Volrath Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 27, 2010 Με την έλευση του eyefinity καθώς και την εμφάνιση των νέων 470/480 gtx καρτών της NVidia έχει ανανεωθεί το ενδιαφέρον του κόσμου, για το πόση Vram είναι τελικά αναγκαία για μια σύγχρονη κάρτα γραφικών. Είναι πραγματικά δύσκολο, σε τέτοιες περιπτώσεις να συμπεράνεις άμα δικαιολογείται σε μία κάρτα ένας μεγάλο μέγεθος μνήμης, ή είναι ένα ακόμα marketing κόλπο των εταιριών. Αυτό θέλω να προσπαθήσουμε να ξεκαθαρίσουμε με αυτό το νήμα. Θα τρέξω διάφορους τίτλους, σε ανάλυση 1024χ768, 1680x1050, 1920χ1200, με 0 Anti-Aliasing και 8χ/16χ Anti-Aliasing. Θα χρησιμοποιήσω το gpu-z για να κρατάει log της πόσης vram χρησιμοποιείται ανά πάσα στιγμή. Υπ'οψιν οι τιμές είναι με όλα τα settings στο max. Δυστυχώς είμαι περιορισμένος από Hardware, και αναλύσεις πάνω απο 1920χ1200 δε μπορώ να εξετάσω. Θα εκτιμούσα όποιος μπορεί να συμβάλει, και διαθέτει μια κάρτα γραφικών με 1GB ή και πάνω, (και με eyefinity ακόμα καλύτερα) ας το κάνει, μήπως βγάλουμε κάποιο συμπέρασμα. Fallout 3 Και τι φοβερό ξεκίνημα. Οι τιμές χωρίς ΑΑ είναι απλά...εξευτελιστικές. Παιχνίδι του 2008, και βλέπουμε ότι σε 1920χ1200 χωρίς ΑΑ χρειάζεται μόλις...140MB VRAM. Με 8χ ΑΑ αλλάζει το τοπίο όμως, και ο τίτλος ζητάει 354 ΜΒ VRAM. Civilization 4 Ήθελα να βάλω κάποιον τίτλο ο οποίος δεν θα βασίζεται σε κλασικές μηχανές γραφικών (πχ Unreal3, Source, Cryengine κτλ) και μιας και το είχα ήδη εγκατεστημένο το δοκίμασα. Και εδώ έχουμε εκπλήξεις. Συγκεκριμένα η απαιτούμενη Vram όταν αλλάζεις ΑΑ επίπεδα δεν αλλάζει. Φυσικά 230-253ΜΒ Vram για παιχνίδι του 2007είναι αρκετά. Dragon Age: Origins Το συμπαθέστατο RPG της Bioware. Εδώ δυστυχώς, στην ανάλυση 1920χ1200 με 8χΑΑ πρέπει να έφτασε στο μέγιστο της κάρτας γραφικών μου (512ΜΒ), οπότε η τιμή μπορεί να διαφέρει. Batman: Arkham Asylum Το παιχνίδι διαθέτει 2 ειδών ΑΑ, το "απλό" χ και το χQ. Και εδώ χτύπησε "ταβάνι" η μνήμη της κάρτας γραφικών και δεν μπήκα καν σε κόπο να δοκιμάσω 1920χ1200 με ΑΑ. Η μέτρηση στα 1680χ1050 με 16χQ μάλλον ξεπερνάει τα 512ΜΒ ram. Καταρχήν φαίνεται ξεκάθαρα ότι από μηχανή γραφικών σε μηχανή γραφικών, έχουμε τεράστιες διαφορές. Προσωπικά όμως, σε 1920χ1200 που είναι μια σεβαστή ανάλυση μια 768-1gb κάρτα γραφικών είναι ΥΠΕΡ-αρκετή. Στο Batman: Arkham Asylum, το παιχνίδι, τουλάχιστον στην παλαιολιθική κάρτα γραφικών μου (8800gst512) δεν έφτανε σε playable framerates πριν φτάσει το μέγιστο της VRAM (συγκεκριμένα στη 1680χ1050 με 16χ, που ζητούσε 470ΜΒ από τα 512 της κάρτας μου, ήταν unplayable ήδη). Περιμένω και δικές σας μετρήσεις και συμπεράσματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
predator7 Μάρτιος 27, 2010 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 στο μπατμαν με την 295 ολα φουλ με Physx 1920χ1080 στην αρχη του παιχνιδιου μετραω μεχρι 4-5 fps κ με μια 260 διπλα στα ιδια σημεια παιζει 40-50 fps αλλα το load της 260 φτανει μεχρι κ το 30% δοκιμασα sli 2x260 ειχα ακριβως τα ιδια με την 295 ετσι πληροφοριακα Link to comment Share on other sites More sharing options...
