Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

καμία σχέση με μας; Γιατί; Επειδή είναι σε όλους τους τομείς πιο μπροστά; Υπερβάλλεις νομίζω.

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply

πανω απο ολα γιατι ειναι φοβερα μεθοδικοι...οργανωτικοι και με πολυ καλο επιπεδο σε πολλους τομεις...καλα μην μιλησουμε για βιομηχανια...αστο....

να ταν μονο τα bmw...τι να πουμε για σπιτια..δρομους...εκπαιδευση....νοσοκομεια....

πολλες φορες ο ελληνας παρασυρεται απο το γνωστο μοτιβο...ηλιος φραπεδακι παραλιες...δεν ειναι μονο αυτα στην ζωη....

παντως εγω που εχω δουλεψει με γερμανους και εκπαιδευτηκα απο γερμανους(lufthansa) για 3 χρονια...οπως και να το κανουμε ειναι ενα σκαλι πανω απο μας....

απ την άλλη πόσο εύκολα αλλάζεις τον ήλιο και το φραπεδάκι; Ασε τις παραλίες στην άκρη...

Που θα βρεις άτομο να πας για φραπέ και τάβλι; :p

Δεν είπε κανείς κάτι κακό για την Γερμάνια, τους Γερμανούς ή την τεχνολογία τους/τεχνογνωσία τους... Για το κλιμα τους είπα... οπως και στις περισσότερες Ευρωπαικές πόλεις/χώρες...

Αν ειχαν τον ίδιο καιρό με μας και οι Γερμανοί.... στις οχθες του Δουναβη θα έπιναν φραπέδιές και στα τέτοια τους και η BMW, Mercedes, Neff, Miele, Lufthansa και πάει λέγοντας....

Προχτες στην Αθήνα 45 βαθμους και λιακάδα... και στην Φρανκφούρτη 13 με βροχή... ευχαριστώ....

Αν παρατήρησετε μόνο οταν χειμωνιάσει και γενικά κάνει κρύο και έχει συνεφιές ο Ελληνας κάθεται μέσα ή δουλευει άνετα... Τον υπολοιπό καιρό το νου στο έξω, στην βόλτα και στην καλοπέραση....

Κρινω απο τον εαυτό μου... οταν ημουν Λονδίνο δεν ειχα προβλημα να ειμαι κλεισμένος στο σπίτι ή στο πανεπιστήμιο και να δουλευω σαν τον τρελό... με το που γυρισα Αθήνα και ειδα τις λιακάδες... φραπεδίες, βολτες και έξω ήθελα... που να μαντρωθώ στο σπίτι ή στην δουλειά...

χεχε μηπως ομως λογω κλιματος το παραριχνουμε στο σορολο δηλαδη φραπεδιες βολτες και τετοια...και μενουμε πισω σε αλλα? λεω τωρα εγω...

εφόσον η προμήθεια καφέ δε τελειώνει γιατί προβληματίζεσαι;

οφτοπικ, ξέρει κανείς αξιόπιστο site για να δω τον καιρό Ελλάδα την Παρασκευή;

Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 20:27]

χεχε μηπως ομως λογω κλιματος το παραριχνουμε στο σορολο δηλαδη φραπεδιες βολτες και τετοια...και μενουμε πισω σε αλλα? λεω τωρα εγω...

Καλα το ποσοστό που επηρεάζει το κλιμα την εργατικότητα μας και την νοοτροπία μας δεν το γνωρίζω... πάντως σιγουρα κάτι παίζει... :p

Πάρτε για παράδειγμα πέρα απο Γερμανία.... Βέλγιο, Σκανδιναβικές χώρες, Αγγλία, Βόρεια Γαλλία κτλ κτλ....

Εξάλλου ας πάρουμε και τους γείτονες μας τους Ιταλους ως παράδειγμα... Ο Βορράς σκίζεται στην δουλειά και ειναι οπως οι Δυτικοευρωπαίοι... και ο Νότος... απο Ρώμη και κάτω ειναι σαν και μας... ισως και χειρότερα... :D

Κάνα λαμπίτη ψυχολογο δεν έχουμε να μας τα πει πιο επιστημονικά και τεκμηριωμένα ?:p

www.meteo.gr ... και για τους skippers κάνει....

