ασθενείς με μεταδοτικές αρρώστιες και σε αναρχικούς. (Ο τελευταίος ήταν ένας ανακριβής χαρακτηρισμός που αποδιδόταν τόσο σε παλαβούς που δολοφονούσαν προέδρους, όσο και σε ριζοσπαστικούς που προκαλούσαν γενική αναστάτωση και οργάνωναν απεργίες). Από εκεί και πέρα, η μεταναστευτική πολιτική έγινε πιο αυστηρή και οι παράνομοι μετανάστες απελαύνονταν αμέσως. Στη σημερινή Ιταλία και Ευρώπη όμως, οι μετανάστες έρχονται όποτε τους αρέσει και όποτε θέλουν. Τρομοκράτες, κλέφτες, βιαστές, πρώην κατάδικοι, πόρνες, ζητιάνοι, έμποροι ναρκωτικών, άτομα με μεταδοτικές ασθένειες. Δεν ελέγχεται το ιστορικό ούτε καν εκείνων που παίρνουν άδεια εργασίας. Από τη στιγμή που περνούν τα σύνορα, τους παρέχεται φιλοξενία, τροφή και ιατρική περίθαλψη, με επιβάρυνση των γηγενών. Εννοώ των Ιταλών φορολογουμένων. Λαμβάνουν ακόμη και ένα μικρό ποσό χρημάτων για τα τρέχοντα μικροέξοδά τους. Όσο για τους παράνομους μετανάστες, ακόμη κι αν απελαθούν επειδή έχουν διαπράξει κάποιο φριχτό έγκλημα, πάντοτε καταφέρνουν να επιστρέψουν. Αν απελαθούν ξανά, πάλι γυρίζουν πίσω. Φυσικά, για να διαπράξουν κι άλλα εγκλήματα. Και οι πολιτικοί μας δεν κάνουν τίποτε. Ανάθεμά τους!

Δε θα ξεχάσω ποτέ τις διαδηλώσεις που έκαναν πέρυσι οι παράνομοι, κατακλύζοντας τις πλατείες μας για να απαιτήσουν με αυθάδεια άδειες παραμονής. (Οι περισσότεροι ανέμιζαν τις σημαίες της χώρας τους, ή κόκκινες σημαίες). Αυτά τα παμπόνηρα, παραμορφωμένα πρόσωπα. Αυτές οι υψωμένες γροθιές, έτοιμες να μας χτυπήσουν, εμάς τους γηγενείς, να μας κλείσουν σε καταυλισμούς. Αυτές οι κραυγές, που έφερναν στο νου τις κραυγές των οπαδών του Χομεινί στο Ιράν, του Μπιν Λάντεν στην Ινδονησία, Μαλαισία, Πακιστάν, Ιράκ, Σενεγάλη, Σομαλία, Νιγηρία κ.ο.κ... Δε θα το ξεχάσω ποτέ, γιατί εκτός από προσβεβλημένη, ένιωσα και εξαπατημένη από τους πολιτικούς που έλεγαν: «Θα θέλαμε να τους απελάσουμε, να τους στείλουμε πίσω στις πατρίδες τους. Αλλά, δε γνωρίζουμε πού κρύβονται». Πού κρύβονται;!; Ελεεινοί καραγκιόζηδες! Είχαν κατεβεί κατά χιλιάδες στις πλατείες, και δεν κρύβονταν διόλου. Για να τους απελάσετε, για να τους διώξετε, θα αρκούσε να τους περικυκλώσετε με λίγους ένοπλους αστυνομικούς oι στρατιώτες, να τους φορτώσετε σε φορτηγά, να τους οδηγήσετε σ' ένα αεροδρόμιο ή ένα λιμάνι, και να τους στείλετε πίσω στις πατρίδες τους.

