Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από Wizard!

Ε? Από πότε τα αυτοκίνητα γέρνουν για να στρίψουν και τρώνε τα ελαστικά στο πλάι?

Εφόσον λες ότι στις ευθείς όλοι πάνε γρήγορα, φαντάστηκα ότι θες να δεις κάτι γρήγορο σε στροφές, και αυτό είναι μόνο το αυτοκίνητο.

Ντάξει , προσπαθώ να ξεκινήσω μια διαμάχη και μου το χαλάτε. Τι πρέπει να πω δηλαδή, "το αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο απ τη μηχανή! " για να αρχίσει το φλειμ ; :)

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από KoMM

Εφόσον λες ότι στις ευθείς όλοι πάνε γρήγορα, φαντάστηκα ότι θες να δεις κάτι γρήγορο σε στροφές, και αυτό είναι μόνο το αυτοκίνητο.

Σε ανοιχτές η μηχανή τσαγιάζει το αυτοκίνητο..

Στα πολύ κλειστά κομμάτια μόνο υπερισχύει το αυτοκίνητο ;)

Αρχική απάντηση από ea6gka

καηκε ο εγκεφαλος μου http://www.youtube.com/watch?v=H_jui_WUmcE

Εγω το μόνο που κατάλαβα ειναι πως κάτι είναι ίδιο και στην Μαλακάσα...

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker

Σε ανοιχτές η μηχανή τσαγιάζει το αυτοκίνητο..

Στα πολύ κλειστά κομμάτια μόνο υπερισχύει το αυτοκίνητο ;)

Κοίτα, στα απόλυτά τους, δηλαδή F1 vs Moto GP, η F1 είναι μακράν μπροστά, τόσο σε ταχύτητα στην ευθεία, όσο και σε καμπές, είτε κλειστές είτε ανοιχτές.

Τωρα στους δρόμους, οι μηχανές είναι κυρίαρχες. Για να αγοράσεις κατι με τις αντίστοιχες επιδόσεις ενος K8, κλάφτα Χαράλαμπε. Αν υπάρχει φυσικά.

Μηπως ξεχνατε κατι ;...Το πιο βασικο νομιζω.

Πανω απο ολλα ΥΓΕΙΑ δε λέμε ρα ;

Με τη μηχανη αυξανεις τον κινδυνο δε ξερω και εγω ποσες φορες παραπανω..

Αλλα δε τιθεται θεμα συγκρισης..

Καλημερες.......

Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker

lolen

To ποδήλατο δείτε...

Εγω παντως ειδα οτι αυτον τον π@@στη επρεπε να τον κοψουν φετες, στην καλυτερη των περιπτωσεων.

Αρχική απάντηση από LevelOne

Εγω το μόνο που κατάλαβα ειναι πως κάτι είναι ίδιο και στην Μαλακάσα...

Κοίτα, στα απόλυτά τους, δηλαδή F1 vs Moto GP, η F1 είναι μακράν μπροστά, τόσο σε ταχύτητα στην ευθεία, όσο και σε καμπές, είτε κλειστές είτε ανοιχτές.

Τωρα στους δρόμους, οι μηχανές είναι κυρίαρχες. Για να αγοράσεις κατι με τις αντίστοιχες επιδόσεις ενος K8, κλάφτα Χαράλαμπε. Αν υπάρχει φυσικά.

Τα 320++ που έχει η ducati στο motogp έχει ακόμα μέλλον για να τη δει το μονοθέσιο....

Αρχική απάντηση από kender [Σήμερα, στις 10:00]

Τα 320++ που έχει η ducati στο motogp έχει ακόμα μέλλον για να τη δει το μονοθέσιο....

"A wide variety of technologies including active suspension, ground effect aerodynamics and turbochargers are banned under the current regulations. Despite this the 2006 generation of cars can reach speeds of up to 350 km/h (around 220 mph) at some circuits (Monza).[10] A Honda Formula One car, running with minimum downforce on a runway in the Mojave desert achieved a top speed of 415 km/h (258 mph) in 2006. According to Honda, the car fully met the FIA Formula One regulations."

http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One

Αρχική απάντηση από tassoss

"A wide variety of technologies including active suspension, ground effect aerodynamics and turbochargers are banned under the current regulations. Despite this the 2006 generation of cars can reach speeds of up to 350 km/h (around 220 mph) at some circuits (Monza).[10] A Honda Formula One car, running with minimum downforce on a runway in the Mojave desert achieved a top speed of 415 km/h (258 mph) in 2006. According to Honda, the car fully met the FIA Formula One regulations."

http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One

Σε συνθήκες πίστας μιλησα...και 350 στα 10 χρόνια που παρακολουθώ δεν έχω δει ντάξει άμα το λέει η wikipedia...

