ea6gka Ιούνιος 21, 2007 #26361 Ιούνιος 21, 2007 α δε τα ξερω καλα τα τωρινα συστηματα , βασικα με μπερδευουν γιατι πχ στο τμημα μου (μηχ περιβαλοντος) κανενας δεν εχει κανει χημεια. ειναι δυνατον να περνανε σε μια σχολη με μπολικη χημεια χωρις να ξερουν χημεια? τεσπα
Wizard! Ιούνιος 21, 2007 #26362 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από ea6gka α δε τα ξερω καλα τα τωρινα συστηματα , βασικα με μπερδευουν γιατι πχ στο τμημα μου (μηχ περιβαλοντος) κανενας δεν εχει κανει χημεια. ειναι δυνατον να περνανε σε μια σχολη με μπολικη χημεια χωρις να ξερουν χημεια? τεσπα Exaclty my point...!
ea6gka Ιούνιος 21, 2007 #26363 Ιούνιος 21, 2007 οχι δεν ειναι εξακτλυ γιορ ποιντ , γιατι αυτο δεν σημαινει οτι δεν θα γινουν εξαιρετοι επιστημονες. περιβαλον δεν ειναι μονο χημεια. αναφερομαι στο πως ΠΕΡΑΣΑΝ , το μετα ειναι μια αλλη ιστορια.αληθεια εσυ που τελειωσες?
greekfragma Ιούνιος 21, 2007 #26364 Ιούνιος 21, 2007 αφηστε τα πισι και πατε σε καμια παραλια να δροσιστειτε...... καθε καλοκαιρι οταν κανει τρελη ζεστη το thelab δεν ενδεικνυται για σοβαρες συζητησεις AMD-Intel Nvidia-Ati κλπ κλπ. αστες τους να λιωνουν σχεδιαζοντας.....εμεις απο σεπτεμβρη θα τα χρειαστουμε παλι
Wizard! Ιούνιος 21, 2007 #26365 Ιούνιος 21, 2007 Και ξέρεις πολύ καλά ρε Γιώργο ότι αν κάποιος δεν ξέρει Χημεία, σε σχολή που η Χημεία είναι βασικό και απαραίτητο μάθημα, έχει τρεις επιλογές:1. Να ξεκωλωθεί στο διάβασμα και να την περάσει (σπάνιο φαινόμενο...)2. Να κλαφτεί σε καθηγητές για να του δώσουν βάση και να πάρει το πτυχίο κάποια στιγμή, ή να αντιγράψει εργασίες από άλλους και να πάρει καλό βαθμό θεωρία, ώστε να περνάει και με κακό το μάθημα3. Να παρατήσει τη σχολή, στερώντας έτσι τη θέση σε κάποιον άλλο που αγαπούσε τη Χημεία.
Dem Ιούνιος 21, 2007 #26366 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από deninho [Σήμερα, στις 17:16] Το σωστό είναι κάθε σχολή να ορίζει το ποιοι θα μπουν.. Όπως γίνεται (ή γινόταν) στη Γαλλία.. Μπαίνεις μια χρονιά, και στο τέλος γίνεται ξεσκαρτάρισμα. Όσοι είναι καλοί μένουν, οι υπόλοιποι los pulos... Δεν είναι δυνατόν εγώ, που με τη φυσική δεν έχω καλή σχέση (για διαζύγιο το πάμε, τέσπα ) να είμαιστο Φυσικό, ο χ/ψ/ζ που δεν ξέρει τπτ από υπολογιστές (και που ποτέ δεν τον ενδιέφεραν) να είναι στην πληροφορική ή ακόμη χειρότερα στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, απλά και μόνο επειδή έχει υψηλή βάση ή επειδή "είναι δουλειά του μέλλοντος"... Aυτό τα λέει όλα...Έχω δει φοιτητές να μπαινουν σε σχολες με υψηλές βαθμολογίες και να την βγάζουν με το ζόρι, γιατί δεν την γουστάρουν και τελικά να κάνουν άλλη δουλεια απο αυτο που έχουν σπουδάσει. ’λλοι δεν καταφερνουν να περάσουν στην σχολή που πραγματικά ήθελαν και δινουν κατακτηριες (χάνοντας πολυ χρόνο) ή να πηγαίνουν στο εξωτερικό να σπουδάσουν αυτό που πραγματικά θέλουν και να διαπρέπουν. Δεν έχει σημασία με τι βαθμό θα περάσεις σε μια σχολή αφου αυτές καθορίζονται απο τον αριθμο των εισαχθέντων. Κατα την γνώμη μου το συστημα πρεπει να γινει πιο ευελικτο, να δίνεται στον καθενα δυνατότητα να σπουδάσει και στο 1ο χρονο ξεσκαρτάρισμα όπως λεει ο deninho. Έτσι ο καθένας θα μπει πιο νωρίς στην διαδκασια σκεψης του τι του αρεσει να κάνει τελικά. Και όχι ο μοναδικός στοχος στην προ πτυχιακή του ζωή να είναι η βαθμοθηρια. Μην μου πειτε ότι δεν έχετε δει παιδια να τελειώνουν μια σχολή (και δυσκολη) με καλους βαθμους να φτάνουν 23-24-25 και να αναρωτιούνται τι κάνανε? Αυτό το συστημα εισαγωγής μόνο στην Ελλάδα πάιζει....είναι αξιοκρατικό αλλά δεν είναι σωστό.
