afro Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 28, 2010 καλησπέρα, ψάχνω να αγοράσω αυτοκίνητο από το εξωτερικό. έχω βρει πολύ καλές τιμές σε γερμανική ιστοσελίδα αλλά πως μεταφέρουμε το αυτοκίνητο Ελλάδα? ξέρει κανείς? οποιαδήποτε πλροφορία θα βοηθήσει πολύ!πολύ!
whitesnake Μάρτιος 1, 2010 #3 Μάρτιος 1, 2010 Καλησπέρα afro, είσαι τυχερός, μπήκες στο πιο κατάλληλο forum για να ρωτήσεις. Σύντομα θα έχεις τις απαντήσεις στα ερωτήματά σου.
astrolabos Μάρτιος 1, 2010 #5 Μάρτιος 1, 2010 Αν δεν έχετε να πείτε κατι μπορείτε να σταματήσετε την ειρωνεία. Αν πιστεύετε ότι το θέμα δε κολλάει με τη θεματολογία του thelab, κάντε αναφορά του μηνύματος. Τέτοιες συμπεριφορές από εδώ και πέρα θα τιμωρούνται.Στο θέμα μας. Φίλε Afro, το thelab.gr είναι τεχνολογικό φόρουμ και η ενασχόληση με τα αυτοκίνητα είναι ερασιτεχνική. Θα μετακινήσω το θέμα σου στο offtopic και παράλληλα θα σου πρότεινα να απευθυνθείς σε fora τα οποία ασχολούνται με αυτοκίνητα.
Tsakonas Μάρτιος 1, 2010 #6 Μάρτιος 1, 2010 Πρωτα απολα τι εννοεις μεταφερουμε?Ποσα θα πλερωσεις απο την στιγμη που θα περασεις τα συνορα(δασμους κλπ)?Αυτο ειναι πολυπλοκο και δεν χωραει σε ενα ποστ.Αν ρωτας τωρα για σκετη μεταφορα εχεις 2 τροπους με 2 υποτροπους ο ενας.1ος τροποςΝταλικα.Συμφωνεις με τον πωλητη να παει το τουτου σε συγκεκριμενο μερος και απο κει θα στο φερει η νταλικα τελωνειο.Η νταλικα ομως δεν θα κανει δρομολογιο μονο για παρτη σου και θα περιμενει να μαζεψει κι αλλες παραγγελιες και μπορει να σου παει και λιγους μηνες η αναμονη.Κοστος απο ~700 και πανω υπολογιζε.2ος τροπος πρωτος υποτροποςΟδηγεις μονος σου μεσω γερμανιας-αυστριας-ιταλιας-θαλασσας.Εδω πρεπει να κανεις μαξιμουμ 20 ωρες ταξιδι(μπορει και λιγοτερο αν ξεκινησεις απο νοτια γερμανια ξερω γω) σερι οδηγωντας +23-24 στο καραβι για να βγεις πατρα.Υπολογιζεις τα εξης:Η βενζινη εξω ειναι ακριβοτερη,ειναι μαξιμουμ 2000κμ,θες πινακιδες προσωρινες+ασφαλιση (γυρω 200-250 ευρα+να πας το αμαξι στην αρμοδια γερμανικη υπηρεσια+ναχει περασει γερμανικο κτεο το αμαξι),το καραβι απο καλοκαιρι και μετα ακριβαινει λογω χαι σηζον (γυρω 150 κατι ειναι το εισιτηριο του αμαξιου αν θυμαμαι καλα)...Εαν διαλεξεις αυτον τον υποτροπο θυμισου να δηλωσεις το αυτοκινητο οταν φτασεις πατρα διαφορετικα ετοιμασου να παιξεις GTA:Vice City Tru Mod.δευτερος υποτροπος.οδηγεις μονος σου ολ δε γουεη νταουν χιαρ.Δεν τοχω δοκιμασει.Δεν θελω να το δοκιμασω.
afro Μάρτιος 1, 2010 Author #7 Μάρτιος 1, 2010 ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις! όσο για τα ειρωνικά σχόλια, θεωρώ ανέφικτο να έρθω στο ίδιο επίπεδο και να παλέψω να κάνω διάλογο! οπότε δεν θα απαντήσω!
