KoMM Σεπτέμβριος 3, 2007 #29201 Σεπτέμβριος 3, 2007 καμία σχέση με μας; Γιατί; Επειδή είναι σε όλους τους τομείς πιο μπροστά; Υπερβάλλεις νομίζω.
gbak Σεπτέμβριος 3, 2007 #29202 Σεπτέμβριος 3, 2007 πανω απο ολα γιατι ειναι φοβερα μεθοδικοι...οργανωτικοι και με πολυ καλο επιπεδο σε πολλους τομεις...καλα μην μιλησουμε για βιομηχανια...αστο....
KoMM Σεπτέμβριος 3, 2007 #29203 Σεπτέμβριος 3, 2007 εεε, ειρωνικά το είπα Και τι δε θα δινα να δούλευα σε μια bmw..
gbak Σεπτέμβριος 3, 2007 #29204 Σεπτέμβριος 3, 2007 να ταν μονο τα bmw...τι να πουμε για σπιτια..δρομους...εκπαιδευση....νοσοκομεια....πολλες φορες ο ελληνας παρασυρεται απο το γνωστο μοτιβο...ηλιος φραπεδακι παραλιες...δεν ειναι μονο αυτα στην ζωη....παντως εγω που εχω δουλεψει με γερμανους και εκπαιδευτηκα απο γερμανους(lufthansa) για 3 χρονια...οπως και να το κανουμε ειναι ενα σκαλι πανω απο μας....
KoMM Σεπτέμβριος 3, 2007 #29205 Σεπτέμβριος 3, 2007 απ την άλλη πόσο εύκολα αλλάζεις τον ήλιο και το φραπεδάκι; Ασε τις παραλίες στην άκρη... Που θα βρεις άτομο να πας για φραπέ και τάβλι;
perp Σεπτέμβριος 3, 2007 #29206 Σεπτέμβριος 3, 2007 Δεν είπε κανείς κάτι κακό για την Γερμάνια, τους Γερμανούς ή την τεχνολογία τους/τεχνογνωσία τους... Για το κλιμα τους είπα... οπως και στις περισσότερες Ευρωπαικές πόλεις/χώρες...Αν ειχαν τον ίδιο καιρό με μας και οι Γερμανοί.... στις οχθες του Δουναβη θα έπιναν φραπέδιές και στα τέτοια τους και η BMW, Mercedes, Neff, Miele, Lufthansa και πάει λέγοντας....Προχτες στην Αθήνα 45 βαθμους και λιακάδα... και στην Φρανκφούρτη 13 με βροχή... ευχαριστώ....Αν παρατήρησετε μόνο οταν χειμωνιάσει και γενικά κάνει κρύο και έχει συνεφιές ο Ελληνας κάθεται μέσα ή δουλευει άνετα... Τον υπολοιπό καιρό το νου στο έξω, στην βόλτα και στην καλοπέραση....Κρινω απο τον εαυτό μου... οταν ημουν Λονδίνο δεν ειχα προβλημα να ειμαι κλεισμένος στο σπίτι ή στο πανεπιστήμιο και να δουλευω σαν τον τρελό... με το που γυρισα Αθήνα και ειδα τις λιακάδες... φραπεδίες, βολτες και έξω ήθελα... που να μαντρωθώ στο σπίτι ή στην δουλειά...
gbak Σεπτέμβριος 3, 2007 #29207 Σεπτέμβριος 3, 2007 χεχε μηπως ομως λογω κλιματος το παραριχνουμε στο σορολο δηλαδη φραπεδιες βολτες και τετοια...και μενουμε πισω σε αλλα? λεω τωρα εγω...
KoMM Σεπτέμβριος 3, 2007 #29208 Σεπτέμβριος 3, 2007 εφόσον η προμήθεια καφέ δε τελειώνει γιατί προβληματίζεσαι;οφτοπικ, ξέρει κανείς αξιόπιστο site για να δω τον καιρό Ελλάδα την Παρασκευή;
KoMM Σεπτέμβριος 3, 2007 #29210 Σεπτέμβριος 3, 2007 ευχαριστώ...με 4 μποφορ και βροχή θα μου βγει η ψυχή στο αεροπλάνο....;/
perp Σεπτέμβριος 3, 2007 #29211 Σεπτέμβριος 3, 2007 Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 20:27] χεχε μηπως ομως λογω κλιματος το παραριχνουμε στο σορολο δηλαδη φραπεδιες βολτες και τετοια...και μενουμε πισω σε αλλα? λεω τωρα εγω... Καλα το ποσοστό που επηρεάζει το κλιμα την εργατικότητα μας και την νοοτροπία μας δεν το γνωρίζω... πάντως σιγουρα κάτι παίζει... Πάρτε για παράδειγμα πέρα απο Γερμανία.... Βέλγιο, Σκανδιναβικές χώρες, Αγγλία, Βόρεια Γαλλία κτλ κτλ.... Εξάλλου ας πάρουμε και τους γείτονες μας τους Ιταλους ως παράδειγμα... Ο Βορράς σκίζεται στην δουλειά και ειναι οπως οι Δυτικοευρωπαίοι... και ο Νότος... απο Ρώμη και κάτω ειναι σαν και μας... ισως και χειρότερα... Κάνα λαμπίτη ψυχολογο δεν έχουμε να μας τα πει πιο επιστημονικά και τεκμηριωμένα ? www.meteo.gr ... και για τους skippers κάνει....
