Κοπρίτης Ιανουάριος 16, 2007 #22361 Ιανουάριος 16, 2007 Αρχική απάντηση από mitsosoft [Σήμερα, στις 00:24] Ναι μεν αλλά αυτό εξαρτάται και απο την πολιτική του εκάστοτε καταστήματος, δηλαδή εάν "θέλει" να κάνει την άμεση αντικατάσταση επειδή συνήθως (εάν όχι πάντα) κάνουν τον κινέζο και λένε ότι δεν είναι δικό τους το προϊόν κτλ κτλ. Φυσικά υπάρχει πάντα και η λύση προς ΙΝΚΑ μεριά που εκεί έρχονται στα ίσια τους. εχω δει μπροστα μου τυπο να κοπαναει το φορητο στον παγκοκαι να απαιτει επιτοπου αντικαταστασημη μπορωντας να συνομιλησει λογικαμε αποτελεσμα να στραβωσει και ο διευθυντης αλλα και ο τεχνικοςκαι να φαει στη μαπα την προβλεπομενη αναμονημε την πληρη καλυψη του νομουαλλα και πολλα περισσοτερα περιστατικαοπου πελατες προς μεγαλη τους εκπληξη παρελαβαν καινουριο φορητο εντος τριημερουχωρις καν να χρειαστει δευτερη κουβεντα...ετσι απλα και ομορφακαλο το ΙΝΚΑ και οι συνηγοροι του πολιτηαλλα επισης καλο ειναι να τα επικαλουμαστε οταν πραγματικα σκοπευουμε να τα χρησιμοποιησουμεκαι οταν βλεπουμε οτι ο υπευθυνος δεν δειχνει διατεθιμενος να βοηθησει την κατασταση μαςδιαφορετικα ακουγονται περισσοτερο σαν απειλες που συχνα επιφερουν χειροτερα αποτελεσματαγιατι ειτε μας αρεσει ειτε οχιολα τελικα αναγονται σε διαπροσωπικο επιπεδο καταστηματος-πελατηαν υπαρχει καλη διαθεση ολα γινονταιαμα ο αλλος νοιαζεται μοναχα για να πουλησει μια κι εξω....και τα ματ να του φερεις δεν θα γινει τπτ...
mitsosoft Ιανουάριος 16, 2007 #22362 Ιανουάριος 16, 2007 Αρχική απάντηση από Κοπρίτης [Σήμερα, στις 00:51] εχω δει μπροστα μου τυπο να κοπαναει το φορητο στον παγκοκαι να απαιτει επιτοπου αντικαταστασημη μπορωντας να συνομιλησει λογικαμε αποτελεσμα να στραβωσει και ο διευθυντης αλλα και ο τεχνικοςκαι να φαει στη μαπα την προβλεπομενη αναμονημε την πληρη καλυψη του νομου Τέτοιου τύπου πελάτες μακάρι να τρώνε ακόμα ποιο μεγάλη καθυστέρηση ή ακόμα καλύτερα να τυχαίνει να παραλαμβάνουν καινούργιο προϊόν μετά απο αντικατάσταση που και πάλι να έχει πρόβλημα, μπας και βάλουν μυαλό.Αρχική απάντηση από Κοπρίτης [Σήμερα, στις 00:51] καλο το ΙΝΚΑ και οι συνηγοροι του πολιτηαλλα επισης καλο ειναι να τα επικαλουμαστε οταν πραγματικα σκοπευουμε να τα χρησιμοποιησουμεκαι οταν βλεπουμε οτι ο υπευθυνος δεν δειχνει διατεθιμενος να βοηθησει την κατασταση μαςδιαφορετικα ακουγονται περισσοτερο σαν απειλες που συχνα επιφερουν χειροτερα αποτελεσματαΣυμφωνώΑρχική απάντηση από Κοπρίτης [Σήμερα, στις 00:51] αν υπαρχει καλη διαθεση ολα γινονταιαμα ο αλλος νοιαζεται μοναχα για να πουλησει μια κι εξω....και τα ματ να του φερεις δεν θα γινει τπτ...Αυτό είναι στάνταρ, αλλά κρίμα που υπάρχουν πολλά τέτοια παραδείγματα στην Ελλάδα.