dimitris_s Μάρτιος 1, 2010 #8 Μάρτιος 1, 2010 δευτερος υποτροπος.οδηγεις μονος σου ολ δε γουεη νταουν χιαρ.Δεν τοχω δοκιμασει.Δεν θελω να το δοκιμασω. Tsakonipidia - respect. Αυτό που έχω quot-άρει, το έχει κάνει γνωστός και μετά κοιμόταν 2 μέρες σερί για να στανιάρει. Και εννοείται ότι θα έχεις και 2ο οδηγό/φίλο μαζί σου ο οποίος θα σε ξεκουράζει στο ταξίδι για να πατάς κάναν υπνάκο. Όσον αφορά το πόσο θα πληρώσεις, και όπως είπε κι ο Tsakonas, είναι κάτι πολυ συγκεκριμένο και παίζει ανάλογα τα κυβικά/ίππους/έτος κατασκευής κτλ. Θα μπορούσες να απευθυνθείς στο αρμόδιο Υπουργείο για ακριβείς πληροφορίες. Τέλος, θα σου πρότεινα να κοιτάξεις και στη Βουλγαρία, εφόσον σκέφτεσαι να φέρεις αμάξι απ' έξω. Οι τιμές είναι πάνω κάτω ίδιες με Γερμανία (απο' κει τα φέρνουν κι αυτοί) αλλά η απόσταση είναι, φυσικά, σημαντικά μικρότερη ειδικά εάν είσαι από Μακεδονία. Με tops 10.000 ευρά χτυπάς αμαξάκι που στην Ελλάδα περνάς και το χαζεύουνε, ενώ εδώ τα έχουνε στο φτύσιμο. Τσέκαρε cars.bg και mobile.bg. tip: Το σημαίνει "αναζήτηση".
GEORGIOS Μάρτιος 2, 2010 #9 Μάρτιος 2, 2010 Μην αγοράσεις αμάξι απ' έξω χωρίς να πας εκεί να το δείς πρώτα.Να ξέρεις ότι και οι γερμάνοι λαδώνονται για να κατεβάσουν χιλιόμετρα , για να τα περάσουν κτεο, και για να αλλάξουν την ημερομηνία της πρώτης άδειας.Αυτά τα έχω δεί με τα μάτια μου.Ο καλύτερος τρόπος είναι αφού συνενοηθείς πρώτα με τον πωλητή να πας με το αεροπλάνο και να το κατεβάσεις μόνος σου. Ετσι αποφεύγεις να πάθεις αυτό που λέγαν οι παλιοί οτι άλλο σου δείξανε και άλλο σου μπίξανε.Πρίν πας ρώτα και πόσα θες για τελωνίο.Και μην ξεχνάμε ότι το ποιό φτηνό αμάξι είναι το καινούργιο.
astrolabos Μάρτιος 2, 2010 #10 Μάρτιος 2, 2010 Και μην ξεχνάμε ότι το ποιό φτηνό αμάξι είναι το καινούργιο.Το εξηγείς λίγο αυτό σε παρακαλώ;
Tsakonas Μάρτιος 2, 2010 #11 Μάρτιος 2, 2010 Το εξηγείς λίγο αυτό σε παρακαλώ;παραδειγμα γνωστου που πηγε ολο χαρα να κατεβασει clk χωρις ναχει ενημερωθει για τα τελωνεια,και του σκαει 45 μερες μετα την εισαγωγη η σουμα του τελωνειου και παααααααααααρτον κατωωω...
KoMM Μάρτιος 2, 2010 #12 Μάρτιος 2, 2010 Το εξηγείς λίγο αυτό σε παρακαλώ;νομιζω οτι οσο πιο παλιο τοσο πιο πολλα πληρωνεις στο τελωνειο ή κατι τετοιο.
