Jump to content



Official Battlefield 3 Thread


Jaco

Recommended Posts

Εγω το κάνω...αν και στην αρχη υπηρχαν αντιδρασεις, αυτες καμφθηκαν εντος λιγων ωρων :smoke:

δεν πιστευω πως ηταν εντονες γτ ολοι ειναι μεσα ανεξαρτητος tickets!!!!!

παιδιασματα ηταν για να σου αποσπασουν την προσοχη νομιζω αλλα......admin choice!!!!!:dance3::dance3::dance3:

δωστε tickets στον λαο....

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάντως μου έδωσε ένα τρελλό kill...

Headshot στα 130μ.... Μόνο που σκότωσα 6 άτομα μαζί :fist:

Ότι να'ναι... Και δεν ήταν καν ευθυγραμμισμένοι...

μπορεί να εξοστρακίστηκε... σαν τον Rango :hehe:

Link to comment
Share on other sites

μπορεί να εξοστρακίστηκε... σαν τον Rango

Μετάνιωσα πραγματικά που δεν το είχα βάλει να γράφει βίντεο... :slap:

Όλο τον αγώνα, όχι μόνο αυτό, αφού έκανα 22-0... Δύσκολα θα το κάνω πάλι, θα το είχα για τα εγγόνια μου :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Προς jet pilots

Υπαρχουν 3 ειδη φρενων για τα jet το (S) το [Hover] για (F-35)/ και (Heavy brake) το οποιο

ενω υπαρχει πραγματικα δεν υπαρχει μεσα στο menu για να γινει bind. Με το BF3 Settings Editor

Downloads - BF3 Settings Editor - Realmware BF3 Tools πλεον υπαρχει η δυνατοτητα να γινει.

drtest.png

Τι ακριβως κανει... οταν το αεροσκαφος εχει την μεγιστη ταχυτητα μπορει να φρεναρει με το S στα 240 χιλιομετρα

οταν κανετε bind το Heavy brake η ταχυτητα του αεροσκαφους μπορει να πεσει στα 160 χλιομετρα μπορεις να χτυπησεις

με rocket pods στοχο μεχρι και 3 φορες κατεβαινοντας.

Τip for joysticks το παραπανω για να δουλεψει πρεπει οσοι εχουν το throtle στο axis -/+ να ειναι στο 0.

Link to comment
Share on other sites

Τip for joysticks το παραπανω για να δουλεψει πρεπει οσοι εχουν το throtle στο axis -/+ να ειναι στο 0.

τι ακριβως εννοεις;

post-22844-1416075913,1504_thumb.jpg

εγω το εχω καλα? τι ειναι το "0";

βρηκα και ενα βιντεακι σχετικο με το heavy break, πολυ διαφωτιστικο:

[ame]

[/ame] Έγινε επεξεργασία από WiFi Thief
Link to comment
Share on other sites

Lead Gameplay Designer, Alan Kertz, details some upcoming changes that will be making its way to Battlefield 3′s spotting system.

First, as a quick follow up to yesterday’s article in which Lead Gameplay Designer, Alan Kertz, talks about some of the most popular maps in Battlefield 3, he revealed earlier this morning that Tehran Highway is, indeed, the least popular Battlefield 3 map. (Σ.Σ.NO SHIT SHERLOCK!)

Kertz recently announced on Twitter DICE’s plans to tweak the spotting function in Battlefield 3. It’s a bit of a mixed bag in terms of reception among BF3 players. Some like it, some don’t, some think it just needs to be tweaked differently. He stated, “since I get so many comments on it, spotting through smoke is likely to stay, though not like it is. It’s not a design but a tech limit.” However, he did mention, “one that is likely to be tweaked is the auto 3D spotting, not just in smoke but in general. The distance is longer than intended.” He later corrected, “I should say Nametag display, not Auto 3D spotting. It’s not a real spot unless you hit Q/Back/Select.” So expect the distance at which the enemy’s nametag appears to be slightly shortened.

Μp1st

Link to comment
Share on other sites

Lead Gameplay Designer, Alan Kertz, details some upcoming changes that will be making its way to Battlefield 3′s spotting system.

