Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από sotiris

Βλακείες λες, 368 είχε χτυπήσει ο Hakkinen στο παλιό Hockenheim στη μεγάλη ευθεία, στο qualifying πριν από 5-6 χρόνια.

Λινκ?:p

Σα πολύ μεγάλη είναι... δε μου έχουν μείνει μεγάλες τελικές anyway από τη φ1...αν σκεφτούμε κι όλας ότι όσο ανεβαίνεις χιλιόμετρα τόσο πιο δύσκολα αυξάνουν..

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από kender

Λινκ?:p

Σα πολύ μεγάλη είναι... δε μου έχουν μείνει μεγάλες τελικές anyway από τη φ1...αν σκεφτούμε κι όλας ότι όσο ανεβαίνεις χιλιόμετρα τόσο πιο δύσκολα αυξάνουν..

όχι, απλά είναι θέμα αεροτομής.

http://atlasf1.autosport.com/news/2001/jul/report.php/id/5130/.html

Τώρα 359 λέει εκεί, 368 θυμάμαι εγώ, μπορεί να λέω και άλλη χρονολογία, μπορέι να θυμάμαι και λάθος, πάντως δεν είναι και 320, απλά δεν συμφέρουν οι μεγάλες τελικές όταν μια πίστα έχει πολλές στροφές γιατί ο συνολικός χρόνος είναι μεγαλύτερος :)

Ναι δε μίλησα για το θεωρητικό που μπορεί να πιάσει σε μια ισιάδα...με ρυθμίσεις αγώνα μιλούσα πάντα ^^

Αρχική απάντηση από sotiris

O Κρότωνας και η Σύβαρη ήταν αντίπαλες πολεις της Σικελίας . Ο Κρότωνας ήταν μια μιλιταριστική ολιγαρχία κυβερνωμενη από την σέκτα των Πυθαγορείων, ενω η Σύβαρη ήταν μια δημοκρατική πόλη-κράτος, που με την επιτυχία της στο εμπόριο ειχε χαρίσει μεγάλη πολυτέλεια στον τρόπο ζωής των κατοίκων της (εξ' ου και το επίθετο "Συβαρίτης").

Μέχρι που ο Κρότωνας μαζεψε στρατό , επιτέθηκε στην Σύβαρη και την κατέστρεψε (οι Κροτωνιάτες έκτρεψαν το ρέμα ενος κοντινού ποταμού ώστε να περάσει πάνω από την κατεστραμμένη Σύβαρη και να μην ξαναχτιστεί).

Θα μου επιτρέψεις να σε διορθώσω...Η Σύβαρις επιτέθηκε πρώτη στον Κρότωνα γιατί ήθελε να σταματήσει την κλίκα των Πυθαγορείων που εξαπλώνονταν σε όλες τις διοικητικές θέσεις κλειδιά. Μετά έγινε αντεπίθεση από τους Κρότωνες και μετά τη νίκη τους άρχισε η διάλυση των Πυθαγορείων γιατί άρχισαν να τσακώνονται για τη μοιρασιά των λαφύρων. Εκεί ήταν και η αρχή του τέλους, δεδομένου ότι ο Πυθαγόρας είχε ήδη εξοριστεί και δε μπορούσε να επανορθώσει την κατάσταση.

Πηγή: Τα Μυστήρια των Πυθαγορείων - Π. Γράβιγγερ, εκδόσεις Ιδοθέατρον

Αρχική απάντηση από KoMM

nuff said!

:laughing: :laughing:

Συγκρίνεις top car με 600άρι? Και με οδηγό που δεν ξέρει να στρίψει? Σε καμμία στροφή δεν πλησιάζει καν το γόνατο στην άσφαλτο! Βάλε ένα χιλιάρι μέσα με καλό οδηγό και το αμαξάκι θα φάει σκόνη ;)

Αρχική απάντηση από Tsakonas

wizard νομιζω τα 5δευτ ανα γυρο στις πιστες που προανεφερες τα κερδιζουν τα 2τροχα λογω μεγαλυτερης κεκτημενης ταχυτητας .....ισως με πιο εντονες στροφες να αλλαζε η κατασταση...μην ξεχναμε το αυτοκινητο εχει τρελλο πλεονεκτημα σε στριψιμο/φρεναρισμα...

