Jump to content



Official Battlefield 3 Thread


Jaco

Recommended Posts

ρε παιδιά το έχει τρέξει κανείς σε i3 370??

η ας το πάμε αλλιώς το έχει δοκιμάσει κανείς σε διπύρινο με hyperthreading να δει αν το hyperthreading βοηθάει καθόλου η όχι?

το έβαλα στο λαπτοπ (ρ6100, 6530) και ο επεξεργαστής τα έχει δει όλα. 100% μονιμα και 20-30 frame.

η gpu σηκώνει άνετα μια και low και medium έχω τα ίδια ακριβώς fps, οποτε υποθέτω cpu limitation.

είμαι στο τσακ να χτυπίσω έναν i3 370 που ρίχνει 400 mghz στον ρ6100 αλλά έχει και hyperthreading...

Link to comment
Share on other sites

Παντως ακριβως τα ιδια παραπανω παραπονα κανανε οι περισσοτεροι λαμπιτες και περσι με το bc2, οτι ψοφανε συνεχεια και οτι θελουν εναν γεμιστηρα για kill, ειχα βαλει στοιχημα κιολας με εναν φιλο μου απο περσι κιολας οτι θα δουμε πολλα γκρινιαρικα ποστ οταν βγει το bf3, χαιρομαι που επεσα μεσα για αλλη μια φορα :p

Προσωπικά δε νομίζω να είπα κάτι τέτοιο ποτέ στο BC2 (αν και θα μου πεις δεν αναφέρεσαι σε μένα). Εγώ δεν καταλαβαίνω όσον αφορά το πόσο εύκολα πεθαίνεις, τι διαφορά θα υπάρχει στο hardcore. Αν εδώ για άγνωστο λόγο πεθαίνω χωρίς να προλάβω καν να γυρίσω προς αυτόν που με βαράει, στο hardcore τι θα γίνει;

Θες φίλος να νιώθεις ότι είσαι σε πραγματικό πεδίο μάχης; Παίξε hc! Το να έχω όμως τον κάθε νουμπά ή μη, που καμπέρωσε σε μία γωνία στο μετρό, να με τρώει με το που βγήκα από την πόρτα (όχι headshot) χωρίς να έχω ευκαιρία να κάνω ένα βήμα πίσω να καλυφθώ είναι αστείο... Το ίδιο πράγμα γινόταν και στο βιετνάμ. Ή να βγαίνω face to face με κάποιον στα 20 μέτρα και να μην έχω χρόνο να πατήσω δεξί κλικ για να στοχεύσω πριν βρεθώ στο χώμα; Ναι θα μου πείτε έτσι πρέπει να είναι τα war games, αλλά ξεχνάτε ότι είναι games. Αν ήθελα simulation δεν θα έπαιζα κάτι τέτοιο...

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δε νομίζω να είπα κάτι τέτοιο ποτέ στο BC2 (αν και θα μου πεις δεν αναφέρεσαι σε μένα). Εγώ δεν καταλαβαίνω όσον αφορά το πόσο εύκολα πεθαίνεις, τι διαφορά θα υπάρχει στο hardcore. Αν εδώ για άγνωστο λόγο πεθαίνω χωρίς να προλάβω καν να γυρίσω προς αυτόν που με βαράει, στο hardcore τι θα γίνει;

Θες φίλος να νιώθεις ότι είσαι σε πραγματικό πεδίο μάχης; Παίξε hc! Το να έχω όμως τον κάθε νουμπά ή μη, που καμπέρωσε σε μία γωνία στο μετρό, να με τρώει με το που βγήκα από την πόρτα (όχι headshot) χωρίς να έχω ευκαιρία να κάνω ένα βήμα πίσω να καλυφθώ είναι αστείο... Το ίδιο πράγμα γινόταν και στο βιετνάμ. Ή να βγαίνω face to face με κάποιον στα 20 μέτρα και να μην έχω χρόνο να πατήσω δεξί κλικ για να στοχεύσω πριν βρεθώ στο χώμα; Ναι θα μου πείτε έτσι πρέπει να είναι τα war games, αλλά ξεχνάτε ότι είναι games. Αν ήθελα simulation δεν θα έπαιζα κάτι τέτοιο...

το ίδιο ακριβώς θα είναι και για τους άλλους :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι οτι σκωτωνεσαι ευκολα,το προβλημα ειναι δεν σκωτωνεις το ιδιο ευκολα.Το λενε πολλοι οτι κατι δεν παει καλα με το hit registration.Ριχνεις ολοκληρο το clip στον αλλον και εχει 100% health,γυριζει με την μια στην κουμπωνει,βλεπεις τα καροτα αναποδα και συνεχιζει σαν να μην τρεχει τπτ:slap:.Επισης το animation με το πηδηγμα πανω απο αντικειμενα γινετε λιγο κουραστικο οταν ο αλλος σου αδειαζει γεμιστηρες και εσυ κανεις parkour στα hesco:suicide:.

