Jump to content



Recommended Posts

Το ότι βρωμάει κάτι, όντος παιρνά και από το δικό μου μυαλό .

Δειτε K/D ratio PhasedEvolution - Battlelog / Battlefield 3 και 12 αστερια σαν engineer…….

Και σχόλιο από "φίλο" του στο profile:

Jesus christ Phaser, we've both used the g53 for roughly the same number of hours. I have 3 service stars with it - you have friggin 9! You don't collect bus timetables and draw detailed cityscapes from memory per chance?

Πόσο καμένος πιά...;

βλέπω στο you tube τα longest shots και τρελένομαι...ξεκινάνε από 900 και φτάνουν 1800m!! πως δι@ολο τα καταφέρνουν? Το να πετύχεις τη βολή πάει και έρχεται...αλλά το να εντοπίσεις ακίνητο τον εχθρό στο ένα χιλιόμετρο+ δεν μου έχει κάτσει ποτέ :hang3:

Και σχόλιο από "φίλο" του στο profile:

Πόσο καμένος πιά...;

Αυτο δεν το ειδα !!!!

Tο θεμα ειναι οτι η EA η Dice δεν κανουν απολυτος τιποτα ..........

φτασαμε πλεον να εχουμε περισοτερα cheatερια απο το mw2 ......, (στο 3 δεν ξερω τι γινετε)το παρατησα γι'αυτο το λογο !!!!

βλέπω στο you tube τα longest shots και τρελένομαι...ξεκινάνε από 900 και φτάνουν 1800m!! πως δι@ολο τα καταφέρνουν? Το να πετύχεις τη βολή πάει και έρχεται...αλλά το να εντοπίσεις ακίνητο τον εχθρό στο ένα χιλιόμετρο+ δεν μου έχει κάτσει ποτέ

Έχει και 3800... Στημένα είναι. Πάνε παρέα, κάθονται στην άλλη άκρη του χάρτη, βαράνε 50 βολές και κάποια θα κάτσει. Τα λέγαμε και με τον [MENTION=5325]Zenor[/MENTION]

Το φώναζα από το bfbc2 ότι θα συνεχιστεί το θέμα των cheaters, η DICE απλά δεν ενδιαφέρεται!

Το φώναζα από το bfbc2 ότι θα συνεχιστεί το θέμα των cheaters, η DICE απλά δεν ενδιαφέρεται!

Για αυτό στήνουμε δικό μας server και πετάμε έξω όποιον θεωρούμε ότι χαλάει το παιχνίδι. Ας μας κάνει μήνυση άμα δεν του αρέσει... :p

(edited)
βλέπω στο you tube τα longest shots και τρελένομαι...ξεκινάνε από 900 και φτάνουν 1800m!! πως δι@ολο τα καταφέρνουν? Το να πετύχεις τη βολή πάει και έρχεται...αλλά το να εντοπίσεις ακίνητο τον εχθρό στο ένα χιλιόμετρο+ δεν μου έχει κάτσει ποτέ :hang3:

βλέπεις μια χαρά, ανάλογα το map, στην Gulf of Oman, π.χ. προχθές έκανα 1286.97m, και ένας φίλος που "κυνηγιόμαστε" στο longest hs, 1284,57. Αραχτοί και οι 2 στο αεροπλανοφόρο, και οι στόχοι -προς- το δεξιά δεξιά ουρανοξύστη, μια χαρά γυάλιζε η διόπτρα των sniper-άδων, όπως και οι δικές μας σήμερα, στο ίδιο map, όταν ψοφήσαμε από ~1350-1370μέτρα (roof στο τέρμα δεξιά κτίριο, από sniper που είχε ανέβει ταράτσα με το mav abuse). Εξάλλου όταν πας για το Longest Hs, ανάλογα το map, ξέρεις περίπου που θα στηθεί ο αντίπαλος sniper, γιατί θα είναι σε ένα σημείο που θα έψαχνες και εσύ αν ήσουν στην πλευρά του ;)

υ.γ.> μην μου αρχίσετε τα περί χρησιμότητας αυτών των kills.. καμία.., καθαρά "bragging rights", αλλά όταν θα με ξαναπεράσει (επειδή έχουμε αυτή την κόντρα :D:rofl: ), θα προσπαθήσω να απαντήσω αναλόγως :p

Έγινε επεξεργασία από papatsonis

WTF ρε ο τυπος?

