Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

Τι ώρα ανοίγουν οι τράπεζες αύριο είπαμε? Να θυμηθώ να βάλω και καλσόν στη μούρη... :hehe:

Ρε τι αυτα που ανεβάζετε βραδιάτικο? Θα αρρωστήσουμε....

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply

ε ρε λαμπο....μια ζωη τις γούσταρα, τέρμα διαστημικές...αλλά αν δε βγάλει την ρημάδα την 4κίνηση , και δε χάσει καμια 200-300 κιλά , σε πίστα δε θα χτυπήσει φερραρι πορσε κτλ...

Όχι πως με νοιάζει καθώς δε παίζει να πουλήσω σπίτια και κορμί για να πάρω καμία...

dbr9gt δεν είναι παραγωγής! δε μετράειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!

αντε γεια και το λαμπο...φοβερη σχεδιαση σαν μαχητικο ειναι...εχουν βαλθει να μας μουρλανουν τωρα τελευταια..βλεπω τα απιστευτα στο νετ

To Edonis εν δράσει. Ακούστε ήχο...

Υπάρχουν πολλα supercars πολύ πιο γρήγορα απο το Edonis αλλα υπάρχει η τάση να

εχουν την οδηγική απόλαυση ενος Lada 2105... Είναι πολύ περισσότερα ενα αμάξι απο

την ταχύτητα. Και αυτό είναι η οδηγική απόλαυση... Raw POWER! Anti-spin και TCS...

Μ@λ@κίες. Αν θες υπολογιστή να οδηγήσει ενα supercar καλύτερα να πάρεις PlayStation.

:o :drool:

Θα το προτιμούσα ανάμεσα σε πολλά supercar.

Επίσης ενα all-time-classic supercar, που εχω ονειρευτεί πολλές φορες...

Jaguar XJ220

jag-xj220s002.JPG

Αρχική απάντηση από gznp

Και το FXX που είναι παραγωγής τι να το κάνω όταν κάνει 1Million Euros, να στο βάλω?

:eek:

:p

εγω ενα απλοικο Mustang GT V8 θελω και ας σερνεται...

(το χρωμα εντελως τυχαιο...σε γkρi το 8ελω:p)

level one ..power techniques?

Αρχική απάντηση από ΝTG

level one ..power techniques?

Οχι... Στο μοναδικό στην εποχή του περιοδικό που έδινε σημασία στην Κύπρο και στις

πραγματικές βελτιώσεις/μετρήσεις. Και το μόνο που ξεπούλαγε πριν κάν φτάσει στα περίπτερα της Κύπρου.

DynoRoad. Οποιος το είχε διαβάσει, ξέρει.

Αρχική απάντηση από dellman [Σήμερα, στις 20:48]

Να πάρει δεύτερο natural ergo 4000 off το πρώτο από καφε΄το δεύτερο από λεμόνι

spill-proof δεν υποτιθεται πως ειναι αυτα τα πληκτρολογια ?

Axxxxxxxxxx

Κα΄ποιος έγραψε ότι είναι από μια αληθινή ιστορία..

afto to tragoudi extos apo telio exei ke mia istoria pisw tou.. mia mera itan na pandreftoun ena zevgari.. o gambros(andras) tin perimene stin eklisia.. i nifi(kopella) itan mesa ston aftokinito e3w apo tin eklisia..to aftokinito ekane mia strofi gia na stamatisi akrivos e3w apo tin eklisia.. opws egirise to aftokinito me tin nifi mesa ena alo aftokinito to xtipise ke pethane i kopella. tin mera tou gamou tis.. o andras pige ke egrapse afto to tragoudi ke meta aftohtinise.. i gonis tou andra to evrikan afto to tragoudi ke to edwsan ston panayioti psalti na to tragoudisi.....

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker

Axxxxxxxxxx

Κα΄ποιος έγραψε ότι είναι από μια αληθινή ιστορία..

Ισχυει αυτο????? ?????

Τρομερο...

FLYSHIP 80: Ιπτάμενο... πλοίο

Έχει πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από ένα πλοίο και παραπλήσια εκείνης ενός αεροσκάφους, εκτελεί πιστά και με ακρίβεια το χρονοδιάγραμμα των δρομολογίων του, εξασφαλίζει για τους επιβάτες του την άνεση ενός αεροπλάνου αφού δεν το επηρεάζει ο κυματισμός, ενώ το εισιτήριό του κοστίζει όσο το αντίστοιχο ενός πλοίου.

