Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από sotiris

Αν σου αρέσει η θάλασσα, γιατί να βάλεις TV και DVD στο σκάφος?

Αν είναι να βάλεις και wow και inet, να κάνεις το ίδιο πράγμα και απλά να αλλάζει το περιβάλλον.

Εναλλακτικά μπορείς να ζεις σε ένα λευκό κελί με lcd τοίχους που θα προσαρμόζονται στο περιβάλλον που επιθυμείς.

Έλεος με την επίδειξη, στη θάλασσα δεν θέλω να ακούσω ούτε DVD ούτε να δω σε 40άρα πλάσμα το μουντιάλ, θέλω να δω τη θάλασσα.

Εσυ. Για ρωτα τον ανοιωθο poserα αμερικ(λ)ανο...

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 22:55]

Αν σου αρέσει η θάλασσα, γιατί να βάλεις TV και DVD στο σκάφος?

Αν είναι να βάλεις και wow και inet, να κάνεις το ίδιο πράγμα και απλά να αλλάζει το περιβάλλον.

Εναλλακτικά μπορείς να ζεις σε ένα λευκό κελί με lcd τοίχους που θα προσαρμόζονται στο περιβάλλον που επιθυμείς.

Έλεος με την επίδειξη, στη θάλασσα δεν θέλω να ακούσω ούτε DVD ούτε να δω σε 40άρα πλάσμα το μουντιάλ, θέλω να δω τη θάλασσα.

Η πλασμα και το dvd ρε σωτο ειναι για να βλεπεις ντοκιμαντερ για τη θαλασσα..:p :P

Αρχική απάντηση από sotiris [Σήμερα, στις 22:55]

Αν σου αρέσει η θάλασσα, γιατί να βάλεις TV και DVD στο σκάφος?

Αν είναι να βάλεις και wow και inet, να κάνεις το ίδιο πράγμα και απλά να αλλάζει το περιβάλλον.

Εναλλακτικά μπορείς να ζεις σε ένα λευκό κελί με lcd τοίχους που θα προσαρμόζονται στο περιβάλλον που επιθυμείς.

Έλεος με την επίδειξη, στη θάλασσα δεν θέλω να ακούσω ούτε DVD ούτε να δω σε 40άρα πλάσμα το μουντιάλ, θέλω να δω τη θάλασσα.

οταν εχεις την δυνατοτητα να εχεις ενα τετοιο σκαφος...

θες να ανα πασα ωρα και στιγμη να μπορεις να νοιωσεις σαν το σπιτι σου...

χρειαζεται και η Tv και το inet καΙ τα παντα...

απλα δεν υπαρχει λογος να στερηθεις κατι...

το εαν θα το χρησιμοποιησεις και ποτε,

ειναι αλλο θεμα...

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ

... τα υπογουφερ ...

LOL! Αυτές οι προσπάθειες ελληνοποίησης κάποιων λέξεων, μου θυμίζουνε το περιοδικό RAM με τις τρομερές κομπιουτερίστικες ορολογίες του.

(modem = "διαμορφωτής-αποδιαμορφωτής")

Αρχική απάντηση από Chosen [Χθες, στις 23:49]

LOL! Αυτές οι προσπάθειες ελληνοποίησης κάποιων λέξεων, μου θυμίζουνε το περιοδικό RAM με τις τρομερές κομπιουτερίστικες ορολογίες του.

(modem = "διαμορφωτής-αποδιαμορφωτής")

Δεν ξέρω να τη γράψω μεγάλε. Νομίζω το γράφω καθαρά: Μονόγλωσσος

Δεν σου κρύβω ότι γουστάρω αρκετές φορές όταν πετάς εξυπνάδες.

Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με ψυχρή αγένεια.

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ [Σήμερα, στις 00:07]

Δεν ξέρω να τη γράψω μεγάλε. Νομίζω το γράφω καθαρά: Μονόγλωσσος

Δεν σου κρύβω ότι γουστάρω αρκετές φορές όταν πετάς εξυπνάδες.

Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με ψυχρή αγένεια.

Γιαγκο σορυ που επεμβαινω αλλα νομιζω ο Πετρος το γραψε με καλη διαθεση..........:flower:

Αρχική απάντηση από Κοπρίτης [Χθες, στις 21:37]

εξηγα λιγο και σε μας τους ασχετους ρε ΓιαγκΤ

τι κανουν δλδ αυτα τα μαραφετια?

:blink:

Στη θάλασσα τίποτα δεν αντέχει . Πολύ περισσότερο όταν περνάει και ρεύμα, δλδ έχουμε και ηλεκτρόλυση Όταν ένα τέτοιο προϊόν έχει στρατιωτικές προδιαγραφές η ερυθράς θάλασσας είναι φτιαγμένο με χρυσό και ασήμι, μονωμένο δε, με κράματα σιλικόνης.

