Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από KoMM [Σήμερα, στις 14:13]

το καρμπον λουκ αντιγραφάρα απ το παγκανιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι

Εγώ θέλω να τα δω όλα αυτά σε καμια πίστα γμτ....Δε λεω για επίσημες μετρήσεις, αλλά ας βάλουν 3-4-5-6-10 δίπλα δίπλα σε μια πιστούλα να δούμε τι μπορούν να κάνουν..

1000+ άλογα σε 2+τόνους vs 600-800 άλογα σε ~1.3 τόνους.

Που ποντάρετε ;

Ποιές είναι οι επιλογές μας???

Μεταξύ Koenigsegg και Veyron?

LoL,

Αν τρέξει χωρίς αεροτομή το Koenigsegg θα τον πιεί στεγνά, με αεροτομή κααάτι μπορεί να γίνει - αλλά και πάλι τη Veyron την έφτιαξαν καλά, εν αντιθέσει με όσα περιμέναμε.

Το θέμα είναι άλλο. Αν βάλουμε σε μια πίστα την Ferrari FXX (850bhp) με τη Veyron και το Koenigsegg, θα την ψάχνουν. Αν βάλουν στην ίδια πίστα την Aston Martin DBR9 GT (650bhp) θα την ψάχνει η Ferrari :D

Και η Veyron χωρίς αεροτομή πάει πιο σφαίρα...σε ευθεία πάντα!γιατι σε πίστα θα την ψάχνουμε στην πρώτη στροφή!

Δεν κατάλαβες καλά, το Koenigsegg χωρίς αεροτομή τον τρώει από Enzo και Mazerati MC12 και Pagani Zonda XX, δεν την παλεύει το κάρο χωρίς downforce. Η Veyron από την άλλη, "δυστυχώς" στρίβει, και από όσα διάβασα, στρίβει καλά.

χεχε και γω τα ίδια σκεφτόμουνα, fxx-zonda r-veyron-koenigsegg-carrera gt

τώρα για την αστον δε γνωρίζω. Είναι παραγωγής;

πάντως το θέμα είναι οτι η veyron στρίβει σίγουρα, και σε ανοίγματα έχει άνετα το πάνω χέρι, απλά δε ξέρουμε -ακόμα- πόσο καλά στρίβει σε σχέση με τα άλλα.

Απ ότι βλέπω, ασχολείστε με topgear ε;

χλρ απ τις καλύτερες δουλειές ...

Αρχική απάντηση από Chosen [Σήμερα, στις 20:43]

Ρε Lambo Reventon λέμε, μαζεύτε τις σακαράκες από το thread :p

[

"Το θηριώδες V12 μηχανικό σύνολο αποδίδει πλέον 650 ίππους και 660 Nm ροπής.

Τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 3,4 δεύτερα και η τελική ξεπερνά τα 340 χλμ./ώρα."

πάρε το κουβαδάκι από εδώ ρε :D

Το Edonis της B-Engineering με τον βελτιωμένο quad-turbo της Βugatti EB110 SuperSport το θυμάται κανείς;

edonis_lemans_rear.jpg

Είχα την τύχη οταν δούλευα σε ενα γνωστό βελτιωτικό περιοδικό, ύστερα απο μια αποστολή

στην Μεγαλόνησο, να μπω συνόδηγος τόσο σε ενα Skyline κοντα στα 900 άλογα όσο και σε αρκετές Ferrari (360 Challenge, F50 και μια 550 Maranello) σε ενα track-day.

Επίσης μπήκα και στο Edonis. Η αίσθηση που σου δίνει οταν βλέπεις το ψηφιακό μπαρόμετρο να φτάνει στα 2.0 bar και νιώθεις την απίστευτη ροπή, τα παθαίνεις ΌΛΑ. Καμια σχέση με Skyline και ολες τις Ferrari. Μπορεί να μην είναι το πιό γρήγορο, αλλα είναι σίγουρα το πιο brutal στον τομέα του πως βάζει την δύναμη στο δρόμο! Απίστευτος κινητήρας... Απλα απίστευτος...

Εγώ ξέρω ότι την ερωτέυτικα την ferrari...δεν είμαι υπερ της τροποποίησης τέτοιων αυτοκινήτων αλλά αυτό είναι κουκλί!...:hehe:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.