SLN Ιούνιος 21, 2007 #26367 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 19:04] Δηλαδή ρε SLN έχεις πολλά παραδείγματα ανθρώπων που μπήκαν με 15 και βγήκαν με 20? Δεν το νομίζω. Τουλάχιστον η στατιστική δείχνει τα εντελώς αντίθετα... Από την άλλη, η κάθε σχολή θα έπρεπε να έχει δικό της τρόπο βαθμολόγησης. Δε μπορεί να μπεις στο Μαθηματικό με 12 Μαθηματικά επειδή ήσουν καλός στα υπόλοιπα... Πως να το κάνουμε δηλαδή. Καλύτερα να μπει κάποιος με 20 στα μαθηματικά που είναι στο παρατρίχα να μείνει στα άλλα. Δε λέω, πρέπει να ανταμειφθεί κι ο άλλος, αλλά δεν είναι κρίμα να χαραμιστεί αυτός με το 20άρι, σε κάποια σχολή Γεωπονικής? ΑΝ τα πιστευεις ολα αυτα (που πολυ αμφιβαλλω) τοτε πες μου το εξης... Στην ΔΙΚΗ ΣΟΥ καθημερινη ζωη, οταν εχει χρειαστει να πας σε γιατρο (κουφια η ωρα), σε εναν καθηγητη για το παιδι σου, σε εναν πληροφορικαριο να σου φτιαξει μια ιστοσελιδα στο νετ, σε... σε.. σε... Ποσες φορες εχεις ρωτησει ... "Για να εχουμε καλο ρωτημα, Με ποσο περασατε στο πανεπιστημιο??" Ή εστω ποτε ηταν αυτο το κυριο μελημα σου??? Ουτε καν πιστευω οτι εχει περασει απο το μυαλο σου, οταν χρειαστηκε να απευθυνθεις σε καποιον επαγγελματια "επιστημονα". Με τη δικη σου λογικη, ολοι οσοι δεν περασαν Ελλαδα με αυτο το τελειο συστημα που διασφαλιζει αξιοκρατια (αφου οποιος γραφει αξιζει και οποιος δεν γραφει, δεν διαβαζει τοσο καλα) οσοι πηγαν Αγγλιες κλπ , ειναι σκαρτοι ή λιγοτερο αξιοι απο τους επιτυχοντες, που εγραψαν 19-20? Υ.Γ. Η στατιστικη δεν ειναι επιστημη... Ειναι ηλιθιοτητα!! :P Αν η στατιστικη ειναι επιστημη τοτε "10 τρισεκατομμυρια μυγες ΔΕΝ γινεται να εχουν αδικο!! Φαε κι εσυ σκ@τ@" :D
Wizard! Ιούνιος 21, 2007 #26368 Ιούνιος 21, 2007 Οι μύγες και οι κατσαρίδες θα επιβιώσουν από πυρηνική καταστροφή όμως που θα προκαλέσει ο άνθρωπος :P Έχεις ψάξει ποτέ να δεις αν κάποιοι από τους γιατρούς που έχουν κάνει ζημιές, παίρνουν φακελάκια, κάνουν λάθος διαγνώσεις, όσο καλή φήμη κι αν έχουν στην αγορά, τι βαθμούς είχαν? Τέλος πάντων δε θα συμφωνήσουμε... Αν ήταν εύκολο να συμφωνήσουμε εμείς στο θέμα της παιδείας, θα συμφωνούσαν και οι εκάστοτε 300 @@ που μας κυβερνάνε και δεν θα είχαν κάνει την Παιδεία σαν το φαγητό της μύγας!