gbak Σεπτέμβριος 3, 2007 #29212 Σεπτέμβριος 3, 2007 Αρχική απάντηση από KoMM ευχαριστώ...με 4 μποφορ και βροχή θα μου βγει η ψυχή στο αεροπλάνο....;/ σιγα ρε...τιποτα δεν θα καταλαβεις...4 μποφορ εισαι οκ
perp Σεπτέμβριος 3, 2007 #29213 Σεπτέμβριος 3, 2007 Αρχική απάντηση από KoMM [Σήμερα, στις 20:37] με 4 μποφορ και βροχή θα μου βγει η ψυχή στο αεροπλάνο....;/ 4 μποφόρ αεράκι ειναι ρε ... Αν δεν εχει αέρα δεν έχει νοστιμάδα... ’σχετο αλλα τώρα θυμήθηκα και μια κορυφαία ατάκα ενός πιλότου-μορφή της πολεμικής και πολιτικής αεροπορίας.... "Σιγά την εταιρεία... ούτε ένα emergency δεν έχει γινει σε 4 χρόνια.... " :rofl:
KoMM Σεπτέμβριος 3, 2007 #29214 Σεπτέμβριος 3, 2007 δε μ αρέσει να κουνάει ...σε κάθε τράνταγμα αλλάζω 10 χρώματα...απ την άλλη 40 λεπτά vs 6:30-7:00 με το κτελ δε συγκρίνεται :/Δεν έχει και καλές αεροσυνοδούς γαμώτο!
gbak Σεπτέμβριος 3, 2007 #29215 Σεπτέμβριος 3, 2007 Αρχική απάντηση από KoMMαπ την άλλη 40 λεπτά vs 6:30-7:00 με το κτελ δε συγκρίνεται :/ εμμ..τα βλεπεις fast and furious...
KoMM Σεπτέμβριος 3, 2007 #29216 Σεπτέμβριος 3, 2007 ε ναι...αλλά όταν ακούς για Βραζιλίες , Ισπανίες και μετά βλέπεις τους δικούς μας με το φραπε στο χέρι ε...Μιας και έχω δει ότι αρκετοί ασχολείστε με αεροπλάνα , ισχύει ότι η στάση που σου λένε να κάθεσαι σε περίπτωση που ...κάτι παει στραβά, δεν είναι ακριβώς για να σωθείς;
perp Σεπτέμβριος 3, 2007 #29217 Σεπτέμβριος 3, 2007 Αρχική απάντηση από KoMM [Σήμερα, στις 21:12] δε μ αρέσει να κουνάει ...σε κάθε τράνταγμα αλλάζω 10 χρώματα...απ την άλλη 40 λεπτά vs 6:30-7:00 με το κτελ δε συγκρίνεται :/Δεν έχει και καλές αεροσυνοδούς γαμώτο! Πολύ μεγάλο ποσοστό επιβατών νιώθει ανασφάλεια και φόβο όταν πετάει και αυτό εχει να κάνει με πολλούς παράγοντες...1) Αγνοια ή μη κατανόηση του τρόπου που πετάει ένα αεροπλάνo... Πολύ αισθάνονται οτι ταξιδεύουν μέσα ένα κάλυκα... χώρις έξοδο διαφυγής με μεγάλη ταχύτητα2) Ο αεροπορικός επιβάτης μετά την επιβίβαση αισθάνεται οτι "παύει" να υπάρχει ως Νικος Νικολάου αλλα επιβάτης με ένας νουμερο.... πχ 18Ε... ένας απο τον σωρό... χάνει τα "προνομία του", και την "ταυτότητα του"3) Για την περισσότερη ώρα ειναι εξαρτημένος από άλλους για την ώρα που θα φάει, την ώρα που θα πιεί, πότε θα πάει τουαλέτα κτλ κτλ... αυτο ερχεσαι σε συγκρουση με την καθημερινότητα του οπου συνήθως τα παντα τα επιλέγει αυτός...4) Για την διάρκεια της πτήσης νιώθουν οτι χάνουν τον έλεγχο της ιδιας τους της ζωής καθώς οι χειριστές ειναι αυτοι που αναλαμβάνουν μια ασφαλή προσγείωση και απογείωση και κατ επέκταση ειναι η ζωή τους ειναι στα χέρια τους....4) Ο τροπος λειτουργίας της πόρτας του αεροπλάνου, του ειναι άγνωστος, σε περίπτωση που θέλει να βγει... δεν έχει κλειδι και δεν επιλέγει αυτός το πότε και από που θα βγεί εκτός ατράκτου5) Οι αναταράξεις σε πολλούς θυμίζουν σεισμό... Πολλοί παρομοιάζουν τις αναταράξεις με το αίσθημα του φοβου του σεισμού... χάνουν την γη κάτω απο τα πόδια τους6) Επιδράση της TV και των ταινιών7) Κοινή γνώμη, οικογενειακό και φιλικο περιβάλλον, 8) Συναισθηματικοί, ψυχολογικοί παράγοντες, στρες, αυπνία, κουραση κτλ κτλ... λειτουργουν ως μηχανισμοί δημιουργίας του αισθήματος φόβουΚαι πολλά άλλα.............