Vadergr Ιανουάριος 16, 2007 #22363 Ιανουάριος 16, 2007 Αρχική απάντηση από greekfragma χρονια πολλα στον Vadergr:D Να'σαι καλα!Τα 28 ειναι δυσκολα και πολλα...
astrolabos Ιανουάριος 16, 2007 #22364 Ιανουάριος 16, 2007 Αρχική απάντηση από Vadergr Να'σαι καλα!Τα 28 ειναι δυσκολα και πολλα... Εκεί που είσαι ήμουν και εκεί που είμαι θα έρθεις
mitsosoft Ιανουάριος 16, 2007 #22365 Ιανουάριος 16, 2007 Αρχική απάντηση από VadergrΤα 28 ειναι δυσκολα και πολλα... Μια χαρά είναι τα 28...τι να πούμε και εμείς που έχουμε πατήσει εδώ και κάτι μήνες τα πρώτα "...άντα" BTW, χρόνια πολλά και ότι επιθυμείς!
Shaman Ιανουάριος 17, 2007 #22366 Ιανουάριος 17, 2007 Adult Content Confirmed to Appear on Blu-ray, HD DVD ΟΥΦ! Ευτυχώς!
jpavly Ιανουάριος 17, 2007 #22367 Ιανουάριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από Shaman Adult Content Confirmed to Appear on Blu-ray, HD DVD ΟΥΦ! Ευτυχώς! PS. Καλημέρεεεεες
magicman Ιανουάριος 17, 2007 #22368 Ιανουάριος 17, 2007 εδω και τρεις μερες ολο βλεπω και ακουω να πετανε τα bell uh-1 ή αλλιως χιουι. μαλλον καμια ασκηση θα παιζει για εχουν πηγαινουν και φευγουν προς ενα στατοπεδο. ειναι πολλα παντως καμια 6-7. χθες ενα περασε παρα πολυ χαμηλα που απο το ωστικο κυμα το τζαμι ετρεμε απο τον συντονισμο. αφου μεχρι και τα διακριτικα που ελικοπτερου ειδα.
def Ιανουάριος 17, 2007 #22369 Ιανουάριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από MaGiCMaN εδω και τρεις μερες ολο βλεπω και ακουω να πετανε τα bell uh-1 ή αλλιως χιουι. μαλλον καμια ασκηση θα παιζει για εχουν πηγαινουν και φευγουν προς ενα στατοπεδο. ειναι πολλα παντως καμια 6-7. χθες ενα περασε παρα πολυ χαμηλα που απο το ωστικο κυμα το τζαμι ετρεμε απο τον συντονισμο. αφου μεχρι και τα διακριτικα που ελικοπτερου ειδα. την ψιλιαστικανε που μενεις και ετοιμαζονται για καμια ρουκετιτσα
TifoziF1 Ιανουάριος 17, 2007 #22370 Ιανουάριος 17, 2007 Στο ΙΡΑΚ σφαζονται ολοένα και περισσότεροι. ΓΑΜΩ ΤΟΝ ΜΠΟΥΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε.
magicman Ιανουάριος 17, 2007 #22371 Ιανουάριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από def [Σήμερα, στις 12:09] την ψιλιαστικανε που μενεις και ετοιμαζονται για καμια ρουκετιτσα χαχααχαχ!εχω αντιαερορικα στην σκεπη ρε δεν φοβαμαι. :devil: περασαν και αλλα καντα καμια 10 σουμα ολα μαζι.
