sotiris Ιούνιος 21, 2007 #26381 Ιούνιος 21, 2007 @wizardΜε αυτά που λες, υποθέτω ότι δεν έχεις δώσει ποτέ μα ποτέ εξετάσεις.Είμαι 95% σίγουρος ότι έχω πέσει μέσα.Δίνω 1% να έχεις iq ~200, σε συνδυασμό με το ότι έχεις απίστευτες γνώσεις σε απίστευτα θέματα, και άρα δεν έχεις δώσει ποτέ γραπτό κάτω από 20 (10 σε πανεπιστήμιο). Υπάρχει και μια πιθανότητα αρκετά σοβαρή (4% δίνω) να έχεις σπουδάσει κάπου, που τα θέματα ήταν λυκειακού επιπέδου, οπότε και λες αυτά που λες. Ναι εννοείται, όταν ξέρεις σε τι θα σε εξετάσουν, τότε γράφεις 20 αν έχεις διαβάσει και 0 αν δεν έχεις διαβάσει.Αν δεν ξέρεις σε τι θα σε εξετάσουν, το 20 μπορεί να πέσει μία τάξη μεγέθους για πλάκα (να γίνει 2). Όποτε θες, διάλεξε έναν τομέα που θες, με συγκεκριμένη ύλη, και μπορώ να σου βάλω θέματα να γράψεις 1. (στα όσα θες το 1, στα 10, στα 100, στα 1000, εσύ πες μου).
SLN Ιούνιος 21, 2007 #26382 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 19:57] @SLN: Εγώ είχα πολύ ιδιαίτερη περιπέτεια, που μπορεί να την πούμε καμμιά φορά από κοντά, σε καμμιά μάζωξη στη Λαδόκολα, αν αποφασίσει κανάς Fragmas να κανονίσει μάσα.... Κι από τις απαντήσεις σου, καταλαβαίνω ότι δεν καταλαβαινόμαστε... Για αυτό λέω άσ' το... Προσωπικά είχα ανοίξει αυτό το θέμα, κι αν διαβάσεις, έπεσαν να με φάνε. ’ρα, το "μου έχουν πιπιλήσει το μυαλό" δεν παίζει Απλά θα σου πω ένα παράδειγμα: Με το σκεπτικό της "κινούμενης" βάσης, θα έπρεπε και από το σχολείο να υπάρχει το ίδιο. Δηλαδή, ο καλύτερος μαθητής της τάξης να πάρει 20, ο χειρότερος να μείνει, κι οι υπόλοιποι να μοιραστούν αξιοκρατικά στους ενδιάμεσους βαθμούς. Αυτό άσχετα με το ποιόν είχαν καθηγητή, κάτω από ποιές συνθήκες κάθε μαθητής παρακολούθησε τα μαθήματα, κλπ. Αν είναι σωστό κι αξιοκρατικό, γιατί να μην εφαρμοστεί? Δηλαδή, στο σχολείο τους ξεκινάμε με μιά μέθοδο που λέει, αν λύσεις τις 2 από τις 4 ασκήσεις παίρνεις 10, με τη 1, 5 και μένεις, ενώ με τις 4, 20 και είσαι ο καλύτερος, αλλά στο τέλος της 12ετίας, ξαφνικά τους λέμε, κοίτα και 8 να γράψεις, μπορείς να μπείς, γιατί πιθανόν να υπάρχουν κι άλλα ντουβάρια και να πέσουν οι βάσεις... Κι εγω διαφωνησα μαζι σου στο συγκεκριμενο θεμα. Το ζουμι της υποθεσης και ο λογος για τον οποιον διαφωνησα ειναι ο εξης και στον εχω πει. Το να βγεις και να δηλωνεις "τα πραγματα θα πανε καλυτερα ΑΝ εχουμε σταθερες βασεις" προϋποθετει εναν ολοκληρο μηχανισμο απο πισω που να δουλευει για χρονια, πολυ καλυτερα απο οτι τωρα και πολυ πιο αξιοκρατικα απο οτι τωρα. Οχι στο ενα σχολειο ειναι καλος ο δασκαλος και βαζει 20αρια και στο αλλο ειναι στραβαδι και βαζει 17αρια. Ειναι τοσο κοντοφθαλμο αυτο που λες, οσο το να βγαινεις και να κανεις απο την μια μερα στην αλλη τα ΤΕΙ ανωτατα χωρις προεργασιες, χωρις λεφτα, χωρις τιποτα. Ειλικρινα και χωρις δοση ειρωνειας.... Αμα μου απαντησεις ΠΟΤΕ ρωτησες καποιον επαγγελματια που συνεργαστηκες "Με ποσο μπηκατε στο πανεπιστημιο?" για να εξακριβωσεις το ποσο καλος ειναι τοτε θα συμφωνησω μαζι σου για "σταθερες βασεις κατα την εισαγωγη στο uni"