atiman Μάρτιος 27, 2010 #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Σκεψου κατι πολυ απλο για να καταλαβουν και ολοι τι λες.Ποια η διαφορα μιας GPU απο μια CPU και ποσο ωφελουνται οι εφαρμογες που τρεχει η δευτερη απο τη περισσοτερη RAM?Ενα παιγνιδι δεν ειναι τιποτα αλλο παρα μια εφαρμογη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Μάρτιος 27, 2010 Author #4 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Σκεψου κατι πολυ απλο για να καταλαβουν και ολοι τι λες.Ποια η διαφορα μιας GPU απο μια CPU και ποσο ωφελουνται οι εφαρμογες που τρεχει η δευτερη απο τη περισσοτερη RAM?Ενα παιγνιδι δεν ειναι τιποτα αλλο παρα μια εφαρμογη.Βασικά είτε εγω δε σε κατάλαβα, είτε απέτυχε η περιγραφή μου στο thread. Μιλάω για τις απαιτήσεις του εκάστωτε παιχνιδιού σε Vram, μνήμη στην κάρτα γραφικών δηλαδή. Πώς λένε δλδ 5870 1GB.Άν έγινε αντιληπτό αυτό όμως στο thread, δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση οι απαιτήσεις μιας εφαρμογής από την μνήμη του συστήματος, με τις απαιτήσεις της vram της κάρτα γραφικών από τα παιχνίδια. Στην δεύτερη περίπτωση είναι 4-5 "πραγματάκια" τα οποία περνάνε από την μνήμη της κάρτας, και είναι λίγο ή πολύ standard, ανάλογα την game engine. Στην συμβατίκή μνήμη περνάνε τα πάντα. Για αυτό και βλέπεις τόση ποικιλία στα μεγέθη, ένας έχει 1gb, άλλος έχει 16. Υπάρχουν χρήσεις για όλα τα τεφτέρια. Στις κάρτες γραφικών βλέπεις 512/1Gb και ελάχιστες άλλες εξαιρέσεις.Το θέμα είναι, επειδή βλέπω σε πολλά thread να ζητάνε περισσότερη μνήμη από τις κάρτες γραφικών, είτε την μια για eyefinity, είτε την άλλη για high resolution gaming γενικότερα, άμα πραγματικά την χρειάζονται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Μάρτιος 27, 2010 #5 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Το fallout και το batman ειναι console ports, αμα φορτωσεις καποιο σοβαρο graphic mod για το πρωτο + κανενα high res texture pack να δεις πως θα ανεβει το vram usage, μην περιμενεις απαιτησεις σε vram απο παιχνιδια που φτιαχτηκαν κυριως για κονσολες με hardware του 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Μάρτιος 27, 2010 Author #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Το fallout και το batman ειναι console ports, αμα φορτωσεις καποιο σοβαρο graphic mod για το πρωτο + κανενα high res texture pack να δεις πως θα ανεβει το vram usage, μην περιμενεις απαιτησεις σε vram απο παιχνιδια που φτιαχτηκαν κυριως για κονσολες με hardware του 2006Κοίτα, και τα 2 παιχνίδια είναι/ήταν πολύ καλα, και εξακολουθούν σε πολλά site να benchaρουν με αυτά. Και παρόλο που πραγματικά είναι ports, δεν χρησιμοποιούν τα ίδια textures με αυτά των κονσόλων. Θα ήταν λίγο τραγικό να έβλεπες 