kender Ιανουάριος 17, 2007 #22372 Ιανουάριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από MaGiCMaN χαχααχαχ!εχω αντιαερορικα στην σκεπη ρε δεν φοβαμαι. :devil: περασαν και αλλα καντα καμια 10 σουμα ολα μαζι. Με τα χιουι ίσως κάνεις πραγματικότητα το όνειρο του παππού στο ιρακ που κατέβασε απατσι με καραμπίνα
ergotelis Ιανουάριος 17, 2007 #22374 Ιανουάριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από Κοπρίτηςαλλα και πολλα περισσοτερα περιστατικαοπου πελατες προς μεγαλη τους εκπληξη παρελαβαν καινουριο φορητο εντος τριημερουχωρις καν να χρειαστει δευτερη κουβεντα...ετσι απλα και ομορφακαλο το ΙΝΚΑ και οι συνηγοροι του πολιτηαλλα επισης καλο ειναι να τα επικαλουμαστε οταν πραγματικα σκοπευουμε να τα χρησιμοποιησουμεκαι οταν βλεπουμε οτι ο υπευθυνος δεν δειχνει διατεθιμενος να βοηθησει την κατασταση μαςδιαφορετικα ακουγονται περισσοτερο σαν απειλες που συχνα επιφερουν χειροτερα αποτελεσματαγιατι ειτε μας αρεσει ειτε οχιολα τελικα αναγονται σε διαπροσωπικο επιπεδο καταστηματος-πελατηαν υπαρχει καλη διαθεση ολα γινονταιαμα ο αλλος νοιαζεται μοναχα για να πουλησει μια κι εξω....και τα ματ να του φερεις δεν θα γινει τπτ... Ρε σεις ωραία όλα αυτά που λέτε, αλλά ο φίλος μου μια χαρά ήτανε κύριος, δε τους έβρισε ενώ έπρεπε κατά τη γνώμη μου όταν σου πουλάνε τέτοια ειρωνία, τώρα του είπανε λέει ότι δε σου λέμε τι βλάβη έχει,έχουμε παραλάβει ανταλλακτικό και θα σου πούμε όταν το παραλάβεις.Τελικά αφού ξαναπήρε και επέμενε του είπαν ζημιά στη βλάβη της μνήμης της κάρτας γραφικών ,του έβγαζε μπλε οθόνες και σφάλματα!(για δείτε το λινκ, κοινή μνήμη mobo-vga δεν έχουνε ή ιδέα μου?)Aυτός εδώ είναι ο υπολογιστής, http://www.visionstudio.gr/prodinfo.asp?id=6553&cat=34Από σήμερα του είπανε 10 εργάσιμες μέρες, το μηχάνημα είναι στο σέρβις από τις 8 του μήνα.Οπότε, ενώ χάλασε εντός 15 ημερών, είναι αναγκασμένος να περιμένει 2 εβδομάδες τουλάχιστον ακόμη χωρίς υπολογιστή?
greekfragma Ιανουάριος 17, 2007 #22375 Ιανουάριος 17, 2007 ΣΑΛΟΝΙΚΑ ΑΚΟΥΕΙΙΙΙΙΙ? σας ερχομαι λεμε ραααααααααααααα
Chosen Ιανουάριος 17, 2007 #22376 Ιανουάριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από ergotelis [Χθες, στις 21:55] Τους λέει ο φίλος μου, μα είναι καινούργιο και το έχω ανάγκη για να κάνω τη δουλειά μου! Πίτσες μπλε, για να είμαι ειλικρινής, αδερφέ. Όταν παίρνεις μηχάνημα για τη δουλειά σου, και δεν γίνεται να σου λείψει πάνω από μερικές μέρες, αγοράζεις business support (Next Business Day replacement κλπ), όλα τα υπόλοιπα είναι οδοντόκρεμες. Γιατί νομίζεις ότι εταιρίες σαν την Dell και την ΙΒΜ έχουνε γίνει ό,τι έχουνε γίνει; Γιατί ξέρουν να ξεχωρίζουν τις ανάγκες του πελάτη. Κάτι παρόμοιο συνέβη εδώ σε ένα φίλο μου: παρήγγειλε σύνδεση 6Mbit cable για το σπίτι του (μένει στα βουνά και στα λαγκάδια). Και λέει στην ΒΤ "κάντε γρήγορα, γιατί δουλεύω web development από το σπίτι". Του λέει η ΒΤ "αν είναι για δουλειά, σίγουρα δεν θέλετε να κάνετε Business σύνδεση;". Κάνει την σύγκριση αυτός και βλέπει 15 παραπάνω το μήνα για την Business απ'ότι η Home, για την ίδια ταχύτητα. Από τότε, και λόγω της τοποθεσίας που μένει, έχει σχεδόν κάθε μήνα προβλήματα. Μερικές φορές το internet κόβεται για 2 μέρες. 2 μέρες γιατί ο τεχνικός τον επισκέπτεται μετά από τους υπόλοιπους home users. Αυτός βέβαια χάνει μεροκάματα εν τω μεταξύ και τους πήγε στα δικαστήρια, και φυσικά πήρε το μακρύτερο, γιατί τα παραπάνω 15 της σύνδεσης Business, περιλάμβαναν επίλυση προβλημάτων εντός 6 ωρών, αλλά εκείνος κοιτούσε μόνο download speeds
