Shadowjump Μάρτιος 28, 2010 Author #21 Μάρτιος 28, 2010 αμα ερθει η 102 που λες θα εχει 2€ το λιτρο :Ρπαντως με αυτο που κανανε πιο λιγα λεφτα θα βγαλουν απο την βενζινη απ οτι βγαζανε μου φαινεται... γιατι απ οτι βλεπω σχεδον ολοι το εχουμε μετριασει.Αυριο παω Λαμια με πληρωμενη την βενζινη απο τον πατερα του κολλητου μου να φερουμε το pc Αθηνα. Αυτουνου το αυτοκινητο καιει 12 στην εθνικη και βαζει και 100αρα και δεν τον συμφερει. του βγαινει 80€ πηγαινε-ελα. Επειδη το δικο μου καιει 7 θελει γυρω στα 40€. Που φτασαμε...
Nephiλiμ Μάρτιος 28, 2010 #22 Μάρτιος 28, 2010 Που φτασαμε..."εκει που μας αξιζει"+Οτι επιτελους το αμαξι δεν θα το περνουμε να παμε περιπτερο/φουρνο/2 στενα πιο κατω.
ea6gka Μάρτιος 28, 2010 #23 Μάρτιος 28, 2010 λιγοτερη καταναλωση σημαινει και μικροτερες εισαγωγες πετρελαιου ομως , λιγοτερο συναλαγμα που φευγει στους αραβες
LevelOne Μάρτιος 28, 2010 #24 Μάρτιος 28, 2010 Η καλύτερη 100άρα που κυκλοφορούσε (δεν ξερω τι γίνεται πλέον) στην Ελληνική επικράτεια, ήταν η EKO Kinitron. Τώρα, οσον αφορά τις 100άρες... Ενας κινητήρας υψηλής συμπίεσης (ή υπερτροφοδοτούμενος με άγριο χάρτη προπορείας) επωφελείται απο την αντικροτική ιδιότητα των 100+oct και στην προανάφλεξη αλλα και στο οτι γλυτώνει τα κατάλοιπα της ατελούς καύσης της απλής αμόλυβδης στα εσωτερικά μέρη του κινητήρα. Τα καλύτερα αποτελέσματα τα είχα δεί (με νούμερα, υπο ελεγχόμενες συνθήκες) με απλή 95 oct της EKO στην οποία είχαν προστεθεί 250ml AVGAS 130 ανα 20 λίτρα καυσίμου. Το αποτέλεσμα; +5 μοίρες προπορεία χωρίς ίχνος προανάφλεξης. Αντε βρες το όμως...*Edit: Ειναι και ένας λόγος που οι κινητήρες υπερ-υψηλών επιδόσεων (dragster κλπ) δουλεύουν με μεθανόλη...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.