Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από ea6gka [Χθες, στις 23:36]

εχω λυωσειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι:rofl:

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply

αισχος!

(αν ειχα ψηφιακη χαλαρα εβγαζα και μια την πανσετα που θα κατεβασω οσονουπο...)

ρε παιδια εχω ενα προβλημα με το PIO - Ultra DMA mode ...

βοηθηστε λιγο γιατι εχω μια 10αδα DVD να αντιγραψω!

http://www.thelab.gr/showthread.php?postid=543418#post543418

ευχαριστω!

Αρχική απάντηση από ea6gka [Χθες, στις 23:36]

:D , που είναι τα άλλα ? δεν τα βρίσκω ρε μαμοτο, κάπου είχε κι άλλα τέτοια εδώ.

.

.

.

Καλημέρες, μια απο τα ίδια με τις εκλογές και εδώ, χαμός.

πριν κανα 10ημερο ειχα αγορασει ενα seagate 320gb τον εβαλα επανω τον ειδε,εκανα reboot και απο τοτε τιποτα, ψοφισε(καταραμενη dfi) εστειλα την κοπελα μου να παει στο πλαισιο θεσ/νικης για rma.τον τσεκαρανε και την εδωσαν πιστωτικο 80 ευρο(το δισκος ηταν αγορασμενος μεσα απο το νετ). δεν θα επρεπε να μου δωσουν καινουριο δισκο,αφου ειχαν? ρωτησα και μου ειπαν δεν γινεται λογω διαφορα της τιμης. ετσι αναγκαστικα θα δωσω αλλα 30 ευρο για να τον παρω απο το καταστημα.

μπηως τελικα δεν συμφερει αυτο με την διαφορα τις τιμης αναμεσα στο καταστημα-νετ?

Κακως.

Επρεπε να σου δωσουν καινουργιο χωρις εξτρα χρεωση. Δεν εκανες νεα αγορα προιοντος απο το καταστημα, αρα επρεπε να ισχυει η τιμη με εκπτωση !

Είναι παράνομο αυτό που έκαναν.

Δεν έπρεπε να σου βάλουν πιστωτικό αλλά να σου δώσουν στο ακέραιο πίσω τα λεφτά σου.

Η σωστή διαδικασία για αγορά από το Internet είναι η εξής.

Έπρεπε να πάρεις τηλ. ότι είναι χαλασμένο και να το στείλεις ή να το πας εκεί που θέλουν και να σου στείλουν άλλο με δικά τους έξοδα.

Μάλιστα η εγγύηση για αγορά από το Internet είναι πιο ισχυρή.

Δηλαδή ακόμα και εντάξει να είναι ο δίσκος μπορείς μέσα σε 15 μέρες να τον επιστρέψεις και να σου δώσουν πίσω τα λεφτά σου (όχι πιστωτικό).

Επίσης μπορείς για ένα χρόνο που έχει εγγύηση το προιόν να το επιστρέψεις για RMA και να σου δώσουν ίδιο ή ανάλογο. Μετά το χρόνο υπεύθυνη είναι η αντιπροσωπεία.

Δεν μπορείς όμως να πας σε ένα κατάστημα και να ζητήσεις άλλο δίσκο.

Οφείλεις να ακολουθήσεις τη διαδικασία που είπα.

Τώρα πρέπει να τους πάρεις τηλέφωνο και να τους ενημερώσεις ότι δεν επιθυμείς πιστωτικό αλλά ή ίδιο δίσκο ή τα λεφτά σου πίσω.

Αυτά είναι τα δικαιώματα σου.

Αν όμως δεν σε χαλάει το πιστωτικό, τότε άσε τα πράγματα όπως είναι.

Πάλι καλά να λέμε που με το Πλαίσιο βρίσκουμε άκρη.

Πήγα να αγοράσω ένα πλυντήριο, τους ρώτησα για εγγύηση και μου είπαν "εμείς πουλάμε, για εγγυήσεις και τέτοια πράγματα απευθύνεσαι στην αντιπροσωπεία που το εισάγει" και μου κόψαν το βήχα. Αλλά και σε άλλα μαγαζιά τα ίδια μου είπαν.

Βέβαια, ένα πλυντήριο κοστίζει όσο μια κάρτα γραφικών.

Πήγαινε στο κατάστημα και ζήτα τον υπεύθυνο και εξηγήσε του την κατάσταση. Πιστεύω ότι θα βρεθεί λύση

το θεμα ειναι οτι το πιστωτικο κοπηκε,και εγω δεν μπορω να παω ο ιδιος,θα πω την κοπελα μου να ξαναπαει εκει και θα μιλησω με κανα υπευθυνο. μπορουν να παρουν πισω το πιστωτικο? το δεχονται? αν ειναι ετσι θα ζητησω πισω τα χρηματα και ξαναπαραγγελνω απο το νετ τον δισκο.

βασικα απο την μου ειπε η κοπελα μου δεν την ρωτησαν πιστωτικο ή χρηματα αν θελει,και τις δωσαν πιστωτικο κατευθειαν.

το θεμα ομως ειναι οπως ειπε και ο YDinopoulos εγω απο νετ τον πηρα αρα επρεπε να αλλαχθει.

Και επειδη κοπηκε, δεν μπορουν να τρο παορυν πισω? Λαθος...

Αυτο που εκανα ειναι 100% παρανομο και μαλλον εγινε καταλαθος. Αν εχεις την αποδειξη αγορας απο το ΝΕΤ, παρε την μαζι με το πιστωτικο και πηγαινε στον υπευθυνο του Πλαισιου.

Αν σου κανουν νερα, απειλησε τους, οχι με καταγγελια ΙΝΚΑ, αλλα για μηνυση για απατη κ τετοια. Αυτο που εκαναν δεν ειναι νομιμο !

ok παιδια ευχαριστω. θα ζητησω δισκο,αλλιως τα λεφτα για να ξαναπαραγγειλω. θα σας ενημερωσω για το τι εγινε.

Ρε παιδιά τελικά πιστωτικό δικαιούμαστε σε όλες τις περιπτώσεις??

Πριν καιρό είχα πάει μία vga που μου είχε χαλάσει στο Πλαίσιο μου λέει το παλικάρι αν θέλω αλλαγή ή πιστωτικό,του λέω πιστωτικό...

Όταν με κάλεσαν να πάω ήταν ένας άλλος και μου λέει έγινε αλλαγή..

Του λέω πιστωτικό ζήτησα αλλά επέμενε πως δεν γίνεται να κοπεί πιστωτικό....:confused:

σε καταστημα franchise μεγαλης αλυσιδας στην επαρχια, κοβω πιστωτικα εδω και χρονια. συμφερει και τους δυο μας.

για το θεμα του αμαρτωλου σκληρου:συγγνωμη που θα το πω ετσι αλλα η μηνυση για απάτη θα παει άπατη(386πκ) ....απο τη στιγμη ομως που ειναι αγορασμενος μεσω νετ ο φιλος μας καλυπτεται μια χαρα απο τον νομο 2251/1994 αν ειναι ΟΚ με τις προθεσμιες κλπ(10ημερο νομιζω)....οποτε βουρ στο ΙΝΚΑ...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.