Έχουμε λοιπόν ηχεία που παίζουν μούσκεμα στο νερό και ο ήχος ακούγεται μίλια μακριά, λέιζερ που χτυπάνε τον ουρανό κάνοντας κύκλους με τον ρυθμό τις μουσικής . Φώτα που αλλάζουν χρώματα. Προβολείς μέσα στη θάλασσα που φέγγουν το βυθό κλπ, κλπ .

Τα σκάφη αυτά φτιάχνονται για διασκέδαση. Η διασκέδαση είναι προσωπική υπόθεση.

Νοιωθουν τι ζημια κανουν στα καημενα ψαρακια κλπ τα ηχεια που ακουγονται κ κατω απο το νερο? Ειδικα αν μιλαμε για woofer.

Αρχική απάντηση από spresv [Σήμερα, στις 00:36]

Νοιωθουν τι ζημια κανουν στα καημενα ψαρακια κλπ τα ηχεια που ακουγονται κ κατω απο το νερο? Ειδικα αν μιλαμε για woofer.

ενω οι καγκουρες των ελληνικων δρομων με τα φτιαγμενα ιμπιζακια πουντακια ραλλακια και τα ηχεια των κιλοβατ ή οι ιδιοκτητες κλαμπ με τα μεγαβατ.............

νιωθουν....

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ

Δεν ξέρω να τη γράψω μεγάλε. Νομίζω το γράφω καθαρά: Μονόγλωσσος

Δεν σου κρύβω ότι γουστάρω αρκετές φορές όταν πετάς εξυπνάδες.

Εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με ψυχρή αγένεια.

Ώπα, είχα την εντύπωση ότι το έγραψες για πλάκα έτσι, μη φορτώνεις. Δεν υπήρχε πρόθεση να προσβάλλω, σοβαρά.

Και παρεμπιπτόντως, το υπογούφερ δεν είναι μονόγλωσσο, το σαμπγούφερ είναι :flower:

Αρχική απάντηση από Κοπρίτης

οταν εχεις την δυνατοτητα να εχεις ενα τετοιο σκαφος...

θες να ανα πασα ωρα και στιγμη να μπορεις να νοιωσεις σαν το σπιτι σου...

χρειαζεται και η Tv και το inet καΙ τα παντα...

απλα δεν υπαρχει λογος να στερηθεις κατι...

το εαν θα το χρησιμοποιησεις και ποτε,

ειναι αλλο θεμα...

Δεν συμφωνώ με αυτή τη λογική, του γαμ@ω το περιβάλλον και το προσαρμόζω στα μέτρα μου, γιατί έτσι γουστάρω (και γιατί έχω την οικονιμική δυνατότητα).

Του καίω το δάσος για να μπει το σπίτι μου κατά προέκταση.

Είμαι υπέρ του προσαρμόζομαι και λίγο στο περιβάλλον, όσο κι αν αυτό είναι αντίθετο με τη φύση του ανθρώπου (ο homo sapiens έκαιγε τα δάση για να ζήσει, αλλά τώρα έχουμε γίνει πολλοί. . .).

Αρχική απάντηση από spresv [Χθες, στις 23:09]

Εσυ. Για ρωτα τον ανοιωθο poserα αμερικ(λ)ανο...

Οταν ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ τελειωσε μετα βιας...- το Κολλεγιο Αθηνων ο πατερας του (ιδιοκτητης οικοδομικης εταιρειας τοτε και σημερα μετοχος της κατασκευαστικης ΑΘΗΝΑ ΑΤΕ τον εστειλε για σπουδες Μηχανολογιας στη Γερμανια.Το παθος του ομως με τα καραβια τον οδηγησε για ναυτιλιακες σπουδες στο Southampton της Μ.Βρετανιας οπου τερματισε πρωτος μεταξυ των συμφοιτητων του (το 1998).Ειχα στρωμενη δουλεια στον κατασκευαστικο κλαδο και εκανα στροφη 180 μοιρων.Τα καταφερα γιατι εκανα αυτο που ηθελα απο μικρο παιδι,συμβουλευει τους νεοτερους του οταν τον ρωτουν για την επαγγελματικη τους σταδιοδρομια.

Παραλληλα με τις σπουδες του που τον εχανες που τον εβρισκες επισκεπτονταν την καρδια της παγκοσμιας ναυτιλιας το city του Λονδινου.Καλλιεργουσε τις διασυνδεσεις του με τους ναυτιλιακους κυκλους και τρυπωνε σε μεγαλες εταιρειες αγοροπωλησιας πλοιων και ναυλωσεων (HOWE ROBINSON κ.α).Ηταν μια χρησιμη εμπειρια οχι ομως και κατι που ανετρεψε τον σχεδιασμο μου.Απο 10 χρονων ηξερα με τι θα ασχοληθω.Επρεπε ομως να ανακαλυψω και την αλλη πλευρα της ναυτιλιας.Οχι του πλοιοκτητη αλλα των ανθρωπων με τους οποιους συνεργαζεται οταν διαχειριζεται εναν στολοεξηγησε ο ιδιος.

