---Zapotek-- Οκτώβριος 26, 2005 #11061 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2005 Α ρε ρεμάλια, το κατάλαβα ότι κάτι έπαιζε...Ευτυχώς έκλεισα όλα τα ηχεία πριν το τερματίσω, τελικά κάνει κάποιο τρομαχτικό ήχο στο τέλος?Και ένα cheat, βάλτε ένα παράθυρο ακριβώς δίπλα από το τέρμα τις κάθε "πίστας" και μέσα από το παράθυρο σύρετε το ποντίκι στο λαβυριθνο, έτσι δεν χρειαζετε να προσέχετε το τοίχο, πηγαίνετε κατευθείαν όπου είναι το ποντίκι, μουχαχαχαχαχα.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Οκτώβριος 27, 2005 #11062 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Εγω τι να πω ? Οταν μου το εστειλαν ειμουν στο γραφειο. Ξαφνικα στην ησυχια πεταχτηκα και διαολοστελνα τον φιλο μου που εστειλε το link Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Οκτώβριος 27, 2005 #11063 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Εστω οτι το αμαξι τσουλαει στην κατηφορα... Μπορει καποιος να μου εξηγησει το γεγονος οτι αν ειναι στο νεκρο η ταχυτητα μου δειχνει καταναλωση ~2λιτρα/100χλμ , ενω αμα τυχον το εχω σε ταχυτητα, ενω τσουλαει, μου δειχνει 0λιτρα /100χλμ. Εννοειται οτι δεν παταω γκαζι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hipro5 Οκτώβριος 27, 2005 #11064 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 10:23] Εστω οτι το αμαξι τσουλαει στην κατηφορα... Μπορει καποιος να μου εξηγησει το γεγονος οτι αν ειναι στο νεκρο η ταχυτητα μου δειχνει καταναλωση ~2λιτρα/100χλμ , ενω αμα τυχον το εχω σε ταχυτητα, ενω τσουλαει, μου δειχνει 0λιτρα /100χλμ. Εννοειται οτι δεν παταω γκαζι... Χμμμμμ...........Μάλλον πας για τον γκρεμό.......Πρόσεχε........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Οκτώβριος 27, 2005 #11065 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Αρχική απάντηση από hipro5 [Σήμερα, στις 10:29] Χμμμμμ...........Μάλλον πας για τον γκρεμό.......Πρόσεχε........ Ρε αστο γκρεμο... Εδω καιμε βενζινη!! Πιο ακριβη απο το αμαξι!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Οκτώβριος 27, 2005 #11066 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Για σενα πεφτω κ στον γκρεμόοοοοοελα -ελα- ελαααααα σε παρακαλω !!!!-Ζαφειρης Μελας :happy2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Οκτώβριος 27, 2005 #11067 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 10:23] Εστω οτι το αμαξι τσουλαει στην κατηφορα... Μπορει καποιος να μου εξηγησει το γεγονος οτι αν ειναι στο νεκρο η ταχυτητα μου δειχνει καταναλωση ~2λιτρα/100χλμ , ενω αμα τυχον το εχω σε ταχυτητα, ενω τσουλαει, μου δειχνει 0λιτρα /100χλμ. Εννοειται οτι δεν παταω γκαζι... για την ασφαλεια σου ΠΑΝΤΑ να εχεις ταχυτητα μεσα και γ@μ@ τις καταναλωσεις.......αμαξι σε κατηφορα και στροφες χωρις ταχυτητα ειναι οτι πιο επικινδυνο για ατυχημα:...: Link to comment Share on other sites More sharing options...
