Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

Α ρε ρεμάλια, το κατάλαβα ότι κάτι έπαιζε...

Ευτυχώς έκλεισα όλα τα ηχεία πριν το τερματίσω, τελικά κάνει κάποιο τρομαχτικό ήχο στο τέλος?

Και ένα cheat, βάλτε ένα παράθυρο ακριβώς δίπλα από το τέρμα τις κάθε "πίστας" και μέσα από το παράθυρο σύρετε το ποντίκι στο λαβυριθνο, έτσι δεν χρειαζετε να προσέχετε το τοίχο, πηγαίνετε κατευθείαν όπου είναι το ποντίκι, μουχαχαχαχαχα....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply

Εστω οτι το αμαξι τσουλαει στην κατηφορα... Μπορει καποιος να μου εξηγησει το γεγονος οτι αν ειναι στο νεκρο η ταχυτητα μου δειχνει καταναλωση ~2λιτρα/100χλμ , ενω αμα τυχον το εχω σε ταχυτητα, ενω τσουλαει, μου δειχνει 0λιτρα /100χλμ. Εννοειται οτι δεν παταω γκαζι...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 10:23]

Εστω οτι το αμαξι τσουλαει στην κατηφορα... Μπορει καποιος να μου εξηγησει το γεγονος οτι αν ειναι στο νεκρο η ταχυτητα μου δειχνει καταναλωση ~2λιτρα/100χλμ , ενω αμα τυχον το εχω σε ταχυτητα, ενω τσουλαει, μου δειχνει 0λιτρα /100χλμ. Εννοειται οτι δεν παταω γκαζι...

Χμμμμμ...........Μάλλον πας για τον γκρεμό.......Πρόσεχε........ :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 10:23]

Εστω οτι το αμαξι τσουλαει στην κατηφορα... Μπορει καποιος να μου εξηγησει το γεγονος οτι αν ειναι στο νεκρο η ταχυτητα μου δειχνει καταναλωση ~2λιτρα/100χλμ , ενω αμα τυχον το εχω σε ταχυτητα, ενω τσουλαει, μου δειχνει 0λιτρα /100χλμ. Εννοειται οτι δεν παταω γκαζι...

για την ασφαλεια σου ΠΑΝΤΑ να εχεις ταχυτητα μεσα και γ@μ@ τις καταναλωσεις.......αμαξι σε κατηφορα και στροφες χωρις ταχυτητα ειναι οτι πιο επικινδυνο για ατυχημα:...:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από SLN

Εστω οτι το αμαξι τσουλαει στην κατηφορα... Μπορει καποιος να μου εξηγησει το γεγονος οτι αν ειναι στο νεκρο η ταχυτητα μου δειχνει καταναλωση ~2λιτρα/100χλμ , ενω αμα τυχον το εχω σε ταχυτητα, ενω τσουλαει, μου δειχνει 0λιτρα /100χλμ. Εννοειται οτι δεν παταω γκαζι...

Αν και δεν είμαι ειδικός, έτσι το σκέφτομαι:

Κοίτα, αν μιλήσουμε για παλιό αμάξι (καρμπυρατέρ κλπ) θα ήταν παράλογο αφού και με ταχύτητα θα έκαιγε το ίδιο ελάχιστο που καίει και στο ρελαντί.

Τώρα στα καινούργια (injection) υπάρχουν 2 εξηγήσεις:

1. Η κλίνει στο ελάχιστο (πιο λίγο και από το ρελαντί) τον ψεκασμό όταν έχεις ταχύτητα και το αμάξι τσουλάει χωρίς γκάζι

2. Η κατανάλωση είναι η ίδια αλλά αλλάζει (βλακωδώς) ο τρόπος που μετράει την κατανάλωση (aka στο ρελαντί λέει πάντα στο σταθερό πχ 2/100 ενώ όταν βλέπει ότι τσουλάει χωρίς γκάζι αλλά με ταχύτητα το ρίχνει στο 0 ή εννοεί ότι δεν μπορεί να διαβάσει)

Δεν ξέρω.ψιλοχαζές σκέψεις αλλά έτσι το βλέπω

Link to comment
Share on other sites

να πω και εγω την κουτουραδα μου, Όταν εχεις νεκρα εχεις ποσο... 700-800-900rpm???

οταν τσουλας με 10kmh π.χ. και εχεις καμια 4η ή 5 η σε κατηφορα , λεμε τωρα... τότε αν πουμε οτι η 4η π.χ. βγαζει 180χ.α.ω στις 6κ , στα 10χ.α.ω θα εχεις 6000/18=333rpm αν εχεις 5η -δε- ακομη λιγοτερο .. οποτε θα σου βγαζει ακομη λιγοτερη καταναλωση .Τωρα θα μου πεις ... καλα δε σβήνει με 300rpm ??? ζεν τσερω...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε Σολον. Στα "ψεκαστα" αυτοκινητα η παροχη καυσιμου κοβετε εντελος. Οποτε μη σου φενετε περιεργο. Εμενα μου φενετε περιεργο που στο δειχνει σωστα γιατι στα περισσοτερα που εχω μπει (να μη πω ολλα) δειχνει αλλα πραματα.

Υ.Γ. Παντα ταχυτητα στη κατηφορα παλιομάτζτηρε, και δε καιει και πας με ασφαλεια ;-)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από papatsonis [Σήμερα, στις 14:02]

να πω και εγω την κουτουραδα μου, Όταν εχεις νεκρα εχεις ποσο... 700-800-900rpm???

