Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από o polonos

Ρε συ ergoteli .....

Μονο καλο μπορει να κανει μια τετοια αγγελια ;)

Ναι ρε, μα το λέω, δε διαφωνώ με το σκεπτικό της αγγελίας, απλά ρωτώ αν είναι ανοικτό το φόρουμ σε αγγελίες όλων των επιχειρήσεων υπολογιστών για ζήτηση προσωπικού, ώστε να το αλλάξουν/προσθέσουν στους κανόνες των αγγελιών ζήτησης.

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 19:29]

...απλά ρωτώ αν είναι ανοικτό το φόρουμ σε αγγελίες όλων των επιχειρήσεων υπολογιστών για ζήτηση προσωπικού, ώστε να το αλλάξουν/προσθέσουν στους κανόνες των αγγελιών ζήτησης.

προφανως και ειναι ανοιχτο, αλλα δε νομιζω πως χρειαζεται και ειδικη επισημανση για να τονισουμε κατι τετοιο.

οι ανθρωποι ηρθαν σε επαφη μαζι μας και μας ζητησαν ενα λογαριασμο τον οποιο θα μπορουσαν να χρησιμοποιουν για να επικοινωνουν με εσας, με την προυποθεση οτι καθε καταχωρηση να ειναι ενυπογραφη. απο κει και περα, το να γραψουμε στο μετρητη του λογαριασμου αυτου ΧΧ ποστ ηταν κατι αναγκαιο, για να παρακαμφθει ο περιορισμος που υπαρχει στις αγγελιες.

Νομιζω οτι ειναι μια παρα πολυ καλη κινηση εκ μερους του thelab αλλα και της multirama.....

Το πλαισιο μας ακουει ???

Αλλα εχω μια προταση....

Εφοσον κανουν αγγελια στο φορουμ μας....

Να μπορουμε και εμεις να τους στελνουμε ενα ΠΜ αν εχουμε καποιο προβλημα πχ χαλασμενο προιον προβλημα με RMA κτλ ;)

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 18:32]

..Όταν μια εταιριούλα του γκαράζ γίνεται παγκόσμια κυρίαρχος, με πλαίσιο που η ίδια ορίζει..

και ειναι κακο αυτο; ή αν το θελεις αλλιως, γιατι δεν εχουμε την ιδια γνωμη, για τις υπολοιπες εταιρειες που στην ουσια μονοπωλουν κομματια της αγορας (autodesk, adobe, κλπ κλπ).

Αρχική απάντηση από o polonos

Το πλαισιο μας ακουει ???

Σιγά μην ψάξει να βρει προσωπικό το Πλαίσιο στο TheLab. Για τις γνώσεις Η/Υ; Από το επίπεδο γνώσεων της πλειοψηφίας του προσωπικού του, μάλλον μέσω το cosmopolitan.gr βρίσκει προσωπικό μέχρι σήμερα... :hehe:

Το Multirama προσφέρει δουλειά σε Λαμπίτες και θα πρέπει να εκτιμήσουμε αυτή την κίνηση.

Συγχαρητήρια λοιπόν στο Multirama, αλλά και στο TheLab, που έφτασε σε τέτοιο σημείο αναγνώρισης, ώστε να προσφέρεται εργασία στα μέλη του, από εταιρίες.

Αυτό στο εξωτερικό, γίνεται μόνο σε συνεργασία με αναγνωρισμένα Πανεπιστήμια.

Εδώ στην Ελλάδα δεν είδα να πηγαίνουν οι Εταιρίες και να προσφέρουν εργασία σε απόφοιτους Πανεπιστημιού, αλλά στο TheLab.

Μεγάλη τιμή κατά τη γνώμη μου.

Αρχική απάντηση από Chosen [Σήμερα, στις 20:32]

Σιγά μην ψάξει να βρει προσωπικό το Πλαίσιο στο TheLab. Για τις γνώσεις Η/Υ; Από το επίπεδο γνώσεων της πλειοψηφίας του προσωπικού του, μάλλον μέσω το cosmopolitan.gr βρίσκει προσωπικό μέχρι σήμερα... :hehe:

Πρεπει να ειναι κανα - 2 και απο το λαμπ και εκει ,

Αρχική απάντηση από Chosen

Σιγά μην ψάξει να βρει προσωπικό το Πλαίσιο στο TheLab. Για τις γνώσεις Η/Υ; Από το επίπεδο γνώσεων της πλειοψηφίας του προσωπικού του, μάλλον μέσω το cosmopolitan.gr βρίσκει προσωπικό μέχρι σήμερα... :hehe:

Εμ, με τέτοιο επίπεδο πως να αντισταθείς? :hehe:

Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 19:29]

Ναι ρε, μα το λέω, δε διαφωνώ με το σκεπτικό της αγγελίας, απλά ρωτώ αν είναι ανοικτό το φόρουμ σε αγγελίες όλων των επιχειρήσεων υπολογιστών για ζήτηση προσωπικού, ώστε να το αλλάξουν/προσθέσουν στους κανόνες των αγγελιών ζήτησης.

