Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από kender

18529 και αύριο δίνουμε σχέδια στο σαλόνικα ^^

Αρχική απάντηση από MaGiCMaN

εγω 15640 εβγαλα. με γ@μησε η εκθεση βασικα.

Συγχαρητηρια παιδια..!!

kender εσκισες!! Για που λες?

MaGiCMaN για πες κ εσυ καμια καλη σχολη ειμαστε περιπου στα ιδια μορια...

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply

Το σωστό είναι κάθε σχολή να ορίζει το ποιοι θα μπουν.. Όπως γίνεται (ή γινόταν) στη Γαλλία.. Μπαίνεις μια χρονιά, και στο τέλος γίνεται ξεσκαρτάρισμα. Όσοι είναι καλοί μένουν, οι υπόλοιποι los pulos...

Δεν είναι δυνατόν εγώ, που με τη φυσική δεν έχω καλή σχέση (για διαζύγιο το πάμε, τέσπα :p ) να είμαιστο Φυσικό, ο χ/ψ/ζ που δεν ξέρει τπτ από υπολογιστές (και που ποτέ δεν τον ενδιέφεραν) να είναι στην πληροφορική ή ακόμη χειρότερα στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, απλά και μόνο επειδή έχει υψηλή βάση ή επειδή "είναι δουλειά του μέλλοντος"...

Οι καταλήψεις, δεν έχουν σχέση με το βαθμό.. ΕΜΠ, Νομικές κ.α. που έχουν υψηλές βάσεις, απ'ότι θυμάμαι, είναι από τις πρώτες σχολές που κάνουν καταλήψεις

ΥΓ Η δυσκολία δεν βρίσκεται πάντα στα θέματα, αλλά και στους διορθωτές. 8 μόρια διαφορά στον προγραμματισμό ή στα μαθηματικά (μαθήματα που δεν είναι υποκειμενική η διόρθωση.. ή είναι σωστό ή δεν είναι.. Δεν μπορεί να είναι λίγο σωστό), μπορεί να σε κόψουν από τη σχολή που θες. Και το χειρότερο είναι να ξέρεις ότι άξιζες το μεγάλο βαθμό

Αρχική απάντηση από tifozif1

Πόσο κάνει ένας τόνος πασατέμπο ?

Ρε πυρηνικέ φυσικέ, βάλε πόσο έχει το κιλό και κάνε το επί 1000 :p

Αρχική απάντηση από deninho

Οι καταλήψεις, δεν έχουν σχέση με το βαθμό.. ΕΜΠ, Νομικές κ.α. που έχουν υψηλές βάσεις, απ'ότι θυμάμαι, είναι από τις πρώτες σχολές που κάνουν καταλήψεις

Απλά για να το διευκρινίσω, δεν είπα ποτέ ότι οι καταλήψεις έχουν σχέση με το βαθμό. Αλλά αν μιά χρονιά λόγω "δυσκολίας" θεμάτων πέσουν οι βάσεις και μπουν στη Νομική, άτομα με 15 Μ.Ο., που μετά δε μπορούν με τίποτα να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις τις σχολής, αυτοί συνήθως είναι και οι πρώτοι που μετέχουν στις καταλήψεις, γιατί πολύ απλά χρωστάνε του κόσμου τα μαθήματα κι έτσι κι αλλιώς η χρονιά είναι χαμένη για αυτούς.

Τυχαίνει να έχω αρκετούς στο χώρο των καθηγητών Πανεπιστημίου και γνωρίζω πολύ καλά σε ποιά ομάδα σπουδαστών ανήκουν συνήθως οι οργανωτές των καταλήψεων. Όπως επίσης γνωρίζω ότι η πλειοψηφία δε θέλει τις καταλήψεις, θέλει απλά να τελειώσει να βγει να δουλέψει. Δεν βολεύει όλους η ιδιότητα του "αιώνιου φοιτητή"

Αρχική απάντηση από deninho [Σήμερα, στις 17:16]

Το σωστό είναι κάθε σχολή να ορίζει το ποιοι θα μπουν.. Όπως γίνεται (ή γινόταν) στη Γαλλία.. Μπαίνεις μια χρονιά, και στο τέλος γίνεται ξεσκαρτάρισμα. Όσοι είναι καλοί μένουν, οι υπόλοιποι los pulos...