Όσο για τον τελευταίο λόγο που θα σας αναφέρω, αγαπητέ μου κύριε πρώην Πρωθυπουργέ και υποτιθέμενε ανιψιέ του θείου με τη βαλίτσα από χαρτόνι στο χέρι, είναι τόσο απλός, που ακόμη και ένα διανοητικά καθυστερημένο μωρό θα μπορούσε να τον καταλάβει. Η Αμερική είναι ένα νεοσύστατο έθνος, μια πολύ νέα χώρα. Αν αναλογιστείτε ότι η σύσταση του αμερικανικού έθνους έγινε στα τέλη του δεκάτου όγδοου αιώνα, θα συμπεράνετε εύκολα ότι σήμερα (έτος 2002) συμπληρώνει μόλις δυο αιώνες ζωής. Επίσης, είναι ένα έθνος μεταναστών. Από την εποχή του Mayflower, από την εποχή των δεκατριών αποικιών, δηλαδή από πάντα, όλοι οι κάτοικοι της Αμερικής ήταν μετανάστες. Παιδιά, εγγόνια, εγγύτεροι ή απώτεροι απόγονοι κάποιων μεταναστών. Ως έθνος μεταναστών, αποτελεί το πιο δυναμικό, το πιο πλούσιο μείγμα φυλών, θρησκειών και γλωσσών που υπήρξε ποτέ σε τούτο τον πλανήτη. Ως νεοσύστατο έθνος, έχει πολύ σύντομη ιστορία. Γι' αυτό, η πολιτιστική της ταυτότητα δεν έχει ακόμη κατασταλάξει σε κάτι ενιαίο. Αντίθετα, η Ιταλία είναι ένα πολύ παλαιό έθνος. Με εξαίρεση την Ελλάδα, θα έλεγα πως είναι το παλαιότερο της Δύσης. Η καταγεγραμμένη ιστορία της ξεκινάει πριν τρεις χιλιάδες χρόνια, όταν ιδρύθηκε η Ρώμη. Ή, καλύτερα, από την εποχή που οι Ετρούσκοι αποτελούσαν ήδη πολιτισμένη κοινωνία. Σ' αυτές τις τρεις χιλιετίες, παρ' όλη την εξάπλωση της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, παρ' όλες τις εισβολές που προκάλεσαν την Πτώση αυτού του εκπληκτικού επιτεύγματος, παρ' όλες τις κατακτήσεις που μας είχαν διαμελίσει για πολλούς αιώνες, η Ιταλία δεν υπήρξε ποτέ έθνος μεταναστών. Δηλαδή, ένα μείγμα από φυλές, θρησκείες και γλώσσες. Ούτε αλλοιώθηκε η ταυτότητά της από τις επιδράσεις των κατακτητών της. Κανένα από τα ξένα έθνη που μας είχαν κατακτήσει και διαμελίσει (και Γερμανοί και Σκανδιναβοί και Ισπανοί και Γάλλοι και Αυστριακοί) δεν κατάφεραν να μεταβάλουν την οντότητά μας. Αντίθετα, εκείνοι απορροφήθηκαν από εμάς, σαν το νερό από το σφουγγάρι. .. Συνεπώς, η δική μας πολιτιστική ταυτότητα είναι ενιαία. Και, παρ' όλο που περιέχει κάποια στοιχεία, που έχει απορροφήσει το σφουγγάρι (σκεφτείτε τις πολλές διαλέκτους μας, τις συνήθειές μας, την κουζίνα μας), ποτέ δεν υιοθέτησε συνήθειες του Μουσουλμανικού κόσμου. Με κανέναν τρόπο δεν έχει επηρεαστεί από αυτόν. Επίσης, για δυο χιλιάδες χρόνια, η ενότητά μας ήταν βασισμένη σε μια θρησκεία που ονομάζεται Χριστιανισμός. Σε μια εκκλησία που ονομάζεται Καθολική Εκκλησία... Πάρτε εμένα σαν παράδειγμα. «Είμαι άθεη και αντικληρικών αντιλήψεων, δεν έχω τίποτε κοινό με την Καθολική Εκκλησία», δηλώνω πάντοτε. Κι αυτό είναι αλήθεια. Αλλά, ταυτόχρονα, είναι και ψέμα. Γιατί, είτε μου αρέσει είτε όχι, έχω αρκετά κοινά με την Καθολική Εκκλησία. Πιστέψτε με, γαμώτο! Πώς θα μπορούσα να μην έχω; Γεννήθηκα σ' έναν τοπίο γεμάτο τρούλους εκκλησιών, μοναστήρια, Χριστούς, Μαντόνες, Αγίους, σταυρούς και καμπάνες. Οι πρώτες μελωδίες που άκουσα όταν γεννήθηκα ήταν οι μελωδίες από τις καμπάνες. Τι καμπάνες του Καθεδρικού της Σάντα Μαρία ντελ Φιόρε, που τον Καιρό του Αντίσκηνου, ο μουεζίνης προσβλητικά κατέπνιγε με τα δικά του Αλλάχ-ακμπάρ. Γεννήθηκα και μεγάλωσα με αυτή τη μουσική, με αυτό το τοπίο γύρω μου, με αυτή την Εκκλησία που την έχουν προσκυνήσει ακόμη και μεγάλα μυαλά, όπως ο Δάντης Αλιγκιέρι, ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, ο Μιχαήλ Άγγελος και ο Γαλιλαίος Γαλιλέι. Μέσα από αυτήν έχω μάθει τι είναι γλυπτική, αρχιτεκτονική, ζωγραφική, ποίηση και λογοτεχνία, καθώς και τι σημαίνει ο συνδυασμός της ομορφιάς με τη γνώση. Χάρη σ' αυτήν άρχισα κάποτε ν' αναρωτιέμαι τι είναι το Καλό και το Κακό, αν υπάρχει Θεός. Αν μας έπλασε Εκείνος, ή εμείς Εκείνον και αν η ψυχή είναι μια χημική ένωση που μπορεί να υποστεί επεξεργασία σε εργαστήρια ή είναι κάτι περισσότερο από αυτό. Και, μα τον Θεό...