πρωτα απολα στο 02:54 το σχολιο πανω στο τσατ γραμει....''I hope all you sniper get cancer and die...'' επεθανα στα γελια πρωι πρωι.

δεν μπορω να πω με σιγουρια οτι ειναι τσιτερ γιατι αν δει κανεις τον τροπο που βαρει με το ΑΚ 01:04 (παιζει το κομβιο του μαους και ριχνει ριπες) αρα εχει αντιληψη,και νομιζω στα τσιτ δεν χρειαζεται αυτος ο τροπος για κανεις κιλ..τωρα το γεγονος οτι γινονται πραγματα απιθανα στα ματια μας μην ξεχναμε οτι εμεις εδω ειμαστε στα +80 πινγκ οταν αλλοι τρεχουν με 12.και το οτι ανεβασε βιντεο με το ονομα του φατσα καρτα λοιπον ..Για μενα παιρνει προσωρινη απαλαγη και ενα δειλο μπραβο

Τρεξε μια την εντολη render.drawfps 1 και πες μου ποσα frames εχεις M.O.

6 τεστακια .

2 TDM παλιο και νεο map 16την μια / 32 players την αλλη. MOfps:70

2x Conquest Large old maps 32/64 palyers. MO: 60

2x Conquest Large B2K maps 32/64 players MO: 55+

All high settings 4xmsaa 8x aa με μονο medium τα shadows.

Msi Trinergy, i7 870 stock (2.8 ghz+turbo boost) , gtx 570 stock ,6gb μνημη ,cpu σε νεράκι χωρις καθόλου overclocking (δεν χρειαζεται).

γενικα απο οτι ειδα τα νεα maps call me B2k , δεν εχει γινει καλο optim = πατ κιουτ καταστασεις με τα min fps να πεφτουν σε σημεια στα 30. επισης στην σημαια του strike at karkand conquest στην D flag κοντα στην σκαλα με κολησε για πολή ωρα και μου εβγαζε right top corner τριγωνακι disconnection με τρελο ανεβοκατεβασμα fps.

Offtopic:

Εκανα φορματ πισω στο g9 , το spawn ουτε για δωρο δεν θα το εδινα.

Tο ματακι του optical sensorα του cm spawn θελει να μαζευει οτι σκονη + καπνο υπάρχει πάνω στα cloth-mousepads.

αφου λοιπόν το καθαρισα και το εβαλα να παιξει δίχως software(on board memory) πηρα το SV98 και πηγα σε ενα κτιριο αποσταση 10 μετρα. πατησα και το V να κραταει το κάνιστρο steady και shoot σε ενα σταθερο σημείο.

Εριχνε στο θεο...ότι να ναι...

Αυτα...more testing later on.

Κλεισε ΤΕΛΕΙΩΣ το MSAA και ανοιξε ΜΟΝΟ το Post AA σε Low/Medium

repeat tests and report.

Nα ξερεις οτι οταν εχεις ΧΑΜΗΛΑ frames το hit registration παει περιπατο.

Κλεισε ΤΕΛΕΙΩΣ το MSAA και ανοιξε ΜΟΝΟ το Post AA σε Low/Medium

repeat tests and report.

Nα ξερεις οτι οταν εχεις ΧΑΜΗΛΑ frames το hit registration παει περιπατο.

ενα like δεν ειναι αρκετο , οποτε τσιμπα ενα THANK you και επανερχομαι :baby:

ενα like δεν ειναι αρκετο , οποτε τσιμπα ενα THANK you και επανερχομαι :baby:

Ωι!

