dfragos Σεπτέμβριος 8, 2005 #9921 Σεπτέμβριος 8, 2005 Αρχική απάντηση από nickstamat Ρε παιδιά στο thread "Δείξτε το κουτί σας" έχω ποστάρει κάτι, δεν θυμάμαι τι όμως. Υπάρχει κανένας τρόπος να βρω το/τα post(s) μου χωρίς να κάτσω να ψάξω όλες αυτές τις σελίδες με την 56άρα σύνδεσή μου;;; Search;
nickstamat Σεπτέμβριος 8, 2005 #9922 Σεπτέμβριος 8, 2005 Α καλά! Τώρα πρόσεξα ότι έχει και αναζήτηση στο θέμα.
Chosen Σεπτέμβριος 8, 2005 #9923 Σεπτέμβριος 8, 2005 Μια χαρά, ποστάρουμε ανά ένα λεπτό για να πάρουμε το 10.000ό ποστ;Να ήξερες μόνο πόσο εύκολα μπορείς να γειωθείς...
magicman Σεπτέμβριος 8, 2005 #9924 Σεπτέμβριος 8, 2005 καλο μεσιμερι παιδια... ωρα για διαβασμα... γμτ τη φυσικη μου μεσα... i hate ταλαντωσεις... :rant: :rant: :rant:
esdee Σεπτέμβριος 8, 2005 #9927 Σεπτέμβριος 8, 2005 Αρχική απάντηση από nickstamat Το STi που μπήκα είχε 340 αλογάκια... Το EVO έχει 265. Παρεπιπτόντως, Χρόνια Πολλά! το STi ειναι 330 (αν δεν ειναι πειραγμενο) γιαυτο λεγετε και STi 330 (το εχω οδηγησει... υπεροχο) το Evo 8 μπορω να πω οτι με ξενερωσε λιγο αλλα το Evo VI (makinen edition) ειναι αυτο που εχω στην καρδια μου και δεν το πιανει κανενα εργοστασιακο Subaru ειδικα εκει που αρχηζουν οι στροφες
nickstamat Σεπτέμβριος 8, 2005 #9928 Σεπτέμβριος 8, 2005 Αρχική απάντηση από esdee το STi ειναι 330 (αν δεν ειναι πειραγμενο) γιαυτο λεγετε και STi 330 (το εχω οδηγησει... υπεροχο) 340 άλογα: πειραγμένο STi 265 (μόνο πρόγραμμα)
esdee Σεπτέμβριος 8, 2005 #9929 Σεπτέμβριος 8, 2005 Αρχική απάντηση από nickstamat 340 άλογα: πειραγμένο STi 265 (μόνο πρόγραμμα) Οταν λες προγραμμα ενοεις προγραμμα προγραμμα η και πιεση στο Turbo?το 265 STi εχει και αυτο 6αρη σασμαν και 3 μπλοκε? Ειναι απιστευτη η επιταχυνση με 1η κοφτη και αφημα συμπλεκτη. Αυτο εκανα και μου το πηρε αρων αρων ο φιλος το STi και δεν μου το ξαναεδωσεαπο την αλλη το Active yaw control δινει το πρωτερημα στο Evo καθως και η πραγματικη του υποδυναμη (και οχι αυτη που δηλωνετε 285hp λογο νομοθεσιας στη Ιαπωνια)
nickstamat Σεπτέμβριος 8, 2005 #9930 Σεπτέμβριος 8, 2005 Δεν ξέρω. Ο γνωστός μου μού είπε "Πρόγραμμα". Για λεπτομέρειες δεν ρώτησα.Όσο για τις διαφορές 265 και 330, νομίζω είναι ακριβώς τα ίδια με διαφορετική πίεση στο turbo.Έχει και το ωραίο buzzerάκι που βαράει για να κάνεις perfect shift!!
esdee Σεπτέμβριος 8, 2005 #9931 Σεπτέμβριος 8, 2005 Αρχική απάντηση από nickstamat Δεν ξέρω. Ο γνωστός μου μού είπε "Πρόγραμμα". Για λεπτομέρειες δεν ρώτησα. Όσο για τις διαφορές 265 και 330, νομίζω είναι ακριβώς τα ίδια με διαφορετική πίεση στο turbo. Έχει και το ωραίο buzzerάκι που βαράει για να κάνεις perfect shift!! δεν νομιζω να ρυθμιζετε ηλεκτρονικα η πιεση στα Subaru αρα ανεβασε και πιεση μαλλον , προτειμω τα shift light
nickstamat Σεπτέμβριος 8, 2005 #9932 Σεπτέμβριος 8, 2005 Ανάβει ένα πράσινο (ή κόκκινο? δεν θυμάμαι) λαμπάκι στο στροφόμετρο και κάνει τρία σύντομα "μπιπ". Πραγματικά έχει μεγάλη επιτάχυνση αν το πας έτσι όπως είπες. Αυτός ο γνωστός μου δεν καταλαβαίνει τίποτα! Ανεβάζει στροφές μέχρι τον κόφτη συνέχεια! Δεν το λυπάται...Δεν είναι και πολύστροφο το Subaru, ε; Αν θυμάμαι καλά, από τις 6500-7000 σ.α.λ. αρχίζει η "κόκκινη περιοχή".