Βλέπετε; Πάλι χρησιμοποίησα τη λέξη «Θεός». Παρ' όλες τις λαϊκές και αντικληρικές μου αντιλήψεις, παρ' όλο τον αθεϊσμό μου, είμαι τόσο διαποτισμένη από τον Καθολικό πολιτισμό, ώστε αυτός να είναι αναπόσπαστο μέρος του γραπτού και προφορικού μου λόγου. Μα τον Θεό, για όνομα του Θεού, προς Θεού, δόξα τω Θεώ, Θεέ και Κύριε, Παναγία μου, έλα Παναγία μου, Χριστέ και Παναγιά μου, στην ευχή του Χριστού. Χριστέ μου... Τέτοιες εκφράσεις μου έρχονται τόσο αυθόρμητα, που δε συνειδητοποιώ ότι τις λέω ή ότι τις γράφω. Και να σας τα πω όλα; Παρ' όλο που ποτέ δε συγχώρεσα την Καθολική Εκκλησία για τα αίσχη που μου επέβαλε, με πρωταρχικό εκείνο της γ...ς Ιεράς Εξέτασης που τον δέκατο έβδομο αιώνα έκαψε ζωντανή την προγιαγιά μου Ιλντεμπράντα, την κακόμοιρη την Ιλντεμπράντα, παρ' όλ' αυτά, οι μελωδίες από τις καμπάνες συνεχίζουν να γλυκαίνουν την καρδιά μου. Μου αρέσουν.

Επίσης, μ' αρέσουν όλες αυτές οι όμορφες αγιογραφίες με τον Χριστό, την Παναγία και τους Αγίους. Είμαι μάλιστα συλλέκτρια παλαιών εικονισμάτων. Επίσης, μου αρέσουν τα αβαεία και τα μοναστήρια και τα περιβόλια τους. Μου δημιουργούν μια ακαταμάχητη αίσθηση γαλήνης και συχνά ζηλεύω αυτούς που μένουν σ' αυτά. Και, εν τέλει, ας το παραδεχτούμε: οι καθεδρικοί ναοί μας είναι πιο όμορφοι από τα τζαμιά, τις συναγωγές, τους βουδιστικούς ναούς και τις άχρωμες εκκλησίες των Διαμαρτυρομένων. .. Όλ' αυτά τα συμβολικά στολίδια που ανήκαν στη δική μου ζωή. Στον δικό μου πολιτισμό. Ξέρετε, στον κήπο του εξοχικού σπιτιού μου στην Τοσκάνη, υπάρχει ένα μικρό, παλιό ξωκλήσι. Δυστυχώς, είναι πάντοτε κλειστό. Από τότε που πέθανε η μητέρα μου, κανείς δεν το φροντίζει. Κάθε φορά που επιστρέφω στην πατρίδα, πηγαίνω και το ανοίγω. Ξεσκονίζω την Αγία Τράπεζα, προσέχω να μην έχουν κάνει φωλιές τα ποντίκια ή να μην έχουν φάει καμιά σελίδα από τη Σύνοψη. Και, παρά τον λαϊκισμό μου, τον αθεϊσμό μου, εκεί μέσα νιώθω άνετα. Παρά τις αντικληρικές απόψεις μου, εκεί μέσα νιώθω γαλήνη. (Και βάζω στοίχημα ότι οι περισσότεροι Ιταλοί θα εκμυστηρεύονταν το ίδιο πράγμα. Σε μένα το έχει εκμυστηρευτεί, Θεέ και Κύριε, ο ίδιος ο Ενρίκο Μπερλινγκουέρ, ο Γενικός Γραμματέας του Κομμουνιστικού Κόμματος της Ιταλίας, ο άνθρωπος που εισήγαγε τον ιστορικό συμβιβασμό μεταξύ μαρξιστών και καθολικών...).

