Reaper Ιούνιος 21, 2007 #26341 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από kender 18529 και αύριο δίνουμε σχέδια στο σαλόνικα ^^ Αρχική απάντηση από MaGiCMaN εγω 15640 εβγαλα. με γ@μησε η εκθεση βασικα. Συγχαρητηρια παιδια..!!kender εσκισες!! Για που λες?MaGiCMaN για πες κ εσυ καμια καλη σχολη ειμαστε περιπου στα ιδια μορια...
deninho Ιούνιος 21, 2007 #26342 Ιούνιος 21, 2007 Το σωστό είναι κάθε σχολή να ορίζει το ποιοι θα μπουν.. Όπως γίνεται (ή γινόταν) στη Γαλλία.. Μπαίνεις μια χρονιά, και στο τέλος γίνεται ξεσκαρτάρισμα. Όσοι είναι καλοί μένουν, οι υπόλοιποι los pulos... Δεν είναι δυνατόν εγώ, που με τη φυσική δεν έχω καλή σχέση (για διαζύγιο το πάμε, τέσπα ) να είμαιστο Φυσικό, ο χ/ψ/ζ που δεν ξέρει τπτ από υπολογιστές (και που ποτέ δεν τον ενδιέφεραν) να είναι στην πληροφορική ή ακόμη χειρότερα στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, απλά και μόνο επειδή έχει υψηλή βάση ή επειδή "είναι δουλειά του μέλλοντος"... Οι καταλήψεις, δεν έχουν σχέση με το βαθμό.. ΕΜΠ, Νομικές κ.α. που έχουν υψηλές βάσεις, απ'ότι θυμάμαι, είναι από τις πρώτες σχολές που κάνουν καταλήψεις ΥΓ Η δυσκολία δεν βρίσκεται πάντα στα θέματα, αλλά και στους διορθωτές. 8 μόρια διαφορά στον προγραμματισμό ή στα μαθηματικά (μαθήματα που δεν είναι υποκειμενική η διόρθωση.. ή είναι σωστό ή δεν είναι.. Δεν μπορεί να είναι λίγο σωστό), μπορεί να σε κόψουν από τη σχολή που θες. Και το χειρότερο είναι να ξέρεις ότι άξιζες το μεγάλο βαθμό
jpavly Ιούνιος 21, 2007 #26343 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από tifozif1 Πόσο κάνει ένας τόνος πασατέμπο ? Ρε πυρηνικέ φυσικέ, βάλε πόσο έχει το κιλό και κάνε το επί 1000
Wizard! Ιούνιος 21, 2007 #26344 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από deninhoΟι καταλήψεις, δεν έχουν σχέση με το βαθμό.. ΕΜΠ, Νομικές κ.α. που έχουν υψηλές βάσεις, απ'ότι θυμάμαι, είναι από τις πρώτες σχολές που κάνουν καταλήψεις Απλά για να το διευκρινίσω, δεν είπα ποτέ ότι οι καταλήψεις έχουν σχέση με το βαθμό. Αλλά αν μιά χρονιά λόγω "δυσκολίας" θεμάτων πέσουν οι βάσεις και μπουν στη Νομική, άτομα με 15 Μ.Ο., που μετά δε μπορούν με τίποτα να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις τις σχολής, αυτοί συνήθως είναι και οι πρώτοι που μετέχουν στις καταλήψεις, γιατί πολύ απλά χρωστάνε του κόσμου τα μαθήματα κι έτσι κι αλλιώς η χρονιά είναι χαμένη για αυτούς.Τυχαίνει να έχω αρκετούς στο χώρο των καθηγητών Πανεπιστημίου και γνωρίζω πολύ καλά σε ποιά ομάδα σπουδαστών ανήκουν συνήθως οι οργανωτές των καταλήψεων. Όπως επίσης γνωρίζω ότι η πλειοψηφία δε θέλει τις καταλήψεις, θέλει απλά να τελειώσει να βγει να δουλέψει. Δεν βολεύει όλους η ιδιότητα του "αιώνιου φοιτητή"