unstoppable Σεπτέμβριος 8, 2005 #9933 Σεπτέμβριος 8, 2005 Επιτελους εφτασε το swiftaki μου αθηνα, σε καμια βδομαδα θα ειναι στα χερια μου :D
esdee Σεπτέμβριος 8, 2005 #9934 Σεπτέμβριος 8, 2005 Αρχική απάντηση από nickstamat Ανάβει ένα πράσινο (ή κόκκινο? δεν θυμάμαι) λαμπάκι στο στροφόμετρο και κάνει τρία σύντομα "μπιπ". Πραγματικά έχει μεγάλη επιτάχυνση αν το πας έτσι όπως είπες. Αυτός ο γνωστός μου δεν καταλαβαίνει τίποτα! Ανεβάζει στροφές μέχρι τον κόφτη συνέχεια! Δεν το λυπάται...Δεν είναι και πολύστροφο το Subaru, ε; Αν θυμάμαι καλά, από τις 6500-7000 σ.α.λ. αρχίζει η "κόκκινη περιοχή". αν θυμαμαι καλα αναβε το κοκκινο λαμπακι και το beep στις 7000 (το εχω οδηγησει πριν 2 χρονια, αλλα κατι μου λεει οτι μου ειχε πει οτι ειναι και προγραμματιζομενο το shift light). Δεν ξερω αν θεωρουνται πολυστροφα για ειναι και boxer ο κινητηρας και ειναι αδικο να τον συγκρινουμε με γιαπωνεζικους ατμοσφαιρικουςαντιθετως αυτος ο φιλος εκτος του εχει και αλλο γερμανικο turbato, δεν τα σκιζει ΚΑΘΟΛΟΥ και εκθειαζει τις Mercedes, μαλιστα ειχε ακρη να βρει σε λογικη τιμη R34 V-spec απο γερμανια αλλα δεν περναει μου ειπε ρυπους για ελλαδα και στις αντιπροσωπιες ουτε που εχουν ιδεα γι'αυτο το αυτοκινητο
esdee Σεπτέμβριος 8, 2005 #9936 Σεπτέμβριος 8, 2005 Αρχική απάντηση από XTCgr δεξιοτίμονο το Nissan? Μονο δεξιοτιμονο βγαινει
XTCgr Σεπτέμβριος 8, 2005 #9937 Σεπτέμβριος 8, 2005 i know, για αυτό ρώτησα...για να το έφερνε ελλάδα θα έπρεπε ήταν μετατροπή σε αριστεροτίμονο ή με κάποιο "κόλπο" να το κυκλοφορούσε με ξένες πινακίδες (πχ αγγλικές). Οι ρύποι παλεύονται....το δεξιοτίμονο δύσκολα
esdee Σεπτέμβριος 8, 2005 #9938 Σεπτέμβριος 8, 2005 Αρχική απάντηση από XTCgr i know, για αυτό ρώτησα...για να το έφερνε ελλάδα θα έπρεπε ήταν μετατροπή σε αριστεροτίμονο ή με κάποιο "κόλπο" να το κυκλοφορούσε με ξένες πινακίδες (πχ αγγλικές). Οι ρύποι παλεύονται....το δεξιοτίμονο δύσκολα δεν ηξερα οτι υπαρχει τετοιο προβλημα, δηλ για να εχει ελληνικες πινακιδες πρεπει να ειναι και αριστεροτιμονο!κυκλοφορει ενα skyline στην αθηνα (r30 η r31) με ελληνικες πινακιδες αλλα δεν εχω δει καθολου αν ειναι αριστεροτιμονο.
2cpu Σεπτέμβριος 8, 2005 #9939 Σεπτέμβριος 8, 2005 να παρει.αυριο θα τρωγαμε κουτρα στην δουλεια και εχω ρεπο. esdee--> αφιερωμενο το κατωθε.
esdee Σεπτέμβριος 8, 2005 #9940 Σεπτέμβριος 8, 2005 thanks!!! καλα εκατσε το φουξια! δεν πιστευω να ειναι και δικο σου?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.