Για όνομα του Θεού, για άλλη μια φορά, αυτό που θέλω να πω είναι ότι εμείς oι Ιταλοί δεν βρισκόμαστε στην ίδια θέση με τους Αμερικανούς. Δεν είμαστε ένα χωνευτήρι πολλών και διάφορων ειδών, δεν είμαστε ένα μωσαϊκό από ανομοιομορφίες, συγκολλημένες μονάχα με μια υπηκοότητα. Εννοώ ότι ακριβώς επειδή η πολιτιστική μας ταυτότητα είναι ήδη προσδιορισμένη από τη χιλιόχρονη ιστορία μας, δεν μπορούμε ν' αντέξουμε ένα κύμα μεταναστών που δεν έχουν καμιά σχέση μ' εμάς... Και που δε θέλουν να γίνουν σαν εμάς, να απορροφηθούν από εμάς. Αντίθετα, μάλιστα, θέλουν να μας απορροφήσουν εκείνοι. Θέλουν ν' αλλάξουν τις αρχές μας, τις αξίες μας, την ταυτότητά μας, τον τρόπο ζωής μας. Και στο μεταξύ, μας αναστατώνουν με την οπισθοδρομική άγνοιά τους, με την οπισθοδρομική μισαλλοδοξία τους, με την οπισθοδρομική θρησκεία τους. Αυτό που εννοώ είναι ότι στον δικό μας πολιτισμό δεν υπάρχει χώρος για μουεζίνηδες και μιναρέδες, για ψευτο-εγκράτειες, για το ταπεινωτικό τσαντόρ, για την εξευτελιστική μπούρκα. Ακόμη κι αν υπήρχε χώρος γι' αυτούς τους ανθρώπους, εγώ δεν θα τους τον παραχωρούσα. Γιατί θα ήταν σαν να έσβηνα την ταυτότητά μας, σαν να εκμηδένιζα τα επιτεύγματά μας. Θα ήταν σαν να έφτυνα κατάμουτρα την ελευθερία την οποία κερδίσαμε, τον πολιτισμό που έχουμε αναπτύξει, την ευημερία που έχουμε αποκτήσει. Θα ήταν σα να ξεπουλούσα τη χώρα μου, την πατρίδα μου. Κι η χώρα μου, η πατρίδα μου δεν είναι προς πώληση.

* Η Οριάνα Φαλάτσι (Oriana Fallaci: 1929 - 2006), η Ιταλίδα δημοσιογράφος, πολεμική ανταποκρίτρια και συγγραφέας, είναι γνωστή στην Ελλάδα για την σχέση της με τον Αλέκο Παναγούλη και για το πολυδιαβασμένο βιβλίο της «Γράμμα σε Ένα Παιδί που Δεν Γεννήθηκε Ποτέ». Το πιο επιτυχημένο όμως εμπορικά βιβλίο της, είναι το "The Rage and The Pride" («H Οργή και η Περηφάνεια», εκδόσεις Γκοβόστης 2003), που εκδόθηκε λίγο μετά την 11η Σεπτεμβρίου 2001. Το βιβλίο συγκέντρωσε τα πυρά των κριτικών με το σκεπτικό ότι προκαλεί το «μίσος εναντίον των μουσουλμάνων». Το επόμενο και τελευταίο της βιβλίο ήταν το "The Force of Reason" (" La Forza della Ragione") δηλ. «Η Δύναμη της Λογικής» που έγινε και αυτό best seller. Εκεί η Φαλάτσι γράφει πως τρομοκράτες έχουν σκοτώσει 6.000 ανθρώπους τα 20 τελευταία χρόνια στο όνομα του Κορανίου και πως η ισλαμική πίστη σπέρνει μίσος αντί αγάπης και σκλαβιά αντί ελευθερίας.

