Jump to content



Official Battlefield 3 Thread


Jaco

Recommended Posts

Δικέ μου, δεν έχουνε το ίδιο resolution & detail τα textures των games στις κονσόλες και τα PC.

Eρχομαι εδω γιατι βγηκαμε οφ στο αλλο.

Κατσε, θες να μου πεις οτι εχουν κατσει να κανουν διαφορετικο texture πακ για το παιχνιδι και την

αναλογη κοσνολα;Αυτο ισως εχει ακουστει ωστε να νομισουν οτι οντως ηταν νουμερο 1 προτεραιοτητα το πισι.

Αλλα εδω στον λαμπη δε νομιζω να το πιστευουμε...ε;

Τα γραφικα περα απο κανα 2 αλγοριθμους ειναι απλα ανανεωμενα του bad company και

απλα "φορτωνονται" με μικροτερη αναλυση στις 7800! και στο χβοχ.

Aν τωρα πιστευεις οτι βαλανε αλλα γραφικα εκει, τοτε σεβαστο αλλα θα εχω αλλη αποψη.

Link to comment
Share on other sites

:wall: Jesus Christ νυχτιάτικα!

Αν είναι έτσι όπως τα λες θα έπρεπε απο ultra settings σε 1920χ1080 στο pc αν ρίξεις την ποιότητα των textures χωρίς να ρίξεις την ανάλυση να βλέπεις ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα λόγω διπλάσια πυκνότητα πιξελ στο δεδομένο χώρο όπως λες. Θα ξεχάσω και τα λίγα που ξέρω.

Μπορείς πολύ απλά να δεις τις διαφορές στο παιχνίδι (αν το έχεις) βάζοντας low settings (όπου και είναι τα settings του xbox&ps3) και ultra settings. Τώρα αμα δεν βλέπεις διαφορές υπάρχει πρόβλημα και δεν φταίει η κάρτα γραφικών σου. :T:

Tα γραφικα ειναι σχεδιασμενα για 1920χ1080π.

το πσ3 εχει 1280χ704π.

Μια μου αλλαζεις την ποιοτητα μια την αναλυση εσυ εδω...

Σε ιδια ποιοτητα, δηλαδη medium που ειναι και στις κονσολες απο τι θυμαμαι ισως και low οντως, αν βαλεις το παιχνιδι χωρις επιπλεον αλγοριθμους, και βαλεις αυτην την αναλυση, δε ξερω αν την υποστηριζει καν η pc version τοτε θα δεις...το μεγαλειο.

Link to comment
Share on other sites

Aπο μόνη της η ανάλυση όσο και να την μεγαλώσεις δεν θα σου προσφέρει την ποιότητα που θα σου προσφέρει ένα καλύτερο και πιο λεπτομερές texture. :T:

Και ναι χρησιμοποιούν άλλα texture packs στο battlefield3 στα medium/high/ultra στο Pc και τα low στις κονσόλες

Link to comment
Share on other sites

Το να ρίξουν την ποιότητα ή την ποσότητα των effects/particles είναι ένας slider μην το ξεχνάμε. Οι μηχανές γραφικών τους δίνουν την δυνατότητα αυτή.

Και αν ήταν τόσο δύσκολο το cross platform για τους σχεδιαστές/προγραμματιστές παιχνιδιών δεν θα το βλέπαμε σε τόσα πολλά παιχνίδια.

Link to comment
Share on other sites

Μιλαμε ομως για κατι πιο...συνομωτικο.

Το παιχνιδι για μενα, ετσι οπως το παρατηρησα, χωρις να θελω να αλλαξω τη γνωμη κανενος, απλα παρατηροντας το, βλεπεις οτι εχει τα ιδια γραφικα παντου σε ιδια αναλυση και σε λόου.

Οχι με εφε αλγοριθμους κτλπ, μιλαμε για καθαρα τεξτουρζ και αναλυση.

Τα πισια στο ιδιο τεξτουρ ανεβαζουν τεραστια αναλυση: τσουπ καλυτερο αποτελεσμα.

Βαλε και τα εφε, σερνεσαι! Οπτικο αποτελεσμα μια χαρα.

Λενε οτι βαλανε αλλα τεξτουρζ στα πισια...μαλιστα.

Εδω βλεπω οτι στις κονσολες βαλανε αλλο πακετο, διοτι δε βλεποντουσαν τα γραφικα στην

αναλυση που υποστηριζουν οι κονσολες στις τεραστιες τηλεορασεις.

Battlefield 3 on consoles is bad as it gets | Lazygamer .:: Console and PC Gaming News ::. | PS3

Τραβηγμενο; Άλλα γραφικα στο πισι; Καπως δε με πειθει.

Αφου κατεβασαν στα low τις κονσολες...παει να πει οτι δεν ειχαν διαφορετικο πακετο

για τα πισια, απλα επαιζαν τα κανονικα σχεδιασμενα γραφικα.

