KoMM Ιούλιος 1, 2007 #26841 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! Ε? Από πότε τα αυτοκίνητα γέρνουν για να στρίψουν και τρώνε τα ελαστικά στο πλάι? Εφόσον λες ότι στις ευθείς όλοι πάνε γρήγορα, φαντάστηκα ότι θες να δεις κάτι γρήγορο σε στροφές, και αυτό είναι μόνο το αυτοκίνητο. Ντάξει , προσπαθώ να ξεκινήσω μια διαμάχη και μου το χαλάτε. Τι πρέπει να πω δηλαδή, "το αυτοκίνητο είναι πιο γρήγορο απ τη μηχανή! " για να αρχίσει το φλειμ ;
AN7 OverClocker Ιούλιος 1, 2007 #26842 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από KoMM Εφόσον λες ότι στις ευθείς όλοι πάνε γρήγορα, φαντάστηκα ότι θες να δεις κάτι γρήγορο σε στροφές, και αυτό είναι μόνο το αυτοκίνητο. Σε ανοιχτές η μηχανή τσαγιάζει το αυτοκίνητο.. Στα πολύ κλειστά κομμάτια μόνο υπερισχύει το αυτοκίνητο
LevelOne Ιούλιος 1, 2007 #26843 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka καηκε ο εγκεφαλος μου http://www.youtube.com/watch?v=H_jui_WUmcE Εγω το μόνο που κατάλαβα ειναι πως κάτι είναι ίδιο και στην Μαλακάσα... Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker Σε ανοιχτές η μηχανή τσαγιάζει το αυτοκίνητο.. Στα πολύ κλειστά κομμάτια μόνο υπερισχύει το αυτοκίνητο Κοίτα, στα απόλυτά τους, δηλαδή F1 vs Moto GP, η F1 είναι μακράν μπροστά, τόσο σε ταχύτητα στην ευθεία, όσο και σε καμπές, είτε κλειστές είτε ανοιχτές. Τωρα στους δρόμους, οι μηχανές είναι κυρίαρχες. Για να αγοράσεις κατι με τις αντίστοιχες επιδόσεις ενος K8, κλάφτα Χαράλαμπε. Αν υπάρχει φυσικά.
GoMaR Ιούλιος 1, 2007 #26844 Ιούλιος 1, 2007 Μηπως ξεχνατε κατι ;...Το πιο βασικο νομιζω.Πανω απο ολλα ΥΓΕΙΑ δε λέμε ρα ;Με τη μηχανη αυξανεις τον κινδυνο δε ξερω και εγω ποσες φορες παραπανω..Αλλα δε τιθεται θεμα συγκρισης..Καλημερες.......
spresv Ιούλιος 1, 2007 #26845 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από ΑΝ7 OverClocker lolen To ποδήλατο δείτε... Εγω παντως ειδα οτι αυτον τον π@@στη επρεπε να τον κοψουν φετες, στην καλυτερη των περιπτωσεων.
kender Ιούλιος 1, 2007 #26846 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από LevelOne Εγω το μόνο που κατάλαβα ειναι πως κάτι είναι ίδιο και στην Μαλακάσα...Κοίτα, στα απόλυτά τους, δηλαδή F1 vs Moto GP, η F1 είναι μακράν μπροστά, τόσο σε ταχύτητα στην ευθεία, όσο και σε καμπές, είτε κλειστές είτε ανοιχτές.Τωρα στους δρόμους, οι μηχανές είναι κυρίαρχες. Για να αγοράσεις κατι με τις αντίστοιχες επιδόσεις ενος K8, κλάφτα Χαράλαμπε. Αν υπάρχει φυσικά. Τα 320++ που έχει η ducati στο motogp έχει ακόμα μέλλον για να τη δει το μονοθέσιο....
