pank Μάρτιος 28, 2010 #21 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 Όσον αφορά τον αντίκτυπο στις αποδόσεις:Από τους διάφορους τίτλους που έτρεξε ο Tamerlan θέλω να σταθώ στο Mass Εffect 2 και στο COD:MW2. Και οι 2 τίτλοι χρειάζονται πάνω από 512ΜΒ μνήμης σε 1680χ1050. Οι 2 τίτλοι αυτοί, στο δικό μου μηχάνημα σε 1920χ με φίλτρα πάνω είχαν πολύ καλύ απόδοση, παρ'ολο που προφανώς οι απαιτήσεις τους στην vram ξεπερνάνε το μέγιστο της κάρτας μου (8800gts512).Ναι αλλά δε θα έπρεπε να υπάρχει αντίκτυπο στις επιδόσεις ; Χαμηλότερο framerate ή οχι απόλυτα smooth εμπειρία ; Για παράδειγμα τι συμβαίνει στην οθόνη σου τι στιγμή η vram usage φτάνει στα 512 και χρειάζεται να ανέβει παραπάνω και δε μπορεί. Κάποιο freeze ή lag ίσως ;Προσωπικά μου έκανε μεγάλη εντύπωση το ME2, γιατί δεν περίμενα τόση vram usage σε σχέση με το οπτικό αποτέλεσμα. Εχω 16ΧAF high quality.Ενεργοποίησα το 16χΑΑ/supersampling με override the application setting, χάρη στη δυνατότητα που προστέθηκε στους 197.13.Πριν το έπαιζα χωρίς ΑΑ και δεν είχα μετρήσει, αλλά τα fps ήταν 60 ακατέβατα.Μετά την εφαρμογή του ΑΑ, παρατήρησα κάτι στιγμιαία 52-55fps σε λίγες στιγμές. Πάντως σταθερά 60 δεν είναι, και εννοείται πως το αποτέλεσμα είναι χαοτικά καλύτερο.Στο MW2 εχω 60fps στο 70% του παιχνιδιού, και απόλυτο min τα 42fps.Το δικό σου το framerate είναι ίδιο σε αυτούς τους δυο τίτλους ;Η αλήθεια είναι πως για να ήταν πλήρης η εικόνα, θα έπρεπε να τρέξω τον ίδιο τίτλο σε διαφορετικές αναλύσεις και φίλτρα. Όπως το έκανε ο Volrath. Δυστυχώς δεν εχω τόσο χρόνο, αλλά θα επανέλθω σίγουρα, μιας και το gpu-z τρέχει σχεδόν πάντα στο background για να παρατηρώ διάφορα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Μάρτιος 28, 2010 Author #22 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 To MW2 (campaign) προς στο τέλος του παιχνιδιού είχα κάποια frame drops. Γενικά έβγαζα ~40 fps. Στο mass effect 2 έπαιξα με το nhancer ή κάτι τέτοιο. Supersampling δεν το σήκωνε ή καρτα. 4χ multisampling νομίζω.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Μάρτιος 28, 2010 #23 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 To MW2 (campaign) προς στο τέλος του παιχνιδιού είχα κάποια frame drops. Γενικά έβγαζα ~40 fps. Γιαυτο εφταιγαν οι drivers.Εκει που ειχα καρφωμενα 60 επεφτε στα 10. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pank Μάρτιος 28, 2010 #24 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 neph εσυ όμως έχεις ΑΤΙ, και θα μίλαγα για θέμα του παιχνιδιού και οχι των drivers, αλλά εγω δεν είχα framedrops στο τέλος.Στο mass effect 2 έπαιξα με το nhancer ή κάτι τέτοιο. Supersampling δεν το σήκωνε η καρτα. 4χ multisampling νομίζω..Αρα αυτό μπορεί να είναι το αντίκτυπο στις επιδόσεις. Μιλάμε και για διαφορετικές κάρτες βέβαια... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Μάρτιος 29, 2010 Author #25 Κοινοποίηση Μάρτιος 29, 2010 Έκανα μια προσπάθεια να φτιάξω ένα benchmarking tool με την UDK, και να φορτώσω την vram μόνο, χωρίς φίλτρα και χωρίς καν γεωμετρία, αλλά κάνει instancing η μηχανή γραφικών..έτσι παρ'όλο που φόρτωσα 50 φορές το ίδιο texture των 15ΜΒ!! , λόγω της μηχανής τρώει μόνο για το 1 texture...και προφσνώς δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα το να φτιάξω ~1gb διαφορετικά textures, άσε που το uploading θα είναι εφιάλτης..θα προτιμούσα μα το είχα πάρει πρέφα πριν φτιάξω το art/μοντελα για το πρόγραμμα...