Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από Athens2004

ραααα δεν θα πάρει ο μπαμπάς μου την Μ6 , , 500 μεταξένια λεμεεεεεεεεεεεεεεεε ρααααααα

bananalove5kk.gif

cheer26ts.gif

Η Μ6 είναι και αυτή και κουμπάκι ή μόνημα 500 αλόγατα?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από haris1984

δεδομενου της ηλικιας σου...

δεν πρεπει να εχεις οδηγησει πολλα αυτοκινητα...

πως μπορεις να πεις με σιγουρια οτι σερνεται ενα αμαξι με 200 αλογα?

και ποσο θεωρειςτο ιδανικο ωστε να μην σερνεται ενα αμαξι...

επισης μονο τα αλογα παιζουν ρολο?το στησιμο του type-r δεν εχει να σου πει τιποτα?

:S

Κοίτα, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν το ξέρω και πολύ καλά γιατί ποτέ δε με ενδιέφερε ώστε να κοιτάξω τα χαρακτηριστικά του σε κάποιο κατάλογο ή στο ίντερνετ. Γι'αυτό διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.

Το Civic Type-R κάνει το 0-100 σε ~7,5 δεύτερα. Προσθιοκίνητο.

Μήπως θα ήθελες να συγκρίνουμε με το Subaru WRX STi ??? Αυτό το αμάξι το έχει ένας γνωστός μου (αρκετά μεγαλύτερος από μένα). Πήγαμε μια βόλτα [εκτός Αθηνών, στο εξοχικό του] για να μου δείξει το αμάξι. Το πήγαινε σαν τρελός. Παρακάτω ο δρόμος έκανε ένα πέταλο (σχήμα "U") πολύ απότομο και με ανάποδη κλίση. Μπήκαμε με 100 και βγήκαμε με 130. Εγώ είχα κολλήσει στο τζάμι της πόρτας και το Subaru πέρασε το πέταλο σαν τρένο.

Μου λες τώρα για στήσιμο..

Και εμένα δεν με ενδιαφέρει να τρέχει με 300. Στα @@ μου. Δύο αυτοκίνητα 90 και 300 άλογα πιάνουν και τα δυο τα 140 km/h. Το θέμα είναι ότι το ένα πιάνει τα 140 σε 15 δεύτερα, ενώ το άλλο σε 7-8 δεύτερα.

Αυτά είχα να πω.

Φιλικά

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Athens2004

εχει διαχειριση για 300~ps σε πορεια να μην καιει . αλλά τι σημασία εχει αυτό ρε frost .

σας έχω όλους τενεκεδεεεεεεεεες :hehe: :hehe:

Έχει σημασία, γιαί αν είναι σαν την M5 πρην πατήσεις το κουμπάκι είναι απλά ένα ενοχλητηκό σχετηκά γρήγορο αμάξη, αφού πατήσεις το κουμάκι γίνετε Μ5 και Μ6;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickstamat

Κοίτα, το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν το ξέρω και πολύ καλά γιατί ποτέ δε με ενδιέφερε ώστε να κοιτάξω τα χαρακτηριστικά του σε κάποιο κατάλογο ή στο ίντερνετ. Γι'αυτό διόρθωσέ με αν κάνω λάθος.

Το Civic Type-R κάνει το 0-100 σε ~7,5 δεύτερα. Προσθιοκίνητο.

Μήπως θα ήθελες να συγκρίνουμε με το Subaru WRX STi ??? Αυτό το αμάξι το έχει ένας γνωστός μου (αρκετά μεγαλύτερος από μένα). Πήγαμε μια βόλτα [εκτός Αθηνών, στο εξοχικό του] για να μου δείξει το αμάξι. Το πήγαινε σαν τρελός. Παρακάτω ο δρόμος έκανε ένα πέταλο (σχήμα "U") πολύ απότομο και με ανάποδη κλίση. Μπήκαμε με 100 και βγήκαμε με 130. Εγώ είχα κολλήσει στο τζάμι της πόρτας και το Subaru πέρασε το πέταλο σαν τρένο.

Μου λες τώρα για στήσιμο..

Και εμένα δεν με ενδιαφέρει να τρέχει με 300. Στα @@ μου. Δύο αυτοκίνητα 90 και 300 άλογα πιάνουν και τα δυο τα 140 km/h. Το θέμα είναι ότι το ένα πιάνει τα 140 σε 15 δεύτερα, ενώ το άλλο σε 7-8 δεύτερα.