512χ512 textures σε 1920χ1200 πχ ανάλυση στο πί-σι. Το θέμα είναι άμα τα 2gb πχ στις κάρτες γραφικών είναι μαρκετινγκ ή πραγματικά χρησιμοποιούνται. Και όσον αφορά τα texture pack mods κτλ, να σου δώσω ένα μικρό παραδειγμα. Σε .dds ένα texture 2048χ2048 (ιδιαίτερα ψηλό) πιάνει περι των 1.5MB. Και σε κάθε σκηνή να βάλεις full τέτοια textures πάνω απο 200ΜΒ έξτρα μνήμη δε θα πάρουν. Και κανένα παιχνίδι δε χρησιμοποιεί τέτοια textures μόνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
larryf13 Μάρτιος 27, 2010 #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Νομίζω πως μια κάρτα που έχει βγεί με ένα μέγεθος μνήμης αρκεί, και μια έκδοση με παραπάνω μνήμη είναι περιττή. Δηλαδή η 5870 έχει 1GB, μια χαρά είναι, αν τη βάλουν 2 GB δε θα έχει διαφορά... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Μάρτιος 27, 2010 #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Νομίζω πως μια κάρτα που έχει βγεί με ένα μέγεθος μνήμης αρκεί, και μια έκδοση με παραπάνω μνήμη είναι περιττή. Δηλαδή η 5870 έχει 1GB, μια χαρά είναι, αν τη βάλουν 2 GB δε θα έχει διαφορά...Οταν ομως παιξει σε αναλυση eyefinity με φιλτρα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Μάρτιος 27, 2010 Author #9 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Οταν ομως παιξει σε αναλυση eyefinity με φιλτρα?Αυτό ήθελα κάποιος να δοκιμάσει. 2 λεπτά δουλειά είναι για κάποιον που τρέχει eyefinity. Κατεβάζει το gpu-z, το τρέχει, πάει στο "sensors", πατάει keep log, τρέχει ένα παιχνίδι, βάζει τέρμα τα φίλτρα, παίζει κανα λεπτό, και τέλος. Σταματάει το keep log και βλέπει το vram use στο log. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MasterCommander Μάρτιος 27, 2010 #10 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Νομίζω το gpu-z δεν δείχνει mem usage σε ati..τουλάχιστον στην 5850 που έχω και με την τελευταία έκδοση του gpu-z.Πάντως θα ήθελα να δω αποτελέσματα σε πιο βαριά games...stalker,gtaiv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Μάρτιος 27, 2010 Author #11 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Χμ, το έψαξα λίγο και μάλλον το gpuz δε μπορεί να διαβάσει (κάποιες; ) ATI. Κρίμα. Υπάρχει το perfstudio αλλά είναι μάλλον πολύπλοκο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
larryf13 Μάρτιος 27, 2010 #12 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Οταν ομως παιξει σε αναλυση eyefinity με φιλτρα?Δε θα τραβάει και η υπόλοιπη κάρτα. Άμα όντως κόβει τις επιδόσεις το μέγεθος μνήμης ΟΚ αλλά δεν το νομίζω.Η gtx470 έχει 1200 κάτι και η gtx480 1500 κάτι, προφανώς έχουν προνοήσει οι μηχανικοί πόση μνήμη χρειάζεται για το εκάστοτε chip. Link to comment Share on other sites More sharing options...
