Jump to content



Recommended Posts

εμένα μου λείπουν τα tracer darts

Έχουν βάλει SOFLAM που δουλεύει και μόνο του ;)

Η διαφορά είναι, κι εδώ το κάνει πιό ομαδικό αν θέλεις να παίξεις σωστά, ότι άλλος χειρίζεται το SOFLAM άλλος τα αντιαεροπορικά/αντιαρματικά. Έτσι, θέλει συνεργασία.

γιατι κολλατε ρε,καλο ειναι να κανεις ενα rotation στα modes,για να μην κατανταει βαρετο.

εγω ας πουμε και το conquest το βαριεμαι μετα απο καποια φαση,θελω μονο infantry και κυνηγητο..και το rush εχει πλακα..πιστευω mixed modes ειναι το καλυτερο

Το θεμα με τα mixed modes ειναι πολυ ευκολο οταν εχεις 32αρη σερβερ.

Στον 64 μιας και δεν υποστηριζονται ολα τα modes, ο σερβερ "κουδουνιζει" και ειτε κρασαρει ειτε απλα κανει οτιναναι....

Καλά, δεν είναι μόνο θέμα κάποιων bugs, είναι και λογικό... Παίζεις Conquest με 64 άτομα. Πάει να γυρίσει σε TDM με 32... Θα πρέπει να πετάξει 32 άτομα έξω...

(edited)

Official Numbers

Conquest εχει 64/32παικτες

Rush εχει 32παικτες

TDM εχει 24παικτες

SQDM εχει 16παικτες.

Με "αλχημειες" τα νουμερα πανε

64(32)/40/32/24 αλλα εχει αρκετο ζορι με το spawn system

Οπως καταλαβατε το πιο "flexible" ειναι το 32.

Έγινε επεξεργασία από Nephiλiμ

Ρε παιδιά με πετάει συνέχεια έξω. Το κάνει σε κανένα αλλο?

Οχι τίποτα άλλο αλλα με πετάει πάνω που γαζώνω...:p

(edited)
Έχουμε settings για το από πάνω;

Ναι αμη!

5 ευρω.:p

/*================================================= =====================================

"USER" ADJUSTABLE SETTINGS

================================================== ====================================*/

// TODO: Normalize values to be on a human range scale, whole numbers prefered, decimals usable for micro adjustments

// These values should have min/max limit checks included in their functions, so that the end user doesn't get crazy results

/*------------------------------------------------------------------------------

FILTER SELECTION

------------------------------------------------------------------------------*/

// Comment to deactivate an effect.

// Example: To disable the tonemap effect, use // in front of #define USE_TONEMAP

#define USE_ANTI_ALIASING

#define USE_PRE_SHARPEN

//#define USE_BLOOM *NOT WORKING

#define USE_TECHNICOLOR

#define USE_TONEMAP

//#define USE_SEPIA

//#define USE_VIGNETTE

#define USE_POST_SHARPEN

//#define USE_FINAL_LIMITER

/*------------------------------------------------------------------------------

FXAA SHADER

------------------------------------------------------------------------------*/

// Set values to calculate the amount of Anti Aliasing applied

float fxaaQualitySubpix = 0.62; // Default: 0.75 Raise to increase amount of blur

float fxaaQualityEdgeThreshold = 0.113; // Lower the value for more smoothing

float fxaaQualityEdgeThresholdMin = 0.0312; // Lower the value for more smoothing

/*------------------------------------------------------------------------------

PRE_SHARPEN

------------------------------------------------------------------------------*/

//For higher precision in the calculation of contour, requires slightly more processing power

bool highQualitySharpen = 0; //0 = Disable | 1 = Enable

// Set values to calculate the amount of AA produced blur to consider for the sharpening pass

#define Average 0.8

#define CoefBlur 2

// Set values of the sharpening amount

#define SharpenEdge 0.045

#define Sharpen_val0 1.2

/*------------------------------------------------------------------------------

BLOOM

------------------------------------------------------------------------------*/

// Number of samples per pixel taken for the Bloom effect. Don't set it to high! 4 = 25spp, 8 = 81spp, 16 = 289spp

#define NUM_SAMPLES2 4 // Must be set with a value dividable by 2

float BloomPreset = 0; // Disabled = 0 (Valid Preset Values = 1 to 9) Preset value 1 to 9 takes control over the next 3 settings.