Link to comment
Share on other sites

^^ Ντάξει μωρέ... απο μίλια δείχνει πως είναι χρυσαυγίτισα....

Μην περιμένεις να ακούσεις σοβαρό αντεπιχείρημα. Δυστυχώς, χρόνια τώρα, τα πάντα στην Ελλάδα αντιμετωπίζονται με ποδοσφαιρικούς όρους. Άπαξ και ορκίστηκες πίστη στο γαυρο/βάζελο/ΧΑ/ΣΥΡΙΖΑ/οτιδήποτε, δεν υπάρχει επιστροφή. Και αμά δεν είσαι με ’’εμάς’’ τότε σίγουρα είσαι με ’’τους άλλους’’. Τύφλα να έχουν οι ζηλωτές ισλαμιστές

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=7ESjHdffWbs]Χοντρος καυγας με βρομιαρηδες ισλαμιστες vs ελληνα - YouTube[/ame]

Άντρακλας από τις ειδικές δυνάμεις τρομοκρατεί μετανάστη (μικροπωλητή) σε παραλία

Το παραπάνω περιστατικό είναι κωμικοτραγικό (ας μου επιτραπεί η έκφραση).

Τραγικό για προφανής λόγους. Ο κάθε τύπος που έχει τα ψυχολογικά του αποφασίζει ότι ξαφνικά έγινε ο κύριος "επιβάλλω την τάξη και το νόμο" (ποιος ξέρει άραγε τι λαμογιές μπορεί να έχει κάνει αυτός) και κάθεται και τραμπουκίζει έναν άνθρωπο που κάθεται μέσα στον ήλιο και πουλάει μικροπραγματα για να ζήσει .

Κωμικό για πολλούς λόγους: Το παίζει Ελληναράς περήφανος αλλά δεν κατέχει τα βασικά για να περάσει το δημοτικο (ορθογραφία), Καυχιέται σε ένα τύπο μισή μερίδα ότι πήγε Ειδικές Δυνάμεις λες και κάτι έκανε κλπ

Δε θελω να ασχοληθώ με το κατα πόσο ο μετανάστης είναι νόμιμος ή παράνομος. Μηδαμινή σημασία έχει για μένα. Είμαι σίγουρος ότι ακόμη και νόμιμος να ήταν και να του έτριβε χαρτιά και λοιπα στη μούρη πάλι την ίδια συμπεριφορά θα είχε. Εξάλλου, μην τρελαθούμε, ο κάθε Έλληνας που τόσα χρόνια έκλεβε, φοροδιέφευγε και κοίταζει πώς θα βολευτεί ξαφνικά την είδε Κατακουζίνα και το παίζει τάξης και ηθική στους "παράνομους". (προσωπικά ο διαχωρισμός μου φαίνεται ανούσιος όσον αφορά συζητήσεις περι ρατσισμού- ο ρατισμός δεν έχει σταθμά : νόμιμος ή παράνομος? εκφράζεται σε όλους ανεξαιρέτως)

Παράδειγμα από το βίντεο :ας πούμε ότι ενοχλείται μόνο από τον "παράνομο" μετανάστη. Στη συνέχεια του βίντεο εμφανίζονται 3 γυναίκες Ελληνιδες που βέβαια αντιμετωπίζονται με το κλασσικό ύφος "άντε μωρή τράβα σπιτι". Βέβαια με ποια δικαιολογία? μήπως είναι και αυτές παράνομες μετανάστριες?