μηπως θα ηταν ακομα καλυτερο να προστεθει μια 3η κατηγορια στις αγγελιες ως

''Προσφορες Εργασιας''

και να ειναι ελευθερη χωρις προυποθεση των 500ποστ ή του χρονικου οριου?

εκτος και εαν προτιματε πρωτα την επικοινωνια με τις επιχειρησεις πριν μπορεσουν να ποσταρουν την θεση εργασιας ωστε να φιλτραρετε καλυτερα το ποιοι θα ζητανε ατομα.

Αρχική απάντηση από .38-.45

προφανως και ειναι ανοιχτο, αλλα δε νομιζω πως χρειαζεται και ειδικη επισημανση για να τονισουμε κατι τετοιο.

οι ανθρωποι ηρθαν σε επαφη μαζι μας και μας ζητησαν ενα λογαριασμο τον οποιο θα μπορουσαν να χρησιμοποιουν για να επικοινωνουν με εσας, με την προυποθεση οτι καθε καταχωρηση να ειναι ενυπογραφη. απο κει και περα, το να γραψουμε στο μετρητη του λογαριασμου αυτου ΧΧ ποστ ηταν κατι αναγκαιο, για να παρακαμφθει ο περιορισμος που υπαρχει στις αγγελιες.

Ναι οκ, αλλά τα ευκόλως εννοούμενα δε πρέπει πάντα να παραλείπονται. Γιατί θα σου πεταχτεί μεθαύριο ένας και θα σου πει ότι παρέκαμψες τους κανόνες υπέρ του μουλτιράμα, δλδ και καλά ότι το έκανες υπέρ τους με ανταλλάγματα,γίατι όταν ζητούσε αυτός σαν eshop(παράδειγμα) έναν υπάλληλο, δε βρήκε κάτι στους κανόνες που να το καλύβει για να ζητήσει με ανάλογο τρόπο. Δε περίμενα θα μου έδινες διαφορετική απάντηση, άλλωστε κανείς δε στο είχε ξαναζητήσει υποθέτω, το αναφέρω απλά ότι χρειάζεται να αναφέρεται.

Δε διαφωνώ στο ξαναλέω με τη κίνηση αυτή, εγώ πάντα είμαι υπέρ κάτι τέτοιων κινήσεων και γενικά της διαπλοκής με τα καταστήματα, θα βοηθήσει πάρα πολύ χρήστες και καταστήματα. Αυτό που λέει ο πολωνός το έχω πει και εγώ παλαιότερα, καλό θα ήτανε αν θέλει το thelab, οποιαδήποτε εταιρία , να μπορεί ακόμη και επί πληρωμή, να έχει ένα κομμάτι/section στο φόρουμ για διάφορα θέματα σχετικά με το μαγαζί,rma,νέα και για προσφορές κτλ. ’λλωστε, αυτό με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ήδη γίνεται μερικές φορές, κακά τα ψέματα, τουλάχιστον να το "νομιμοποιήσετε"& να το "ταξινομήσετε" στη θέση του.

Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 00:00]

Αυτό που λέει ο πολωνός το έχω πει και εγώ παλαιότερα, καλό θα ήτανε αν θέλει το thelab, οποιαδήποτε εταιρία , να μπορεί ακόμη και επί πληρωμή, να έχει ένα κομμάτι/section στο φόρουμ για διάφορα θέματα σχετικά με το μαγαζί,rma,νέα και για προσφορές κτλ. ’λλωστε, αυτό με τον ένα ή τον άλλο τρόπο ήδη γίνεται μερικές φορές, κακά τα ψέματα, τουλάχιστον να το "νομιμοποιήσετε"& να το "ταξινομήσετε" στη θέση του.