Αρχική απάντηση από KoMM

ευχαριστώ...με 4 μποφορ και βροχή θα μου βγει η ψυχή στο αεροπλάνο....;/

σιγα ρε...τιποτα δεν θα καταλαβεις...4 μποφορ εισαι οκ

Αρχική απάντηση από KoMM [Σήμερα, στις 20:37]

με 4 μποφορ και βροχή θα μου βγει η ψυχή στο αεροπλάνο....;/

4 μποφόρ αεράκι ειναι ρε ... Αν δεν εχει αέρα δεν έχει νοστιμάδα...

’σχετο αλλα τώρα θυμήθηκα και μια κορυφαία ατάκα ενός πιλότου-μορφή της πολεμικής και πολιτικής αεροπορίας....

"Σιγά την εταιρεία... ούτε ένα emergency δεν έχει γινει σε 4 χρόνια.... "

:rofl: :rofl: :rofl:

δε μ αρέσει να κουνάει ...σε κάθε τράνταγμα αλλάζω 10 χρώματα...απ την άλλη 40 λεπτά vs 6:30-7:00 με το κτελ δε συγκρίνεται :/

Δεν έχει και καλές αεροσυνοδούς γαμώτο!

Αρχική απάντηση από KoMMαπ την άλλη 40 λεπτά vs 6:30-7:00 με το κτελ δε συγκρίνεται :/

εμμ..τα βλεπεις fast and furious...

ε ναι...αλλά όταν ακούς για Βραζιλίες , Ισπανίες και μετά βλέπεις τους δικούς μας με το φραπε στο χέρι ε...

Μιας και έχω δει ότι αρκετοί ασχολείστε με αεροπλάνα , ισχύει ότι η στάση που σου λένε να κάθεσαι σε περίπτωση που ...κάτι παει στραβά, δεν είναι ακριβώς για να σωθείς;

Αρχική απάντηση από KoMM [Σήμερα, στις 21:12]

δε μ αρέσει να κουνάει ...σε κάθε τράνταγμα αλλάζω 10 χρώματα...απ την άλλη 40 λεπτά vs 6:30-7:00 με το κτελ δε συγκρίνεται :/

Δεν έχει και καλές αεροσυνοδούς γαμώτο!

Πολύ μεγάλο ποσοστό επιβατών νιώθει ανασφάλεια και φόβο όταν πετάει και αυτό εχει να κάνει με πολλούς παράγοντες...

1) Αγνοια ή μη κατανόηση του τρόπου που πετάει ένα αεροπλάνo... Πολύ αισθάνονται οτι ταξιδεύουν μέσα ένα κάλυκα... χώρις έξοδο διαφυγής με μεγάλη ταχύτητα

2) Ο αεροπορικός επιβάτης μετά την επιβίβαση αισθάνεται οτι "παύει" να υπάρχει ως Νικος Νικολάου αλλα επιβάτης με ένας νουμερο.... πχ 18Ε... ένας απο τον σωρό... χάνει τα "προνομία του", και την "ταυτότητα του"

3) Για την περισσότερη ώρα ειναι εξαρτημένος από άλλους για την ώρα που θα φάει, την ώρα που θα πιεί, πότε θα πάει τουαλέτα κτλ κτλ... αυτο ερχεσαι σε συγκρουση με την καθημερινότητα του οπου συνήθως τα παντα τα επιλέγει αυτός...

4) Για την διάρκεια της πτήσης νιώθουν οτι χάνουν τον έλεγχο της ιδιας τους της ζωής καθώς οι χειριστές ειναι αυτοι που αναλαμβάνουν μια ασφαλή προσγείωση και απογείωση και κατ επέκταση ειναι η ζωή τους ειναι στα χέρια τους....