αυτοί οι άνθρωποι έχουν πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά: συνήθως το παίζουν δυνατοί (εξού και τα μπράτσα και τα στρατιωτιλίκια), μιλάνε λες και έχουν βόθρο αντί για στόμα, απειλούν, δεν ξέρουν ορθογραφία ένδειξη της έλλειψης επιπέδου γνώσεων, και το κυριότερο είναι ρατσιστές απέναντι σε ότι αυτοί βλέπουν ως αδύναμο : γυναίκες, ανάπηροι, μετανάστες κλπ...

Link to comment
Share on other sites

@3likos σωπα ρε φιλε τωρα σας πιασανε οι συμπονιες για τους ξενους

εσυς οι αριστεροι και οι αλλοι οι ακροδεξιοι ειστε για το πιγαδι μελιγαλα

αυτα σας αξιζουν και χειροτερα να μην πω.

και ξερω γιατι το λεω εχω ασχημη εμπειρια αστο να μην το πω καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

@3likos σωπα ρε φιλε τωρα σας πιασανε οι συμπονιες για τους ξενους

εσυς οι αριστεροι και οι αλλοι οι ακροδεξιοι ειστε για το πιγαδι μελιγαλα

αυτα σας αξιζουν και χειροτερα να μην πω.

και ξερω γιατι το λεω εχω ασχημη εμπειρια αστο να μην το πω καλυτερα.

1) Δεν χρειάζεται να είναι-δηλώνει κάποιος αριστερός για να καταλάβει ότι ο παρα πάνω τύπος είναι απλά γελοίος για να είμαι κόσμιος

2) Ιστορικά στο πιγάδι του Μελιγαλά πάντως ανάλογοι τύποι "εθνικόφρωνες" (συνεργάτες της Γερμανικής Κατοχής) βρήκανε νερό και όχι οι αριστεροί

3) Δεν καταλαβαίνω αν βρίσκεις ότι αυτός ο άνθρωπος στο βίντεο είναι αξιόλογος για σένα(και σε ενοχλησε η κριτική μου) πάντως αν τον θεωρείς μάλλον σε άλλον αξίζει η πηγάδα.

αυτά (άσχετα με την εμπειρία σου)

Link to comment
Share on other sites

@3likos σωπα ρε φιλε τωρα σας πιασανε οι συμπονιες για τους ξενους

εσυς οι αριστεροι και οι αλλοι οι ακροδεξιοι ειστε για το πιγαδι μελιγαλα

αυτα σας αξιζουν και χειροτερα να μην πω.

και ξερω γιατι το λεω εχω ασχημη εμπειρια αστο να μην το πω καλυτερα.

περιεργες αποψεις εχεις γενικα για τους Ελληνες......

Link to comment
Share on other sites

1) Δεν χρειάζεται να είναι-δηλώνει κάποιος αριστερός για να καταλάβει ότι ο παρα πάνω τύπος είναι απλά γελοίος για να είμαι κόσμιος

2) Ιστορικά στο πιγάδι του Μελιγαλά πάντως ανάλογοι τύποι "εθνικόφρωνες" (συνεργάτες της Γερμανικής Κατοχής) βρήκανε νερό και όχι οι αριστεροί

3) Δεν καταλαβαίνω αν βρίσκεις ότι αυτός ο άνθρωπος στο βίντεο είναι αξιόλογος για σένα(και σε ενοχλησε η κριτική μου) πάντως αν τον θεωρείς μάλλον σε άλλον αξίζει η πηγάδα.

αυτά (άσχετα με την εμπειρία σου)

ο τυπος ειναι για ξυλο το ιδιο και οι αριστεροι και οπως ανεφερα πανω η ακροδεξια και αριστερα ειναι για τα σκουπιδια.

δεν μ'ενδιαφερει ουτε ποιοι μπηκαν στο μελιγαλα ουτε τι βρηκανε.

@makio γιατι ψεμματα ειναι ; εχεις παει Γερμανια να δεις ;

Έγινε επεξεργασία από Iraklis
Link to comment
Share on other sites

εσυς οι αριστεροι και οι αλλοι οι ακροδεξιοι ειστε για το πιγαδι μελιγαλα

εμυς η ιπολιπι τιν γλυτονουμαι ελπειζο και τι εινε αυτο το πιγαδι μελι-γαλα;πως λεμε ολα καλα;

ευχαριστο που μοιραζεσε μαζι μας τον εσοτερηκω σου κοσμω......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.