magicman Ιούνιος 21, 2007 #26345 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από deninho [Σήμερα, στις 17:16] Το σωστό είναι κάθε σχολή να ορίζει το ποιοι θα μπουν.. Όπως γίνεται (ή γινόταν) στη Γαλλία.. Μπαίνεις μια χρονιά, και στο τέλος γίνεται ξεσκαρτάρισμα. Όσοι είναι καλοί μένουν, οι υπόλοιποι los pulos... Δεν είναι δυνατόν εγώ, που με τη φυσική δεν έχω καλή σχέση (για διαζύγιο το πάμε, τέσπα ) να είμαιστο Φυσικό, ο χ/ψ/ζ που δεν ξέρει τπτ από υπολογιστές (και που ποτέ δεν τον ενδιέφεραν) να είναι στην πληροφορική ή ακόμη χειρότερα στους Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, απλά και μόνο επειδή έχει υψηλή βάση ή επειδή "είναι δουλειά του μέλλοντος"... Οι καταλήψεις, δεν έχουν σχέση με το βαθμό.. ΕΜΠ, Νομικές κ.α. που έχουν υψηλές βάσεις, απ'ότι θυμάμαι, είναι από τις πρώτες σχολές που κάνουν καταλήψεις ΥΓ Η δυσκολία δεν βρίσκεται πάντα στα θέματα, αλλά και στους διορθωτές. 8 μόρια διαφορά στον προγραμματισμό ή στα μαθηματικά (μαθήματα που δεν είναι υποκειμενική η διόρθωση.. ή είναι σωστό ή δεν είναι.. Δεν μπορεί να είναι λίγο σωστό), μπορεί να σε κόψουν από τη σχολή που θες. Και το χειρότερο είναι να ξέρεις ότι άξιζες το μεγάλο βαθμό ακριβως αυτο. γιατι εχω φιλη που πηγε ηλεκτρολογος μονο και μονο απο το ονομα. οκ τις αρεσουν πολυ τα μαθηματικα και και η φυσικη,αλλα δεν ξερει ακομη τι κατευθυνση να παρει. εγω ηθελα πληροφορικη αλλα δεν πιανω. αν πεσει λιγο πιανω επιστημης υπολογιστων ηρακλειο,αλλα ειναι πολυ μακρια για μενα. ισως παω τει πληροφορικης θεσ/νικη
deninho Ιούνιος 21, 2007 #26346 Ιούνιος 21, 2007 Εγώ πάντως θέλω να τελειώσω, για να κάνω μεταπτυχιακό σε κάτι που να με ενδιαφέρει περισσότερο από τη Φυσική αυτή καθ'αυτή (κάτι που να έχει σχέση με υπολογιστές/τηλεπικοινωνίες)
SLN Ιούνιος 21, 2007 #26347 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:05] Γιατί, ο μαθηματικός που θα βγει αύριο και θα γίνει δάσκαλος/καθηγητής δεν είναι λειτούργημα? Και τέλος πάντων, δεν έχει σχέση με το αν είναι λειτούργημα ή όχι. Έχει σχέση με το ότι δε μπορεί να γίνει γιατρός κάποιος που διάβαζε στο περίπου. Τι ακριβως ειναι αυτο που σε κανει να πιστευεις οτι ενας που μπηκε μαθηματικο με 19 θα βγει αυριο και θα γινει καλος δασκαλος για το παιδι σου στο σχολειο? Αλλα περα απο αυτο δεν πανε ολοι οι μαθηματικοι/φυσικοι/χημικοι να γινουν δασκαλοι. Υπαρχουνε κι αλλα πραγματα τα οποια μπορουν να κανουν με το ταπεινο... 16 Μ.Ο. για να μην πεινασουν.Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:05] Όσο για τη δυσκολία των θεμάτων:1. Φυσικά και μπορούν να διασφαλίσουν τα θέματα να είναι παρόμοιας δυσκολίας κάθε χρόνο2. Τι καθορίζει το δύσκολο θέμα? ’ντε στα μαθηματικά/φυσική/χημεία, το καταλαβαίνω. Στην ιστορία? Στα αρχαία? Στη βιολογία? Που ακριβώς έγκειται το δύσκολο θέμα? Όλα στο βιβλίο δεν είναι?3. Τα δύσκολα θέματα δεν καθορίζονται από τις βάσεις, αλλά από τις ανώτερες βαθμολογίες. Αν κάθε χρόνο ένα ποσοστό >5% γράφει άριστα, δεν υφίσταται δύσκολο θέμα. Τι είναι το 5%, διάνοιες? Απλά ήταν προετοιμασμένοι κι όχι στο περίπου. Απλά τα διάβασαν όλα, κι όχι μόνο τα SOS. Με δικη σου παραδοχη εβγαλες εξω 3 βασικα μαθηματα απο την εξισωση, αλλα κατα ενα περιεργο τροπο δηλωνεις "Νταξει ευκολα διασφαλιζεται η σταθερη δυσκολια"Οσο για τα υπολοιπα, δεν ξερω αν εχεις δωσει ποτε Ιστορια, Αρχαια, Βιολογια