Μιλάμε για το υπερσύγχρονης τεχνολογίας σκάφος φαινομένου επίδρασης επιφανείας με την εμπορική ονομασία FLYSHIP 80, που αναμένεται να φέρει επανάσταση στις θαλάσσιες μεταφορές από το 2009.

Η εμφάνιση του FLYSHIP 80 μπερδεύει καθώς δεν είναι λίγοι όσοι το χαρακτηρίζουν αεροπλάνο ή υδροπλάνο. Όμως, ανήκει στην κατηγορία του πλοίου, αφού από το 2002 τα σκάφη «φαινομένου επίδρασης επιφάνειας» ταξινομήθηκαν ως πλοία από τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας ( IMO), ενώ από το 2004 υπάρχει στην Ελλάδα και αντίστοιχη διάταξη σε ισχύ (Π.Δ. 171/2004). Έμπνευση για την κατασκευή του αποτέλεσε το πέταγμα του γλάρου, που συχνά πετά πάνω από τα κύματα χωρίς να κουνά για μεγάλο χρονικό διάστημα τα φτερά του.

Ομοίως, τα ιπτάμενα... πλοία εκμεταλλεύονται το φαινόμενο επιφανείας «Wing in ground effect» ( WIG ), χάρη στο οποίο κρατούνται σε απόσταση από τη θάλασσα ή το έδαφος με την αρκετά μεγάλη δύναμη του αέρα που εγκλωβίζεται μεταξύ της πτέρυγας και της θάλασσας. Συγκεκριμένα, όταν ένα αεροδυναμικού σχήματος σκάφος τεχνολογίας WIG και τύπου Α πετάει λίγο πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, δημιουργείται ένα δυνατό στρώμα αέρα που το ακολουθεί και στην κίνησή του προς τα εμπρός. Η δύναμη αυτή είναι 250% μεγαλύτερη απ' ό,τι αν το σκάφος βρισκόταν στην επιφάνεια της θάλασσας ή πολύ πάνω από αυτήν. Έτσι, χρειάζεται μηχανή μικρής ιπποδύναμης για την κίνησή του σε αντίθεση με ένα αεροπλάνο ή ένα πλοίο που απαιτούν μηχανές πολύ μεγαλύτερης ιπποδύναμης για να μεταφέρουν το ίδιο φορτίο, επειδή το πρώτο πετάει πολύ ψηλότερα και το δεύτερο κινείται μέσα στο νερό.

Τα σκάφη θα κατασκευαστούν από την γερμανική εταιρεία FLYSHIPGmbH και τα αποκλειστικά δικαιώματα συνεργασίας σε Ελλάδα και Κύπρο έχει ο Παναγιώτης Ζάγκλης. Οι δηλώσεις του τελευταίου αντικατοπτρίζουν σε ποιο στάδιο βρίσκεται η όλη διαδικασία: «Μόλις πολύ πρόσφατα ανακοινώθηκε από το τμήμα marketing της εταιρείας FLYSHIP GmbH ότι έχουν ήδη προχωρήσει σε μια επένδυση άνω των 50 εκ. ευρώ για την σχεδίαση και τ oν προγραμματισμό στην κατασκευή του σκάφους που θα γίνει σε συνεργασία με πολύ γνωστές διεθνώς εταιρείες όπως π.χ. Airbus , Siemens κ.λ.π. ενώ παράλληλα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την κάλυψη της επόμενης φάσης στην επένδυση (ποσού 90 εκ. ευρώ) και η οποία είναι η κατασκευή των 4 πρώτων FLYSHIP 80 για την περιοχή της Βαλτικής θάλασσας (Γερμανία)».

Στα πλεονεκτήματα των FLYSHIP 80, που θα μεταφέρουν 80 επιβάτες το καθένα (ακόμη διατίθεται και η έκδοση FLYSHIP 100 με 96 επιβάτες σε θέσεις οικονομικής κατηγορίας, με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά), συγκαταλέγονται η χαμηλή κατανάλωση ναυτιλιακού καυσίμου, το χαμηλό κόστος λειτουργίας-συντήρησης που συνδέεται άμεσα με τα φθηνά εισιτήρια, ο μειωμένος εξωτερικός θόρυβος λόγω της κάλυψης που έχουν οι έλικες, η δυνατότητα να συνεχιστεί το ταξίδι σε περίπτωση βλάβης της μίας εκ των δύο μηχανών του, η εύκολη πρόσβαση στις υπάρχουσες λιμενικές υποδομές χάρη στις αναδιπλούμενες πτέρυγες, είναι ιδιαίτερα φιλικό στο περιβάλλον και τέλος το σκάφος είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ναυτιλιακά βοηθήματα και όργανα βάσει τόσο των πιο σύγχρονων κανόνων του High Speed Code (HSC) όσο και των τελευταίων προδιαγραφών ασφαλείας της γνωστής διεθνής συνθήκης SOLAS.