Με την στηριξη της οικογενειας του το 1993 αγορασε τα πρωτα container ships προς 6.2 εκατ.δολ.Ο ιδιος διαψευδει τις πληροφοριες που θελουν την πρωτη αγορα να εγινε με τις πλατες γνωστου εφοπλιστη.Λιγα χρονια αργοτερα (Δεκεμβριος 1999) και ενω ο ιδιος εχει επιστρεψει μονιμα στην Ελλαδα ξεκινησε την ιστορια της TOP TANKERS που πολυ συντομα απεκτησε βεβαια και θυγατρικη στο Λονδινο.Η TOP TANKER ειναι η πρωτη ναυτιλιακη εταιρεια που περασε τις πυλες του nasdaq αξιοποιωντας ενα παλιο αλλα δοκιμασμενο μοντελο αναπτυξης με σκαρια απο δευτερο χερι.Αγορασε το πρωτο της τανκερ απο τον Ομιλο Νιαρχου.Ακολουθησαν οι συμφωνειες με τον Ομιλο Λατση απο τον οποιο απεκτησε 3 πετρελαιοφορα .Εκτοτε ο στολος μεγαλωνει διαρκως με την προσθηκη πλοιων απο την Δανια,την Ινδια και τις ΗΠΑ.Σημερα παρα την επιθετικη της αναπτυξη η ΄΄TOP TANKERS ακολουθει πολιτικη χαμηλου δανεισμου.Τα δανεια ανερχονται περι το 44-50% της αξιας του στολου της,ενω το υπολοιπο εχει καλυφθει με τα ιδια κεφαλαια(εναντι δανεισμου 60-80%που εμφανιζουν αλλες ναυτιλιακες εταιρειες).

Οταν ξεκινησε ο ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ η μεταφορα πετρελαιου βρισκοταν σε ανθηση διεθνως.Ωστοσο και εν αντιθεσει με την αγορα ξηρου φορτιου (ζαχαρη,σιταρι κ.α)αποτελουσε ενα κλειστο κλαμπ.Οι συμφωνιες με τις πετρελαικες εταιρειες που κυριαρχουν στην διεθνη σκηνη τις γνωστες και ως 7 αδερφες απαιτησαν εξαιρετικα προσεχτικες κινησεις και διπλωματικους χειρισμους.Αρχικα τον αντιμετωπισαν με δυσπιστια ηταν και η ηλικια του μολις 26 ετων-Παρα ταυτα καταφερε και τιε απεισε.

Με την ιδια δυσπιστια βρεθηκε αντιμετωπος και πολυ αργοτερα οταν περσι διοργανωσε σειρα παρουσιασεων (road shows) στις ΗΠΑ για να προσελκυσει τους θεσμικους επενδυτες στην μετοχη της top tanker.Οταν μπηκα στην αιθουσα σχεδον δεν μου εδωσαν σημασια.Νομισαν οτι ειμαι απλως...ενας συμβουλος του ceo(διευθυνοντος συμβουλου),εξιστορει.Παρα τις αρχικες επιφυλαξεις που προκαλεσε το νεαρο της ηλικιας του ομως οι μεγαλοι θεσμικοι επενδυτες τον εμπιστευτικαν.Περισσοτερο τον ιδιο (...ισως και την παγκοσμια κυριαρχια των Ελληνων στην θαλασσα) παρα την εταιρεια αυτη καθαυτη αφου ηταν πολυ μικρη και πολυ καινουρια για να αποτελεσει εχεγγυο΄΄εξηγει ο κ.Πιστιολης.

Το αποτελεσμα δικαιωσε και τις δυο πλευρες.Με τιμη εισαγωγης τα 11 δολαρια μετα τρεις μηνες η μετοχη εκτιναχθηκε στα 24 (σημερα διαπραγματευεται στην περιοχη των 14 δολαριων με την κεφαλαιοποιηση της εταιρειας να φτανει τα 450 εκατ.δολ.).Μεγαλες αμερικανικες εφημεριδες οπως η WALL STREET JOURNAL συμπεριελαβαν την top tankers στο τοπ 10 των μετοχων με την ταχυτερη αποδοση.

Στην αγορα ξηρου φορτιου τα σχεδια της τοπ τανκερ προσωρινα εχουν παγωσει.Αν και η συμφωνια για την εξαγορα του στολου της οικογενειας Νομικου ειχε κλεισει εναντι 500 εκατ.δολ το deal ναυαγησε την τελευταια στιγμη για λογους τεχνικους που αφορουσαν την εξασφαλιση της απαραιτητης τραπεζικης χρηματοδοτησης.

