Jump to content



Deus Ex: Human Revolution


Nephiλiμ

Recommended Posts

Θα περίμενα να κάνω αναβάθμιση για να λιώσω, αλλά από ότι βλέπω θα μπορέσω να το παίξω με το χρέπι μου (q6600/460/4gb) σε 19x12 με κάμποσα eye candy. Βουρρρ για steam

ΕDIT: Και τώρα διάβασα και το πόσο scale κάνει ανάλογα με τον επεξεργαστή...έφαγε άκυρο...υπομονή ακόμα :(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Με το μηχάνημα της υπογραφής με anisotropic x8 , MLAA antialising και τα υπόλοιπα στο φούλ σε 1920Χ1080 το παιχνίδι τρέχει μια χαρά.Οπου φαίνεται οτι κολλάει ενώ στρίβεις είναι πρόβλημα του γαμε με κάποια configurations.Δεν είναι κάτι το τόσο ενοχλητικό.

Link to comment
Share on other sites

Προσεγμένο game σε όλους τους τομείς με πραγματικά απόδοτικό MLAA. Με έχει ταράξει στα crash όμως.

Σε 5850 στοκ όλα μαξ(MLAA, 1920) εκτός από SSAO στο νόρμαλ και tesselation στο 4x(μιας και παραπάνω δεν βελτιώνεται σημαντικά) τρέχει πάνω από 60 καρέ ως επί το πλείστον.

Ευτυχώς που το παιχνίδι δεν έπεσε στα χέρια της nvidia. :bad:

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RSXyztq_0uM]Unreal Engine 3: Official Samaritan Demo - YouTube[/ame]

To Deus EX τετοια ατμοσφαιρα και artistic κομματι θα επρεπε να ειχε...

Το 1/5 τα γραφικα του Samaritan να ειχε θα ηταν αριστουργημα, αλλα μας φαγανε οι κονσολες!

....τι να λεμε εδω δεν στριβει καλα τα game για τετοιες προχειροδουλειες!

Link to comment
Share on other sites

Ο Mark Rein της Eπικ είχε πει ότι με optimization το samaritan demo Θα μπορούσε να τρέξει σε μονή-τοπ μάλλον-κάρτα της τρέχουσας γενιάς. Μια δήλωση που δεν "έπαιξε" τόσο.

Κρίμα γι'αυτό που λες Σεμπ. Την παραμονή την επιδιώκουν και οι developers για να μην αυξηθούν πολύ τα κόστη και φτάσει το game στα 80€(λεπτομέρεια=χρόνος=χρήμα). Από την άλλη όμως σκέψου πως αν αργήσουν οι next gen κονσόλες, θα εφοδιαστούν με τεχνολόγια για αξιοπρεπές realtime global illumination και αυτό θα βοηθήσει στη μείωση του κόστους μιας και δεν θα χρειάζεται ο developer να κάνει prebake τις σκηνές για ώρες σε workstation.

Όσον για τις κονσόλες και το deus ex: Face-Off: Deus Ex: Human Revolution - Page 2 | DigitalFoundry | Eurogamer.net

Κάτω και απ'τα είκοσι καρέ σε 1280. Δείτε το βίντεο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα παιχνίδια που είναι "γραμμένα-για-κονσόλα,-αλλά-κάνουμε-κι-ένα-πρόχειρο-port-σε-pc-μπας-και-βγάλουμε-κανένα-φράγκο-από-εκεί,-αφού-γίνεται-με-πολύ-λίγες-ώρες-developing-κι-έτσι-παρέχουν-κέρδος" μου τη δίνουν αφάνταστα... :bad:

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα παιχνίδια που είναι "γραμμένα-για-κονσόλα,-αλλά-κάνουμε-κι-ένα-πρόχειρο-port-σε-pc-μπας-και-βγάλουμε-κανένα-φράγκο-από-εκεί,-αφού-γίνεται-με-πολύ-λίγες-ώρες-developing-κι-έτσι-παρέχουν-κέρδος" μου τη δίνουν αφάνταστα... :bad:

Τα περισσότερα οχήματα έχουν πολυγωνικούς τροχούς είτε με είτε χωρίς tesselation. Μόνο στους χαρακτήρες ό,τι έχει.

Τα γραφικά δεν στέκονται στο ύψος των υπολοίπων στοιχείων-ειδικά το animation των χαρακτήρων. Φαίνεται που το ξεκίνησαν πολύ νωρίς το development.

Link to comment
Share on other sites

Όπως και να έχει, εγώ το τελείωσα, το έκαψα σε μερικές μέρες, και τώρα ξεκίνησα και δεύτερο run. Το animation των χαρακτήρων είναι λίγο κακούλικο, και ένα bug όσον αφορά το double takedown όταν ο ένας απο τους 2 guards κάθεται σε καρέκλα. Αλλά το ευχαριστήθηκα, το χάρηκα, και μου άρεσε ιδιαίτερα το ποσοστό δράσης-διαλόγου-stealth. Και το οτι το ξεκίνησα ξανά απο την αρχή, δέν έχει να κάνει τόσο με το στόρυ (μιας κ ξέρω τι γίνεται τώρα) αλλά με το gameplay που μου άρεσε πολύ (Διαφορετικοί τρόποι να προσεγγίσεις τους στόχους σου). Το cover-system μου άρεσε, και μου θύμησε λίγο Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas. Επίσης μου άρεσε η φιλοσοφία του χάκινγκ και τα Bosses αλλά γενικώς θα ήθελα το HardMode (Give me Deus Ex) να ήτανε λίγο πιό "προκλητικο" σε ορισμένα σημεία. Το χάκινγκ γίνεται καθημερινή ρουτίνα, και τα Bosses βγήκανε αρκετά εύκολα. Ειδικά ο τελευταίος. Frag grenade-cover-c4-c4-4 headshots with 10mm pistol... Γενικώς, το ευχαριστήθηκα και ήτανε λίγο διαφορετικό απο τα most common shooters. Όπως ευχαριστήθηκα πολύ και το Bulletstorm...(άσχετο)

Link to comment
Share on other sites

Ε ευκολα δεν τα λες.. Παιζω σε normal difficulty, και ενω τα 2 πρωτα τα εφαγα σχετικα ευκολα.. Ο namir, αφου πεθανα 150 εκατομυρια φορες, τελικα τον πηγα με C4..

Στο επομενο run που θα κανω, να μου θυμησετε να μη παρω το biochip, λιγο επαιξα και ειχα πονοκεφαλο ολη τη μερα μετα...

Link to comment
Share on other sites

Έχω εκνευριστικά frame drops και δεν μπορώ να καταλάβω τί φταίει. Συνήθως είναι στα ασανσέρ, όταν αλλάζω όροφο, και γενικά κάνοντας βόλτα στη πόλη.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=VXG1W-CgHK4]deus ex 3 lag video 1 sarif industries - YouTube[/ame]

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=S1tjr0Aevc4]deus ex 3 lag video 2 the city - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.