spc Ιούνιος 21, 2007 #26369 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 19:25] οσοι πηγαν Αγγλιες κλπ , ειναι σκαρτοι ή λιγοτερο αξιοι;Σαφέστατα!Σκάρτοι το λιγότερο αγαπητέ μου.(δεν νομίζω να κολλάμε στην Αγγλία - υποθέτω ότι μπορούμε να πάμε λίγο αριστερά προς επιβεβαίωση)
SLN Ιούνιος 21, 2007 #26370 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 19:29] Έχεις ψάξει ποτέ να δεις αν κάποιοι από τους γιατρούς που έχουν κάνει ζημιές, παίρνουν φακελάκια, κάνουν λάθος διαγνώσεις, όσο καλή φήμη κι αν έχουν στην αγορά, τι βαθμούς είχαν? Οχι, αλλα ειμαι σιγουρος οτι ΟΥΤΕ κι εσυ! Και ακομα κι αν το ψαξεις πολυ χλωμο να καταληξεις καπου που να στηριζει το επιχειρημα σου.Απλα σου ξαναλεω... Οι εισαγωγικες ειναι απλα ενα νουμερο που δεν πρεπει να σου λεει τιποτα για την μετεπειτα εξελιξη του ανθρωπου. Μονο λιγα πραγματα για το πως περασε την... εφηβεια του.Για να εχεις τετοιες αποψεις αναγκαστικα ...1)Ή δεν εχεις δωσει ποτε σου τετοιου τυπου εξετασεις και η κοινωνια σου πιπιλισε το μυαλο οτι ειναι "ο μονος δρομος για να κανεις κατι χρησιμο στη ζωη σου και να προκοψεις" οποτε θεωρεις "μεγαλη υποθεση να περασεις 1ος σε μια καλη σχολη στο πανεπιστημιο"2)Ή εγραφες παντου 20αριαΕλπιζω πραγματικα να ισχυει το "2" και απλα να εισαι ενα λαμπρο παραδειγμα τελειοτητας και ζωντανη αποδειξη οτι "η μετριοφροσυνη ειναι για τους μετριους"Δεν ειναι για να συμφωνησουμε για το θεμα "παιδεια" ετσι γενικα...Ψαξε 10 ποστ πιο πανω να βρεις που διαφωνουμε.Αρχική απάντηση από spc [Σήμερα, στις 19:37] Σαφέστατα!Σκάρτοι το λιγότερο αγαπητέ μου.(δεν νομίζω να κολλάμε στην Αγγλία - υποθέτω ότι μπορούμε να πάμε λίγο αριστερά προς επιβεβαίωση) Να παμε και λιγο πιο "αριστερα" οπως λες Συριουλη μου αλλα να μην το ξεφτυλλισουμε κιολας με Ιατρικες Ρουμανιας. Καταλαβαινεις πολυ καλα τι λεω, και καταλαβαινω πολυ καλα τι λες.Εν μερει εχεις δικιο αλλα κατι καλο πρεπει να γινεται και σε αυτα τα κ#$%ιδρυματα σε Αγγλιες... Δεν ειναι αρπα-κολα!! Δεν γινεται με την δικη σου λογικη ο οποιοσδηποτε παιρνει πτυχιο απο Αγγλια να ειναι defacto κατωτερος απο τον πτυχιουχο Ελλαντας. Παιζουν κι αλλοι παραγοντες.
darkCount Ιούνιος 21, 2007 #26372 Ιούνιος 21, 2007 Παντως όρεξη που την έχετε καλοκαιριάτικα.... Σας παραδέχομαι....εγώ το μόνο που μπορώ να σκεφτώ αυτή τη στιγμή ειναι τα μπούτια της Σοφίας...
greekfragma Ιούνιος 21, 2007 #26373 Ιούνιος 21, 2007 το ματι μαυρισε γιατι πηγες να πιασεις τα μπουτια?
Dem Ιούνιος 21, 2007 #26374 Ιούνιος 21, 2007 Είναι πολυ μικρό και απλοικο να πιστεύουμε το πόσο σκάρτος θα είναι κάποιος στην μετεπειτα ζωή του ή πόσο καλός θα είναι στην δουλεια του, σχετίζοντας το με τι βαθμους έχει πάρει ή που έχει σπουδάσει....