ή γενικα "παπαγαλια" μαθημα, αλλα ΔΕΝ σημαινει οτι επειδη ειναι ολα απο το βιβλιο σημαινει οτι ειναι ΟΛΑ ιδιας δυσκολιας. Υπαρχουνε συνδυαστικες ερωτησεις, και ενα καρο αλλα πραγματα τα οποια διαφοροποιουν την δυσκολια του θεματος. Δεν ειναι ολα θεματα του στυλ "Γραψτε μου την σελιδα 456 της Ιστοριας και προσεξτε μην χασετε κανενα "κομα" . Φυσικα και τα δυσκολα θεματα ΔΕΝ καθοριζονται απο τις ανωτερες βαθμολογιες αλλα απο ολες τις βαθμολογιες, την ζητηση σε καθε σχολη κλπ κλπ. Παιζει κλασσικη καμπυλη κατανομης gauss. To peak θα ειναι στο 14 π.χ οταν εχει δυσκολα θεματα και στο 16 οταν εχει ευκολα. Τα πανεπιστημια δεν λειτουργουνε μονο και μονο για να υποδεχτουν το τοπ-5%.Ακομα και αν πιστευεις πραγματικα οτι το 5% καθοριζει την δυσκολια και γραφει οπως λες αριστα (δηλαδη απο 18.5 + ) τοτε ειναι ιδιας δυσκολιας τα θεματα οταν το 5% αυτο γραφει 19.8 και οταν γραφει 18.8???
TifoziF1 Ιούνιος 21, 2007 #26348 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από jpavly -> Ρε πυρηνικέ φυσικέ, βάλε πόσο έχει το κιλό και κάνε το επί 1000 Αν είμουν πυρηνικός φυσικός έτσι θα το υπολόγιζα και θα ήμουν λάθος. ’λλη η τιμή του κιλού, και άλλη του τόνου (ο οποίος μπορεί να χωριστεί σε 50 ίσα μέρη και να μοιραστεί σε μερικά μέλη του Lab, τα οποία καλύτερα θα ήταν να μασούν παρά να γράφουν).
deninho Ιούνιος 21, 2007 #26349 Ιούνιος 21, 2007 Αν ήσουν πυρηνικός φυσικός δε σε ενδιέφερε ο πασατέμπος.. Βασικά θα ξέχναγες να φας καμια φορά Όντως, άλλη η τιμή του 1 κιλού (λιανική) και άλλη του 1 τόνου (χονδρική) Αν όντως ενδιαφέρεσαι, μάλλον πρέπει να επικοινωνήσεις με κάποια εταιρία, γτ εδώ πέρα μόνο τρώμε, δεν πουλάμε φαγώσιμα
winters Ιούνιος 21, 2007 #26350 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από MaGiCMaN περσι περασα πληροφορικης και τηλεπ. τει λαρισας. τωρα θα το ψαξω τι θα δηλωσω. Αν δεν ανεβουν πολυ οι βασεις πρεπει να πιανεις και Ψηφιακα Συστηματα στο πανεπιστημιο του Πειραια... Περσι ηταν 15200...http://www.ted.unipi.gr/ Δες εκει που λεει προπτυχιακο προγραμμα τι μαθηματα εχει...
Wizard! Ιούνιος 21, 2007 #26351 Ιούνιος 21, 2007 @SLNΕσένα τι σε κάνει να πιστεύεις ότι κάποιος που δεν μπήκε με 19, αλλά με 15 στο μαθηματικό, θα γίνει καλός δάσκαλος για τα παιδιά μας? Δεν είναι αυτό το θέμα. Το θέμα έγκειται στη δυσκολία της εκάστοτε σχολής. Το σύστημα όμως έτσι όπως είναι, κατευθύνει τις βάσεις, ανάλογα με την προτίμηση των σπουδαστών. Αν δηλαδή θεωρήσουν οι σπουδαστές ότι το Η/Υ Ηρακλείου είναι καλή σχολή με προοπτικές, θα ανέβουν οι βάσεις της. Τι σχέση έχει αυτό, με το αν η σχολή είναι δύσκολη ή εύκολη?Δηλαδή αν αύριο, απαρνηθεί ο κόσμος την Ιατρική και πέσουν οι βάσεις τόσο ώστε να μπαίνουν με 12 Μ.Ο., εσύ θα εμπιστευόσουν ένα απόφοιτο αυτής της φουρνιά να εγχειρίσει το παιδί σου?Δεν είπα να δέχονται μόνο το 5%. Είπα ότι αφού αυτοί μπόρεσαν κι έγραψαν 18, 19, 20, γιατί οι άλλοι έγραψαν, 12, 13? Γιατί απλά δεν ήταν αρκετά προετοιμασμένοι. Μπορούν λοιπόν όλοι αυτοί να μπουν στην ίδια σχολή, με τις ίδιες προοπτικές?