unseen Οκτώβριος 27, 2005 #11068 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 εσεις 8α ερθετε ή θα φαμε μονοι μας ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
YDinopoulos Οκτώβριος 27, 2005 #11069 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Αρχική απάντηση από unseen εσεις 8α ερθετε ή θα φαμε μονοι μας ? Tι, που, πως και ποτε ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Οκτώβριος 27, 2005 #11070 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 HALKIDIKI HERE I COME :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :jump: :clap: :clap: :banging: :banging: :banging: :banging: :whip: :hehe: :happy2: :happy2: :happy2: :jump1: :jump1: :jump1: Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Οκτώβριος 27, 2005 #11071 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Αρχική απάντηση από SLN Εστω οτι το αμαξι τσουλαει στην κατηφορα... Μπορει καποιος να μου εξηγησει το γεγονος οτι αν ειναι στο νεκρο η ταχυτητα μου δειχνει καταναλωση ~2λιτρα/100χλμ , ενω αμα τυχον το εχω σε ταχυτητα, ενω τσουλαει, μου δειχνει 0λιτρα /100χλμ. Εννοειται οτι δεν παταω γκαζι... Αν και δεν είμαι ειδικός, έτσι το σκέφτομαι:Κοίτα, αν μιλήσουμε για παλιό αμάξι (καρμπυρατέρ κλπ) θα ήταν παράλογο αφού και με ταχύτητα θα έκαιγε το ίδιο ελάχιστο που καίει και στο ρελαντί.Τώρα στα καινούργια (injection) υπάρχουν 2 εξηγήσεις:1. Η κλίνει στο ελάχιστο (πιο λίγο και από το ρελαντί) τον ψεκασμό όταν έχεις ταχύτητα και το αμάξι τσουλάει χωρίς γκάζι2. Η κατανάλωση είναι η ίδια αλλά αλλάζει (βλακωδώς) ο τρόπος που μετράει την κατανάλωση (aka στο ρελαντί λέει πάντα στο σταθερό πχ 2/100 ενώ όταν βλέπει ότι τσουλάει χωρίς γκάζι αλλά με ταχύτητα το ρίχνει στο 0 ή εννοεί ότι δεν μπορεί να διαβάσει)Δεν ξέρω.ψιλοχαζές σκέψεις αλλά έτσι το βλέπω Link to comment Share on other sites More sharing options...
papatsonis Οκτώβριος 27, 2005 #11072 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 να πω και εγω την κουτουραδα μου, Όταν εχεις νεκρα εχεις ποσο... 700-800-900rpm???οταν τσουλας με 10kmh π.χ. και εχεις καμια 4η ή 5 η σε κατηφορα , λεμε τωρα... τότε αν πουμε οτι η 4η π.χ. βγαζει 180χ.α.ω στις 6κ , στα 10χ.α.ω θα εχεις 6000/18=333rpm αν εχεις 5η -δε- ακομη λιγοτερο .. οποτε θα σου βγαζει ακομη λιγοτερη καταναλωση .Τωρα θα μου πεις ... καλα δε σβήνει με 300rpm ??? ζεν τσερω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisman Οκτώβριος 27, 2005 #11073 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Αγαπητε Σολον. Στα "ψεκαστα" αυτοκινητα η παροχη καυσιμου κοβετε εντελος. Οποτε μη σου φενετε περιεργο. Εμενα μου φενετε περιεργο που στο δειχνει σωστα γιατι στα περισσοτερα που εχω μπει (να μη πω ολλα) δειχνει αλλα πραματα. Υ.Γ. Παντα ταχυτητα στη κατηφορα παλιομάτζτηρε, και δε καιει και πας με ασφαλεια ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Οκτώβριος 27, 2005 #11074 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Αρχική απάντηση από papatsonis [Σήμερα, στις 14:02] να πω και εγω την κουτουραδα μου, Όταν εχεις νεκρα εχεις ποσο... 700-800-900rpm???οταν τσουλας με 10kmh π.χ. και εχεις καμια 4η ή 5 η σε κατηφορα , λεμε τωρα... τότε αν πουμε οτι η 4η π.χ. βγαζει 180χ.α.ω στις 6κ , στα 10χ.α.ω θα εχεις 6000/18=333rpm αν εχεις 5η -δε- ακομη λιγοτερο .. οποτε θα σου βγαζει ακομη λιγοτερη καταναλωση .Τωρα θα μου πεις ... καλα δε σβήνει με 300rpm ??? ζεν τσερω... κατι τετοιο δεν ισχυει.....το αμαξι θα ισοσταθμισει τα χλμ/ωρα στο ελαχιστο δυνατο καθε ταχυτητας.....δηλαδη εαν εισαι σε κατηφορα με νεκρα και βαλεις 3η και αποσυμπλεγκταρεις η ταχυτητα σου θα αυξηθει και θα φτασει αρχικα στο ελαχιστο χλμ/ωρα της 3ης ταχυτητας και θα αρχισει να αυξανεται.εαν βαλεις π.