καλη φαση:D

προτεινω κατηγορια με υποφορουμ

Τεχνικη υποστηριξη plaisio

Τεχνικη υποστηριξη multirama

Tεχνικη υποστηριξη e-shop

και να μπαινουν ολοι οι εγκαθετοι απο το αντιπαλο στρατοπεδο να ανοιγουν θρεντακια με βρισιδια και θαψιμο του απεναντι καταστηματος.......

χΑΧΑΧΑΧΑχαχαΧΑχαχ

οποιες διαφορές/διενεξεις προκαλουνται να λυνονται με διοργανωση αγωνων paintball ή 5Χ5 και να ποσταρουμε και τα αποτελεσματα του καθε αγωνα.

βασικα το παραπανω σεναριο θα δουλεψει σωστα μονο εαν υπαρξει καλη διαθεση απο ολες τις πλευρες και κοιταξει ο καθενας να εξυπηρετησει τον δικο του πελατη χωρις να μπερδευεται σε θεματα της αλλης πλευρας για το πως εκεινος θα εξυπυρετουσε......

σε αντιθετη περιπτωση......εαν δηλαδη δεν υπαρξει καλη διαθεση συνεργασιας καθαρα για την επιλυση προβληματων το μονο που θα καταφερουμε θα ειναι να διαβαζουμε για την νεα βεντετα στην ελληνικη αγορα υπολογιστων.

ελπιδοφορο σαν λυση αλλα δυσκολο στην υλοποιηση........γιατι οχι να μπει σε δοκιμαστικο επιπεδο και αναλογως της καλης ή κακης διαθεσης συνεργασιας ολων των εμπλεκομενων προσωπων επιχειρησεων αποφασιζουμε εαν θα συνεχισει να υπαρχει ή οχι.

Δυστυχώς λες τη πικρή αλήθεια greekfragma, ξέχασα ότι είμαστε ελληνάρες όλοι..... :cry:

Στο εξωτερικό πάντως σε πολλά φόρουμ δουλεύει μια χαρά!

Nα υποβαθμισω λιγο το γεγονος για την αγγελια...??H θα χαλασω την ορεξη κανενος?

Δεν θα πω πολλα ..αν και θα μπορουσα να γεμισω περιπου μια σελιδα...

παντως και παλιοτερα ειχε γινει...αν οχι μια φορα...δυο φορες!

(Δεν ειμαι αντιθετος με αυτο που εγινε ..αν μη τι αλλο εδω υπαρχουν ατομα με μερακι-γνωσεις που υπερκαλυπτουν την θεση..αλλα πολυ σημασια νομιζω δωθηκε)

Αρχική απάντηση από ergotelis [Σήμερα, στις 00:00]

Γιατί θα σου πεταχτεί μεθαύριο ένας και θα σου πει ότι παρέκαμψες τους κανόνες υπέρ του μουλτιράμα, δλδ και καλά ότι το έκανες υπέρ τους με ανταλλάγματα,γίατι όταν ζητούσε αυτός σαν eshop(παράδειγμα) έναν υπάλληλο, δε βρήκε κάτι στους κανόνες που να το καλύβει για να ζητήσει με ανάλογο τρόπο. Δε περίμενα θα μου έδινες διαφορετική απάντηση, άλλωστε κανείς δε στο είχε ξαναζητήσει υποθέτω, το αναφέρω απλά ότι χρειάζεται να αναφέρεται.

αφενος, υπαρχει ηδη αναφορα για τις εταιρειες απο την πρωτη στιγμη που εγινε δημοσιο το φορουμ του TheLab.gr, μαζι με το αναλογο e-mail το οποιο δημιουργηθηκε πριν γινει δημοσιο το φορουμ του TheLab.gr. αφετερου, αφου περιμενες την απαντηση που εδωσα, δε θα επρεπε να περιμενεις οτι υπαρχει ποτέ περιπτωση να σφαχτουν τα παλικαρια στην ποδια μας, και να φωναζει η Α αλυσιδα οτι μερολειπτουμε υπερ της Β αλυσιδας. αυτα δε γινονται σε αυτο τον πλανητη.

Αρχική απάντηση από greekfragma

καλη φαση:D

προτεινω κατηγορια με υποφορουμ

Τεχνικη υποστηριξη plaisio

Τεχνικη υποστηριξη multirama

Tεχνικη υποστηριξη e-shop

και να μπαινουν ολοι οι εγκαθετοι απο το αντιπαλο στρατοπεδο να ανοιγουν θρεντακια με βρισιδια και θαψιμο του απεναντι καταστηματος.......