αργκκκ πεταμένες 10 ώρες... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pank Ιανουάριος 1, 2011 #26 Κοινοποίηση Ιανουάριος 1, 2011 Μιας και από τι τελευταία φορά έχουν κυκλοφορήσει καινούριοι τίτλοι σκέφτηκα να κάνω νέες μετρήσεις. Η ανάλυση αυτή τη φορά έχει ανέβει στα 1920Χ1080. Τα παιχνίδια είναι ολα maxed out σε ρυθμίσεις στα γραφικά. Το AF είναι Χ16 στο 90% των περιπτώσεων, γι' αυτό αρκούμε στην αναφορά του AA στο πινακάκι των μετρήσεων. Το σύστημα της δοκιμής είναι ενας i7 920/3,8ghz+6gb ram+GTX285(stock). Θα με ενδιέφεραν μετρήσεις από DX11 τίτλους για να δούμε αν και κατα πόσο διαφοροποιείται η κατάσταση. Οι benchάκηδες μπορούν να ανεβάσουν και κανένα 3dmark, unigine κ.τ.λ. Φυσικά τη μεγαλύτερη αξία θα έχουν μετρήσεις από παιδιά που παίζουν σε 2560 ή ακόμα και μεγαλύτερες αναλύσεις. Ο τρόπος μέτρησης απλός. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να παίξετε. - Τρέχουμε το gpu-z με τικαρισμένη την επιλογή : ''Continue refreshing this screen...'' - Φορτώνουμε το παιχνίδι που θέλουμε. - Παίζουμε για ενα μισαωράκι. (προσωπικά έπαιξα για καμμιά ωρα με το καθένα και έτρεξα και το bench σε οσα είχαν). - Πηγαίνουμε στο gpu-z και κλικάρουμε πάνω στην τρέχουσα ένδειξη της vram usage. - Κλικάρουμε μέχρι να εμφανιστεί το max που μας ενδιαφέρει. - Κλείνουμε το gpu-z και το ξανατρέχουμε έτσι ώστε να κάνει νεες καταγραφές. - Φορτώνουμε το επόμενο παιχνίδι Οσοι δεν το κατέχουν μπορούν να χρησιμοποιήσουν το αρχειάκι του word που επισυνάπτω. Οι πιο μερακλήδες μπορούν να παίξουν και με διαγράμματα. Σημασία έχει να ανέβουν τα αποτελέσματα στο forum. Καλή χρονιά σε όλους! VRAM.doc Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Ιανουάριος 1, 2011 #27 Κοινοποίηση Ιανουάριος 1, 2011 Volrath, στο CIV 4 κάτι δεν πάει καλά ( το πιο πιθανό είναι να μην δουλεύει το ΑΑ ). ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ εκ φύσεως να βάλεις AA και να μην ανέβει η χρήση της VRAM κατά 10% τουλάχιστον. Η άλλη περίπτωση είναι να δεσμεύει παραπάνω μνήμη εξ' αρχής το game ( δύσκολο εώς απίθανο ). Ευχαριστούμε που έκατσες και έκανες τις δοκιμές σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Ιανουάριος 2, 2011 Author #28 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2011 To είχα παρατηρήσει και εγώ. Αν και έχει περάσει κάποιος καιρός που έκανα αυτές τις δοκιμές, μου είχε κάνει και εμένα εντύπωση. Δυστυχώς αν και έχω dx11 κάρτα, έχει 768ΜΒ οπότε μάλλον θα τρώω άκυρο στις περισσότερες μετρήσεις. Ισως περάσω και μια 5770 με 1gb που έχω πρόχειρη να κάνω κανα τεστάκι ακόμα.EDIT: Ξεκίνησα να κάνω δοκιμές, αλλά στο πρώτο κι'όλας παιχνίδι που δοκίμασα (civ5,dx11,high) με 0ΑΑ πήγε cap η μνήμη 760 κατευθείαν. Δεν θα μπορέσω να συνεισφέρω εδώ δυστυχώς.EDIT2: Βέβαια στο παιχνίδι η κάρτα κοιμάται (40% max usage) και ο memory controller χρήση στο 80% max έφτασε μόνο για 3-4sec, που σημαίνει ότι δεν είναι ιδιαίτερο bottleneck (δεν είχε κορεστεί ο controller από τα γράψε σβήσε της μνήμης δλδ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
csaris Ιανουάριος 2, 2011 #29 Κοινοποίηση Ιανουάριος 2, 2011 Ας ανεβασω ενα excelοφυλλο με δικες μου μετρησεις σε 5760χ1080. Σε ολα τα τεστ εβαλα 4ΧΑΑ γιατι ετσι παιζω 24/7 και επειδη σε 23/24αρια μονιτορ με dot pitch σαν κοκκος αμμου δεν εχει νοημα για παραπανω. VRAM USAGE.xls edit Update Lost Planet 2 (xls). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.