hayabusa Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1, 2010 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Μάρτιος 1, 2010 Δεν έχει περάσει ούτε μια εβδομάδας από τότε που ενεργοποίηθηκε η φορητότητα και έχω ως νέο πάροχο την Tellas όμως εδώ και μερικές ημέρες (από το Σάββατο συγκεκριμενα ) αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:Η ταχύτητα συγχρονισμού του ρούτερ από εκεί που ήταν στα 7.9-8.5 Mbps έχει πέσει κατακόρυφα και δεν λέει να ανέβει πάνω από το 1-1.3 MbpsTo router ειναι το oxygen που δίνουν και απ'όσο θυμαμαι δεν έχω πειράξει κάποια από τις προεπιλεγμένες ρυθμισεις.Υπάρχει κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; Στο τηλεφωνικό τους κέντρο όπου εχω δοκιμάσει να καλέσω αρκετές φορές σήμερα μετά από μια ολιγόλεπτη αναμονή η γραμμή κλείνει.Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Μάρτιος 1, 2010 #2 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2010 Για αρχη κανε δοκιμη να ξηλωσεις ολα τα τηλεφωνα απο τις πριζες τους και κανε restart τον router να δεις αν θα αλλαξει κατι.Αν δεν αλλαξει τιποτα, δοκιμασε να ρυθμισεις τον router να συνδεθει σαν ADSL2 και οχι ADSL2+ να δεις μηπως αλλαξει κατι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάρτιος 1, 2010 Author #3 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2010 το πρώτο που λες το έχω κάνει άπειρες φορές από την ημέρα που παρουσιάστηκε το πρόβλημα αλλά δεν είχε αποτέλεσμα. Όσο για το δεύτερο αν καταφέρω να βρω από που αλλάζει αυτό (αν αλλάζει) θα το δοκιμασω)μου κανεις εντύπωση όμως γιατί στις αρχές μια χαρά πήγαινε όπως ήταν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάρτιος 1, 2010 Author #4 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2010 update: σκαλίζοντας τα στατιστικά του ρούτερα είδα ότι η διαμόρφωση έχει γίνει από μόνη της ADSL από ADSL2+ που ήταν μέχρι πρότινος και δεν βλέπω να μπορεί να αλλάζξει από κάπου. Now what; Μου ρίξανε τη γραμμη ; Να αρχίσω τα τηλέφωνα, τις φωνές κλπ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
trendy Μάρτιος 1, 2010 #5 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2010 Αν δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή στείλε mail, όσες φορές έχω στείλει μου απαντάνε σε εύλογο χρονικό διάστημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάρτιος 1, 2010 Author #6 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2010 τελικά κατάφερα να μολήσω και με τα πολλά το δηλώσαμε ως βλάβη. βέβαια, περιέργως όταν ζήτησα κάποιο τηλέφωνο για το τμήμα βλαβών/ελέγχων κλπ μου είπαν ότι δεν έχουν... πάντως το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάρτιος 1, 2010 Author #7 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2010 δεν ξέρω αν πρέπει να το πιστέψω ή να χαρώ αλλά το πρόβλημα δείχνει να επιλύθηκε...προσωπικά, αν ειναι διατηρηθει ετσι, μπορώ να πω ότι εξεπλάγην από την ταχύτητα τους edit: βιαστηκα να μιλήσω Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάρτιος 2, 2010 Author #8 Κοινοποίηση Μάρτιος 2, 2010 μετά και από νέες συννενοήσεις με μια κυρία που έδειχνε εκτός από εξυπηρετική να ξέρει τι της γινεται, κανονισαμε να ερθει τεχνικός να δει τι γινεται...ελπίζω να έχω νεο update συντομα.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusa Μάρτιος 4, 2010 Author #9 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2010 ηρθε σήμερα ο τεχνικός μέτρησε τη γραμμή κλπ και έδειχνε να μην έχει πρόβλημα...τελικά μετά από διάφορες δοκιμές καταλήξαμε ότι έφταιγε ένα (μάλλον χαλασμένο) φιλτράκι σε μια συσκευή...Το άλλαξα και προς το παρόν, η σύνδεση έχει επανέλθει στα φυσιολογικά και όλα ειναι οκ.. Παραδόξως κινήθηκαν και ενήργησαν γρήγορα στην περιπτωση μου (με τηλέφωνα κλπ) οπότε μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.