YDinopoulos Ιούνιος 21, 2007 #26352 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από tifozif1 Αν είμουν πυρηνικός φυσικός έτσι θα το υπολόγιζα και θα ήμουν λάθος. ’λλη η τιμή του κιλού, και άλλη του τόνου (ο οποίος μπορεί να χωριστεί σε 50 ίσα μέρη και να μοιραστεί σε μερικά μέλη του Lab, τα οποία καλύτερα θα ήταν να μασούν παρά να γράφουν). Φυσικα...Λεγεται οικονομια κλιμακας (economies of scale). Θα το δωσεις πιο φτηνα...
SLN Ιούνιος 21, 2007 #26354 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:41] @SLNΕσένα τι σε κάνει να πιστεύεις ότι κάποιος που δεν μπήκε με 19, αλλά με 15 στο μαθηματικό, θα γίνει καλός δάσκαλος για τα παιδιά μας? Εγω σου ειπα τι πιστευω. Το αν θα γινει καποιος καλος δασκαλος ειναι 99% ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ απο το αν περασε μαθηματικο με 15 ή με 19. Για καποιο λογο εχεις κολλησει στην βαθμολογια των πανελληνιων λες και εκει κρινονται ολοι για την υπολοιπη ζωη τους.Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:41] Αν δηλαδή θεωρήσουν οι σπουδαστές ότι το Η/Υ Ηρακλείου είναι καλή σχολή με προοπτικές, θα ανέβουν οι βάσεις της. Τι σχέση έχει αυτό, με το αν η σχολή είναι δύσκολη ή εύκολη? Καμμια. Ποιος μιλησε για δυσκολια στις σχολες καθεαυτες?? Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:41] Δηλαδή αν αύριο, απαρνηθεί ο κόσμος την Ιατρική και πέσουν οι βάσεις τόσο ώστε να μπαίνουν με 12 Μ.Ο., εσύ θα εμπιστευόσουν ένα απόφοιτο αυτής της φουρνιά να εγχειρίσει το παιδί σου? Ναι θα κοιτουσα καλυτερα τον βαθμο που αποφοιτησε απο την Ιατρικη ή ακομα καλυτερα, το ονομα που εχει "στην πιατσα" σαν γιατρος.... Οχι το με ποσο μπηκε στην Ιατρικη οταν ηταν 18.Αρχική απάντηση από Wizard! [Σήμερα, στις 17:41] Δεν είπα να δέχονται μόνο το 5%. Είπα ότι αφού αυτοί μπόρεσαν κι έγραψαν 18, 19, 20, γιατί οι άλλοι έγραψαν, 12, 13? Γιατί απλά δεν ήταν αρκετά προετοιμασμένοι. Μπορούν λοιπόν όλοι αυτοί να μπουν στην ίδια σχολή, με τις ίδιες προοπτικές? Εχεις δωσει Πανελληνιες/εισαγωγικες/οπως διαολο τις λενε? Πολυ ελιτιστικη η αποψη σου... Εκτος κι αν εγραψες 20 σε ολα οποτε δικαιολογημενα βλεπεις αφ'υψηλου την κατασταση...
