racer Ιανουάριος 12, 2008 #34122 Ιανουάριος 12, 2008 Κυκλοφορούν πολλά 1600άρια Leon εδώ, πολύ φουσκωμένα και μοιάζουν με Cupra. Μήπως τα έβαλες με 1600άρι?
Bigi Ιανουάριος 12, 2008 #34123 Ιανουάριος 12, 2008 Ναι, έχουμε ένα ταπεράκι ep3.Του 2003 (προ-facelift). Όχι βρει, ολόκληρο cupra έλεγε από πίσω.Τον ρώτησα τον αδερφό μου ένα εκατομμύριο φορές μήπως ήταν κανένα με 200.Αλλά αυτό λέγεται fr, όχι cupra.Btw, ντάξει δεν είμαστε μαμάτοι.Είπαμε καλό το ταπεράκι αλλά όχι και τέτοια διαφορά με -40 άλογα...
AN7 OverClocker Ιανουάριος 12, 2008 #34124 Ιανουάριος 12, 2008 Μια χαρα....γιατι το καινούριο το σκατώσανε...του βάλανε πάλι ιμιάκαμπτο πίσω οι παπαρές...ενώ το δικό σου με την multilink σπέρνει...όπως όλα με Multilink Πίσω.
gbak Ιανουάριος 12, 2008 #34125 Ιανουάριος 12, 2008 οχι μονο αυτο ειναι και πιο βαρυ στην πραξη εχει κοψει στα 0-100 απο οτι δειχνει..στα χαρτια παραμενει ιδιο..αλλα εμενα μου αρεσει σε μαυρακι ειναι διαολακι και χει και πολυ space εσωτερικο το καινουργιο
AN7 OverClocker Ιανουάριος 12, 2008 #34126 Ιανουάριος 12, 2008 Είναι πιο βαρύ αλλα έχει 1 παραπάνω άλογο Κι όμως...στο topgear που το δοκιμάσανε εκανε μικρότερο χρόνο με τον stig... Αλλά όμως η multilink είναι πολυ παραμετροποιήσιμη....κάτι που δεν είναι τόσο πολύ ο ημιάκαμπτος
Maximus Ιανουάριος 12, 2008 #34127 Ιανουάριος 12, 2008 Βigi, νομίζω πως ή δεν ήταν Cupra (πολλοί κάνουν την εμφανισιακή αλλαγή, όπως και με τα Μ3) ή ο τύπος απλά δεν το πάτησε.Σέβομαι και εκτιμώ βαθύτατα τα Type-R, αλλά με το συγκεκριμένο Turbo σε ευθεία είναι δύσκολα τα πράγματα.
Bigi Ιανουάριος 12, 2008 #34128 Ιανουάριος 12, 2008 Κι εγώ περίμενα μικρότερες διαφορές να σου πω την αλήθεια.Ότι ήταν cupra πραγματικό δεν το συζητάμε.Τα σπόιλερ τα βάζεις, ολόκληρο μαγκούφι λογότυπο όμως πίσω, το βάζεις και αυτό; Ότι το πάταγε επίσης δε συζητιέται.Ντάξει, όταν έμεινε 40 μέτρα πίσω το άφησε.Και εμείς δεν είμαστε μαμάτοι ξαναλέω.Αν ήμαστε δε θα είχαμε τύχη.Απλά μου έκανε εντύπωση γιατί από τα περιοδικά άκουγα διάφορα.Γενικά είχα χτίσει μια εικόνα και τώρα γκρεμίστηκε.Βέβαια θα σου πω το άλλο.Σε τοπική κόντρα, opc (astra) που νομίζω είχε και πρόγραμμα επάνω (δεν παίρνω κ όρκο δεν θυμάμαι, αλλά ας πούμε ότι δεν είχε) έφαγε 2 αμάξια από τάπερ με φίλτρο και εξάτμιση και από ρολαριστά και από στάση.Αν είναι πρώτο στάδιο με καλά πραματάκια επάνω γιατί να μην το κλαρίζεις και το cupra;Το καινούριο τάπερ μ αρέσει τρελά πάντως εμφανισιακά, εκτός του πίσω μέρους.αλλά το κάνανε σαυρί ρε γαμώτο.
Maximus Ιανουάριος 12, 2008 #34129 Ιανουάριος 12, 2008 Δεν ξέρω ρε συ, ειδικά για το καινούριο Leon κι εγώ δεν ξέρω πολλά. Με βάση όμως το παλιό Leon Cupra R, που πατούσε κάτω σε ρεπρίζ κάτι Impreza με +35 άλογα και έβγαινε να χάνει στο νήμα από το Type-R στην πίστα (όταν τα υπόλοιπα ήταν 2 secs πίσω), μου φαίνεται "κάπως" το καινούριο να την "πατάει" έτσι.