Δεν ειχαν πλεονεκτημα τα πισι, ειχαν μειονεκτημα οι κονσολες.

Απλα αυτο το βαρυγδουπο ενδιαφερομαστε πρωτα για το πισι και μετα για τις κονσολες

ηταν που με κανε να απορω...

Τελοσπαντως αρκετα το συζητησαμε, ισως να χω αδικο και να το βλεπω υπερβολικα πονηρα. Lets live in peace

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς το λάθος που κάνεις και βλέπεις τα "ίδια" γραφικά είναι γιατί δεν κάνεις επανεκκίνηση το παιχνίδι για να πάρει τα νεα textures, on the fly δεν αλλάζουν τα textures στο battlefield3.

Δες εδώ διαφορές απο το δικό μου pc se 1920x1200, μην μου πεις πάλι οτι δεν τις βλέπεις. :hehe:

low1e.jpg

ultra1c.jpg

low3o.jpg

ultra3.jpg

Link to comment
Share on other sites

Optimize : Battlefield 3 Tweak Guide - GeForce

The screenshots above show some of the differences between the Low, Medium, High and Ultra presets.

  • At Low the scene displays a fair bit of jaggedness, particularly in the form of clear steps distinguishable on shadow lines and the edges of objects. The image is still acceptably detailed, but when in motion, the jaggedness becomes an eyesore. DICE has stated that Low is roughly equivalent to the console versions of BF3.
  • At Medium, the most noticeable changes are: the shadows become smooth and soft-edged, and slightly more atmospheric through the use of SSAO; jagged lines throughout the scene are softened through the use of some post-processed Antialiasing; and there's more detail on surfaces, such as the soldiers' uniforms, due to higher resolution textures and 4x Anisotropic Filtering. Medium is aimed at mid-range DirectX 10 graphics cards.
  • At High, the biggest change is the added depth and realism in the scene due to more accurate shadowing via the implementation of HBAO, along with the improved detail which High Shadow Quality brings. Meanwhile Texture Quality rises and Anisotropic Filtering reaches its maximum of 16x, making surfaces much more detailed throughout. Not visible in this static screenshot is the fact that Motion Blur has now also been enabled, and object and terrain complexity is slightly higher. High is designed for faster DirectX 11 GPUs.
  • At Ultra, the most significant difference is the enabling of 4x Deferred Antialiasing, which helps to smooth out any remaining jaggies. This is much more noticeable during gameplay than in a static screenshot comparison. Ultra also adds other subtle improvements not necessarily visible here, such as further softening of shadows, and higher detail on distant objects and terrain. Ultra is aimed at multi-GPU systems such as SLI machines, but is playable on the fastest DirectX 11 single GPUs.

The graph demonstrates the clear jumps between each quality level. Even from Low to Medium the performance impact is substantial because Medium enables most of the more fancy effects in BF3. Medium to High has a slightly smaller but still major performance hit due in large part to HBAO being enabled. From High to Ultra, the use of 4x MSAA is the single biggest reason for the dramatically reduced performance.

If you're after image quality which is adequately pleasant and suitably responsive for online gaming, then Medium is a good choice, particularly as shadows and jagged edges are softened somewhat, and textures aren't a blurry mess. For those who enjoy their eye candy and run a fast GPU, High provides excellent image quality without destroying performance. Ultra is primarily designed for people using multi-GPU setups, and for most people the bump in image quality isn't worth the major decline in performance over High.

Fortunately you are not limited to these presets, and you should be able to arrive at a better outcome if you adjust the various settings individually - which is what the remainder of this guide is all about.

:triniti: Έγινε επεξεργασία από WiFi Thief
Link to comment
Share on other sites

Το παιχνιδι για μενα, ετσι οπως το παρατηρησα, χωρις να θελω να αλλαξω τη γνωμη κανενος, απλα παρατηροντας το, βλεπεις οτι εχει τα ιδια γραφικα παντου σε ιδια αναλυση και σε λόου.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=AGbo50Ar420]Battlefield 3 comparation PC vs. Playstation3 Split Screen - YouTube[/ame]

Και γω τα ιδιο γραφικα βλεπω μεταξυ pc vs ψονσολε... ουπς :p

jiohkor3 βασικα εχεις αδικο και βλεπεις συνομωσιες εκει που δεν πρεπει. Δεν καταλαβαινω ενα πραγμα γιατι προσπαθεις να συγκρινεις 2 διαφορετικα πραγματα?

Πρωτο και κυριο πραγμα που δεν πρεπει να ξεχνας ολα τα παιχνιδια γραφονται σε PC και στις αναλογες μηχανες τους.

Απο κει και περα γινεται scaling down στα παντα μεσα σε ενα παιχνιδι ωστε να το αντεξουν οι κονσολες.