Δεν είναι δυνατόν εγώ, που με τη φυσική δεν έχω καλή σχέση (για διαζύγιο το πάμε, τέσπα :p ) να είμαιστο Φυσικό, ο χ/ψ/ζ που δεν ξέρει τπτ από υπολογιστές (και που ποτέ δεν τον ενδιέφεραν) να είναι στην πληροφορική ή ακόμη χειρότερα στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, απλά και μόνο επειδή έχει υψηλή βάση ή επειδή "είναι δουλειά του μέλλοντος"...

Οι καταλήψεις, δεν έχουν σχέση με το βαθμό.. ΕΜΠ, Νομικές κ.α. που έχουν υψηλές βάσεις, απ'ότι θυμάμαι, είναι από τις πρώτες σχολές που κάνουν καταλήψεις

ΥΓ Η δυσκολία δεν βρίσκεται πάντα στα θέματα, αλλά και στους διορθωτές. 8 μόρια διαφορά στον προγραμματισμό ή στα μαθηματικά (μαθήματα που δεν είναι υποκειμενική η διόρθωση.. ή είναι σωστό ή δεν είναι.. Δεν μπορεί να είναι λίγο σωστό), μπορεί να σε κόψουν από τη σχολή που θες. Και το χειρότερο είναι να ξέρεις ότι άξιζες το μεγάλο βαθμό

ακριβως αυτο. γιατι εχω φιλη που πηγε ηλεκτρολογος μονο και μονο απο το ονομα. οκ τις αρεσουν πολυ τα μαθηματικα και και η φυσικη,αλλα δεν ξερει ακομη τι κατευθυνση να παρει.

εγω ηθελα πληροφορικη αλλα δεν πιανω. αν πεσει λιγο πιανω επιστημης υπολογιστων ηρακλειο,αλλα ειναι πολυ μακρια για μενα. ισως παω τει πληροφορικης θεσ/νικη

Εγώ πάντως θέλω να τελειώσω, για να κάνω μεταπτυχιακό σε κάτι που να με ενδιαφέρει περισσότερο από τη Φυσική αυτή καθ'αυτή (κάτι που να έχει σχέση με υπολογιστές/τηλεπικοινωνίες) :rolleyes:

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:05]

Γιατί, ο μαθηματικός που θα βγει αύριο και θα γίνει δάσκαλος/καθηγητής δεν είναι λειτούργημα? Και τέλος πάντων, δεν έχει σχέση με το αν είναι λειτούργημα ή όχι. Έχει σχέση με το ότι δε μπορεί να γίνει γιατρός κάποιος που διάβαζε στο περίπου.

Τι ακριβως ειναι αυτο που σε κανει να πιστευεις οτι ενας που μπηκε μαθηματικο με 19 θα βγει αυριο και θα γινει καλος δασκαλος για το παιδι σου στο σχολειο? Αλλα περα απο αυτο δεν πανε ολοι οι μαθηματικοι/φυσικοι/χημικοι να γινουν δασκαλοι. Υπαρχουνε κι αλλα πραγματα τα οποια μπορουν να κανουν με το ταπεινο... 16 Μ.Ο. για να μην πεινασουν.

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:05]

Όσο για τη δυσκολία των θεμάτων:

1. Φυσικά και μπορούν να διασφαλίσουν τα θέματα να είναι παρόμοιας δυσκολίας κάθε χρόνο

2. Τι καθορίζει το δύσκολο θέμα? ’ντε στα μαθηματικά/φυσική/χημεία, το καταλαβαίνω. Στην ιστορία? Στα αρχαία? Στη βιολογία? Που ακριβώς έγκειται το δύσκολο θέμα? Όλα στο βιβλίο δεν είναι?

3. Τα δύσκολα θέματα δεν καθορίζονται από τις βάσεις, αλλά από τις ανώτερες βαθμολογίες. Αν κάθε χρόνο ένα ποσοστό >5% γράφει άριστα, δεν υφίσταται δύσκολο θέμα. Τι είναι το 5%, διάνοιες? Απλά ήταν προετοιμασμένοι κι όχι στο περίπου. Απλά τα διάβασαν όλα, κι όχι μόνο τα SOS.