Wizard! Ιούνιος 21, 2007 #26375 Ιούνιος 21, 2007 @SLN: Εγώ είχα πολύ ιδιαίτερη περιπέτεια, που μπορεί να την πούμε καμμιά φορά από κοντά, σε καμμιά μάζωξη στη Λαδόκολα, αν αποφασίσει κανάς Fragmas να κανονίσει μάσα.... Κι από τις απαντήσεις σου, καταλαβαίνω ότι δεν καταλαβαινόμαστε... Για αυτό λέω άσ' το... Προσωπικά είχα ανοίξει αυτό το θέμα, κι αν διαβάσεις, έπεσαν να με φάνε. ’ρα, το "μου έχουν πιπιλήσει το μυαλό" δεν παίζει Απλά θα σου πω ένα παράδειγμα: Με το σκεπτικό της "κινούμενης" βάσης, θα έπρεπε και από το σχολείο να υπάρχει το ίδιο. Δηλαδή, ο καλύτερος μαθητής της τάξης να πάρει 20, ο χειρότερος να μείνει, κι οι υπόλοιποι να μοιραστούν αξιοκρατικά στους ενδιάμεσους βαθμούς. Αυτό άσχετα με το ποιόν είχαν καθηγητή, κάτω από ποιές συνθήκες κάθε μαθητής παρακολούθησε τα μαθήματα, κλπ. Αν είναι σωστό κι αξιοκρατικό, γιατί να μην εφαρμοστεί? Δηλαδή, στο σχολείο τους ξεκινάμε με μιά μέθοδο που λέει, αν λύσεις τις 2 από τις 4 ασκήσεις παίρνεις 10, με τη 1, 5 και μένεις, ενώ με τις 4, 20 και είσαι ο καλύτερος, αλλά στο τέλος της 12ετίας, ξαφνικά τους λέμε, κοίτα και 8 να γράψεις, μπορείς να μπείς, γιατί πιθανόν να υπάρχουν κι άλλα ντουβάρια και να πέσουν οι βάσεις...
darkCount Ιούνιος 21, 2007 #26376 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από greekfragma το ματι μαυρισε γιατι πηγες να πιασεις τα μπουτια? Όχι, μου ξέφυγε λίγο η μάσκαρα....
Dem Ιούνιος 21, 2007 #26377 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από darkCount [Σήμερα, στις 19:49] Παντως όρεξη που την έχετε καλοκαιριάτικα.... Ελα ντε και γω απορώ.....Καλή επιτυχεία σε αυτούς που έδωσαν εξετάσεις και καλή τους ξεκουραση.
Dem Ιούνιος 21, 2007 #26378 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 19:57] αλλά στο τέλος της 12ετίας, ξαφνικά τους λέμε, κοίτα και 8 να γράψεις, μπορείς να μπείς, γιατί πιθανόν να υπάρχουν κι άλλα ντουβάρια και να πέσουν οι βάσεις... Ναι σε αυτό υπάρχει λογική, έχεις δικιο σ αυτό, είναι πολλά τα σημεία άξια συζητησης......
ergotelis Ιούνιος 21, 2007 #26379 Ιούνιος 21, 2007 O sln τα λέει σωστά, ένα νούμερο είναι αυτό οι πανελλαδικές και τπτ άλλο, όποιος διάβασε διάβασε και πέρασε, όποιος δε διάβασε βρίσκει να κάνει κάτι άλλο. Το αν διάβαζε κάποιος στα παιδικά του χρόνια δεν προσδιορίζει ούτε το χαρακτήρα του ούτε το ήθος του ούτε την εξυπνάδα του. Τέλοσπάντων οι πανελλαδικές είναι μια αξιοκρατική διαδικασία η οποία δείχνει το ποιος έχει διαβάσει(φυσικά όχι για όλους για τη μεγαλύτερη πλειοψηφία, ποτέ κάτι δεν είναι απόλυτο) και τίποτε άλλο. Αυτό δε σημαίνει πως είναι το κατάλληλο σύστημα για να στέλνει τους φοιτητές στα πανεπιστήμια, αλλά για το Ελλάντα μας ίσως είναι η μοναδική αξιοκρατική διαδικασία που λειτουργεί σωστά(αν και πάλι υπάρχουν υπόνοιες ιδίως φέτος).
deninho Ιούνιος 21, 2007 #26380 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard!καμμιά μάζωξη στη Λαδόκολα, αν αποφασίσει κανάς Fragmas να κανονίσει μάσα.... Όλη η ουσία της συζήτησης βρίσκεται στο παραπάνω απόσπασμα
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.