javaneze: Μάρτιος 27, 2010 #13 Κοινοποίηση Μάρτιος 27, 2010 Το gta4 ισως να σε βοηθουσε στα τεστς σου. Δειχνει real-time το ποση vram χρειαζεται καθως αλλαζεις τα settings. Το 1GB της καρτας μου δεν ειναι αρκετο για να μαξαρει ολα τα options του και μιλαμε οτι δεν εχει καν AA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Μάρτιος 28, 2010 Author #14 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 Το gta4 είναι περίεργη περίπτωση. Προσωπική μου εκτίμηση, ότι είναι ένα κακό port. Δεν εξηγούνται τέτοιες απαιτησεις με γραφικά xbox360 ουσιαστικά. Το saboteur που χρησιμοποιεί την ίδια μηχανή γραφικών φύσαγε στο μηχάνημα μου σε 1920 όλα σχεδόν max. Το gta4 ούτε σε 1680χ medium δε παιζόταν.Για αυτό, ενώ το έχω το παιχνίδι, δεν μπήκα καν στον κόπο να το δοκιμάσω. Δεν θα ήταν πιστευω, αντιπροσωπευτικά τα αποτελέσματα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nephiλiμ Μάρτιος 28, 2010 #15 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 Γραφικα Xbox οταν λες, ξερεις ποια Settings να βαλεις? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Μάρτιος 28, 2010 Author #16 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 Γραφικα Xbox οταν λες, ξερεις ποια Settings να βαλεις?Ναι έχω υπ'όψιν μου σε τι αναλύσεις τρέχει το xbox360, καθώς και τι μεγέθη textures χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο. ¨Οπως επίσης ξέρω ότι το xbox έχει και "δωρεάν" 4x ΑΑ, ρύθμιση που εγώ δε μπορούσα να βάλω στον 4πύρηνο τότε με την 8800g92 σε mainstream 1680χ1050 ανάλυση.Εγώ όμως το βλέπω αλλιώς. Το saboteur, την ίδια μηχανή γραφικών φύσαγε στην 8800 (1920χ)Νοίκιασα το Just Cause 2 χθες, μια χαρά πάει στην 8800 (1920χ)Τέλως πάντων στο θέμα μας, προσωπική μου εκτίμηση ότι οι ανάγκες του gta4 σε vram δεν ανταποκρίνονται στο οπτικό αποτέλεσμα. Φαινόταν από την αρχή ότι είχε προβλήματα, με reflections που ήταν linked με την ανάλυση που έτρεχες (λες και χρειάζεται κανεις να βλεπει αντανακλασεις των 1920χ στο νερό..), υποτίθεται dynamic soft shadows που ήταν λες και εβλεπες pixel pixel (dithering στυλ) στο πάτωμα κτλ κτλ Link to comment Share on other sites More sharing options...
javaneze: Μάρτιος 28, 2010 #17 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 Κοιτα ασχετως προσωπικων εκτιμισεων καθως και ανταποκρισης οπτικων αποτελεσματων, δεν μπορουμε να παραβλεψουμε οτι ειναι ενας απο τους δημοφιλεστερους τιτλους, και τιμαει με το παραπανω τον τιτλο του thread σου.Ισα ισα που οι απαιτησεις του σε vram αποτελουν παραδειγμα προς συγκριση.Τα saboteur και Just Cause 2 απο οσο θυμαμαι δεν δινουν επιλογη για "View Distance".Στο GTA4 με μαξ το 100, το παιζω στο 33. Και για καθε μια μοναδα παραπανω απαιτει 8-9mb vram.Sorry κιολας, δεν παω να γυρισω το thread για τo gta4 και αν ειναι καλο port ή οχι, απλα νομιζω οτι το συγκεκριμενο παιχνιδι εξυπηρετει ιδαιτερα τον τιτλο του θεματος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pank Μάρτιος 28, 2010 #18 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 Έτρεξα ορισμένα από τα παιχνίδια σε netcafe, και έκανα τις ανάλογες μετρήσεις. Δεν είχε τα Stalker, BFBC2 και GTA4. Το BFBC2 θα το εχει σύντομα, αλλά θυμάμαι ότι η Vram usage ήταν περίπου 600-700mb. Σε αρκετά από τα παιχνίδια έτρεξα το εσωτερικό benchmark, και σε κάποια άλλα είχα σύντομα gaming sessions (10-20min). Σε αυτό το σημείο εχω μια μικρή επιφύλαξη γιατί αν έπαιζα περισσότερο με κάποιο παιχνίδι, ίσως και να έβλεπα μεγαλύτερο vram usage. Σε ποιο απαιτητικές σκηνές, σε open world environments κ.τ.λ. Το σύστημα αποτελείται από C2D, 4GB ram, GTX285 1gb vram, Vista 64bit. Η ανάλυση σε ολες τις μετρήσεις είναι 1680Χ1050 (native). To AF είναι στο 16Χ στο 95% των τίτλων. Το ΑΑ το αναφέρω για κάθε παιχνίδι, απλά να πω ότι στις περισσότερες περιπτώσεις μιλάμε για multisampling ή supersamling. Δεν έτρεξα διαφορετικές ρυθμίσεις για κάθε παιχνίδι, παρα χρησιμοποίησα τις ρυθμίσεις που είχε το σύστημα δοκιμής. Από τις δικές μου μετρήσεις, νομίζω προκύπτει ότι για απαιτητικούς τίτλους σε HD αναλύσεις+φίλτρα, δεν επαρκούν τα 512mb vram. Φαντάζομαι ότι αυτή η διαπίστωση θα ενισχυθεί αν κάποιο μέλος δοκιμάσει σε 1920 ανάλυση. Τέλος θέλω να προτρέψω του συνφορουμίτες, να κάνουν δοκιμές σε μεγαλύτερες αναλύσεις για να έχουμε μια πιο πλήρη εικόνα. Δε χρειάζεται πολύ ωρα το ολο εγχείρημα. Μπράβο στο Volrath για το άνοιγμα του νήματος VRAM.doc Link to comment Share on other sites More sharing options...