χ. 1η το αμαξι θα κρατησει κοντα στα 20 χλμ/ωρα και θα αυξανει με ρυθμο αναλογο την κλιση της κατηφορας.γενικος κανονας μεσω παραδειγματος ειναι ο εξης.εαν ενα αυτοκινητο με 3η ταχυτητα στις 2500 στροφες αποδιδει 50χλμ.ωρα σε ισιο δρομο οταν βρεθουμε σε κατηφορα κατεβαζουμε σε 2α ανεβαζοντας καπως τις στροφες του κινητηρα στις 3500-4000 και ταυτοχρονα ''παιζουμε'' με τα φρενα με διακοπες και δεν παταμε ποτε για μεγαλο χρονικο διαστημα τα φρενα μας καθως μπορει να προκληθει ζημια απο υπερθερμανση στα τακακια και να κολλησουν πανω στο δισκο των φρενων.(καμια φορα μια πρωιμη ενδειξη ειναι η μυρωδια καμμενου απο τις ροδες μετα απο ταξιδι)αρης σταθακης mode off:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Οκτώβριος 27, 2005 #11075 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Αρχική απάντηση από Sisman Αγαπητε Σολον. Στα "ψεκαστα" αυτοκινητα η παροχη καυσιμου κοβετε εντελος. ....... Ποσο σιγουρος εισαι για αυτο?ΜΕ αυτην την προοπτικη υποθετω οτι θα πρεπει να σταματαει και ο κινητηρας αλλιως.....τι καιει στο κυλινδρο?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sisman Οκτώβριος 27, 2005 #11076 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Εχω πολλους φιλους που ειναι μηχανικοι αυτοκινητων ;-)Απο καποιες στροφες και πανω (1750 +- 10%) η παροχη καυσιμου κοβετε εντελος εφ'οσον δε παταμε γκαζι. Μιλαμε παντα για αυτοκινητα με ηλεκτρονικο ψεκασμο. Καιει βενζινη απο τη στιγμη που το μοτερ δεχετε φορτιο, δηλαδη παταμε γκαζι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Makis Hourdakis Οκτώβριος 27, 2005 #11077 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Εγώ πάλι κλείνω τα ηχεία κάθε φορά που πετυχαίνω flash. Ξέρω γω τι μαμακία μπορεί να είναι πάλι; Μην ακουστεί τπτ περίεργο και παρεξηγηθούμε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Οκτώβριος 27, 2005 #11078 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Αρχική απάντηση από Sisman Εχω πολλους φιλους που ειναι μηχανικοι αυτοκινητων ;-)Απο καποιες στροφες και πανω (1750 +- 10%) η παροχη καυσιμου κοβετε εντελος εφ'οσον δε παταμε γκαζι. Μιλαμε παντα για αυτοκινητα με ηλεκτρονικο ψεκασμο. Καιει βενζινη απο τη στιγμη που το μοτερ δεχετε φορτιο, δηλαδη παταμε γκαζι. και πως κραταει στο ρελαντι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Οκτώβριος 27, 2005 #11079 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 10:23] ...αν ειναι στο νεκρο η ταχυτητα μου δειχνει καταναλωση ~2λιτρα/100χλμ...ριχνει βενζινη για να κρατησει το ρελαντιΑρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 10:23] ...ενω αμα τυχον το εχω σε ταχυτητα, ενω τσουλαει, μου δειχνει 0λιτρα /100χλμ. Εννοειται οτι δεν παταω γκαζι... ο κινητηρας περιστρεφεται χωρις φορτιο, δε ριχνει βενζινη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SLN Οκτώβριος 27, 2005 #11080 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2005 Νομιζω οτι οπως το εξηγησε ο Βαλαντης εχει μια λογικη...Αρχική απάντηση από .38-.45 [Σήμερα, στις 16:39] ριχνει βενζινη για να κρατησει το ρελαντι Ερωτηση : Το ρελαντι δεν αναφερεται σε "κινηση" ενω εχεις ταχυτητα ??? Αυτη την εντυπωση ειχα... Να εχεις ταχυτητα και το αμαξι να κινειται χωρις το πατημα γκαζιου... Αν εχω ταχυτητα ΔΕΝ εχω καμμια καταναλωση... Το ρελαντι ειναι απλα οι μινιμουμ στροφες 800-900 για να μη σβησει ο κινητητρας????? Αν ναι εχει λογικη και αυτο που λες...@ΣπυροΟι στροφες ειναι στα ~800 χωρις ταχυτητα. Ασχετως ταχυτητας εχω "0" καταναλωση, 2α-3η-4η. Επισης μιλαω για πανω απο 30km/h καθως απο κει και πανω ξεκινα να δειχνει καταναλωση. Ακομα δηλαδη και στις 4000στροφες να ειναι η δευτερα, 0 καταναλωση βλέπω, ενω αν βγαλω ταχυτητα, ανεβαινει στα 2 λιτρα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.