οταν τσουλας με 10kmh π.χ. και εχεις καμια 4η ή 5 η σε κατηφορα , λεμε τωρα... τότε αν πουμε οτι η 4η π.χ. βγαζει 180χ.α.ω στις 6κ , στα 10χ.α.ω θα εχεις 6000/18=333rpm αν εχεις 5η -δε- ακομη λιγοτερο .. οποτε θα σου βγαζει ακομη λιγοτερη καταναλωση .Τωρα θα μου πεις ... καλα δε σβήνει με 300rpm ??? ζεν τσερω...

κατι τετοιο δεν ισχυει.....το αμαξι θα ισοσταθμισει τα χλμ/ωρα στο ελαχιστο δυνατο καθε ταχυτητας.....δηλαδη εαν εισαι σε κατηφορα με νεκρα και βαλεις 3η και αποσυμπλεγκταρεις η ταχυτητα σου θα αυξηθει και θα φτασει αρχικα στο ελαχιστο χλμ/ωρα της 3ης ταχυτητας και θα αρχισει να αυξανεται.

εαν βαλεις π.χ. 1η το αμαξι θα κρατησει κοντα στα 20 χλμ/ωρα και θα αυξανει με ρυθμο αναλογο την κλιση της κατηφορας.

γενικος κανονας μεσω παραδειγματος ειναι ο εξης.

εαν ενα αυτοκινητο με 3η ταχυτητα στις 2500 στροφες αποδιδει 50χλμ.ωρα σε ισιο δρομο οταν βρεθουμε σε κατηφορα κατεβαζουμε σε 2α ανεβαζοντας καπως τις στροφες του κινητηρα στις 3500-4000 και ταυτοχρονα ''παιζουμε'' με τα φρενα με διακοπες και δεν παταμε ποτε για μεγαλο χρονικο διαστημα τα φρενα μας καθως μπορει να προκληθει ζημια απο υπερθερμανση στα τακακια και να κολλησουν πανω στο δισκο των φρενων.

(καμια φορα μια πρωιμη ενδειξη ειναι η μυρωδια καμμενου απο τις ροδες μετα απο ταξιδι)

αρης σταθακης mode off:P

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Sisman

Αγαπητε Σολον. Στα "ψεκαστα" αυτοκινητα η παροχη καυσιμου κοβετε εντελος. .......

Ποσο σιγουρος εισαι για αυτο?

ΜΕ αυτην την προοπτικη υποθετω οτι θα πρεπει να σταματαει και ο κινητηρας αλλιως.....τι καιει στο κυλινδρο??

Link to comment
Share on other sites

Εχω πολλους φιλους που ειναι μηχανικοι αυτοκινητων ;-)

Απο καποιες στροφες και πανω (1750 +- 10%) η παροχη καυσιμου κοβετε εντελος εφ'οσον δε παταμε γκαζι. Μιλαμε παντα για αυτοκινητα με ηλεκτρονικο ψεκασμο. Καιει βενζινη απο τη στιγμη που το μοτερ δεχετε φορτιο, δηλαδη παταμε γκαζι.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Sisman

Εχω πολλους φιλους που ειναι μηχανικοι αυτοκινητων ;-)

Απο καποιες στροφες και πανω (1750 +- 10%) η παροχη καυσιμου κοβετε εντελος εφ'οσον δε παταμε γκαζι. Μιλαμε παντα για αυτοκινητα με ηλεκτρονικο ψεκασμο. Καιει βενζινη απο τη στιγμη που το μοτερ δεχετε φορτιο, δηλαδη παταμε γκαζι.

και πως κραταει στο ρελαντι?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 10:23]

...αν ειναι στο νεκρο η ταχυτητα μου δειχνει καταναλωση ~2λιτρα/100χλμ...

ριχνει βενζινη για να κρατησει το ρελαντι
Αρχική απάντηση από SLN [Σήμερα, στις 10:23]

...ενω αμα τυχον το εχω σε ταχυτητα, ενω τσουλαει, μου δειχνει 0λιτρα /100χλμ. Εννοειται οτι δεν παταω γκαζι...

ο κινητηρας περιστρεφεται χωρις φορτιο, δε ριχνει βενζινη.
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι οπως το εξηγησε ο Βαλαντης εχει μια λογικη...

Αρχική απάντηση από .38-.45 [Σήμερα, στις 16:39]

ριχνει βενζινη για να κρατησει το ρελαντι

Ερωτηση : Το ρελαντι δεν αναφερεται σε "κινηση" ενω εχεις ταχυτητα ??? Αυτη την εντυπωση ειχα... Να εχεις ταχυτητα και το αμαξι να κινειται χωρις το πατημα γκαζιου... Αν εχω ταχυτητα ΔΕΝ εχω καμμια καταναλωση...

Το ρελαντι ειναι απλα οι μινιμουμ στροφες 800-900 για να μη σβησει ο κινητητρας????? Αν ναι εχει λογικη και αυτο που λες...

@Σπυρο

Οι στροφες ειναι στα ~800 χωρις ταχυτητα. Ασχετως ταχυτητας εχω "0" καταναλωση, 2α-3η-4η. Επισης μιλαω για πανω απο 30km/h καθως απο κει και πανω ξεκινα να δειχνει καταναλωση. Ακομα δηλαδη και στις 4000στροφες να ειναι η δευτερα, 0 καταναλωση βλέπω, ενω αν βγαλω ταχυτητα, ανεβαινει στα 2 λιτρα...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.