Και μιας και μιλαμε για battlefield 3 .... executive producer της EA/DICE Patrick Bach

"Το μεγαλύτερο όφελος για τις κονσόλες ήταν ότι οδηγήθηκαν από τους υπολογιστές", δήλωσε ο Bach. "Μας ανάγκασε να πιέσουμε την περιορισμένη τεχνολογία των κονσολών σε σύγκριση με το PC σε ένα νέο επίπεδο,

γιατί ανέβασε τον πήχη σε σχέση με αυτό που θέλαμε να δημιουργήσουμε σε σύγκριση με τον υπολογιστή καθώς δημιουργήθηκε το ερώτημα: πώς στο καλό θα μπορέσουμε να το κάνουμε αυτό στις κονσόλες;"

Αναπτύσσοντάς το κατά κύριο λόγο για το Pc, οι αποφάσεις της DICE σχετικά με το τι (ELA ALEKO!!!!)πρέπει απορριφθεί στην έκδοση της κονσόλας έγιναν κατά προτεραιότητα.

Μπορεί η έκδοση για PC μπορεί να περιλαμβάνει πράγματα που είναι "εντυπωσιακά, αλλά δεν αποτελούν το κλειδί για την εμπειρία του παιχνιδιού", δήλωσε ο Bach.

"Ξέρετε είναι ευκολότερο για σας να κάνετε τις αποφάσεις αυτές, όταν έχετε ένα ισχυρό PC, αλλά και η έκδοση του παιχνιδιού στις κονσόλες φαίνεται πολύ καλή, λόγω του PC."

Link to comment
Share on other sites

Καλά μη τσακώνεστε για τα γραφικά, το παιχνίδι και σε low είναι φανταστικό. Κονσόλες δεν έχω δει αλλά λογικά δεν φτάνουν το pc. Ultra και Low έχουν διαφορά. Μου κάνει εντύπωση όμως το πόσο καλά είναι σε low, άλλα παιχνίδια στην χαμηλή ποιότητα δεν βλέπονται. High με Ultra δεν βλέπω πολύ μεγάλες διαφορές, μεγαλύτερο σκαλί είναι απο high σε medium και απο εκεί σε low. Αλλά μην κολάτε σε αυτά το gameplay έχει την μεγαλύτερη σημασία, και το bf3 είναι κορυφαίο. Τέλος να δώσω και μια συμβουλή: το παιχνίδι θέλει τετραπύρηνο μην προσπαθείτε να το παίξετε με διπύρηνο χάνει πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν τσακωνωμαστε συζητηση κανουμε.... οσο για τα γραφικα ειναι μεγαλη κουβεντα που δεν μπορουμε να την αναπτυξουμε εδω.

Το θεμα ειναι οτι πρεπει οι εταιριες του χωρου να καταλαβουν οτι καλες οι κονσολες για κανενα pro με φιλους αλλα με τις υπαρχουσες

προδιαγραφες δεν μπορουν να προσφερουν κατι παραπανω.Κρατουν δε πισω τα pc με το να βγαζουν ενα παιχνιδι σε ολες τις πλατφορμες

με οτι αυτο συνεπαγετε αν και οι μετρησεις δειχνουν οτι η ηγετικη πλατφορμα στο χωρο ειναι το pc.

Link to comment
Share on other sites

no spectator, no battlerecorder....:fist:

τα "παιδακια" του "casual" CoD μπορουνε να αναλυσουνε τακτικα τα παιχνιδια που εχουνε παιξει, εμεις στο BF3 οοοοοχι..

μπρααααβο dice, ειναι αλλιως να είσαι "tactical" :p

Link to comment
Share on other sites

Θα μπορούσαν να βγούνε από το maplist οι Operation Firestorm και η Noshahr Canals please; Όταν είμαστε λίγα άτομα και μπαίνουν αυτά τα maps αδειάζει ο server γκαραντί.

Δεν είναι ανάγκη να βγουν, αφού όλο και κάποιος admin είναι μέσα και μπορεί να κάνει skip τους μεγάλους χάρτες. Το καλό με το να υπάρχουν είναι, ότι πριν μπουν οι παίκτες βλέπουν το map list και αν δούν μόνο τους κλειστούς, μπορεί να μη μπουν καθόλου.

Εχθές το χαρήκαμε πάντως, αν και ο [MENTION=6900]AnimaTronic[/MENTION] έκανε κάτι απίστευτα κουλά*, και δε χρειάστηκε να βγάλουμε τις μεγάλες, γιατί στη Bazaar παίζαμε πάνω από μία ώρα. Μετά είχε Seine...

*Ειδικά εκεί που με μαχαίρωσες στο Alleway, εγώ σε είδα να βγαίνεις από τη στοά, να πηδάς στον αέρα να μη σε πετύχω, να πέφτεις σχεδόν στο κεφάλι μου, αφού ήμουν προς το Α κάτω από τα σκαλοπάτια και ξαφνικά να μου παίρνεις tag... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.