First, as a quick follow up to yesterday’s article in which Lead Gameplay Designer, Alan Kertz, talks about some of the most popular maps in Battlefield 3, he revealed earlier this morning that Tehran Highway is, indeed, the least popular Battlefield 3 map. (Σ.Σ.NO SHIT SHERLOCK!)

Kertz recently announced on Twitter DICE’s plans to tweak the spotting function in Battlefield 3. It’s a bit of a mixed bag in terms of reception among BF3 players. Some like it, some don’t, some think it just needs to be tweaked differently. He stated, “since I get so many comments on it, spotting through smoke is likely to stay, though not like it is. It’s not a design but a tech limit.” However, he did mention, “one that is likely to be tweaked is the auto 3D spotting, not just in smoke but in general. The distance is longer than intended.” He later corrected, “I should say Nametag display, not Auto 3D spotting. It’s not a real spot unless you hit Q/Back/Select.” So expect the distance at which the enemy’s nametag appears to be slightly shortened.

Developers over at Digital Illusions CE reveal the most played and most popular map in Battlefield 3, give some insight to weapon and vehicle balance and teases an interesting week for Battlefield 3 fans.

When asked which Battlefield 3 map has been most played so far, Senior Gameplay Designer, Alan Kertz, revealed, “Op Metro.” This doesn’t come as too much of a surprise given the controversy that surrounds this unique map. Unique, because it oddly doesn’t quite seem to fit what Battlefield 3 has become known for, given it’s extreme linearity and numerous choke points. For every player that despises it’s limited space of movement and the utter chaos that it can often encourage, other players will take any chance they can get to roam the underground halls, light machine gun in hand, racking up the kills.

Kertz was also recently asked about weapon balance and how the DICE team went about its construction. Kertz answered surprisingly, “with 1 gun. The game was built around the M16 as a base.” The M16 assault rifle seems to be quite popular among assault class aficionados given the all-round, work horse that it is. Kertz’s statement seems to explain this. “Vehicle balance generally starts with the speed and handling of the vehicle, and then builds in a rock paper scissors way,” he added.

Meanwhile, other members of DICE tease some upcoming surprises for Battlefield 3 fans. Daniel Matros, Global Community Manager, mentioned that there are some “good playtests going on in the Studio today,” while Senior Designer, Tim Kjell has “a ‘slight feeling’ next week will be a very, very… shall we say, rewarding, week?” Could he be referring to the recently announced Inside DICE feature? Or something completely different?

What do you think DICE has in store for Battlefield fans next week? Also, let us know what your favorite Battlefield 3 weapon is and whether you love or hate Operation Metro and why in the comments below!

ΑΛΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΛΕΜΕ.

SI?

Link to comment
Share on other sites

το ενα ποστ λεει οτι ο πιο δημοφιλης χαρτης ειναι ο μετρο (αναμενομενο) και το αλλο οτι ο λιγοτερο δημοφιλης ειναι η (πριν το χαραμα μονάχος εξεκίνησααα...) τεχερανη

δεν υπαρχει deja vu :

ολες μια χαρα πιστες ειναι αν εχεις στο squad σου τον thr0wZ και όλες χαλια αν εχεις εμενα... :p

Έγινε επεξεργασία από WiFi Thief
Link to comment
Share on other sites

Στο Μp1st πήγαινε το dejavu ρε :fist:

P.S Θέλω να δω τι κράξιμο θα φάει η Dice στο ερχόμενο patch, μιας και λένε πως θα γίνει άλλο παιχνίδι, και ας το λένε για καλό.

Έγινε επεξεργασία από Zenor
Link to comment
Share on other sites

τι ακριβως εννοεις;

[ATTACH]48585[/ATTACH]

εγω το εχω καλα? τι ειναι το "0";

βρηκα και ενα βιντεακι σχετικο με το heavy break, πολυ διαφωτιστικο:

Εχεις το γκαζι στο Axis Z - για να δουλεψει το heavy brake πρεπει να ειναι στην μεση 0 δηλαδη

Logitech_Attack_3.jpg

edit WiFi Thief εχεις 2 φρενα σε ενα κουμπι αλλαξε το axis z+ light+heavy brake και βαλτα σε διαφορετικο κουμπι

Έγινε επεξεργασία από Orion2001
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.