perp Σεπτέμβριος 24, 2007 #30261 Σεπτέμβριος 24, 2007 Τι ώρα ανοίγουν οι τράπεζες αύριο είπαμε? Να θυμηθώ να βάλω και καλσόν στη μούρη... Ρε τι αυτα που ανεβάζετε βραδιάτικο? Θα αρρωστήσουμε....
KoMM Σεπτέμβριος 24, 2007 #30262 Σεπτέμβριος 24, 2007 ε ρε λαμπο....μια ζωη τις γούσταρα, τέρμα διαστημικές...αλλά αν δε βγάλει την ρημάδα την 4κίνηση , και δε χάσει καμια 200-300 κιλά , σε πίστα δε θα χτυπήσει φερραρι πορσε κτλ...Όχι πως με νοιάζει καθώς δε παίζει να πουλήσω σπίτια και κορμί για να πάρω καμία...dbr9gt δεν είναι παραγωγής! δε μετράειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!
white_devil Σεπτέμβριος 24, 2007 #30263 Σεπτέμβριος 24, 2007 Πες μου να έρθω και γώ με έξτρα καλσόν μήπως τα ξεχάσεις εσύ! :hehe:
Maximus Σεπτέμβριος 24, 2007 #30264 Σεπτέμβριος 24, 2007 Και το FXX που είναι παραγωγής τι να το κάνω όταν κάνει 1Million Euros, να στο βάλω?
gbak Σεπτέμβριος 24, 2007 #30265 Σεπτέμβριος 24, 2007 αντε γεια και το λαμπο...φοβερη σχεδιαση σαν μαχητικο ειναι...εχουν βαλθει να μας μουρλανουν τωρα τελευταια..βλεπω τα απιστευτα στο νετ
white_devil Σεπτέμβριος 24, 2007 #30266 Σεπτέμβριος 24, 2007 Εντάξει μερικές φορές το παρακάνουν όμως...
LevelOne Σεπτέμβριος 24, 2007 #30267 Σεπτέμβριος 24, 2007 To Edonis εν δράσει. Ακούστε ήχο... Υπάρχουν πολλα supercars πολύ πιο γρήγορα απο το Edonis αλλα υπάρχει η τάση να εχουν την οδηγική απόλαυση ενος Lada 2105... Είναι πολύ περισσότερα ενα αμάξι απο την ταχύτητα. Και αυτό είναι η οδηγική απόλαυση... Raw POWER! Anti-spin και TCS... Μ@λ@κίες. Αν θες υπολογιστή να οδηγήσει ενα supercar καλύτερα να πάρεις PlayStation. :drool:Θα το προτιμούσα ανάμεσα σε πολλά supercar. Επίσης ενα all-time-classic supercar, που εχω ονειρευτεί πολλές φορες... Jaguar XJ220
ΝTG Σεπτέμβριος 24, 2007 #30268 Σεπτέμβριος 24, 2007 Αρχική απάντηση από gznp Και το FXX που είναι παραγωγής τι να το κάνω όταν κάνει 1Million Euros, να στο βάλω? εγω ενα απλοικο Mustang GT V8 θελω και ας σερνεται... (το χρωμα εντελως τυχαιο...σε γkρi το 8ελω) level one ..power techniques?
dellman Σεπτέμβριος 24, 2007 #30269 Σεπτέμβριος 24, 2007 Να πάρει δεύτερο natural ergo 4000 off το πρώτο από καφε΄το δεύτερο από λεμόνι
LevelOne Σεπτέμβριος 24, 2007 #30270 Σεπτέμβριος 24, 2007 Αρχική απάντηση από ΝTG level one ..power techniques? Οχι... Στο μοναδικό στην εποχή του περιοδικό που έδινε σημασία στην Κύπρο και στιςπραγματικές βελτιώσεις/μετρήσεις. Και το μόνο που ξεπούλαγε πριν κάν φτάσει στα περίπτερα της Κύπρου.DynoRoad. Οποιος το είχε διαβάσει, ξέρει.
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 24, 2007 #30271 Σεπτέμβριος 24, 2007 Αρχική απάντηση από LevelOneJaguar XJ220http://news.windingroad.com/wp-content/uploads/2007/03/jag-xj220s002.JPG Είναι το 2ο σε σειρά αυτοκίνητο των ονείρων μου..το πρώτο είναι το McLaren F1 GTR με τον 6.1 V12 της BMW.. S70...