Από που το ξέρουμε? Και μη συγκρίνετε Φόρμουλα1 με μοτοσυκλέτες. Οι μηχανές στα MotoGP αν βάλουν φλας και καθρέπτες βγαίνουν στο δρόμο. Μια Φόρμουλα1 δε θα βγει ποτέ στο δρόμο.

Όσο για στροφές κι ευθείες, μπορείτε να διαβάσετε τις δοκιμές που έχουν κάνει δεκάδες περιοδικά στον κόσμο. Ειδικότερα στην Ελλάδα, έκανε και το ΜΟΤΟ και το 0-300 και το PowerBikes αλλά και το 4Τροχοί. Το αποτέλεσμα? Σε ΟΛΕΣ της περιπτώσεις, είτε με 600άρια, είτε με 1000άρια, είτε με Evo VIII, είτε με Impreza είτε με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, η μηχανή σέρβιρε τσαγάκι και σε Μέγαρα (κλειστή) και σε Σέρρες (ανοικτή) και μάλιστα με διαφορές της τάξεως των 5+ δευτερολέπτων στο γύρο. :hi:

Τα μοναδικά αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να συγκριθούν με μοτοσυκλέτες και πάλι ΜΟΝΟ σε ευθεία κι επιτάχυνση είναι κάτι Buggatti Veyron που όμως χρειάζεσαι 300.000 για να πιάσεις επιδόσεις μοτοσυκλέτας των 14.000 ;)

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 12:31]

Από που το ξέρουμε? Και μη συγκρίνετε Φόρμουλα1 με μοτοσυκλέτες. Οι μηχανές στα MotoGP αν βάλουν φλας και καθρέπτες βγαίνουν στο δρόμο. Μια Φόρμουλα1 δε θα βγει ποτέ στο δρόμο.

Όσο για στροφές κι ευθείες, μπορείτε να διαβάσετε τις δοκιμές που έχουν κάνει δεκάδες περιοδικά στον κόσμο. Ειδικότερα στην Ελλάδα, έκανε και το ΜΟΤΟ και το 0-300 και το PowerBikes αλλά και το 4Τροχοί. Το αποτέλεσμα? Σε ΟΛΕΣ της περιπτώσεις, είτε με 600άρια, είτε με 1000άρια, είτε με Evo VIII, είτε με Impreza είτε με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, η μηχανή σέρβιρε τσαγάκι και σε Μέγαρα (κλειστή) και σε Σέρρες (ανοικτή) και μάλιστα με διαφορές της τάξεως των 5+ δευτερολέπτων στο γύρο. :hi:

Τα μοναδικά αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να συγκριθούν με μοτοσυκλέτες και πάλι ΜΟΝΟ σε ευθεία κι επιτάχυνση είναι κάτι Buggatti Veyron που όμως χρειάζεσαι 300.000 για να πιάσεις επιδόσεις μοτοσυκλέτας των 14.000 ;)

δεν κοιτάμε χρόνο γύρου, αλλά τελική ταχύτητα.

Φορμουλα1 στον δρόμο υπάρχει (λέγε με ΕΝΖΟ)

αν έκανε μόνο 300.000 η Veyron θα έπαιρνα μια αμέσως (για να την ξαναπουλήσω εννοείται) look και με τα ρέστα θα έπαιρνα αυτό :inlove:

Αρχική απάντηση από tassoss

δεν κοιτάμε χρόνο γύρου, αλλά τελική ταχύτητα.

Says who? Ξέρεις κανέναν αγώνα να γίνεται για τελική? Μόνο για ρεκόρ στο Guiness κάνουν τέτοια. Μόνο τα drugster, που δεν είναι αυτοκίνητα, ασχολούνται με επιτάχυνση. Όλοι οι άλλοι συγκρίνονται σε πίστες για να βγαίνει σωστό συμπέρασμα για το σύνολο του οχήματος κι όχι μόνο για την ευθεία.