Αρχική απάντηση από KoMM [Σήμερα, στις 21:37] ε ναι...αλλά όταν ακούς για Βραζιλίες , Ισπανίες και μετά βλέπεις τους δικούς μας με το φραπε στο χέρι ε...Μιας και έχω δει ότι αρκετοί ασχολείστε με αεροπλάνα , ισχύει ότι η στάση που σου λένε να κάθεσαι σε περίπτωση που ...κάτι παει στραβά, δεν είναι ακριβώς για να σωθείς; Brace position... Εχει μελετηθεί οτι μια τέτοια στάση του σώματος σε κατάσταση ανάγκης μπορεί να σε προφυλάξει (οσο το δυνατόν φυσικά)την στιγμή της βιαιης συγκρουσης του αεροσκάφους με το έδαφος ή κατά την προσθαλάσσωση.... Το brace position αν και συχνά διαφέρει σε πολλές αεροπορικές εταιρείες κατά βάση ειναι ίδια... και οι αρχές τους βασίζονται στο να προστατευτεί το κεφάλι, ο αυχένας και τα ευαισθητα σημεία του ανθρωπίνου σώματος...και έχει μηχανευτεί βασει του νόμου της φυσική περι αδράνειας....
def Σεπτέμβριος 3, 2007 #29218 Σεπτέμβριος 3, 2007 αμα δεχτεις και κανενα G τοτε κατουριεσαι πανω σου βεβαια τα G σε επιβατικο αεροπλανο το πολυ πολυ να φτασουμ μεχρι 2,σε νορμαλ καταστασεις
perp Σεπτέμβριος 3, 2007 #29219 Σεπτέμβριος 3, 2007 Για όσους ενδιαφέρονται επι του θέματος http://www.free2fly.dial.pipex.com/ Η Elaine IIjon Foreman ειναι Chartered Consultant Clinical Psychologist και υπήρξε μία εκτών 2 καθηγητών μου στο μάθημα Aviation Psychology.... O αλλος ηταν πιλότος-ψυχολογος.... Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 21:59] αμα δεχτεις και κανενα G τοτε κατουριεσαι πανω σου βεβαια τα G σε επιβατικο αεροπλανο το πολυ πολυ να φτασουμ μεχρι 2,σε νορμαλ καταστασεις Λευτέρη σε 0 G εχει βρεθεί?? Καλά πολύ γέλιο... να βλέπεις τον καφέ να φευγει μέσα απο το ποτήρι και να ίπταται στο αέρα.... να νιώθεις πόδια και χέρια να πετάνε και εσένα να σε κρατάει μόνο η ζώνη... τρελή εμπειρία... να ναι καλα ο Claus με ενα Α320
def Σεπτέμβριος 3, 2007 #29220 Σεπτέμβριος 3, 2007 Αρχική απάντηση από perp Για όσους ενδιαφέρονται επι του θέματος http://www.free2fly.dial.pipex.com/ Η Elaine IIjon Foreman ειναι Chartered Consultant Clinical Psychologist και υπήρξε μία εκτών 2 καθηγητών μου στο μάθημα Aviation Psychology.... O αλλος ηταν πιλότος-ψυχολογος.... Λευτέρη σε 0 G εχει βρεθεί?? Καλά πολύ γέλιο... να βλέπεις τον καφέ να φευγει μέσα απο το ποτήρι και να ίπταται στο αέρα.... να νιώθεις πόδια και χέρια να πετάνε και εσένα να σε κρατάει μόνο η ζώνη... τρελή εμπειρία... να ναι καλα ο Claus με ενα Α320 εχω ανεβει Στοχολμη σε ενα T2 εκπευδευτικο και τα ειδα ολα σε ακροβατικες ασκησεις
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.