float BloomThreshold = 0; // The min. level at which the effect starts (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning)

float BloomWidth = 0; // Sets the width of the effect (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning)

float BloomPower = 0; // The power of the effect (Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning)

/*------------------------------------------------------------------------------

TECHNICOLOR

------------------------------------------------------------------------------*/

#define TechniAmount 0.15 // 1.00 = Max

#define TechniPower 4.0 // lower values = whitening

// lower values = stronger channel

#define redNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max

#define greenNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max

#define blueNegativeAmount 1.0 // 1.00 = Max

/*------------------------------------------------------------------------------

TONEMAP

------------------------------------------------------------------------------*/

#define Gamma 0.9

#define Exposure 0.00

#define Saturation 1.0 // use negative values for less saturation.

#define BlueShift 0.00 // Higher = more blue in image.

#define Bleach 0.0 // Bleach bypass, higher = stronger effect

#define Defog 0.02 // Strength of Lens Colors.

#define FogColor float4(0.0, 0.0, 0.0, 0.0) //Lens-style color filters for Blue, Red, Yellow, White.

/*------------------------------------------------------------------------------

SEPIA

------------------------------------------------------------------------------*/

#define Earthyellow // Color Tone, available tones can be seen in ColorTones.PNG (Do not use spaces in the name!)

#define GreyPower 1 //(Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning), defines how much of the grey color you wish to blend in

#define SepiaPower 0 //(Valid Values = 1 to 9, use decimals for finetuning), defines how much of the color tone you wish to blend in

/*------------------------------------------------------------------------------

VIGNETTE

------------------------------------------------------------------------------*/

// Vignette effect, process by which there is loss in clarity towards the corners and sides of the image, like a picture frame

#define VignetteCenter float2(0.500, 0.500) // Center of screen for effect.

#define VignetteRadius 1.00 // lower values = stronger radial effect from center

#define VignetteAmount -0.70 // Strength of black. -2.00 = Max Black, 1.00 = Max White.

/*------------------------------------------------------------------------------

POST_SHARPEN

------------------------------------------------------------------------------*/

// Controls additional sharpening applied after previous processing. Strength should be max 0.25!

float Sharpen = 0.045;

/*------------------------------------------------------------------------------

FINAL_LIMITER

------------------------------------------------------------------------------*/

// Controls the strenght of the limiter. 1.000 for default setting

int LimiterStrenght = 1.000;

Post/deferred and motion blur OFF.

Έγινε επεξεργασία από Nephiλiμ

Πάντως γενικά καταναλώνει αρκετά frames... Γύρω στα 5-10. Λογικά λόγο του FXAA.

αρα δεν κανει για μας που παιζουμε στο οριο με τα frames λογω καρτας.δεν πειραζει το απολαμβανουμε κι ετσι,μεχρι αναβαθμισεως:)

Μπορείτε να κάνετε disable το FXAA από την κονσόλα της Frostbite:

~

worldrender.fxaa enable 0

και απλά να χρησιμοποιήσετε τις χρωματικές αλλαγές του injector. Λογικά το fps loss θα είναι μικρότερο ή καθόλου.

Απλά κατεβάζεται τα αρχεία και τα πετάτε στον φάκελο του BF3 στο Origin Games.

Άμα πάρω αυτά τα 2 μπορώ να παίξω κανονικά το full BF3 online?:confused:

Buy cd key Battlefield 3 - 17.69€ - Video Games - Action - FPS

Battlefield 3: Back To Karkand Box - DLC 1 Code: Amazon.co.uk: PC & Video Games

Αν δεν κανω λαθος τους υπολογισμους σου ερχεται ολο μαζι στα 30 ευρω.

EA Battlefield 3 - PC Games - plaisio.gr

+

Download Battlefield 3 Back to Karkand Expansion Pack - EA

στα 35 και χωρις μανουρες.

παιδες πρωτη φορα μπηκα και εγω στον bazo , πολυ καλη φαση ευγε , εγινε fav φυσικα :T:

εκανα και καλο σκορ παναθεμα με :dance3:

post-8767-1416075693,6303_thumb.jpg

Άλλο ένα κλεφτρόνι: 22Achilles22

~3000 kills, ~1400 headshots...

Μας είχε σκίσει με τον [MENTION=10229]dunkel_Stern[/MENTION] μέχρι που ανέφερα το όνομά του στο ALL και βγήκε αμέσως από το server... M@κες....

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.