GruntGR Μάρτιος 28, 2010 #19 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 Ναι έχω υπ'όψιν μου σε τι αναλύσεις τρέχει το xbox360, καθώς και τι μεγέθη textures χρησιμοποιούν κατά κύριο λόγο. ¨Οπως επίσης ξέρω ότι το xbox έχει και "δωρεάν" 4x ΑΑ, ρύθμιση που εγώ δε μπορούσα να βάλω στον 4πύρηνο τότε με την 8800g92 σε mainstream 1680χ1050 ανάλυση.Εγώ όμως το βλέπω αλλιώς. Το saboteur, την ίδια μηχανή γραφικών φύσαγε στην 8800 (1920χ) Νοίκιασα το Just Cause 2 χθες, μια χαρά πάει στην 8800 (1920χ) Τέλως πάντων στο θέμα μας, προσωπική μου εκτίμηση ότι οι ανάγκες του gta4 σε vram δεν ανταποκρίνονται στο οπτικό αποτέλεσμα. Φαινόταν από την αρχή ότι είχε προβλήματα, με reflections που ήταν linked με την ανάλυση που έτρεχες (λες και χρειάζεται κανεις να βλεπει αντανακλασεις των 1920χ στο νερό..), υποτίθεται dynamic soft shadows που ήταν λες και εβλεπες pixel pixel (dithering στυλ) στο πάτωμα κτλ κτλ Εχει δικιο ο neph, τα sliders μπορεις να τα βαλεις πολυ χαμηλα και παρολαυτα να βλεπεις πιο μακρια αποτι στο 360, υποθετοντας πως οι δηλωσεις σε αυτο το αρθρο ( http://ve3d.ign.com/articles/news/43354/Grand-Theft-Auto-IV-PC-Graphics-Settings-Detailed ) ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα τοτε δεν χρειαζεται σχεδον καθολου να ανεβασεις τα sliders για να ξεπερασεις σε γραφικα την εκδοση για 360, η οποια ετσι κι αλλιως τρεχει σε χαμηλη φυσικη αναλυση και ειναι κλειδωμενη στα 30fps, ( με περιστασιακες πτωσεις φυσικα ) Περα απτα sliders ομως υπαρχει ενας αλλος τροπος να αυξησεις την καταναλωση της VRAM και αξιζει να τον δοκιμασουνε ολοι οσοι εχουν δυνατη καρτα http://www.pcgameshardware.com/aid,696084/GTA-4-test-Supersampling-Anti-aliasing-with-ENB-Series-Mod-plus-graphics-cards-benchmarks/Practice/ Προσωπικα οταν βλεπω οτι ενα παιχνιδι η καρτα μου το σηκωνει για πλακα ( πχ BF2 ) μενω στο 4x AA και βαζω edge detect και quality adaptive αμα εχω ATI ( οταν ειχα 1900 εβαζα EATM + alpha sharpen και τα εσπαγε, κριμα που εχει προβληματα συμβατοτητας ) ενω αμα εχω nvidia βαζω supersampling transparency AA, βοηθαει παρα πολυ στο φιλτραρισμα των alpha textures που συνηθως χρησιμοποιουνται στην βλαστηση και στα συρματα, για παραδειγμα αμα δει καποιος στο HL2 με σκετο AA εναν φραχτη απο αποσταση αντι να δει τα συρματα να κανουν ρομβους το μονο που θα δει ειναι κατι μαυρες κουκιδες εδω κι εκει, αποσο ξερω δεν μπορεις να εφαρμοσεις τετοιο φιλτρο στο crysis, εννοειται πως και να μπορουσες, σιγουρα με τοσο βλαστηση στο νησι δεν θα την παλευε η καρτα. Btw να ομολογησω ενα τεραστιο fail που εκανα τοσο καιρο οποτε μιλαγα για το crysis, εβλεπα το mem = 1158mb