RootX Ιούνιος 21, 2007 #26383 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από YDinopoulos Μια ειναι η λυση Στο προβλημα σας... Πέστα βρε Γιάννο,
def Ιούνιος 21, 2007 #26384 Ιούνιος 21, 2007 18000 μορια επιασε η ανεψια μου,σκεφτεται για παιδαγωγικη θεσσαλονικης
Wizard! Ιούνιος 21, 2007 #26385 Ιούνιος 21, 2007 @sotiris: Μη βάζεις στοίχημα, θα το χάσεις Δηλαδή, όλοι αυτοί που δίνουν τώρα εξετάσεις και ξέρουν ότι θα δώσουν και τι θα δώσουν, γράφουν 20άρια? Επίσης, δε διαφωνώ στο ότι μπορείς να βάλεις θέματα που οι συντριπτική πλειοψηφία θα γράψει κάτω από τη βάση. Όπως επίσης, μπορείς να κάνεις και το αντίθετο. Η ουσία δεν είναι αυτή. Η ουσία είναι τα θέματα να είναι παρόμοιας δυσκολίας κάθε χρόνο. Η ουσία είναι, να μη μπαίνεις στο μαθηματικό επειδή έπιασες τις μονάδες, αν τα μαθηματικά είναι το χειρότερό σου... Ειλικρινά, δεν καταλαβαίνω γιατί αποδέχεστε το Harvard, ή το Yeil, ή κάποιο από αυτά, που λειτουργούν με εντελώς διαφορετικό σύστημα, αλλά παράλληλα αποδέχεστε κι ένα εντελώς διαφορετικό σύστημα...? Εκτός κι αν δεν τα αποδέχεστε, οπότε σταματάω εδώ τη συζήτηση, γιατί εκεί πιά θα διαφέρουμε σε έννοιες, κι όχι απλά σε απόψεις...
spc Ιούνιος 21, 2007 #26386 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 19:42] Να παμε και λιγο πιο "αριστερα" οπως λες Συριουλη μου αλλα να μην το ξεφτυλλισουμε κιολας με Ιατρικες Ρουμανιας. Καταλαβαινεις πολυ καλα τι λεω, και καταλαβαινω πολυ καλα τι λες. Κοίτα να δεις που όταν ο Σολωνάκος κάνει ότι μιλάει σοβαρά ή με κοροϊδεύει ή δεν με καταλαβαίνει / χάνει το χούμορ του.Λίγο πιο αριστερά από την Αγγλία εννοούσαEDITΓια όσους βαριούνται να ψάχνουν τι ειναι λίγο πιο αριστερά από την Αγγλία τους έχω μία συντομότερη διαδρομή: ''3 post πιο πάνω''
SLN Ιούνιος 21, 2007 #26387 Ιούνιος 21, 2007 Αμα οι admins, mods και οι users ειναι αλκοολες και πινουνε μπυρες απο τις 3 το μεσημερι (ωρα Ιρλανδιας) δεν θα γινουμε ολοι ισα κι ομοια! Εμεις ειμαστε (παν)επιστημονες και δουλευουμε!!! δεν πινουμε κορονες. Το πολεμικο ναυτικο περιμενει απο μας να κανουμε επιστημονικες μετρησεις (μολις γυρισουμε απο την... ολιγοημερη αδειας μας). Δεν γινεται να τις κανουμε πιωμενοι!!! Αλητες, χαλατε τους νεολαιους και τους ζμπρωχνετε στο αλκοολ!! Φτου σας.... Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 20:38] Κοίτα να δεις που όταν ο Σολωνάκος κάνει ότι μιλάει σοβαρά ή με κοροϊδεύει ή δεν με καταλαβαίνει / χάνει το χούμορ του. Λίγο πιο αριστερά από την Αγγλία εννοούσα EDIT Για όσους βαριούνται να ψάχνουν τι ειναι λίγο πιο αριστερά από την Αγγλία τους έχω μία συντομότερη διαδρομή: ''3 post πιο πάνω'' Το "αριστερα" το εξελαβα με την ... πολιτικη του εννοια... Οχι με την γεωγραφικη του. Σορρυ...
ea6gka Ιούνιος 21, 2007 #26388 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από spc Σαφέστατα!Σκάρτοι το λιγότερο αγαπητέ μου.(δεν νομίζω να κολλάμε στην Αγγλία - υποθέτω ότι μπορούμε να πάμε λίγο αριστερά προς επιβεβαίωση) αφου λοιπον εδω ειναι καλυτεροι γιατι ειμαστε οι τελευταιοι των τελευταιων?