AN7 OverClocker Ιούνιος 21, 2007 #26355 Ιούνιος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! Απλά για να το διευκρινίσω, δεν είπα ποτέ ότι οι καταλήψεις έχουν σχέση με το βαθμό. Αλλά αν μιά χρονιά λόγω "δυσκολίας" θεμάτων πέσουν οι βάσεις και μπουν στη Νομική, άτομα με 15 Μ.Ο., που μετά δε μπορούν με τίποτα να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις τις σχολής, αυτοί συνήθως είναι και οι πρώτοι που μετέχουν στις καταλήψεις, γιατί πολύ απλά χρωστάνε του κόσμου τα μαθήματα κι έτσι κι αλλιώς η χρονιά είναι χαμένη για αυτούς.Τυχαίνει να έχω αρκετούς στο χώρο των καθηγητών Πανεπιστημίου και γνωρίζω πολύ καλά σε ποιά ομάδα σπουδαστών ανήκουν συνήθως οι οργανωτές των καταλήψεων. Όπως επίσης γνωρίζω ότι η πλειοψηφία δε θέλει τις καταλήψεις, θέλει απλά να τελειώσει να βγει να δουλέψει. Δεν βολεύει όλους η ιδιότητα του "αιώνιου φοιτητή" άμα ο βαθμός δυσκολίας ήταν μεγαλύτερος απ ότι την προηγούμενη χρονιά που κα8ορίστικε η βάση στο 18 πχ , τότε ναι...θα μπορέσει να ανταπεξέλθει...Γιατί αυξήθηκε η δυσκολία...οπότε το άτομο που έγραψε 15μο και μπήκε εκεί...την προηγούμενη χρονιά θα έγγραφε 18...Εμένα γιατί να με καθόριζε η Ιστορία?Τεχνολογική κατεύθυνση...την ιστορία τι να την κάνω στις εισαγωγηκές?Δεν είπα να μην υπάρχει...και ενδωσχολικά καλή είναι...αλλά όχι να μου καθορίζει αν θα μπώ στο Πολυτεχνείο ή στις ιχ8υοκαλιέργειες.....Τεσπα...το θέμα είναι κάποιος να πυροβολήσει τους υπουργούς παιδείας...με αρχηγό το βλήτο που όχι μόνο δεν ξέρει απο παιδεία...αλλά ούτε να ντύνεται....πόσο ζά μπορεί να ναι?Και μετά...να κοιτάξουμε να φτιάξουμε την βάση....γιατί απ την βάση βρωμάει το πράμα...και όχι η κορυφή
deninho Ιούνιος 21, 2007 #26357 Ιούνιος 21, 2007 Η καλύτερη λύση είναι να κάνει κάθε σχολή μόνη της τους φοιτητές της. Δεν με νοιάζει τι και πως, αλλά δε δέχομαι να με κόβει από την Πληροφορική που γούσταρα, ο άσχετος καθηγητάκος του σχολείου μου, που επειδή δε με συμπαθούσε μου έκοβε βαθμούς, ή επειδή ο εξεταστής ήταν βλακάκος και δεν κατάλαβε την απάντηση και μου έκοψε 8 μόρια
ea6gka Ιούνιος 21, 2007 #26358 Ιούνιος 21, 2007 ^^ τοτε θα σου πουνε οι σχολες παιρνουν με μη αξιοκρατικα κριτηρια, ασε νταξει αν το θες πολυ περνας οπου θες πιστευω+λιγη τυχη φυσικα
deninho Ιούνιος 21, 2007 #26359 Ιούνιος 21, 2007 Μπορείς να διασφαλίσεις την αξιοκρατία.. Αλλά δε βρίσκω λογικό τα παιδια από τεχνολογική/θετική, να εξετάζονται στην υστερία για να μπουν σε σχολή του κλάδου τους. Ούτε τα παιδια της θεωρητικής να κάνουν οπτική για να μπουν φιλοσοφική (που χου)
Wizard! Ιούνιος 21, 2007 #26360 Ιούνιος 21, 2007 Δηλαδή ρε SLN έχεις πολλά παραδείγματα ανθρώπων που μπήκαν με 15 και βγήκαν με 20? Δεν το νομίζω. Τουλάχιστον η στατιστική δείχνει τα εντελώς αντίθετα...Από την άλλη, η κάθε σχολή θα έπρεπε να έχει δικό της τρόπο βαθμολόγησης. Δε μπορεί να μπεις στο Μαθηματικό με 12 Μαθηματικά επειδή ήσουν καλός στα υπόλοιπα... Πως να το κάνουμε δηλαδή. Καλύτερα να μπει κάποιος με 20 στα μαθηματικά που είναι στο παρατρίχα να μείνει στα άλλα. Δε λέω, πρέπει να ανταμειφθεί κι ο άλλος, αλλά δεν είναι κρίμα να χαραμιστεί αυτός με το 20άρι, σε κάποια σχολή Γεωπονικής?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.