Οπως τρεχεις βαλε και την εντολη Render.PerfOverlayVisible boolean και ποσταρε screen

Για εμένα βρωμάει πάρα πάρα πάρα πολύ άσχημα...

Πολλές ρουκέτες φαίνεται να έχουν ήδη περάσει το στόχο (αεροσκάφη) και απλά ανατινάζονται μετά.

Χτυπάει άρματα στο πλάι και τα ανατινάζει με τη μία. Εδώ καμιά φορά θέλουν τρεις από πίσω για να σκάσουν.

Υπάρχουν περιπτώσεις που δε φαίνεται να χτυπάει τίποτα κι όμως το πετυχαίνει...

Αν δεν απατώμαι, στο τελευταίο Hazard (ep.4) είναι αυτός που είναι στη θέση νο1 με το περίφημο video που βγαίνει από το αεροπλάνο, ρίχνει στο επερχόμενο και ξαναμπαίνει.

Δεν ξέρω, ίσως ένα bot για ρουκέτες δεν έχει το ίδιο ενδιαφέρον με τα aimbots και κανείς δεν ασχολήθηκε να το ψάξει. Άλλωστε σα μεμονωμένα περιστατικά σε μια πίστα θα φαίνονται περισσότερο τυχαία.

Επειδη το θεμα rpg VS ελικοπτερο το ειχα κανει διατριβη στο BC2 :hehe: και εδω μεχρι προτινος δεν μπορουσα να πετυχω τιποτα σχεδον (μου εκατσε 5-6 φορες), ο τυπος απλα ειναι ΑΠAΙΧΤΟΣ. Δυσκολα ειναι τσιτερι, εχει βρει το κολπακι με την ταχυτητα που ταξιδευει η ρουκετα και οτι θελει περισσοτερο χρονο απο το BC2 να φτασει στοχο.

Ξεπατικωσα 2-3 πραγματακια και εντος προσεχως ημερων θα τα θεσω σε εφαρμογη να δω αν οντως ειναι ετσι.

(edited)
Παιδια μια βοηθεια σχετικα με το cfg:)

[ATTACH]47327[/ATTACH]

Tι κανω λαθος και δεν δουλευει?:hmm:

Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ. Χρησιμοποιώ μόνο αυτές τις 2 παραμέτρους στο user.cfg και για κάποιο λόγο η drawfps δουλεύει ενώ η άλλη (WorldRender.DxDeferredCsPathEnable) με τίποτα. Αν δηλαδή την τρέξω στο console χωρίς παράμετρο, μου βγάζει πάντα true.

Εννοείται τις έχω γράψει σωστά (χωρίς παύλες, με case-sensitive κλπ ενώ όταν την κάνω copy/paste από το user.cfg στο console δουλεύει κανονικά), έχω κοιτάξει για white characters και encoding στο text αλλά τίποτα. Δεν βγάζω άκρη.

Έγινε επεξεργασία από zeppos
ξεκινα με κεφαλαια και οχι με μικρα...ισως:)
Το ίδιο πρόβλημα έχω κι εγώ. Χρησιμοποιώ μόνο αυτές τις 2 παραμέτρους στο user.cfg και για κάποιο λόγο η drawfps δουλεύει ενώ η άλλη (WorldRender.DxDeferredCsPathEnable) με τίποτα. Αν δηλαδή την τρέξω στο console χωρίς παράμετρο, μου βγάζει πάντα true.

Εννοείται τις έχω γράψει σωστά (χωρίς παύλες, με case-sensitive κλπ ενώ όταν την κάνω copy/paste από το user.cfg στο console δουλεύει κανονικά), έχω κοιτάξει για white characters και encoding στο text αλλά τίποτα. Δεν βγάζω άκρη.

Λοιπον το βρηκα!!:dance3:

Διεγραψα το αρχειο και εκανα καινουργιο user.cfg

[MENTION=15866]asbatey[/MENTION] ετσι βαλε την εντολη στο cfg, WorldRender.DxDeferredCsPathEnable 0

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.