Jump to content



Official Battlefield 3 Thread


Jaco

Recommended Posts

Δεν αφήνετε την πολυλογία να μπείτε μέσα...; :getlost:

Edit:

Tomorrow at 10:00 CET we will be deploying a new update on Battlelog.

Downtime is estimated at 15 minutes. During this time, Battlelog will be unavailable for all players.

Fixes include:

• Add PWP license by default to all BF3 PC users

• Fixed description on Service Stars

• Fixed missing vehicle unlocks on stats pages

• Fixed minor caching issue regarding B2K-entitlement

• B2K icon now better aligned in forum/server browser

Έγινε επεξεργασία από Wizard!
Link to comment
Share on other sites

Οποιος θελει και μπορει ας κανει μια δοκιμη ενοσω τρεχει FRAPS ή render.drawfps 1

και ας δοκιμασει αυτη την εντολη στο command

WorldRender.DxDeferredCsPathEnable

[MENTION=2962]zpaf[/MENTION] καντο πριν πας στη δουλεια ε:p

:magic: μεχρι 20% πανω τα καρε μου :magic:

:T::clap::clap::clap::T:

Link to comment
Share on other sites

αλλα πρεπει να βαζουμε την εντολη καθε φορα που παιζουμε?

οντως δινει frames παραπανω αλλα τι ακριβως κανει?:fist:

Φτιάξε, πχ με το notepad, ένα αρχείο user.cfg, και πέτα το μέσα στο φάκελο του παιχνιδιού!

Link to comment
Share on other sites

Feedback ζηταω, δεν εχω ουτε την ορεξη ουτε το χρονο να κατσω να δοκιμαζω mods για να δω τι κανουνε :)

Δοκιμασε το. Θα σου παρει 10 δευτερολεπτα να την γραψεις στο console.

Ουτε MOD ειναι ουτε τιποτα extreme.

Δοκιμαζεις και βλεπεις.

Link to comment
Share on other sites

Αυτη τη στιγμη δεν παιζει να ανοιξω BF3 για να το δοκιμασω, ουτε τις επομενες 2-3ς μερες.

Ξαναρωταω λοιπον, τι αλλαζει αυτη η εντολη και δινει 20% frames?

EDIT: Οκ, ριχνει details και προσθετει lag σε καποιους.

Έγινε επεξεργασία από z3et
Link to comment
Share on other sites

Αυτη τη στιγμη δεν παιζει να ανοιξω BF3 για να το δοκιμασω, ουτε τις επομενες 2-3ς μερες.

Ξαναρωταω λοιπον, τι αλλαζει αυτη η εντολη και δινει 20% frames?

EDIT: Οκ, ριχνει details και προσθετει lag σε καποιους.

Απ'ότι είδα εγώ, μειώνει το viewing distance(τουλάχιστον σε objects).

Δηλαδή είμουν gunner σε ελικόπτερο και ο gousias βαρούσε μακρυά, σε κάτι που δεν έβλεπα(και λεω...τι κάνει;;?).

Πήγε πιο κοντά και ξαφνικά εμφανίστηκε το αντίπαλο ελικόπτερο.

Αυτό δεν έχει ξανασυμβεί οπότε λογικά είναι η εντολή, την οποία έκανα enable(1) :p

Έγινε επεξεργασία από Zenor
Link to comment
Share on other sites

Απ'ότι είδα εγώ, μειώνει το viewing distance(τουλάχιστον σε objects).

Δηλαδή είμουν gunner σε ελικόπτερο και ο gousias βαρούσε μακρυά, σε κάτι που δεν έβλεπα(και λεω...τι κάνει;;?).

Πήγε πιο κοντά και ξαφνικά εμφανίστηκε το αντίπαλο ελικόπτερο.

Αυτό δεν έχει ξανασυμβεί οπότε λογικά είναι η εντολή, την οποία έκανα disable :p

δηλαδη οταν εχεις φορτωμενη εσυ αυτη την εντολη,εγω βλεπω στο μελλον!ε ξαναβαλτη ντε :fun:

Έγινε επεξεργασία από gousias1979
Link to comment
Share on other sites

[MENTION=21127]gousias1979[/MENTION] :D

Σχετικά με την WorldRender.DxDeferredCsPathEnable, με λίγες δοκιμές που έκανα σε άδειο server παρατηρώντας πολύ μακρυά αντικείμενα (στην Kharg συγκεκριμένα), με απευθείας εναλλαγές από 0 σε 1 και αντίστροφα, δεν πρόσεξα να χάνω ορατότητα στο βάθος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.