Jump to content



Πρόβλημα με την ταχύτητα συγχρονισμού του ρούτερ


hayabusa

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Δεν έχει περάσει ούτε μια εβδομάδας από τότε που ενεργοποίηθηκε η φορητότητα και έχω ως νέο πάροχο την Tellas όμως εδώ και μερικές ημέρες (από το Σάββατο συγκεκριμενα ) αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα:

Η ταχύτητα συγχρονισμού του ρούτερ από εκεί που ήταν στα 7.9-8.5 Mbps έχει πέσει κατακόρυφα και δεν λέει να ανέβει πάνω από το 1-1.3 Mbps

To router ειναι το oxygen που δίνουν και απ'όσο θυμαμαι δεν έχω πειράξει κάποια από τις προεπιλεγμένες ρυθμισεις.

Υπάρχει κάποια ιδέα για το τι μπορεί να φταίει; Στο τηλεφωνικό τους κέντρο όπου εχω δοκιμάσει να καλέσω αρκετές φορές σήμερα μετά από μια ολιγόλεπτη αναμονή η γραμμή κλείνει.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Για αρχη κανε δοκιμη να ξηλωσεις ολα τα τηλεφωνα απο τις πριζες τους και κανε restart τον router να δεις αν θα αλλαξει κατι.

Αν δεν αλλαξει τιποτα, δοκιμασε να ρυθμισεις τον router να συνδεθει σαν ADSL2 και οχι ADSL2+ να δεις μηπως αλλαξει κατι....

το πρώτο που λες το έχω κάνει άπειρες φορές από την ημέρα που παρουσιάστηκε το πρόβλημα αλλά δεν είχε αποτέλεσμα.

Όσο για το δεύτερο αν καταφέρω να βρω από που αλλάζει αυτό (αν αλλάζει) θα το δοκιμασω)

μου κανεις εντύπωση όμως γιατί στις αρχές μια χαρά πήγαινε όπως ήταν.

update:

σκαλίζοντας τα στατιστικά του ρούτερα είδα ότι η διαμόρφωση έχει γίνει από μόνη της ADSL από ADSL2+ που ήταν μέχρι πρότινος και δεν βλέπω να μπορεί να αλλάζξει από κάπου.

Now what; Μου ρίξανε τη γραμμη ; Να αρχίσω τα τηλέφωνα, τις φωνές κλπ; :p

Αν δεν μπορείς να πιάσεις γραμμή στείλε mail, όσες φορές έχω στείλει μου απαντάνε σε εύλογο χρονικό διάστημα.

τελικά κατάφερα να μολήσω και με τα πολλά το δηλώσαμε ως βλάβη. βέβαια, περιέργως όταν ζήτησα κάποιο τηλέφωνο για το τμήμα βλαβών/ελέγχων κλπ μου είπαν ότι δεν έχουν...:blink:

πάντως το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει..

δεν ξέρω αν πρέπει να το πιστέψω ή να χαρώ αλλά το πρόβλημα δείχνει να επιλύθηκε...προσωπικά, αν ειναι διατηρηθει ετσι, μπορώ να πω ότι εξεπλάγην από την ταχύτητα τους :T:

edit: βιαστηκα να μιλήσω :p

μετά και από νέες συννενοήσεις με μια κυρία που έδειχνε εκτός από εξυπηρετική να ξέρει τι της γινεται, κανονισαμε να ερθει τεχνικός να δει τι γινεται...ελπίζω να έχω νεο update συντομα..

ηρθε σήμερα ο τεχνικός μέτρησε τη γραμμή κλπ και έδειχνε να μην έχει πρόβλημα...τελικά μετά από διάφορες δοκιμές καταλήξαμε ότι έφταιγε ένα (μάλλον χαλασμένο) φιλτράκι σε μια συσκευή...Το άλλαξα και προς το παρόν, η σύνδεση έχει επανέλθει στα φυσιολογικά και όλα ειναι οκ..

Παραδόξως κινήθηκαν και ενήργησαν γρήγορα στην περιπτωση μου (με τηλέφωνα κλπ) οπότε μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος. :T:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.