Link to comment
Share on other sites

Παντως ακριβως τα ιδια παραπανω παραπονα κανανε οι περισσοτεροι λαμπιτες και περσι με το bc2, οτι ψοφανε συνεχεια και οτι θελουν εναν γεμιστηρα για kill, ειχα βαλει στοιχημα κιολας με εναν φιλο μου απο περσι κιολας οτι θα δουμε πολλα γκρινιαρικα ποστ οταν βγει το bf3, χαιρομαι που επεσα μεσα για αλλη μια φορα :p

:p

φίλε μου κάτι παίζει με το παιχνίδι δεν είμαστε τόσο μα τόσο άσχετοι, έχω το Μ249 και ρίχνω σε παίχτη με μεγάλο Level απο απόσταση 5 μέτρων, έπεσε αφού πρώτα έφαγε 25 με 30 σφαίρες, αφού έβλεπα το avatar του και χτυπιόνταν δεχόμενο τις ριπές!!!Δηλαδή το θεωρείς σωστό να πρέπει να φάει ο άλλος τόσες σφαίρες απο τέτοια απόσταση για να πεθάνει? όταν σε άλλες περιπτώσεις πέφτεις χωρίς να καταλάβεις απο ποιον και γιατί?(και δεν αναφέρομαι σε sniper hits).

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι οτι σκωτωνεσαι ευκολα,το προβλημα ειναι δεν σκωτωνεις το ιδιο ευκολα.

Λογικά αυτό δεν ισχύει μόνο για σένα, αλλά για όλους. Δεν στέκει αλλιώς...:...:

Το λενε πολλοι οτι κατι δεν παει καλα με το hit registration.Ριχνεις ολοκληρο το clip στον αλλον και εχει 100% health,γυριζει με την μια στην κουμπωνει,βλεπεις τα καροτα αναποδα και συνεχιζει σαν να μην τρεχει τπτ:slap:.

Beta είναι ακόμη, έχει bugs. Θα τα φτιάξουν, αν όχι στο release, σε κάποιο patch σιγουρα..

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά δε νομίζω να είπα κάτι τέτοιο ποτέ στο BC2 (αν και θα μου πεις δεν αναφέρεσαι σε μένα). Εγώ δεν καταλαβαίνω όσον αφορά το πόσο εύκολα πεθαίνεις, τι διαφορά θα υπάρχει στο hardcore. Αν εδώ για άγνωστο λόγο πεθαίνω χωρίς να προλάβω καν να γυρίσω προς αυτόν που με βαράει, στο hardcore τι θα γίνει;

Θες φίλος να νιώθεις ότι είσαι σε πραγματικό πεδίο μάχης; Παίξε hc! Το να έχω όμως τον κάθε νουμπά ή μη, που καμπέρωσε σε μία γωνία στο μετρό, να με τρώει με το που βγήκα από την πόρτα (όχι headshot) χωρίς να έχω ευκαιρία να κάνω ένα βήμα πίσω να καλυφθώ είναι αστείο... Το ίδιο πράγμα γινόταν και στο βιετνάμ. Ή να βγαίνω face to face με κάποιον στα 20 μέτρα και να μην έχω χρόνο να πατήσω δεξί κλικ για να στοχεύσω πριν βρεθώ στο χώμα; Ναι θα μου πείτε έτσι πρέπει να είναι τα war games, αλλά ξεχνάτε ότι είναι games. Αν ήθελα simulation δεν θα έπαιζα κάτι τέτοιο...

Οχι δεν εννουσα εσενα, εσυ μονο στο vietnam + moh με καραφλιασες αργοτερα, οποτε και χθες με το ποστ σου :p

Αυτο με το ενα hit και κατω πρεπει να ειναι bug, συνηθως οταν τρωω 3-4 και επιβιωνω ειναι επειδη ειμαι ακινητος απο πριν και αναμεσα σε καλυψη, σιγουρα θα υπαρχουν ουσιαστικες διαφορες στο hardcore αυτη τη φορα παντως, χωρις ελλειψεις παλι ελπιζω, το heavy mg και το φινιστρινι στο mg36 οποτε παταγες ads ακομα στον λαιμο μου καθονται :S

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=YGaP5wTYLtQ]Hit Registration of Battlefield 3 BETA - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

άρα μας επιβεβαιώνει το βίντεο! μπράβο αυτό έλεγα και γω!:confused: όχι τιποτε άλλο αλλα για μια στιγμή αναρωτήθηκα ¨τι διαλο? τόσο noobas είμαι?¨ :slap:

Έγινε επεξεργασία από Dovakin
Link to comment
Share on other sites

Λογικά αυτό δεν ισχύει μόνο για σένα, αλλά για όλους. Δεν στέκει αλλιώς...:...:

Beta είναι ακόμη, έχει bugs. Θα τα φτιάξουν, αν όχι στο release, σε κάποιο patch σιγουρα..