ergotelis Ιανουάριος 17, 2007 #22377 Ιανουάριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από Chosen Πίτσες μπλε, για να είμαι ειλικρινής, αδερφέ. Όταν παίρνεις μηχάνημα για τη δουλειά σου, και δεν γίνεται να σου λείψει πάνω από μερικές μέρες, αγοράζεις business support (Next Business Day replacement κλπ), όλα τα υπόλοιπα είναι οδοντόκρεμες.Γιατί νομίζεις ότι εταιρίες σαν την Dell και την ΙΒΜ έχουνε γίνει ό,τι έχουνε γίνει; Γιατί ξέρουν να ξεχωρίζουν τις ανάγκες του πελάτη. Ναι οκ, αλλά δε περίμενα να θέλουνε κιόλας 1 μήνα!Ασε που είναι και καινούργιο!Εγώ αυτό που με νοιάζει κυρίως, είναι μήπως δικαιούται αντικατάσταση με καινούργιο, δεν είναι δα λίγο πράμα να το παίρνεις ουσιαστικά χαλασμένο!Και λόγω του ότι ήτανε στη Κέρκυρα(Χριστούγεννα), δε πήγε άμεσα στο σέρβις αλλά ήτανε ωστόσο εντός 15 ημερών.
jpavly Ιανουάριος 17, 2007 #22378 Ιανουάριος 17, 2007 Ναι ρε συ εργοτέλη καταλαβαίνω το θέμα σου, αλλά δες το λογικά.Πήρε κάτι που έχει εγγύηση. Τι διαφορά έχει από 1 ημέρα έως 1 χρόνο? Καμμία. Αν η εγγύηση που του έδωσαν είχε κάτι διαφορετικό έχει καλώς, αλλιώς πάει κανονικά και με το νόμο.Αν του τύχαινε σε 6 μήνες, θα θεωρούσε λογική την καθυστέρηση? Γιατί δεν έχει καμμία διαφορά.
Saber_Rider Ιανουάριος 17, 2007 #22379 Ιανουάριος 17, 2007 ΟΛΟΙ MANOWAR 4 Απριλίου !!!!Hell On Earth!!!!!:banging: :banging: :banging: :banging: :banging: :banging: :banging: FIGHT UNTIL WE DIE!
ergotelis Ιανουάριος 17, 2007 #22380 Ιανουάριος 17, 2007 Αρχική απάντηση από jpavly Ναι ρε συ εργοτέλη καταλαβαίνω το θέμα σου, αλλά δες το λογικά. Πήρε κάτι που έχει εγγύηση. Τι διαφορά έχει από 1 ημέρα έως 1 χρόνο? Καμμία. Αν η εγγύηση που του έδωσαν είχε κάτι διαφορετικό έχει καλώς, αλλιώς πάει κανονικά και με το νόμο. Αν του τύχαινε σε 6 μήνες, θα θεωρούσε λογική την καθυστέρηση? Γιατί δεν έχει καμμία διαφορά. Ρε σεις, οκ μη βαράτε !! Εγώ το μόνο που ψάχνω ουσιαστικά, είναι αν με καλύβει ο νόμος για άμεση αντικατάσταση επειδή ήτανε καινούργιο(έχω ακούσει παρόμοιες περιπτώσεις για αυτό το ψάχνω) και εντός ενός ορίου αλλά έχω μπερδευτεί, θα πάρω τηλέφ στο ΙΝΚΑ για διευκρινήσεις. Δε τα θέλω όλα δικά μου, είπαμε. Το μόνο που έχω να προσθέσω επιπλέον είναι ότι με χάλασε ο τρόπος που μας αντιμετώπιζαν, λες και μας κάνανε χάρη που μας μιλούσανε και το φτιάχνουνε. Από κει και πέρα, αν δικαιούμαι άμεση αντικατάσταση καλώς, αλλιώς περιμένουμε τι να κάνουμε! Πάντως, αν είναι να έχουμε τόσο κακή αντιμετώπιση από τέτοιες εταιρίες, ειλικρινά αρχίζω και σκέφτομαι σοβαρά για Dell & IBM(Lenovo έτσι?) . Απλά δεν ήξερα τι παιζότανε, btw οι toshiba έχουνε καλό σέρβις?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.