Αυτά είχα να πω.

Φιλικά

Αν σου άρεσε τόσο το Subaru που να μπεις σε EVO

Link to comment
Share on other sites

nick stamat οπως λεει και το νικ σου , καλυτερα να σταματας να λες βλακειες. Λες λες και μας γεμιζεις φοβια στο τι θα γινει οταν βγεις στο δρομο.

ακομα εχεις να μαθεις πολλα , και εισαι μικρος και φαινεται , το πεταλο στο δρομο στη γλωσσα των ασχετων λεγεται ΦΟΥΡΚΕΤΑ , μαθε τα βασικα παρε διπλωμα μαθε να ξεκινας σε ανηφορα βγαλε και κανα φραγκο και μετα τραβα στα Μεγαρα να βγαλεις τα ματια σου. Μη με αναγκαζεις να σου μιλησω ασχημα σε παρακαλω

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickstamat

Το STi που μπήκα είχε 340 αλογάκια... Το EVO έχει 265.

Παρεπιπτόντως, Χρόνια Πολλά!

Ευχαρηστώ.

Προφανός δεν έχεις δει και τα δύο να στρήβουν από επαγκελματίες οδηγούς ούτε drag μεταξή Evo8 και Sub. sti....

Τα άλογα δεν είναι το παν;)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

εκκολαπτομενος φονιας μου μυριζει

Αρχική απάντηση από ea6gka

nick stamat οπως λεει και το νικ σου , καλυτερα να σταματας να λες βλακειες. Λες λες και μας γεμιζεις φοβια στο τι θα γινει οταν βγεις στο δρομο.

ακομα εχεις να μαθεις πολλα , και εισαι μικρος και φαινεται , το πεταλο στο δρομο στη γλωσσα των ασχετων λεγεται ΦΟΥΡΚΕΤΑ , μαθε τα βασικα παρε διπλωμα μαθε να ξεκινας σε ανηφορα βγαλε και κανα φραγκο και μετα τραβα στα Μεγαρα να βγαλεις τα ματια σου. Μη με αναγκαζεις να σου μιλησω ασχημα σε παρακαλω

ea6gka αυτά τα είπαμε και στο άλλο thread με εκείνο το κοριτσάκι... ’λλωστε τι θες τώρα; εγώ έλεγα για το subaru και το civic. δεν είπα ότι σκοπεύω να πηγαίνω με 200 μέσα στα στενάκια της Αθήνας όταν μεγαλώσω και, πίστεψέ με, δεν είμαι τόσο ανώριμος και άμυαλος όσο νομίζεις.

Υ.Γ.: Οι στροφές U λέγονται φουρκέτες αλλά και πέταλα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από FrOsT

Ευχαρηστώ.

Προφανός δεν έχεις δει και τα δύο να στρήβουν από επαγκελματίες οδηγούς ούτε drag μεταξή Evo8 και Sub. sti....

Τα άλογα δεν είναι το παν;)

ΟΚ, ναι δεν έχω δει. Ίσως να έχεις δίκιο. Αυτά τα δύο αυτοκίνητα θεωρούνται "ανταγωνιστικά" και έχουν πάνω-κάτω την ίδια φιλοσοφία. Τώρα τι γίνεται από κει και πέρα...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Athens2004

γιαυτο μας παιδευες τοση ώρα :p:P:P

Γάτα είσαι!!! Παιδιά, τι λέτε να πούμε ένα ευχαριστώ στον jax7480 που άνοιξε αυτό το thread???

Υ.Γ.: Athens2004, εσύ μη στενοχωριέσαι. Εσύ έγραψες την 10000ή απάντηση! :p

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ea6gka

να ερθεις στη συναντηση που θα πλακωθουμε στα 200 γουρουνια την ωρα να με πεισεις οτι δεν εισαι ανωριμος και αμυαλος.

Eχω λιωσει.....:rofl::rofl::rofl::hehe::D

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά στο thread "Δείξτε το κουτί σας" έχω ποστάρει κάτι, δεν θυμάμαι τι όμως. Υπάρχει κανένας τρόπος να βρω το/τα post(s) μου χωρίς να κάτσω να ψάξω όλες αυτές τις σελίδες με την 56άρα σύνδεσή μου;;; :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.