πανω δεξια στην οθονη οταν εβαζα r_displayinfo = 1 στο .ini και νομιζα οτι μιλαγε για την καταναλωση της VRAM, ενω στην πραγματικοτητα το μονο που δηλωνει αυτο το νουμερο ητανε η καταναλωση που εκανε το παιχνιδι στην συνολικη ram του συστηματος :S Anyway, μονο ενα fake factory 10.3 ( hl2 mod) λειπει απο αυτα τα γραφηματα, απαραιτητες προυποθεσεις ενα 64bit Λειτουργικο και μπολικη ram Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volrath Μάρτιος 28, 2010 Author #20 Κοινοποίηση Μάρτιος 28, 2010 Βασικά έσφαλα για το gta 4, ασχέτου προσωπικής εκτίμησης για το παιχνίδι, είχε μεγάλη απήχηση οπότε προφανώς θα πρέπει να ληφθεί υπ'οψιν. Ήταν το 50ρικο που χάλασα και η απογοήτευση που δεν μπόρεσα να το ευχαριστηθώ στο μηχάνημα μου . Να'σαι καλά Tamerlan για τα αποτελέσματα, τώρα μπορούμε να βγάλουμε 1-2 συμπερασματάκια. Αρχικά δεν τίθεται θέμα, όσο μεγαλώνει η ανάλυση, τόσο μεγαλώνουν και οι απαιτήσεις για τη μνήμη της κάρτας γραφικών. Χωρίς φίλτρα, η αύξηση δεν είναι τόσο μεγάλη. Δείτε πχ για τα DA: O 328->358->422 για 1024χ->1680χ->1920χ. Άμα βάλεις όμως ΑΑ, η αύξηση αυτή είναι πολύ μεγαλύτερη. Μιας και ο φίλος μας ο Tamerlan έτρεξε τα παιχνίδια του σε 1680χ θα περιμένουμε ότι σε μερικές περιπτώσεις, ακόμα και σε single monitor σε 1920χ1200 ανάλυση το 1gb μνήμης μπορεί να κορεστεί . Οπότε σίγουρα, κάποιος που τρέχει eyefinity, ιδιαίτερα άμα θέλει και φιλτρα, το 1gb μνήμης δεν επαρκεί. Όσον αφορά τον αντίκτυπο στις αποδόσεις:Από τους διάφορους τίτλους που έτρεξε ο Tamerlan θέλω να σταθώ στο Mass Εffect 2 και στο COD:MW2. Και οι 2 τίτλοι χρειάζονται πάνω από 512ΜΒ μνήμης σε 1680χ1050. Οι 2 τίτλοι αυτοί, στο δικό μου μηχάνημα σε 1920χ με φίλτρα πάνω είχαν πολύ καλύ απόδοση, παρ'ολο που προφανώς οι απαιτήσεις τους στην vram ξεπερνάνε το μέγιστο της κάρτας μου (8800gts512). Είναι τελικά χρήσιμη περισσότερη VRAM στις κάρτες γραφικών (1gb+); Χρησιμοποιούνται; Ναι., ιδιαιτέρως στις υψηλές αναλύσεις με φίλτρα. Είναι απαραίτητη περισσότερη από 1gb VRAM στις κάρτες γραφικών; Χλωμό. Ακόμα και eyefinity να τρέχεις με μία 5870, πιστεύω ότι το πραγματικό bottleneck δεν θα είναι η έλλειψη της VRAM, αλλά η αδυναμία της κάρτας γραφικών να μπορεί να δώσει καλά frame rates σε 3x1920x1200 με ΑΑ πάνω. Εξαίρεση ίσως να αποτελούν οι περιπτώσεις cf (άμα δουλεύει το eyefinity σε cf) και η 5970. Στην 5970 δε, μιας και είναι ούτως ή άλλως θηρίο και κοστίζει premium χρήμα, να έπρεπε να ανεβάσουν από 1gb /gpu σε 1.5-2gb. Θα ανέβαζαν την τιμή για κάνα 20$, αλλά οι χρήστες στους οποίους απευθύνεται σίγουρα θα το πλήρωναν το τίμημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.