GruntGR Σεπτέμβριος 24, 2007 #30272 Σεπτέμβριος 24, 2007 Αρχική απάντηση από dellman [Σήμερα, στις 20:48] Να πάρει δεύτερο natural ergo 4000 off το πρώτο από καφε΄το δεύτερο από λεμόνι spill-proof δεν υποτιθεται πως ειναι αυτα τα πληκτρολογια ?
astrolabos Σεπτέμβριος 24, 2007 #30273 Σεπτέμβριος 24, 2007 Thou Shalt Not Set the Parking Brake Prior to Landing
perp Σεπτέμβριος 24, 2007 #30274 Σεπτέμβριος 24, 2007 Αρχική απάντηση από astrolabos [Σήμερα, στις 01:23] Thou Shalt Not Set the Parking Brake Prior to Landing Ουπς!!! Πολύ δουλειά έπεσε...
ea6gka Σεπτέμβριος 24, 2007 #30275 Σεπτέμβριος 24, 2007 Αρχική απάντηση από perp Ουπς!!! Πολύ δουλειά έπεσε... καλο φωτοσοπ
AN7 OverClocker Σεπτέμβριος 25, 2007 #30276 Σεπτέμβριος 25, 2007 Axxxxxxxxxx Κα΄ποιος έγραψε ότι είναι από μια αληθινή ιστορία.. afto to tragoudi extos apo telio exei ke mia istoria pisw tou.. mia mera itan na pandreftoun ena zevgari.. o gambros(andras) tin perimene stin eklisia.. i nifi(kopella) itan mesa ston aftokinito e3w apo tin eklisia..to aftokinito ekane mia strofi gia na stamatisi akrivos e3w apo tin eklisia.. opws egirise to aftokinito me tin nifi mesa ena alo aftokinito to xtipise ke pethane i kopella. tin mera tou gamou tis.. o andras pige ke egrapse afto to tragoudi ke meta aftohtinise.. i gonis tou andra to evrikan afto to tragoudi ke to edwsan ston panayioti psalti na to tragoudisi.....
fusion Σεπτέμβριος 25, 2007 #30277 Σεπτέμβριος 25, 2007 Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker Axxxxxxxxxx Κα΄ποιος έγραψε ότι είναι από μια αληθινή ιστορία.. Ισχυει αυτο????? ????? Τρομερο...
gbak Σεπτέμβριος 25, 2007 #30278 Σεπτέμβριος 25, 2007 Αρχική απάντηση από astrolabos Thou Shalt Not Set the Parking Brake Prior to Landing καλο σκηνικο...δυσκολο θα λεγα
GoriLLakoS Σεπτέμβριος 25, 2007 #30279 Σεπτέμβριος 25, 2007 FLYSHIP 80: Ιπτάμενο... πλοίο Έχει πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα από ένα πλοίο και παραπλήσια εκείνης ενός αεροσκάφους, εκτελεί πιστά και με ακρίβεια το χρονοδιάγραμμα των δρομολογίων του, εξασφαλίζει για τους επιβάτες του την άνεση ενός αεροπλάνου αφού δεν το επηρεάζει ο κυματισμός, ενώ το εισιτήριό του κοστίζει όσο το αντίστοιχο ενός πλοίου. Μιλάμε για το υπερσύγχρονης τεχνολογίας σκάφος φαινομένου επίδρασης επιφανείας με την εμπορική ονομασία FLYSHIP 80, που αναμένεται να φέρει επανάσταση στις θαλάσσιες μεταφορές από το 2009. Η εμφάνιση του FLYSHIP 80 μπερδεύει καθώς δεν είναι λίγοι όσοι το χαρακτηρίζουν αεροπλάνο ή υδροπλάνο. Όμως, ανήκει στην κατηγορία του πλοίου, αφού από το 2002 τα σκάφη «φαινομένου επίδρασης επιφάνειας» ταξινομήθηκαν ως πλοία από τον Διεθνή Οργανισμό Ναυτιλίας ( IMO), ενώ από το 2004 υπάρχει στην Ελλάδα και αντίστοιχη διάταξη σε ισχύ (Π.