Με δικη σου παραδοχη εβγαλες εξω 3 βασικα μαθηματα απο την εξισωση, αλλα κατα ενα περιεργο τροπο δηλωνεις "Νταξει ευκολα διασφαλιζεται η σταθερη δυσκολια"

Οσο για τα υπολοιπα, δεν ξερω αν εχεις δωσει ποτε Ιστορια, Αρχαια, Βιολογια ή γενικα "παπαγαλια" μαθημα, αλλα ΔΕΝ σημαινει οτι επειδη ειναι ολα απο το βιβλιο σημαινει οτι ειναι ΟΛΑ ιδιας δυσκολιας. Υπαρχουνε συνδυαστικες ερωτησεις, και ενα καρο αλλα πραγματα τα οποια διαφοροποιουν την δυσκολια του θεματος.

Δεν ειναι ολα θεματα του στυλ "Γραψτε μου την σελιδα 456 της Ιστοριας και προσεξτε μην χασετε κανενα "κομα" .

Φυσικα και τα δυσκολα θεματα ΔΕΝ καθοριζονται απο τις ανωτερες βαθμολογιες αλλα απο ολες τις βαθμολογιες, την ζητηση σε καθε σχολη κλπ κλπ. Παιζει κλασσικη καμπυλη κατανομης gauss. To peak θα ειναι στο 14 π.χ οταν εχει δυσκολα θεματα και στο 16 οταν εχει ευκολα.

Τα πανεπιστημια δεν λειτουργουνε μονο και μονο για να υποδεχτουν το τοπ-5%.

Ακομα και αν πιστευεις πραγματικα οτι το 5% καθοριζει την δυσκολια και γραφει οπως λες αριστα (δηλαδη απο 18.5 + ) τοτε ειναι ιδιας δυσκολιας τα θεματα οταν το 5% αυτο γραφει 19.8 και οταν γραφει 18.8???

Αρχική απάντηση από jpavly -> Ρε πυρηνικέ φυσικέ, βάλε πόσο έχει το κιλό και κάνε το επί 1000 :p
Αν είμουν πυρηνικός φυσικός έτσι θα το υπολόγιζα και θα ήμουν λάθος. ’λλη η τιμή του κιλού, και άλλη του τόνου (ο οποίος μπορεί να χωριστεί σε 50 ίσα μέρη και να μοιραστεί σε μερικά μέλη του Lab, τα οποία καλύτερα θα ήταν να μασούν παρά να γράφουν).

Αν ήσουν πυρηνικός φυσικός δε σε ενδιέφερε ο πασατέμπος.. Βασικά θα ξέχναγες να φας καμια φορά :p

Όντως, άλλη η τιμή του 1 κιλού (λιανική) και άλλη του 1 τόνου (χονδρική) :) Αν όντως ενδιαφέρεσαι, μάλλον πρέπει να επικοινωνήσεις με κάποια εταιρία, γτ εδώ πέρα μόνο τρώμε, δεν πουλάμε φαγώσιμα :p

Αρχική απάντηση από MaGiCMaN

περσι περασα πληροφορικης και τηλεπ. τει λαρισας. τωρα θα το ψαξω τι θα δηλωσω.

Αν δεν ανεβουν πολυ οι βασεις πρεπει να πιανεις και Ψηφιακα Συστηματα στο πανεπιστημιο του Πειραια... Περσι ηταν 15200...

http://www.ted.unipi.gr/ Δες εκει που λεει προπτυχιακο προγραμμα τι μαθηματα εχει...

@SLN

Εσένα τι σε κάνει να πιστεύεις ότι κάποιος που δεν μπήκε με 19, αλλά με 15 στο μαθηματικό, θα γίνει καλός δάσκαλος για τα παιδιά μας? Δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα έγκειται στη δυσκολία της εκάστοτε σχολής. Το σύστημα όμως έτσι όπως είναι, κατευθύνει τις βάσεις, ανάλογα με την προτίμηση των σπουδαστών. Αν δηλαδή θεωρήσουν οι σπουδαστές ότι το Η/Υ Ηρακλείου είναι καλή σχολή με προοπτικές, θα ανέβουν οι βάσεις της. Τι σχέση έχει αυτό, με το αν η σχολή είναι δύσκολη ή εύκολη?