Στις ελληνικές θάλασσες ενδεικτικά αναφέρουμε ότι με το FLYSHIP 80 θα μπορούμε να φτάσουμε στα Χανιά σε 1 ώρα και 20' από τον Πειραιά, ταξιδεύοντας με ταχύτητα πάνω από 200 χλμ./ώρα και «πετώντας» μέχρι και 12 μέτρα πάνω από το κύμα και με ενδεικτική τιμή ναύλου γύρω στα 70 ευρώ, όταν το γρηγορότερο πλοίο της ελληνικής ακτοπλοΐας θέλει περίπου 5 ώρες για να καλύψει το ίδιο δρομολόγιο με σχεδόν την ίδια τιμή εισιτηρίου. Παράλληλα με το σκάφος FLYSHIP 80 υπάρχει στην αγορά και μια μικρότερη έκδοση του με την εμπορική επωνυμία Airfish 8 που διατίθεται από εταιρεία της Σιγκαπούρης. Το σκάφος παραγωγής Airfish 8 θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς επιβατών από 10 μέχρι 12 ενώ θα αναπτύσσει ταχύτητα 160 χιλ./ώρα με μηχανή αυτοκινήτου!!! Μάλιστα πολύ πρόσφατα ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δοκιμαστικές διαδρομές του πρωτότυπου σκάφους στην περιοχή της Ταϊλάνδης και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την κατασκευή του δεύτερου σκάφους που αναμένεται να έχουν πλήρως ολοκληρωθεί σε 11 μήνες περίπου από τώρα ώστε αυτό να διατεθεί στην παγκόσμια αγορά προς πώληση.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Ναυπηγείο: FLYSHIPGmbH (Αμβούργο)

Ολικό μήκος: 36,6 μ.

Μέγιστο πλάτος: 37,0 μ.

Πλάτος (με σηκωμένα φτερά): 14,1 μ.

Συνολικό ύψος (με την ουρά): 10 μ.

Επιφάνεια καμπίνας: 125 τ.μ.

Αριθμός επιβατών: 80 ( VIP και οικονομική) συν 3 μέλη πληρώματος

Συνολικό βάρος: 40 τόνοι

Συνολικό ωφέλιμο φορτίο: 10 τόνοι

Ισχύς ταξιδιού: μεταξύ 1.000 και 1.300 kW *

Πιστοποίηση: Γερμανικού Νηογνώμονα (Germanischer Loyd' s )

Ταχύτητα ταξιδιού: 112 knots (ή 207 χλμ./ώρα)

Τυπικό ύψος ταξιδιού: 1,5 με 3 μέτρα (πάνω από την κορυφή του κύματος)

Κατανάλωση καυσίμου: μεταξύ 1,5 και 2,5 lt.* ? 100 χλμ./θέση

Μέγιστο ύψος κύματος για αποθαλάσσωση: 2,5 μ.

Μέγιστο ύψος κύματος ταξιδιού: 5 μ.

(* οι διαφορετικές τιμές σχετίζονται με τις καιρικές συνθήκες)

Ενδεικτικό Δρομολόγιο Χρόνος Ενδεικτική τιμή εισιτηρίου

Πειραιάς: Σαντορίνη 1.12' 53,78 ευρώ

Σαντορίνη: Ηράκλειο 0.20' 25,65 ευρώ

Πειραιάς: Ηράκλειο 1.36' 72,00 ευρώ

Πειραιάς: Ηράκλειο ? Λεμεσός 5.30 ' 239,18 ευρώ

*Κόστος εισιτηρίου ανά 100 χλμ.: 22,43 ευρώ (χωρίς φόρους ΦΠΑ, ΝΑΤ, Λ.Τ. και ασφάλιστρα)

Γιανκγ Τ είναι αλήθεια?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.