4) Ο τροπος λειτουργίας της πόρτας του αεροπλάνου, του ειναι άγνωστος, σε περίπτωση που θέλει να βγει... δεν έχει κλειδι και δεν επιλέγει αυτός το πότε και από που θα βγεί εκτός ατράκτου

5) Οι αναταράξεις σε πολλούς θυμίζουν σεισμό... Πολλοί παρομοιάζουν τις αναταράξεις με το αίσθημα του φοβου του σεισμού... χάνουν την γη κάτω απο τα πόδια τους

6) Επιδράση της TV και των ταινιών

7) Κοινή γνώμη, οικογενειακό και φιλικο περιβάλλον,

8) Συναισθηματικοί, ψυχολογικοί παράγοντες, στρες, αυπνία, κουραση κτλ κτλ... λειτουργουν ως μηχανισμοί δημιουργίας του αισθήματος φόβου

Και πολλά άλλα.............

Αρχική απάντηση από KoMM [Σήμερα, στις 21:37]

ε ναι...αλλά όταν ακούς για Βραζιλίες , Ισπανίες και μετά βλέπεις τους δικούς μας με το φραπε στο χέρι ε...

Μιας και έχω δει ότι αρκετοί ασχολείστε με αεροπλάνα , ισχύει ότι η στάση που σου λένε να κάθεσαι σε περίπτωση που ...κάτι παει στραβά, δεν είναι ακριβώς για να σωθείς;

Brace position...

Εχει μελετηθεί οτι μια τέτοια στάση του σώματος σε κατάσταση ανάγκης μπορεί να σε προφυλάξει (οσο το δυνατόν φυσικά)την στιγμή της βιαιης συγκρουσης του αεροσκάφους με το έδαφος ή κατά την προσθαλάσσωση....

Το brace position αν και συχνά διαφέρει σε πολλές αεροπορικές εταιρείες κατά βάση ειναι ίδια... και οι αρχές τους βασίζονται στο να προστατευτεί το κεφάλι, ο αυχένας και τα ευαισθητα σημεία του ανθρωπίνου σώματος...και έχει μηχανευτεί βασει του νόμου της φυσική περι αδράνειας....

αμα δεχτεις και κανενα G τοτε κατουριεσαι πανω σου:hehe: βεβαια τα G σε επιβατικο αεροπλανο το πολυ πολυ να φτασουμ μεχρι 2,σε νορμαλ καταστασεις

Για όσους ενδιαφέρονται επι του θέματος

http://www.free2fly.dial.pipex.com/

Η Elaine IIjon Foreman ειναι Chartered Consultant Clinical Psychologist και υπήρξε μία εκτών 2 καθηγητών μου στο μάθημα Aviation Psychology.... O αλλος ηταν πιλότος-ψυχολογος....

Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 21:59]

αμα δεχτεις και κανενα G τοτε κατουριεσαι πανω σου:hehe: βεβαια τα G σε επιβατικο αεροπλανο το πολυ πολυ να φτασουμ μεχρι 2,σε νορμαλ καταστασεις

Λευτέρη σε 0 G εχει βρεθεί?? Καλά πολύ γέλιο... να βλέπεις τον καφέ να φευγει μέσα απο το ποτήρι και να ίπταται στο αέρα.... να νιώθεις πόδια και χέρια να πετάνε και εσένα να σε κρατάει μόνο η ζώνη... τρελή εμπειρία... να ναι καλα ο Claus με ενα Α320 :T:

Αρχική απάντηση από perp

Για όσους ενδιαφέρονται επι του θέματος

http://www.free2fly.dial.pipex.com/

Η Elaine IIjon Foreman ειναι Chartered Consultant Clinical Psychologist και υπήρξε μία εκτών 2 καθηγητών μου στο μάθημα Aviation Psychology.... O αλλος ηταν πιλότος-ψυχολογος....

Λευτέρη σε 0 G εχει βρεθεί?? Καλά πολύ γέλιο... να βλέπεις τον καφέ να φευγει μέσα απο το ποτήρι και να ίπταται στο αέρα.... να νιώθεις πόδια και χέρια να πετάνε και εσένα να σε κρατάει μόνο η ζώνη... τρελή εμπειρία... να ναι καλα ο Claus με ενα Α320 :T:

εχω ανεβει Στοχολμη σε ενα T2 εκπευδευτικο και τα ειδα ολα σε ακροβατικες ασκησεις:confused:

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.