sotiris Ιούνιος 21, 2007 #26389 Ιούνιος 21, 2007 @wiz: Δεν διαφωνώ με αυτό που λες για μαθήματα, αν θες την προσωπική μου γνώμη, είναι να δίνεις εξετάσεις στο Πανεπιστήμιο (από αυτούς που θα σε κόβουν μετά), ώστε: 1) να δεις τη γλύκα 2) να μπεις εκεί που σου ταιριάζει περισσότερο Διαφωνώ στο ότι παίζει ρόλο το τι γράφεις στις Πανελλήνιες. Στις Πανελλήνιες εξετάζεσαι σε 10 παπαριές. Αν γράψεις καλύτερα από τους άλλους, είσαι καλύτερος από τους άλλους, ακόμη κι αν έχεις πάει 5/20 και οι άλλοι 0/20. Ο τρόπος εισαγωγής έχει ως βάση ότι ως σύνολο είσαι καλύτερος από τους άλλους. Επίσης γενικότητες του στυλ η Χημεία να έχει μεγαλύτερη βαρύτητα στο Χημικό και λιγότερη στο Μαθηματικό είναι μπουρδολογία, διότι και τα 2 χρειάζονται. Τα Harvard, Yale είναι άλλο θέμα, δεν έχω ασχοληθεί με τον τρόπο λειτουργίας τους ούτε ξέρω πώς θα μπορούσε να λειτουργήσει κάτι τέτοιο εδώ.
spc Ιούνιος 21, 2007 #26390 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka αφου λοιπον εδω ειναι καλυτεροι γιατι ειμαστε οι τελευταιοι των τελευταιων? Με στενοχωρείτε. Κανείς δεν κατάλαβε το αστείο.
ergotelis Ιούνιος 21, 2007 #26391 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! @sotiris: Μη βάζεις στοίχημα, θα το χάσεις Δηλαδή, όλοι αυτοί που δίνουν τώρα εξετάσεις και ξέρουν ότι θα δώσουν και τι θα δώσουν, γράφουν 20άρια? Επίσης, δε διαφωνώ στο ότι μπορείς να βάλεις θέματα που οι συντριπτική πλειοψηφία θα γράψει κάτω από τη βάση. Όπως επίσης, μπορείς να κάνεις και το αντίθετο. Η ουσία δεν είναι αυτή. Η ουσία είναι τα θέματα να είναι παρόμοιας δυσκολίας κάθε χρόνο. Η ουσία είναι, να μη μπαίνεις στο μαθηματικό επειδή έπιασες τις μονάδες, αν τα μαθηματικά είναι το χειρότερό σου... H απάντηση είναι ας μη το δήλωνες. Κακό του κεφαλιού σου. Συγνώμη αλλά αν κάποιος δηλώσει μαθηματικό,έχει τα μόρια για να περάσει και δεν έχει ιδέα από μαθηματικά τότε δε του φταίει κανείς. Δε κατάλαβα, γιατί το σύστημα να βάζει δικλείδες σε αυτονόητα πράγματα? Επίσης, πως θα διασφαλιστεί παρόμοιας δυσκολίας θέματα κάθε χρόνο, τη στιγμή που έχουν αλλάξει ένα σωρό φορές τα δεδομένα?Και επίσης, πως καθορίζεται ο στάνταρτ βαθμός δυσκολίας? Αυτά είναι ουτοπικά πράγματα και περιττά συνάμα. Τα κάνεις πιο πολύπλοκα από ό,τι πρέπει. Βάζουμε κάποια θέματα, όποιος γράψει καλύτερα συγκριτικά με τους υπολοίπους περνάει. -Λέγεται ότι τώρα μπήκαν πολύ εύκολα θέματα λόγω εκλογών για να μην υπάρχουν δυσαρεστημένοι. Το Σεπτέμβρη θα δείξει που θα δούμε τις βάσεις κατά πολύ υψηλότερα....Θα λέμε μα έβγαλα 18 πως και δε πέρασα Παιδαγωγικό?
jimakos21 Ιούνιος 21, 2007 #26392 Ιούνιος 21, 2007 Eγω απο του χρονου δινω πανελλαδικες...Αχ...Βλεπω αυτους που τελειωσαν κ τρελλενομαι.....!! Τωρα αρχιζουν τα δυσκολα παιδια!! Μαυρο καλοκαιρι θα περασω!!!!!!!!!! GMT!!!!
ea6gka Ιούνιος 21, 2007 #26393 Ιούνιος 21, 2007 βλεπω ειδησεις και λενε , βγηκαν οι θεσεις για μια θεση στον ηλιο....σιγα ρε καραμητρο μην ειναι και θεση στο οριεντ εξπρες πως μας περνανε ρε φουστη μου αυτη τη νοοτροπια. θες θεση στον αρη ή στον ηλιο , πανε γινε υδραυλικος ψυκτικος κλπ θεση στον ηλιο μεσω πανεπιστημιου ΔΕΝ εξασφαλιζεις.