Bigi Ιανουάριος 12, 2008 #34131 Ιανουάριος 12, 2008 Nαι, αλλά το καινούριο σε σχέση με ένα φτιαγμένο παλιό r.Δεν είναι τόσο τραγικό.Απλά η διαφορά με εξέπληξε.Να σου πω τις ρεπρίζ δεν τις πολυκοιτάω.Θα σου πω γιατί: πχ. το type-r το μετράνε 80-110 με τρίτη, το leon επίσης, τη m3 επίσης.Τώρα πόσο αντιπροσωπευτική μπορεί να είναι αυτή η μέτρηση για την επιτάχυνση διαφορετικών αυτοκινήτων όταν αυτά έχουν διαφορετική φιλοσοφία;Θα μετρήσεις στα 80 με τρίτη το cupra.Εντάξει, το καταλαβαίνω.Υποθέτω θα είναι κάπου στις 4 χιλιάδες στροφές και θα ροπιάζει.Το τάπερ θα είναι κάπου παραπάνω πάει κι έρχεται και αυτό.Εκείνο το m3 που θα βαράει 150 με την τρίτη και είναι ατμοσφαιρικό που να το μετρήσεις απ' τα 80;Με καταλαβαίνεις πιστεύω.Όταν θα κάνεις την κόντρα δε θα πεις, α κάτσε να βάλω μια σχέση παραπάνω γιατί έτσι μετράει το περιοδικό, θα βάλεις αυτή που βολεύει το αυτοκίνητό σου.Για μένα η πιο αντιπροσωπευτική μέτρηση είναι 60-160 με αλλαγές.Τα υπόλοιπα έχουν να κάνουν με κλιμάκωση κιβωτίου και αν βγαίνει η δύναμη του αυτοκινήτου στις στροφές που το μετράνε.Το ταπεράκι αυτή τη στιγμή είναι κάτω από τα 10... Τα άλλα δίλιτρα ψάξε δες πόσο έχουν στην κατηγορία αυτή. Λυσσάξατε να μου το βγάλετε κόφα. Ρε δεν ήταν μούφα λέμε!
Samael Ιανουάριος 12, 2008 #34132 Ιανουάριος 12, 2008 S3 1o Σταδιο με 310+ ζωντανα κ τετρακουνα. ~44,000ευρω :whistling
Bigi Ιανουάριος 12, 2008 #34134 Ιανουάριος 12, 2008 Ωραίος κι ο Sτρίος, μ' αρέσει.Samael το δικό σου είναι; Ωραίος και ο έβος, ωραίοι όλοι.Εγώ πάντως αν έπαιρνα αμάξι τώρα θα 'παιρνα υβριδικό (σοβαρα)!
racer Ιανουάριος 12, 2008 #34137 Ιανουάριος 12, 2008 Τα έχει δείξει αυτά..Έχει ο θείος μου ένα S3 , το πήγε τώρα 350 αλογάκια.. ΤΡΕΛΑ!!
ea6gka Ιανουάριος 12, 2008 #34138 Ιανουάριος 12, 2008 εχθες 9 η ωρα περιφερειακη στο υψος παπαγεωργιου , το παιζανε μαγκες ιδου η καταληξη 6 διαλυμενα αμαξια σκορπισμενα εδω και εκει ευτηχως ημουν 10 δευτερολεπτα πισω
AN7 OverClocker Ιανουάριος 12, 2008 #34139 Ιανουάριος 12, 2008 Αρχική απάντηση από Samael S3 1o Σταδιο με 310+ ζωντανα κ τετρακουνα. ~44,000ευρω :whistling Πρόσεχε το haldex ...(απ όλες τι απόψεις....γιατί άμα αποδημήσει να περιμένεις κανένα 5χίλιαρο)
Cuore Sportivo Ιανουάριος 12, 2008 #34140 Ιανουάριος 12, 2008 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 18:28] εχθες 9 η ωρα περιφερειακη στο υψος παπαγεωργιου , το παιζανε μαγκες ιδου η καταληξη 6 διαλυμενα αμαξια σκορπισμενα εδω και εκει Δεν πειράζει καλά να πάθουνε (αρκεί να μην είχαν τραυματισμούς). Καιρός είναι να καταλάβουνε ότι καγκουρίες και εξυπνάδες σε δρόμους δεν είναι δυνατόν να γίνονται... Δεν έχω καμία όρεξη να μπαίνει σε κίνδυνο η ακεραιότητά μου και του καθενός άλλου, επειδή ο κάθε *** θέλει να κάνει μαγκίες με την "αυτοκινητάρα" του - εργαλείο του...:whistling
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.