Δηλαδή αν αύριο, απαρνηθεί ο κόσμος την Ιατρική και πέσουν οι βάσεις τόσο ώστε να μπαίνουν με 12 Μ.Ο., εσύ θα εμπιστευόσουν ένα απόφοιτο αυτής της φουρνιά να εγχειρίσει το παιδί σου?

Δεν είπα να δέχονται μόνο το 5%. Είπα ότι αφού αυτοί μπόρεσαν κι έγραψαν 18, 19, 20, γιατί οι άλλοι έγραψαν, 12, 13? Γιατί απλά δεν ήταν αρκετά προετοιμασμένοι. Μπορούν λοιπόν όλοι αυτοί να μπουν στην ίδια σχολή, με τις ίδιες προοπτικές?

Αρχική απάντηση από tifozif1

Αν είμουν πυρηνικός φυσικός έτσι θα το υπολόγιζα και θα ήμουν λάθος. ’λλη η τιμή του κιλού, και άλλη του τόνου (ο οποίος μπορεί να χωριστεί σε 50 ίσα μέρη και να μοιραστεί σε μερικά μέλη του Lab, τα οποία καλύτερα θα ήταν να μασούν παρά να γράφουν).

Φυσικα...Λεγεται οικονομια κλιμακας (economies of scale). Θα το δωσεις πιο φτηνα...

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:41]

@SLN

Εσένα τι σε κάνει να πιστεύεις ότι κάποιος που δεν μπήκε με 19, αλλά με 15 στο μαθηματικό, θα γίνει καλός δάσκαλος για τα παιδιά μας?

Εγω σου ειπα τι πιστευω. Το αν θα γινει καποιος καλος δασκαλος ειναι 99% ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ απο το αν περασε μαθηματικο με 15 ή με 19. Για καποιο λογο εχεις κολλησει στην βαθμολογια των πανελληνιων λες και εκει κρινονται ολοι για την υπολοιπη ζωη τους.

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:41]

Αν δηλαδή θεωρήσουν οι σπουδαστές ότι το Η/Υ Ηρακλείου είναι καλή σχολή με προοπτικές, θα ανέβουν οι βάσεις της. Τι σχέση έχει αυτό, με το αν η σχολή είναι δύσκολη ή εύκολη?

Καμμια. Ποιος μιλησε για δυσκολια στις σχολες καθεαυτες??

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:41]

Δηλαδή αν αύριο, απαρνηθεί ο κόσμος την Ιατρική και πέσουν οι βάσεις τόσο ώστε να μπαίνουν με 12 Μ.Ο., εσύ θα εμπιστευόσουν ένα απόφοιτο αυτής της φουρνιά να εγχειρίσει το παιδί σου?

Ναι θα κοιτουσα καλυτερα τον βαθμο που αποφοιτησε απο την Ιατρικη ή ακομα καλυτερα, το ονομα που εχει "στην πιατσα" σαν γιατρος.... Οχι το με ποσο μπηκε στην Ιατρικη οταν ηταν 18.

Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:41]

Δεν είπα να δέχονται μόνο το 5%. Είπα ότι αφού αυτοί μπόρεσαν κι έγραψαν 18, 19, 20, γιατί οι άλλοι έγραψαν, 12, 13? Γιατί απλά δεν ήταν αρκετά προετοιμασμένοι. Μπορούν λοιπόν όλοι αυτοί να μπουν στην ίδια σχολή, με τις ίδιες προοπτικές?

Εχεις δωσει Πανελληνιες/εισαγωγικες/οπως διαολο τις λενε? Πολυ ελιτιστικη η αποψη σου... Εκτος κι αν εγραψες 20 σε ολα οποτε δικαιολογημενα βλεπεις αφ'υψηλου την κατασταση...

Αρχική απάντηση από Wizard!