Σε καμμία περίπτωση. Στο φρενάρισμα η μηχανή σταματάει από τα ίδια χιλιόμετρα στα 2/3 της απόστασης ενός αυτοκινήτου. Στις στροφές το αυτοκίνητο έχει μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου, αλλά η μηχανή λόγω βάρους και αδράνειας βγαίνει με πολλά περισσότερα. Αν είχατε διαβάσει τις δοκιμές που έγιναν από τα περιοδικά στις πίστες θα είχατε δεί και τα αναλυτικά στοιχεία :)

Πως συγκρινουμε ανομοια πραγματα ;

Το ενα εχει 2 ροδες το αλλο εχει 4...

Τι κοινο εχουν ; Οτι τρεχουν στις ιδιες πιστες;

Οποιο και να ειναι καλυτερο ετσι οπως το λετε , κανενας δε θα αλλαξει χομπυ συμφωνα με το πιο ειναι καλυτερο αλλα θα διαλεξει συμφωνα με αυτο που εχει τρελα..

Δε πα να κανει το γυρο η μηχανη σε 2 second , εγω σε μηχανη δεν ανεβαινω γιατι δε με τραβαει σαν ειδος..Ειμαι των 4 τροχων.Πως να το κανουμε ; :p

Δε καταλαβαινω παντως αυτη τη διαμαχη / συγκριση

GoMaR εχει δικιο

+ το οτι το αμαξι δεν κανει σουζες :hehe:

Εγω ειμαι και των δυο παντως .....

Αρχική απάντηση από Wizard!

Θα μου επιτρέψεις να σε διορθώσω...Η Σύβαρις επιτέθηκε πρώτη στον Κρότωνα γιατί ήθελε να σταματήσει την κλίκα των Πυθαγορείων που εξαπλώνονταν σε όλες τις διοικητικές θέσεις κλειδιά. Μετά έγινε αντεπίθεση από τους Κρότωνες και μετά τη νίκη τους άρχισε η διάλυση των Πυθαγορείων γιατί άρχισαν να τσακώνονται για τη μοιρασιά των λαφύρων. Εκεί ήταν και η αρχή του τέλους, δεδομένου ότι ο Πυθαγόρας είχε ήδη εξοριστεί και δε μπορούσε να επανορθώσει την κατάσταση.

Πηγή: Τα Μυστήρια των Πυθαγορείων - Π. Γράβιγγερ, εκδόσεις Ιδοθέατρον

Δεν είναι δικό μου αυτό που έγραψα, απλά κάπου το πήρε το μάτι μου και είπα να λύσω την απορία του ea6gka. Τα κους κους της εποχής με αφήνουν αδιάφορο :)

:laughing: :laughing:

Συγκρίνεις top car με 600άρι? Και με οδηγό που δεν ξέρει να στρίψει? Σε καμμία στροφή δεν πλησιάζει καν το γόνατο στην άσφαλτο! Βάλε ένα χιλιάρι μέσα με καλό οδηγό και το αμαξάκι θα φάει σκόνη ;)

Εεεε δεν είναι τοπ, 30.000 λίρες κάνει, 300 άλογα βγάζει. Τα τοπ δυστυχώς ποτέ δε βγαίνουν στην τιβι, λέγε με ccxr, fxx, zonda r, mclaren f1 κτλ....

Ωραίες και γρήγορες οι μηχανές δε λέω, αλλά η αίσθηση ότι ο κάθε @@ρας μπορεί να σε βάλει σε μπελάδες δε μ αρέσει...Επίσης , σεξ στη μηχανή δε βολεύει...Όχι ότι έχω εμπειρία, όποτε αν κανείς ξέρει τπτ παραπάνω ας μας πει χα0χα0 ;)

Δεν βολευει ? :hehe:

Get a room ra !

Gomar ηθελα να πω οτι εχεις δικιο τι δεν κατλαβες ? :confused:

Την αισθηση της μηχανης δεν μπορει να το δωσει κανενα αμαξι ........Τελος .........

Οσο καλο και να ειναι οσο γρηγορο και να ειναι ....

Οποιος θελει να ειναι απολυτα ευχαριστημενος με την ταχυτητα

Παιρνει και τα δυο ......