χΑΧΑΧΑΧΑχαχαΧΑχαχ

οποιες διαφορές/διενεξεις προκαλουνται να λυνονται με διοργανωση αγωνων paintball ή 5Χ5 και να ποσταρουμε και τα αποτελεσματα του καθε αγωνα.

βασικα το παραπανω σεναριο θα δουλεψει σωστα μονο εαν υπαρξει καλη διαθεση απο ολες τις πλευρες και κοιταξει ο καθενας να εξυπηρετησει τον δικο του πελατη χωρις να μπερδευεται σε θεματα της αλλης πλευρας για το πως εκεινος θα εξυπυρετουσε......

σε αντιθετη περιπτωση......εαν δηλαδη δεν υπαρξει καλη διαθεση συνεργασιας καθαρα για την επιλυση προβληματων το μονο που θα καταφερουμε θα ειναι να διαβαζουμε για την νεα βεντετα στην ελληνικη αγορα υπολογιστων.

ελπιδοφορο σαν λυση αλλα δυσκολο στην υλοποιηση........γιατι οχι να μπει σε δοκιμαστικο επιπεδο και αναλογως της καλης ή κακης διαθεσης συνεργασιας ολων των εμπλεκομενων προσωπων επιχειρησεων αποφασιζουμε εαν θα συνεχισει να υπαρχει ή οχι.

Νομιζω οτι ειμαστε πολυ ανωριμοι για να γινει κατι τετοιο....με το παραμικρο ο "μικρος Γιαννακης" θα ανοιγει θεματα και θα λεει "ΚΑΗΚΕ ΤΟ FLOPPY ΜΟΥ, ΤΙ ΚΑΝΩ ? " θα γινει της @@@ το καγκελο εκει....

Παρ'ολα αυτα ξερω ενα site που ετοιμαζει κατι τετοιο...αλλα δεν ξερω πως θα δουλεψει και ποτε...

Απο την αλλη οπως ειπε και ο εργοτελης ειμαστε ελληναρες...

Αρχική απάντηση από ergotelis

Δυστυχώς λες τη πικρή αλήθεια greekfragma, ξέχασα ότι είμαστε ελληνάρες όλοι..... :cry:

Στο εξωτερικό πάντως σε πολλά φόρουμ δουλεύει μια χαρά!

Εγω δεν εχω δει πουθενα support για μαγαζια...παραμονο απο εταιριες-κατασκευαστες direct (ΟCZ,GSkill κτλ)

Αρχική απάντηση από GoriLLakoS -> Εγω δεν εχω δει πουθενα support για μαγαζια...παραμονο απο εταιριες-κατασκευαστες direct (ΟCZ,GSkill κτλ)
Και αυτό είναι το σωστό, αφού πριν τον τελικό καταναλωτή αγοράζει ο αντιπρόσωπος-reseller-μαγαζί και το προϊόν που εκείνος πουλά δεν έχει "τεσταριστεί" από κανέναν πλήν του κατασκευαστή (αν το έχει κάνει και εκείνος) και από την στιγμή που ένα προϊόν κατά την κατασκευή του ή ακόμα και κατά τις μεταφορές του είναι χαλασμένο, τότε για ποιά ευθύνη του καταστήματος μιλάμε, που θα έπρεπε το κάθε κατάστημα να έχει φορουμ "HELP ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ" ?

Ο κατασκευαστής έχει την περισσότερη ευθύνη για κακά προϊόντα (αν βγάλουμε από μέσα το παράγοντα μεταφοράς/αποθήκευσης) και αμέσως μετά ο καταναλωτής (πχ αγορά ΑGP κάρτας οθόνης για να μπεί σε 965 ΜοΒο). Μαγαζια με πωλητές όπου πάει ο καταναλωτής και λέει "Θέλω μια κάρτα γραφικών και το Asus P5B", και ο πωλητής πιάνει μια ΑGP και του δίνει, κλείνουν γρήγορα...

Οι νόμοι της αγοράς είναι το ίδιο σκληροί από του νόμους της φύσης.

@GoriLLakoS: έκανες καμιά δοκιμή με Αλμπατρον ?

Αρχική απάντηση από tifozif1

@GoriLLakoS: έκανες καμιά δοκιμή με Αλμπατρον ?

ΟΧι...δεν το δοκιμασα καν...και την εδωσα ηδη..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.