Wizard! Ιούνιος 21, 2007 #26394 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από ergotelis H απάντηση είναι ας μη το δήλωνες. Κακό του κεφαλιού σου. Συγνώμη αλλά αν κάποιος δηλώσει μαθηματικό,έχει τα μόρια για να περάσει και δεν έχει ιδέα από μαθηματικά τότε δε του φταίει κανείς. Δε κατάλαβα, γιατί το σύστημα να βάζει δικλείδες σε αυτονόητα πράγματα? Για να προστατέψει εσένα κι εμένα που θα τον έχουμε αύριο για καθηγητή στο παιδί μας, και θα μαθηματικά για αυτόν θα είναι αγγαρεία...
deninho Ιούνιος 21, 2007 #26395 Ιούνιος 21, 2007 τζιμάκο (γ)άμα τα μαθήματα τώρα το καλοκαίρι, κοίτα να ξεκουραστείς να μαζέψεις δυνάμεις, και από Σεπτέμβριο σοβαρό διάβασμα. Ότι απορία έχεις να ρωτάς τους καθηγητές σου, και να μην αφήσεις κενά. Τα θερινά τμήματα είναι ότι χειρότερο έχω δει στη ζωή μου, και δεν πρόκειται ούτε να ξαναπάω σε τέτοια μαθήματα ούτε να παροτρύνω κάποιον@ergotelis: Πέρα από το ότι θα βγει ένας άσχετος με το αντικείμενο, με ότι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό, θα φάει τη θέση κάποιου που ήθελε να γίνει μαθηματικός, αλλά το "αξιοκρατικό" σας σύστημα τον υποχρέωσε ή να πάει κάπου που δε θέλει ή να ξαναδώσει πανελλήνιες, ελπίζοντας αυτή τη φορά να είναι λίγο πιο τυχερός
SLN Ιούνιος 21, 2007 #26396 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 21:14] Για να προστατέψει εσένα κι εμένα που θα τον έχουμε αύριο για καθηγητή στο παιδί μας, και θα μαθηματικά για αυτόν θα είναι αγγαρεία... Σιγα ρε Wiz που για ειναι καποιος qualified να κανει μαθηματικα στο παιδι μου πρεπει να τα αγαπαει απο μικρο παιδι και να ειναι γεννημενος για διαφορικες εξισωσεις και 3πλα ολοκληρωματα... Να φωναξω τον ... karatheodori (sic) και τον hawking να κανει φροντιστηριο στον κανακαρη μου που τα αγαπανε πραγματικα τα μαθηματικα. Τον Bohr να του κανει Φυσικη και τον Florry για να του μαθει Χημεια. Θα παρω και τον... Χριστοδουλο να του μαθει Θρησκευτικα5 κ#$%κεφαλαια ειναι η υλη των μαθηματικων τα οποια μπορω με 1 χρονο (και πολλα λεω) να την μαθω κι εγω (και ο οποιοσδηποτε) παρα πολυ καλα. Το αν θα κανω καλο μαθημα στο παιδι σου εξαρταται απο την μεταδοτικοτητα μου και οχι απο το ποσο καλα ξερω την ακολουθια και το ολοκληρωμα ή αν την αγαπαω.