Επίσης, αν θέλεις να συγκρίνουμε Enzo και Veyron κι αυτό γίνεται ;) Βάλε τα δίπλα στη Busa του Ghostrider.... :D

wizard νομιζω τα 5δευτ ανα γυρο στις πιστες που προανεφερες τα κερδιζουν τα 2τροχα λογω μεγαλυτερης κεκτημενης ταχυτητας .....ισως με πιο εντονες στροφες να αλλαζε η κατασταση...μην ξεχναμε το αυτοκινητο εχει τρελλο πλεονεκτημα σε στριψιμο/φρεναρισμα....

σιγουρα μια top μηχανη μπορει να κοντραρει σε στροφες ενα αντιστοιχο αυτοκινητο ?(ρωταω,δεν εχω 1000% γνωση των δυνατοτητων της μηχανης)...φανταζομαι μπαινοντας σε στροφη με μηχανη πρεπει να μειωσεις πολυ ταχυτητα...

και ειναι καπως λαθος να λεμε οτι απεναντι στη Hayabusha μπορει να σταθει μονον Veyron...Radical SR3,SR3 Turbo ....(μην με ρωτησει κανεις τι μηχανη φορανε ε:o )..και μαλιστα αυτα στριβουν σαν πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα..μονο με 40-50Κ ευρωπουλα...η γενικα αλλα trackday cars με αδεια για το δρομο....

δεν ξερω ρε γμτ...ολη αυτη η συγκριση cars vs bikes μου κανει λιγο σαν PCs vs Consoles για παιχνιδια....

Αρχική απάντηση από ea6gka

καηκε ο εγκεφαλος μου http://www.youtube.com/watch?v=H_jui_WUmcE

O Κρότωνας και η Σύβαρη ήταν αντίπαλες πολεις της Σικελίας . Ο Κρότωνας ήταν μια μιλιταριστική ολιγαρχία κυβερνωμενη από την σέκτα των Πυθαγορείων, ενω η Σύβαρη ήταν μια δημοκρατική πόλη-κράτος, που με την επιτυχία της στο εμπόριο ειχε χαρίσει μεγάλη πολυτέλεια στον τρόπο ζωής των κατοίκων της (εξ' ου και το επίθετο "Συβαρίτης").

Μέχρι που ο Κρότωνας μαζεψε στρατό , επιτέθηκε στην Σύβαρη και την κατέστρεψε (οι Κροτωνιάτες έκτρεψαν το ρέμα ενος κοντινού ποταμού ώστε να περάσει πάνω από την κατεστραμμένη Σύβαρη και να μην ξαναχτιστεί).

Αρχική απάντηση από kender

Σε συνθήκες πίστας μιλησα...και 350 στα 10 χρόνια που παρακολουθώ δεν έχω δει ντάξει άμα το λέει η wikipedia...

Βλακείες λες, 368 είχε χτυπήσει ο Hakkinen στο παλιό Hockenheim στη μεγάλη ευθεία, στο qualifying πριν από 5-6 χρόνια.

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 14:56]

O Κρότωνας και η Σύβαρη ήταν αντίπαλες πολεις της Σικελίας . Ο Κρότωνας ήταν μια μιλιταριστική ολιγαρχία κυβερνωμενη από την σέκτα των Πυθαγορείων, ενω η Σύβαρη ήταν μια δημοκρατική πόλη-κράτος, που με την επιτυχία της στο εμπόριο ειχε χαρίσει μεγάλη πολυτέλεια στον τρόπο ζωής των κατοίκων της (εξ' ου και το επίθετο "Συβαρίτης").

Μέχρι που ο Κρότωνας μαζεψε στρατό , επιτέθηκε στην Σύβαρη και την κατέστρεψε (οι Κροτωνιάτες έκτρεψαν το ρέμα ενος κοντινού ποταμού ώστε να περάσει πάνω από την κατεστραμμένη Σύβαρη και να μην ξαναχτιστεί).

Eγώ από μικρός θυμάμαι τους στάβλους του Αυγεία...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.