Δ. 171/2004). Έμπνευση για την κατασκευή του αποτέλεσε το πέταγμα του γλάρου, που συχνά πετά πάνω από τα κύματα χωρίς να κουνά για μεγάλο χρονικό διάστημα τα φτερά του. Ομοίως, τα ιπτάμενα... πλοία εκμεταλλεύονται το φαινόμενο επιφανείας «Wing in ground effect» ( WIG ), χάρη στο οποίο κρατούνται σε απόσταση από τη θάλασσα ή το έδαφος με την αρκετά μεγάλη δύναμη του αέρα που εγκλωβίζεται μεταξύ της πτέρυγας και της θάλασσας. Συγκεκριμένα, όταν ένα αεροδυναμικού σχήματος σκάφος τεχνολογίας WIG και τύπου Α πετάει λίγο πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, δημιουργείται ένα δυνατό στρώμα αέρα που το ακολουθεί και στην κίνησή του προς τα εμπρός. Η δύναμη αυτή είναι 250% μεγαλύτερη απ' ό,τι αν το σκάφος βρισκόταν στην επιφάνεια της θάλασσας ή πολύ πάνω από αυτήν. Έτσι, χρειάζεται μηχανή μικρής ιπποδύναμης για την κίνησή του σε αντίθεση με ένα αεροπλάνο ή ένα πλοίο που απαιτούν μηχανές πολύ μεγαλύτερης ιπποδύναμης για να μεταφέρουν το ίδιο φορτίο, επειδή το πρώτο πετάει πολύ ψηλότερα και το δεύτερο κινείται μέσα στο νερό. Τα σκάφη θα κατασκευαστούν από την γερμανική εταιρεία FLYSHIPGmbH και τα αποκλειστικά δικαιώματα συνεργασίας σε Ελλάδα και Κύπρο έχει ο Παναγιώτης Ζάγκλης. Οι δηλώσεις του τελευταίου αντικατοπτρίζουν σε ποιο στάδιο βρίσκεται η όλη διαδικασία: «Μόλις πολύ πρόσφατα ανακοινώθηκε από το τμήμα marketing της εταιρείας FLYSHIP GmbH ότι έχουν ήδη προχωρήσει σε μια επένδυση άνω των 50 εκ. ευρώ για την σχεδίαση και τ oν προγραμματισμό στην κατασκευή του σκάφους που θα γίνει σε συνεργασία με πολύ γνωστές διεθνώς εταιρείες όπως π.χ. Airbus , Siemens κ.λ.π. ενώ παράλληλα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις για την κάλυψη της επόμενης φάσης στην επένδυση (ποσού 90 εκ. ευρώ) και η οποία είναι η κατασκευή των 4 πρώτων FLYSHIP 80 για την περιοχή της Βαλτικής θάλασσας (Γερμανία)». Στα πλεονεκτήματα των FLYSHIP 80, που θα μεταφέρουν 80 επιβάτες το καθένα (ακόμη διατίθεται και η έκδοση FLYSHIP 100 με 96 επιβάτες σε θέσεις οικονομικής κατηγορίας, με τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά), συγκαταλέγονται η χαμηλή κατανάλωση ναυτιλιακού καυσίμου, το χαμηλό κόστος λειτουργίας-συντήρησης που συνδέεται άμεσα με τα φθηνά εισιτήρια, ο μειωμένος εξωτερικός θόρυβος λόγω της κάλυψης που έχουν οι έλικες, η δυνατότητα να συνεχιστεί το ταξίδι σε περίπτωση βλάβης της μίας εκ των δύο μηχανών του, η εύκολη πρόσβαση στις υπάρχουσες λιμενικές υποδομές χάρη στις αναδιπλούμενες πτέρυγες, είναι ιδιαίτερα φιλικό στο περιβάλλον και τέλος το σκάφος είναι εξοπλισμένο με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ναυτιλιακά βοηθήματα και όργανα βάσει τόσο των πιο σύγχρονων κανόνων του High Speed Code (HSC) όσο και των τελευταίων προδιαγραφών ασφαλείας της γνωστής διεθνής συνθήκης SOLAS.