ergotelis Ιούνιος 21, 2007 #26397 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από deninho@ergotelis: Πέρα από το ότι θα βγει ένας άσχετος με το αντικείμενο, με ότι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό, θα φάει τη θέση κάποιου που ήθελε να γίνει μαθηματικός, αλλά το "αξιοκρατικό" σας σύστημα τον υποχρέωσε ή να πάει κάπου που δε θέλει ή να ξαναδώσει πανελλήνιες, ελπίζοντας αυτή τη φορά να είναι λίγο πιο τυχερός Αρχική απάντηση από Wizard! Για να προστατέψει εσένα κι εμένα που θα τον έχουμε αύριο για καθηγητή στο παιδί μας, και θα μαθηματικά για αυτόν θα είναι αγγαρεία... 2 Λεπτά 2 λεπτά , από τη στιγμή που μπαίνεις πανέπ δε σημαίνει και πολλά, ή μάλλον σημαίνει ένα τίποτα μέχρι να φτάσει στο σημείο να εργαστεί. Αυτός ο άνθρωπος, για να φτάσει στο σημείο να εργαστεί, σημαίνει ότι πέτυχε σε ένα σωρό μαθήματα μαθηματικών στο πανέπ, που σημαίνει 2 πράγματα: ότι τελικά έστρωσε το κώλο του και τα έμαθε και αποδίδει, ή ότι τα πέρασε με αντιγραφή. ΑΝ τα πέρασε με αντιγραφή, πως θα περάσει στον ΑΣΕΠ για να διδάξει?( Μη μου πείτε για φροντιστήρια και ιδιαίτερα γιατί εκεί υπάρχει ελεύθερη αγορά επιλέγουμε το καλύτερο). Αν πάλι έκατσε και διάβασε για να πετύχει στον ΑΣΕΠ, πάλι είναι στη θέση που είναι αξιοκρατικά.Επίσης, μια δουλειά, αν κάποιος τη κάνει για αγγαρεία δε τον υποχρεώνει κανείς να είναι εκεί. Αντίθετα τότε πρέπει να υπάρχει ένας ελεγκτικός μηχανισμός, γιατί κανείς δε σου εγγυάται ότι ο οποιοσδήποτε θα κάνει σωστά τη δουλειά του.Δε σημαίνει επειδή είναι αστέρι ότι θα διδάξει σωστά,μπορεί να βαριέται. Κάποιος που γουστάρει τρελλά τα μαθηματικά, μπορεί να θεωρεί αγγαρεία να κάνει μάθημα σε παιδάκια ελλείψει άλλης απασχόλησης και θα προτιμούσε να προοθούσε την επιστήμη. Και άλλος μπορεί να μη σκαμπάζει από μαθηματικά, αλλά αυτά τα λίγα που ξέρει να έχει την όρεξη να τα μεταφέρει στα παιδιά.Το μόνο στενάχωρο στην όλη φάση είναι αν μπήκε στο πανέπ και την άλλη χρονιά σκέφτεται να ξαναδώσει επειδή δε του αρέσει εκεί, με αποτέλεσμα να τρώει μια θέση που θα μπορούσε να πάρει κάποιος άλλος. Και μόνο αυτό. Τέλος, ας κάνουμε και μια φορά σωστά τα μηχανογραφικά, δεν είναι ανάγκη να μην έχεις ιδέα από μαθηματικά να περάσεις εκεί επειδή στο λέει το σύστημα ότι θέλεις ΑΕΙ.
greekfragma Ιούνιος 21, 2007 #26398 Ιούνιος 21, 2007 μετα το διαλλειμα της Coronas απο καποιον που βρισκεται λιγο αριστερα της Αγγλιας........ ενα ακομα διαλλειμα επιβαλλεται..... Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 20:31] 18000 μορια επιασε η ανεψια μου,σκεφτεται για παιδαγωγικη θεσσαλονικης ανηψια.....παιδαγωγικο.......Θεσσαλονικη.... ΦΩΤΟ ΤΗΣ ΑΝΗΨΙΑΣ ΣΟΥ......ΤΩΡΑ :daisy:
spresv Ιούνιος 21, 2007 #26399 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από ergotelis Το αν διάβαζε κάποιος στα παιδικά του χρόνια δεν προσδιορίζει ούτε το χαρακτήρα του ούτε το ήθος του ούτε την εξυπνάδα του. Η εξυπναδα σε αυτη την ηλικια συνισταται στο να μπορεις να παραμερισεις την εξυπναδα σου για 1-2 χρονια και να αποφασισεις πως το συστημα ειναι σκ*τα και αχαρο και δυστυχως η μονη σου επιλογη ειναι να το ακολουθησεις. Ετσι οπως τα εχουν κανει δεν σου μενουν αλλες επιλογες. Ο γραφων και παθων ελπιζω του χρονου να το πιασει το υποννοουμενο...
ea6gka Ιούνιος 21, 2007 #26400 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από spresv Η εξυπναδα σε αυτη την ηλικια συνισταται στο να μπορεις να παραμερισεις την εξυπναδα σου για 1-2 χρονια και να αποφασισεις πως το συστημα ειναι σκ*τα και αχαρο και δυστυχως η μονη σου επιλογη ειναι να το ακολουθησεις. Ετσι οπως τα εχουν κανει δεν σου μενουν αλλες επιλογες. Ο γραφων και παθων ελπιζω του χρονου να το πιασει το υποννοουμενο... σωπα ρε , ολα ειναι δρομος...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.