amateur Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 24, 2010 Καλησπέρα, Θα ήθελα μερικές ιδέες για αποτελεσματική διαχείριση πελατών. Mερικά από τα χαρακτηριστικά που σκέφτομαι αυτή τη στιγμή ως απαραίτητα είναι τα εξής:1. Διάφορες πληροφορίες πελατών με τη δυνατότητα προσθήκης επιπλέον πεδίων ανά πάσα στιγμή2. Διαχωρισμός της επικοινωνίας με κάθε πελάτη ξεχωριστά(συνάντηση, τηλεφώνημα, υπενθύμιση), ιστορικό όλων αυτών καθώς και υπενθυμίσεις για μελλοντικές εκκρεμότητες3. Δυνατότητα τμηματοποίησης πελατών με κοινά χαρακτηριστικά για να μπορούν να συνδεθούν με συγκεκριμένες υπηρεσίες γρήγοραΔοκισμένα λογισμικά βοηθούν αν και θα προτιμούσα κάποιες έτοιμες μήτρες σε excel ή access λόγω κόστουςΕυχαριστώ εκ των προτέρων Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.