Απλά για να το διευκρινίσω, δεν είπα ποτέ ότι οι καταλήψεις έχουν σχέση με το βαθμό. Αλλά αν μιά χρονιά λόγω "δυσκολίας" θεμάτων πέσουν οι βάσεις και μπουν στη Νομική, άτομα με 15 Μ.Ο., που μετά δε μπορούν με τίποτα να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις τις σχολής, αυτοί συνήθως είναι και οι πρώτοι που μετέχουν στις καταλήψεις, γιατί πολύ απλά χρωστάνε του κόσμου τα μαθήματα κι έτσι κι αλλιώς η χρονιά είναι χαμένη για αυτούς.

Τυχαίνει να έχω αρκετούς στο χώρο των καθηγητών Πανεπιστημίου και γνωρίζω πολύ καλά σε ποιά ομάδα σπουδαστών ανήκουν συνήθως οι οργανωτές των καταλήψεων. Όπως επίσης γνωρίζω ότι η πλειοψηφία δε θέλει τις καταλήψεις, θέλει απλά να τελειώσει να βγει να δουλέψει. Δεν βολεύει όλους η ιδιότητα του "αιώνιου φοιτητή"

άμα ο βαθμός δυσκολίας ήταν μεγαλύτερος απ ότι την προηγούμενη χρονιά που κα8ορίστικε η βάση στο 18 πχ , τότε ναι...θα μπορέσει να ανταπεξέλθει...

Γιατί αυξήθηκε η δυσκολία...οπότε το άτομο που έγραψε 15μο και μπήκε εκεί...την προηγούμενη χρονιά θα έγγραφε 18...

Εμένα γιατί να με καθόριζε η Ιστορία?Τεχνολογική κατεύθυνση...την ιστορία τι να την κάνω στις εισαγωγηκές?

Δεν είπα να μην υπάρχει...και ενδωσχολικά καλή είναι...αλλά όχι να μου καθορίζει αν θα μπώ στο Πολυτεχνείο ή στις ιχ8υοκαλιέργειες.....

Τεσπα...το θέμα είναι κάποιος να πυροβολήσει τους υπουργούς παιδείας...με αρχηγό το βλήτο που όχι μόνο δεν ξέρει απο παιδεία...αλλά ούτε να ντύνεται....πόσο ζά μπορεί να ναι?

Και μετά...να κοιτάξουμε να φτιάξουμε την βάση....γιατί απ την βάση βρωμάει το πράμα...και όχι η κορυφή

Η καλύτερη λύση είναι να κάνει κάθε σχολή μόνη της τους φοιτητές της. Δεν με νοιάζει τι και πως, αλλά δε δέχομαι να με κόβει από την Πληροφορική που γούσταρα, ο άσχετος καθηγητάκος του σχολείου μου, που επειδή δε με συμπαθούσε μου έκοβε βαθμούς, ή επειδή ο εξεταστής ήταν βλακάκος και δεν κατάλαβε την απάντηση και μου έκοψε 8 μόρια

^^ τοτε θα σου πουνε οι σχολες παιρνουν με μη αξιοκρατικα κριτηρια, ασε νταξει αν το θες πολυ περνας οπου θες πιστευω

+λιγη τυχη φυσικα

Μπορείς να διασφαλίσεις την αξιοκρατία.. Αλλά δε βρίσκω λογικό τα παιδια από τεχνολογική/θετική, να εξετάζονται στην υστερία για να μπουν σε σχολή του κλάδου τους. Ούτε τα παιδια της θεωρητικής να κάνουν οπτική για να μπουν φιλοσοφική (που χου)

Δηλαδή ρε SLN έχεις πολλά παραδείγματα ανθρώπων που μπήκαν με 15 και βγήκαν με 20? Δεν το νομίζω. Τουλάχιστον η στατιστική δείχνει τα εντελώς αντίθετα...

Από την άλλη, η κάθε σχολή θα έπρεπε να έχει δικό της τρόπο βαθμολόγησης. Δε μπορεί να μπεις στο Μαθηματικό με 12 Μαθηματικά επειδή ήσουν καλός στα υπόλοιπα... Πως να το κάνουμε δηλαδή. Καλύτερα να μπει κάποιος με 20 στα μαθηματικά που είναι στο παρατρίχα να μείνει στα άλλα. Δε λέω, πρέπει να ανταμειφθεί κι ο άλλος, αλλά δεν είναι κρίμα να χαραμιστεί αυτός με το 20άρι, σε κάποια σχολή Γεωπονικής?

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.