Ναι συμφωνω οτι ειναι ΒΕΤΑ αλλα οταν ειναι BETA ενα FPS δεν δικαιολογητε να εχει προβλημα το hit,αλλωστε αυτη ειναι η βασικη ουσια ολου του παιχνιδιου να σκωτωσεις καποιον παικτη.Οταν αυτο το πραγμα εχει προβλημα ειναι το πρωτο που φτιαχνεις.Επισης να πω οτι συχνα πυκνα εδω και 2 μερες μου κλεινει το παιχνιδι στο ασχετο χωρις κανενα μυνημα και χανω ολα τα points.:weep:

Link to comment
Share on other sites

Μαρέσει που developer είχε πει, στο twitter νομίζω, πως το hit registration έχει φτιαχτεί(σε σύγκριση με τα προβλήματα που έχει στο BC2) και πως είναι καινούριος/διαφορετικός κώδικας...

Link to comment
Share on other sites

αυτό που μου την έχει δώσει αυτό το λίγο διάστημα είναι όταν είμαι πίσω από κάποιο βράχο (u know.. DICE... 1 meter thick...) με πετυχαίνει κάποιος, μαζεύομαι και μετά από 3-4 sec, με ξανά πετυχαίνει.... και καταλήγω "κόρδα"...

Link to comment
Share on other sites

το ίδιο ακριβώς θα είναι και για τους άλλους :rolleyes:

Αμέσως μετά σου έδειξε ο Grunt ότι τελικώς (αν όντως ισχύει) είναι client side και υπάρχει θέμα με τα one shot kills και όχι μόνο. Άλλωστε δεν έχω θέμα σύγκρισης με άλλους, δεν τα πηγαίνω τόσο χάλια συγκριτικά για να νιώθω κατώτερος, τα στατιστικά μου μια χαρά τα βρίσκω. Απλά δεν έχω την ανταπόκριση που περιμένω από το παιχνίδι και γενικά δεν συμβαίνουν ingame αυτά που θα περίμενα με τον χειρισμό που κάνω εγώ.

Από το βίντεο του Grunt πείστηκα ότι είναι καθαρά θέμα bug του παιχνιδιού. Γιατί αν ήταν how it's meant to be played, τότε το παιχνίδι τουλάχιστον για αυτό το map θα ήταν καθαρά ποιος θα βρει την καλύτερη γωνία να κάνει prone και να σκοτώνει ότι κινείται. Κάτι σαν το Vietnam δηλαδή, με έξτρα το prone...

Οχι δεν εννουσα εσενα, εσυ μονο στο vietnam + moh με καραφλιασες αργοτερα, οποτε και χθες με το ποστ σου :p

Στο vietnam σου χει μείνει εσένα ότι δεν ξεχώριζα ποιος είναι ποιος και το πετάς με κάθε ευκαιρία. :p

Το MOH ότι και να λες ήταν μία αποτυχία...

Link to comment
Share on other sites

Για αρχη.

η ΑΤΙ ΑΠΈΣΥΡΕ τους 11.10 preview.

Οποτε κατι ΣΙΓΟΥΡΑ δεν πηγαινε καλα με αυτους.

Ετοιμαζω ποστ σεντονι και αυτο δεν ειναι ενα απο αυτα.

Με το δικο μου account εβαλα ουτε μια ωρα ενω εχω αλλες 3-4 με το account του zpaf σε eyefinity που πραγματικα ηταν μουρλια!

Οσοι περιμενετε patch στην ΒΕΤΑ αδικος κοπος αφου η ΖΑΡΙ ειπε οτι θα τα βαζει κατευθειαν στο final build!

Αρα ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ θα παιζουμε για τις επομενες μερες μεχρι να κυκλοφορησει.

Ειπαμε οχι σεντονι απλα ειμαι πολυ ΣΚΕΠΤΙΚΟΣ για το πως θα εξελιχθει....

Link to comment
Share on other sites

εγώ ξενέρωσα με το σπαστικό Hit registration και το shooting through cover, αφού και εγώ πέτυχα έναν στο άσχετο πισω απο έναν τεράστιο βράχο,πέρασε απο μέσα η σφαίρα!:...: Θα περιμένω το final game γιατί με την beta μου γίνονται τα νευρα τσατάλια. :rant:

[ame]

[/ame] για δείτε αυτό!!! χαχαχαχαχαχα!!! έλιωσα λέμε! :hehe: Έγινε επεξεργασία από Dovakin
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.