Εγώ προτιμώ χαλικια, χώματα, πέτρες να πετάνε, λάσπη, ανάποδα, μια γκρεμός μια δρόμος, 180αρες στροφές, αναβάσεις, πετάγματα, χειρόφρενα, με 4 ρόδες , με 2 ρόδες , με 1 ρόδα ..WRC.

post-4508-1416073145,0652_thumb.jpg

μαζι σου ΝΤΕΜ , μακρια απο την αποστειρωμενη φορμουλα της ρουτινας και του γυρω γυρω ολοι , BORING

και για να συμπληρωσω photo+enduro.jpg

Ξεχνατε κατι....

Το πιο σημαντικο κατ'εμε.

Αλλη μαγεια το αναποδο τιμονι στο αμαξι....Καθεσαι και παιζεις με αμπραγιαζ , γκαζι , ταχυτητες και τιμονι.....

Τι να πω...

Dem : Αντε παιξε κανα DIRT εσυ :p

Ναι και αλλη μαγια ειναι να κουμπονεις 3η και το μπροστινο φαναρι να κοιταει τα αστρα ;)

Αρχική απάντηση από GoMaR [Σήμερα, στις 20:07]

Ξεχνατε κατι....

Το πιο σημαντικο κατ'εμε.

Αλλη μαγεια το αναποδο τιμονι στο αμαξι....Καθεσαι και παιζεις με αμπραγιαζ , γκαζι , ταχυτητες και τιμονι.....

Τι να πω...

Dem : Αντε παιξε κανα DIRT εσυ :p

To αναφέραμε το αναποδο gomar, :turn:

δεν λες καμια φίλη σου να σου πάρει κανα Sti να σου δείξω και πως γίνεται, γιατι με το fiesta μου δεν μπορω να κάνω αυτά που θέλω :p:p:p

Μα δε λέει κανείς να τα συγκρίνουμε σαν είδος. Κουβέντα κάνουμε. Εγώ θέλω και αμάξι και μηχανή. Απλά όταν μιλάμε για την απόλυτη αίσθηση ταχύτητας και αδρεναλίνης, με μιά μηχανή χρειάζεσαι 15.000, ενώ για να νοιώσεις αντίστοιχα με αμάξι, πρέπει να πας σε 200, 300, 400.000 και βάλε ;)

Όσο για τα ανάποδα τιμόνια, δείτε την προσπέραση που έκανε το Σάββατο στο MotoGP ο Hayden στον Hopkins και θα καταλάβετε :p

Αρχική απάντηση από GoMaR [Σήμερα, στις 20:07]

Ξεχνατε κατι....

Το πιο σημαντικο κατ'εμε.

Αλλη μαγεια το αναποδο τιμονι στο αμαξι....Καθεσαι και παιζεις με αμπραγιαζ , γκαζι , ταχυτητες και τιμονι.....

Τι να πω...

στη μηχανη μια ζωη με αναποδα εισαι.
Αρχική απάντηση από .38-.45

στη μηχανη μια ζωη με αναποδα εισαι.

Aναφορά στο countersteering είναι? (ποιος το διαβάζει όλο αυτό βραδυάτικα :p)

Αρχική απάντηση από Chosen [24-06-2007 05:11]

Γιατί είναι 03:00, δεν έχω ύπνο, δεν έχω και πιτσαρία κοντά :D

Αρχική απάντηση από Chosen [Σήμερα, στις 06:24]

Σε μια ώρα πετάω, και δεν μπόρεσα να κοιμηθώ καθόλου! :rolleyes:

Υπάρχουν κάτι μαγαζιά που λέγονται κέντρα ύπνου. Πας εκεί και σου βρίσκουν ότι προβλήματα έχεις .

Ο ύπνος είναι πολύ σοβαρή υπόθεση

Αρχική απάντηση από kender

Aναφορά στο countersteering είναι? (ποιος το διαβάζει όλο αυτό βραδυάτικα :p)

Mα δε στρίβει διαφορετικά η μηχανή ;)

Καλημέρα :)

Δροσούλα σήμερα... Υπομονή, την Τετάρτη έρχεται κύμα καύσωνα πάλι. Αφήσαμε μερικά δάση... Μην παραπονεθούν...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.