AN7 OverClocker Ιούλιος 1, 2007 #26847 Ιούλιος 1, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=hZkfJm7lv64&mode=related&search=
papatsonis Ιούλιος 1, 2007 #26848 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 02:09] καηκε ο εγκεφαλος μου http://www.youtube.com/watch?v=H_jui_WUmcE αχαχαχαχαχαχα επισης, σχετικα με το ποιο ειναι ποιο γρηγορο στην πιστα, το ποστ του ΑΝ7 τα ειπε ολα
tassoss Ιούλιος 1, 2007 #26849 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από kender [Σήμερα, στις 10:00] Τα 320++ που έχει η ducati στο motogp έχει ακόμα μέλλον για να τη δει το μονοθέσιο.... "A wide variety of technologies including active suspension, ground effect aerodynamics and turbochargers are banned under the current regulations. Despite this the 2006 generation of cars can reach speeds of up to 350 km/h (around 220 mph) at some circuits (Monza).[10] A Honda Formula One car, running with minimum downforce on a runway in the Mojave desert achieved a top speed of 415 km/h (258 mph) in 2006. According to Honda, the car fully met the FIA Formula One regulations."http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One
kender Ιούλιος 1, 2007 #26850 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από tassoss "A wide variety of technologies including active suspension, ground effect aerodynamics and turbochargers are banned under the current regulations. Despite this the 2006 generation of cars can reach speeds of up to 350 km/h (around 220 mph) at some circuits (Monza).[10] A Honda Formula One car, running with minimum downforce on a runway in the Mojave desert achieved a top speed of 415 km/h (258 mph) in 2006. According to Honda, the car fully met the FIA Formula One regulations."http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One Σε συνθήκες πίστας μιλησα...και 350 στα 10 χρόνια που παρακολουθώ δεν έχω δει ντάξει άμα το λέει η wikipedia...
Wizard! Ιούλιος 1, 2007 #26852 Ιούλιος 1, 2007 Από που το ξέρουμε? Και μη συγκρίνετε Φόρμουλα1 με μοτοσυκλέτες. Οι μηχανές στα MotoGP αν βάλουν φλας και καθρέπτες βγαίνουν στο δρόμο. Μια Φόρμουλα1 δε θα βγει ποτέ στο δρόμο. Όσο για στροφές κι ευθείες, μπορείτε να διαβάσετε τις δοκιμές που έχουν κάνει δεκάδες περιοδικά στον κόσμο. Ειδικότερα στην Ελλάδα, έκανε και το ΜΟΤΟ και το 0-300 και το PowerBikes αλλά και το 4Τροχοί. Το αποτέλεσμα? Σε ΟΛΕΣ της περιπτώσεις, είτε με 600άρια, είτε με 1000άρια, είτε με Evo VIII, είτε με Impreza είτε με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, η μηχανή σέρβιρε τσαγάκι και σε Μέγαρα (κλειστή) και σε Σέρρες (ανοικτή) και μάλιστα με διαφορές της τάξεως των 5+ δευτερολέπτων στο γύρο. :hi: Τα μοναδικά αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να συγκριθούν με μοτοσυκλέτες και πάλι ΜΟΝΟ σε ευθεία κι επιτάχυνση είναι κάτι Buggatti Veyron που όμως χρειάζεσαι 300.000 για να πιάσεις επιδόσεις μοτοσυκλέτας των 14.000
tassoss Ιούλιος 1, 2007 #26853 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 12:31] Από που το ξέρουμε? Και μη συγκρίνετε Φόρμουλα1 με μοτοσυκλέτες. Οι μηχανές στα MotoGP αν βάλουν φλας και καθρέπτες βγαίνουν στο δρόμο. Μια Φόρμουλα1 δε θα βγει ποτέ στο δρόμο. Όσο για στροφές κι ευθείες, μπορείτε να διαβάσετε τις δοκιμές που έχουν κάνει δεκάδες περιοδικά στον κόσμο. Ειδικότερα στην Ελλάδα, έκανε και το ΜΟΤΟ και το 0-300 και το PowerBikes αλλά και το 4Τροχοί. Το αποτέλεσμα? Σε ΟΛΕΣ της περιπτώσεις, είτε με 600άρια, είτε με 1000άρια, είτε με Evo VIII, είτε με Impreza είτε με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο, η μηχανή σέρβιρε τσαγάκι και σε Μέγαρα (κλειστή) και σε Σέρρες (ανοικτή) και μάλιστα με διαφορές της τάξεως των 5+ δευτερολέπτων στο γύρο. :hi: Τα μοναδικά αυτοκίνητα που θα μπορούσαν να συγκριθούν με μοτοσυκλέτες και πάλι ΜΟΝΟ σε ευθεία κι επιτάχυνση είναι κάτι Buggatti Veyron που όμως χρειάζεσαι 300.000 για να πιάσεις επιδόσεις μοτοσυκλέτας των 14.000 δεν κοιτάμε χρόνο γύρου, αλλά τελική ταχύτητα. Φορμουλα1 στον δρόμο υπάρχει (λέγε με ΕΝΖΟ) αν έκανε μόνο 300.000 η Veyron θα έπαιρνα μια αμέσως (για να την ξαναπουλήσω εννοείται) look και με τα ρέστα θα έπαιρνα αυτό
Wizard! Ιούλιος 1, 2007 #26855 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από tassoss δεν κοιτάμε χρόνο γύρου, αλλά τελική ταχύτητα. Says who? Ξέρεις κανέναν αγώνα να γίνεται για τελική? Μόνο για ρεκόρ στο Guiness κάνουν τέτοια. Μόνο τα drugster, που δεν είναι αυτοκίνητα, ασχολούνται με επιτάχυνση. Όλοι οι άλλοι συγκρίνονται σε πίστες για να βγαίνει σωστό συμπέρασμα για το σύνολο του οχήματος κι όχι μόνο για την ευθεία. Επίσης, αν θέλεις να συγκρίνουμε Enzo και Veyron κι αυτό γίνεται Βάλε τα δίπλα στη Busa του Ghostrider....