Επεται συνεχεια

Παρα τις επιτυχιες και την αλματωδη αναπτυξη του στολου του ο κ.Πιστιολης θεωρει οτι ο δρομος προς την κορυφη παραμενει ακομα μακρυς.Αυτο που χρειαζεται οπως λεει ειναι να συνεχισει να δουλευει με την ιδια ορεξη και τα επομενα χρονιαο παραγοντας τυχη ειναι εξισου σημαντικος καθως και η διεθνης οικονομικη συγκυρια,που επηρεαζει την αγορα και διαμορφωνει το κλιμα.

ΠΗΓΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ/BUSSINES STORIES

Της 27 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2005 ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΣ κ.ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ ΤΖΑΝΝΕ

Αυτος ειναι ο ιδιοκτητης του σκαφους να φανταστω? Μαλιστα... ΟΚ, το παληκαρι ειναι υποδειγμα επιχειρηματια. Αλλα μεχρι εκει. Γενικα με τα λεφτα (και εδω μιλαμε για ΠΟΛΛΑ λεφτα) ειμαι πολυ επιφυλακτικος. Δεν βγαζεις μεχρι τα 30 σου τοσα πολλα εκατομυρια, απλα με το να εισαι εργατικος και επιχειρηματικα ευφυης. Θα μου πεις βοηθαει κ οτι ο μπαμπας ειναι εκατομυριουχος, αλλα δεν με πειθει.

Απο την αλλη συμφωνω απολυτα με το σωτηρη και απεχθανομαι κυριολεκτικα καθε ειδους poserια, απλα για να δουμε οτι καποιος εχει λεφτα, οπως κ αν εκφραζεται αυτο, ειτε ειναι προφυλακτηρες στο αυτοκινητο (που με φρεναρισμα βρισκουν στο δρομο), ειτε ειναι με πολυτελη σκαφη, ειτε αν ο αλλος θελει να διακοσμησει εξωτερικα το σπιτι του με Καρυατιδες (αυτο το χω δει με τα ματια μου και μαλιστα μεσα στο Αιγαλεω).

Απλα πρεπει να αρχισουμε να ξεπερναμε λιγο τον εαυτουλη μας και τα λεφτακια μας και να σκεφτομαστε τι επιπτωσεις εχει αυτο που κανουμε στο περιβαλλον. Αλλα δεν βαριεσαι, θα αγορασουμε καινουριο...

Αρχική απάντηση από Sotiris [Σήμερα,] Δεν συμφωνώ με αυτή τη λογική, του γαμ@ω το περιβάλλον και το προσαρμόζω στα μέτρα μου, γιατί έτσι γουστάρω (και γιατί έχω την οικονιμική δυνατότητα).

Του καίω το δάσος για να μπει το σπίτι μου κατά προέκταση.

Είμαι υπέρ του προσαρμόζομαι και λίγο στο περιβάλλον, όσο κι αν αυτό είναι αντίθετο με τη φύση του ανθρώπου (ο homo sapiens έκαιγε τα δάση για να ζήσει, αλλά τώρα έχουμε γίνει πολλοί. . .).

το να μετατρεψω ενα σκαφος δεν εχει καμια σχεση με αυτα που αναφερεις....

δεν επιρεαζει το περιβαλλον

εξαλλου εχεις ανα πασα ωρα και στιγμη τη δυνατοτητα να τα κλεισεις ολα

και απλα να απολαυσεις τη θαλασσα

δεν αναιρει το ενα το αλλο...

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ [Σήμερα, στις 00:26]

Στη θάλασσα τίποτα δεν αντέχει . Πολύ περισσότερο όταν περνάει και ρεύμα, δλδ έχουμε και ηλεκτρόλυση Όταν ένα τέτοιο προϊόν έχει στρατιωτικές προδιαγραφές η ερυθράς θάλασσας είναι φτιαγμένο με χρυσό και ασήμι, μονωμένο δε, με κράματα σιλικόνης.

Έχουμε λοιπόν ηχεία που παίζουν μούσκεμα στο νερό και ο ήχος ακούγεται μίλια μακριά, λέιζερ που χτυπάνε τον ουρανό κάνοντας κύκλους με τον ρυθμό τις μουσικής . Φώτα που αλλάζουν χρώματα. Προβολείς μέσα στη θάλασσα που φέγγουν το βυθό κλπ, κλπ .

καταλαβα...

Πλωτο κλαμπακι ειναι με λιγα λογια...

σαν τη διαφημιση της Ursus ενα πραγμα

δεν θα με χαλαγε καθολου...

μα καθολου ομως...

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ [Σήμερα, στις 00:26] Τα σκάφη αυτά φτιάχνονται για διασκέδαση. Η διασκέδαση είναι προσωπική υπόθεση.

σαφεστατα...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.