Στις ελληνικές θάλασσες ενδεικτικά αναφέρουμε ότι με το FLYSHIP 80 θα μπορούμε να φτάσουμε στα Χανιά σε 1 ώρα και 20' από τον Πειραιά, ταξιδεύοντας με ταχύτητα πάνω από 200 χλμ./ώρα και «πετώντας» μέχρι και 12 μέτρα πάνω από το κύμα και με ενδεικτική τιμή ναύλου γύρω στα 70 ευρώ, όταν το γρηγορότερο πλοίο της ελληνικής ακτοπλοΐας θέλει περίπου 5 ώρες για να καλύψει το ίδιο δρομολόγιο με σχεδόν την ίδια τιμή εισιτηρίου. Παράλληλα με το σκάφος FLYSHIP 80 υπάρχει στην αγορά και μια μικρότερη έκδοση του με την εμπορική επωνυμία Airfish 8 που διατίθεται από εταιρεία της Σιγκαπούρης. Το σκάφος παραγωγής Airfish 8 θα έχει τη δυνατότητα μεταφοράς επιβατών από 10 μέχρι 12 ενώ θα αναπτύσσει ταχύτητα 160 χιλ./ώρα με μηχανή αυτοκινήτου!!! Μάλιστα πολύ πρόσφατα ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι δοκιμαστικές διαδρομές του πρωτότυπου σκάφους στην περιοχή της Ταϊλάνδης και έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την κατασκευή του δεύτερου σκάφους που αναμένεται να έχουν πλήρως ολοκληρωθεί σε 11 μήνες περίπου από τώρα ώστε αυτό να διατεθεί στην παγκόσμια αγορά προς πώληση. Τεχνικά ΧαρακτηριστικάΝαυπηγείο: FLYSHIPGmbH (Αμβούργο)Ολικό μήκος: 36,6 μ. Μέγιστο πλάτος: 37,0 μ.Πλάτος (με σηκωμένα φτερά): 14,1 μ. Συνολικό ύψος (με την ουρά): 10 μ.Επιφάνεια καμπίνας: 125 τ.μ.Αριθμός επιβατών: 80 ( VIP και οικονομική) συν 3 μέλη πληρώματοςΣυνολικό βάρος: 40 τόνοιΣυνολικό ωφέλιμο φορτίο: 10 τόνοι Ισχύς ταξιδιού: μεταξύ 1.000 και 1.300 kW * Πιστοποίηση: Γερμανικού Νηογνώμονα (Germanischer Loyd' s ) Ταχύτητα ταξιδιού: 112 knots (ή 207 χλμ./ώρα)Τυπικό ύψος ταξιδιού: 1,5 με 3 μέτρα (πάνω από την κορυφή του κύματος) Κατανάλωση καυσίμου: μεταξύ 1,5 και 2,5 lt.* ? 100 χλμ./θέσηΜέγιστο ύψος κύματος για αποθαλάσσωση: 2,5 μ. Μέγιστο ύψος κύματος ταξιδιού: 5 μ. (* οι διαφορετικές τιμές σχετίζονται με τις καιρικές συνθήκες) Ενδεικτικό Δρομολόγιο Χρόνος Ενδεικτική τιμή εισιτηρίου Πειραιάς: Σαντορίνη 1.12' 53,78 ευρώΣαντορίνη: Ηράκλειο 0.20' 25,65 ευρώΠειραιάς: Ηράκλειο 1.36' 72,00 ευρώΠειραιάς: Ηράκλειο ? Λεμεσός 5.30 ' 239,18 ευρώ*Κόστος εισιτηρίου ανά 100 χλμ.: 22,43 ευρώ (χωρίς φόρους ΦΠΑ, ΝΑΤ, Λ.Τ. και ασφάλιστρα) Γιανκγ Τ είναι αλήθεια?
GoriLLakoS Σεπτέμβριος 25, 2007 #30280 Σεπτέμβριος 25, 2007 Κάπως έτσι θα είναι αλλά βαριέμαι να σηκώνα εικόνες κανονικές τώρα... Κάτι βρήκα εδώ http://www.uti.gr/doc/gr_lengu/newspaper/issue/sea_transport/ferries/2006/ferries_24_april_06.htm και εδώ http://forum.naytilia.gr/archive/index.php/t-809.html
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.