Tsakonas Ιούλιος 1, 2007 #26856 Ιούλιος 1, 2007 wizard νομιζω τα 5δευτ ανα γυρο στις πιστες που προανεφερες τα κερδιζουν τα 2τροχα λογω μεγαλυτερης κεκτημενης ταχυτητας .....ισως με πιο εντονες στροφες να αλλαζε η κατασταση...μην ξεχναμε το αυτοκινητο εχει τρελλο πλεονεκτημα σε στριψιμο/φρεναρισμα.... σιγουρα μια top μηχανη μπορει να κοντραρει σε στροφες ενα αντιστοιχο αυτοκινητο ?(ρωταω,δεν εχω 1000% γνωση των δυνατοτητων της μηχανης)...φανταζομαι μπαινοντας σε στροφη με μηχανη πρεπει να μειωσεις πολυ ταχυτητα... και ειναι καπως λαθος να λεμε οτι απεναντι στη Hayabusha μπορει να σταθει μονον Veyron...Radical SR3,SR3 Turbo ....(μην με ρωτησει κανεις τι μηχανη φορανε ε )..και μαλιστα αυτα στριβουν σαν πολυ ακριβοτερα αυτοκινητα..μονο με 40-50Κ ευρωπουλα...η γενικα αλλα trackday cars με αδεια για το δρομο.... δεν ξερω ρε γμτ...ολη αυτη η συγκριση cars vs bikes μου κανει λιγο σαν PCs vs Consoles για παιχνιδια....
sotiris Ιούλιος 1, 2007 #26857 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka καηκε ο εγκεφαλος μου http://www.youtube.com/watch?v=H_jui_WUmcE O Κρότωνας και η Σύβαρη ήταν αντίπαλες πολεις της Σικελίας . Ο Κρότωνας ήταν μια μιλιταριστική ολιγαρχία κυβερνωμενη από την σέκτα των Πυθαγορείων, ενω η Σύβαρη ήταν μια δημοκρατική πόλη-κράτος, που με την επιτυχία της στο εμπόριο ειχε χαρίσει μεγάλη πολυτέλεια στον τρόπο ζωής των κατοίκων της (εξ' ου και το επίθετο "Συβαρίτης").Μέχρι που ο Κρότωνας μαζεψε στρατό , επιτέθηκε στην Σύβαρη και την κατέστρεψε (οι Κροτωνιάτες έκτρεψαν το ρέμα ενος κοντινού ποταμού ώστε να περάσει πάνω από την κατεστραμμένη Σύβαρη και να μην ξαναχτιστεί).
sotiris Ιούλιος 1, 2007 #26858 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από kender Σε συνθήκες πίστας μιλησα...και 350 στα 10 χρόνια που παρακολουθώ δεν έχω δει ντάξει άμα το λέει η wikipedia... Βλακείες λες, 368 είχε χτυπήσει ο Hakkinen στο παλιό Hockenheim στη μεγάλη ευθεία, στο qualifying πριν από 5-6 χρόνια.
Dem Ιούλιος 1, 2007 #26859 Ιούλιος 1, 2007 Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 14:56] O Κρότωνας και η Σύβαρη ήταν αντίπαλες πολεις της Σικελίας . Ο Κρότωνας ήταν μια μιλιταριστική ολιγαρχία κυβερνωμενη από την σέκτα των Πυθαγορείων, ενω η Σύβαρη ήταν μια δημοκρατική πόλη-κράτος, που με την επιτυχία της στο εμπόριο ειχε χαρίσει μεγάλη πολυτέλεια στον τρόπο ζωής των κατοίκων της (εξ' ου και το επίθετο "Συβαρίτης").Μέχρι που ο Κρότωνας μαζεψε στρατό , επιτέθηκε στην Σύβαρη και την κατέστρεψε (οι Κροτωνιάτες έκτρεψαν το ρέμα ενος κοντινού ποταμού ώστε να περάσει πάνω από την κατεστραμμένη Σύβαρη και να μην ξαναχτιστεί). Eγώ από μικρός θυμάμαι τους στάβλους του Αυγεία...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.