Athens2004 Μάρτιος 2, 2010 #13 Μάρτιος 2, 2010 Μαλλον ενοει οτι με το καινουριο τα σκας και τελειωνεις ενω ενα μτχ μπορει να βγαλει ζημιες η να ζητησει αναλωσιμα αρκετα ( μεγαλο σερβις - ιμαντα χρονισμου , λαστιχα τακακια και αμορτισερ πχ ) και να βγει ο κουκος αηδονι . Εν μερει εχει δίκιο , Και παλι ομως ειναι γενικο αυτο
Dolly Μάρτιος 2, 2010 #14 Μάρτιος 2, 2010 Με μεταχειρισμένο πρέπει να είναι <5 ετών για να μην τιμωρηθείς παραδειγματικά με βουρδουλιές στην πλατεία του χωριού. Ακόμα ΠΟΛΑ εξτρά = πόνος στο τελωνείο.Εγώ είχα μεταφέρει από Αγγλία το ΜR2 το πάλαι ποτέ, και το είχα φορτώσει σε νταλίκα, 2 μερές μετά, Αθήνα, κόστος τότε ~800 ευρώ νομίζω. Αν και για το κόστος ΔΕΝ είναι σίγουρος, μπορεί να ήταν και 80 (που λέει ο λόγος) αλλά όχι 80000
GEORGIOS Μάρτιος 3, 2010 #15 Μάρτιος 3, 2010 Το εξηγείς λίγο αυτό σε παρακαλώ;Να σου πώ.Δεν έχω δεί μέχρι σήμερα μεταχειρισμένο από έξω που να είναι καθαρό απο αλάτια δηλαδή σκουριές και οξυδώσεις παντού.Αυτό κάνει το αυτοκίνητο να πονάει παντού και όχι μόνο στο σασί.Προσπάθισε να δείς από κάτω με προσοχή ένα οποιοδήποτε μεταχειρισμένο έστω και 2 ετών και θα καταλάβεις τη λέω.Τα πρωτεία στην σαπίλα πάντως την έχουν τα ολλανδεζικα.Μαλλον ενοει οτι με το καινουριο τα σκας και τελειωνεις ενω ενα μτχ μπορει να βγαλει ζημιες η να ζητησει αναλωσιμα αρκετα ( μεγαλο σερβις - ιμαντα χρονισμου , λαστιχα τακακια και αμορτισερ πχ ) και να βγει ο κουκος αηδονι . Εν μερει εχει δίκιο , Και παλι ομως ειναι γενικο αυτοΤο σίγουρο είναι ότι αυτά θα τα αλλάξεις κι'ας είναι και καινούργια.Δεν μπορείς να ξέρεις αν όντως είναι καινούργεια και ειδικά με τον ιμάντα χρονισμού δεν παίζεις
Athens2004 Μάρτιος 3, 2010 #16 Μάρτιος 3, 2010 Νομιζω πλεον οτι και η Ελλαδα εχει αρκετο στοκ σε μεταχείρω . Απο Γερμανια συμφερουν αγορες ακριβων αυτοκινητων πχ κανα cayene η καμια μερσεντα - bmw - audi . Τωρα να τρέχεις πανω κατω για κανα golfaki και γενικοτερα για αυτοκινητο εως 20.000e και να μπλεκεις με τελωνεια - προσωπικα εξοδα - κοπος - καμια βδομαδα απουσια απο την δουλεια για να γλιτωσεις 1000e δεν θα το εκανα . Σε αυτο που παραδεχομαι τους ξενους παντως ειναι οτι δεν ειναι καγκουρες σαν τους Ελληνες και τα αυτοκινητα εχουν σωστα σερβισ και σωστη προσοχη και προπαντων δεν θα εχουν καβαλησει τα πεζοδρομια και τις λακουβες . Οσον αφορα το αλατι εχω δει 5ρα bmw e39 να γυαλιζει και μολις την σηκωσα στο αναβατοριο εκοψα τις μισες βίδες για να αλλάξω τακάκια . Θελει προσοχη η αγορα απο εξω σιγουρα και απο κοντα . Οχι μονο απο φωτο.
GEORGIOS Μάρτιος 8, 2010 #18 Μάρτιος 8, 2010 Μακρια απο Τουρκους κ Ελληνες μαντραδες.Επίσης τους Κούρδους και Αλβανούς γιατί και απ'αυτούς εμφανίστηκαν στην αγοράπου τα κάνουν όλα και συμφέρουν.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.