Jump to content



Πειτε ο,τι θελετε......


jax7480

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από nickstamat

Ρε παιδιά στο thread "Δείξτε το κουτί σας" έχω ποστάρει κάτι, δεν θυμάμαι τι όμως. Υπάρχει κανένας τρόπος να βρω το/τα post(s) μου χωρίς να κάτσω να ψάξω όλες αυτές τις σελίδες με την 56άρα σύνδεσή μου;;; :(

Search;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 34,9k
  • Created
  • Last Reply
Αρχική απάντηση από nickstamat

Το STi που μπήκα είχε 340 αλογάκια... Το EVO έχει 265.

Παρεπιπτόντως, Χρόνια Πολλά!

το STi ειναι 330 (αν δεν ειναι πειραγμενο) γιαυτο λεγετε και STi 330 (το εχω οδηγησει... υπεροχο)

το Evo 8 μπορω να πω οτι με ξενερωσε λιγο αλλα το Evo VI (makinen edition) ειναι αυτο που εχω στην καρδια μου και δεν το πιανει κανενα εργοστασιακο Subaru ;) ειδικα εκει που αρχηζουν οι στροφες

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από esdee

το STi ειναι 330 (αν δεν ειναι πειραγμενο) γιαυτο λεγετε και STi 330 (το εχω οδηγησει... υπεροχο)

340 άλογα: πειραγμένο STi 265 (μόνο πρόγραμμα)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickstamat

340 άλογα: πειραγμένο STi 265 (μόνο πρόγραμμα)

Οταν λες προγραμμα ενοεις προγραμμα προγραμμα η και πιεση στο Turbo?

το 265 STi εχει και αυτο 6αρη σασμαν και 3 μπλοκε?

Ειναι απιστευτη η επιταχυνση με 1η κοφτη και αφημα συμπλεκτη.

Αυτο εκανα και μου το πηρε αρων αρων ο φιλος το STi και δεν μου το ξαναεδωσε

απο την αλλη το Active yaw control δινει το πρωτερημα στο Evo καθως και η πραγματικη του υποδυναμη (και οχι αυτη που δηλωνετε 285hp λογο νομοθεσιας στη Ιαπωνια)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω. Ο γνωστός μου μού είπε "Πρόγραμμα". Για λεπτομέρειες δεν ρώτησα.

Όσο για τις διαφορές 265 και 330, νομίζω είναι ακριβώς τα ίδια με διαφορετική πίεση στο turbo.

Έχει και το ωραίο buzzerάκι που βαράει για να κάνεις perfect shift!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickstamat

Δεν ξέρω. Ο γνωστός μου μού είπε "Πρόγραμμα". Για λεπτομέρειες δεν ρώτησα.

Όσο για τις διαφορές 265 και 330, νομίζω είναι ακριβώς τα ίδια με διαφορετική πίεση στο turbo.

Έχει και το ωραίο buzzerάκι που βαράει για να κάνεις perfect shift!!

δεν νομιζω να ρυθμιζετε ηλεκτρονικα η πιεση στα Subaru αρα ανεβασε και πιεση μαλλον

:D, προτειμω τα shift light

Link to comment
Share on other sites

Ανάβει ένα πράσινο (ή κόκκινο? δεν θυμάμαι) λαμπάκι στο στροφόμετρο και κάνει τρία σύντομα "μπιπ". Πραγματικά έχει μεγάλη επιτάχυνση αν το πας έτσι όπως είπες. Αυτός ο γνωστός μου δεν καταλαβαίνει τίποτα! Ανεβάζει στροφές μέχρι τον κόφτη συνέχεια! Δεν το λυπάται...

Δεν είναι και πολύστροφο το Subaru, ε; Αν θυμάμαι καλά, από τις 6500-7000 σ.α.λ. αρχίζει η "κόκκινη περιοχή".

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από nickstamat

Ανάβει ένα πράσινο (ή κόκκινο? δεν θυμάμαι) λαμπάκι στο στροφόμετρο και κάνει τρία σύντομα "μπιπ". Πραγματικά έχει μεγάλη επιτάχυνση αν το πας έτσι όπως είπες. Αυτός ο γνωστός μου δεν καταλαβαίνει τίποτα! Ανεβάζει στροφές μέχρι τον κόφτη συνέχεια! Δεν το λυπάται...

Δεν είναι και πολύστροφο το Subaru, ε; Αν θυμάμαι καλά, από τις 6500-7000 σ.α.λ. αρχίζει η "κόκκινη περιοχή".

αν θυμαμαι καλα αναβε το κοκκινο λαμπακι και το beep στις 7000 (το εχω οδηγησει πριν 2 χρονια, αλλα κατι μου λεει οτι μου ειχε πει οτι ειναι και προγραμματιζομενο το shift light). Δεν ξερω αν θεωρουνται πολυστροφα για ειναι και boxer ο κινητηρας και ειναι αδικο να τον συγκρινουμε με γιαπωνεζικους ατμοσφαιρικους

αντιθετως αυτος ο φιλος εκτος του εχει και αλλο γερμανικο turbato, δεν τα σκιζει ΚΑΘΟΛΟΥ και εκθειαζει τις Mercedes, μαλιστα ειχε ακρη να βρει σε λογικη τιμη R34 V-spec απο γερμανια αλλα δεν περναει μου ειπε ρυπους για ελλαδα και στις αντιπροσωπιες ουτε που εχουν ιδεα γι'αυτο το αυτοκινητο

Link to comment
Share on other sites

i know, για αυτό ρώτησα...για να το έφερνε ελλάδα θα έπρεπε ήταν μετατροπή σε αριστεροτίμονο ή με κάποιο "κόλπο" να το κυκλοφορούσε με ξένες πινακίδες (πχ αγγλικές). Οι ρύποι παλεύονται....το δεξιοτίμονο δύσκολα

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από XTCgr

i know, για αυτό ρώτησα...για να το έφερνε ελλάδα θα έπρεπε ήταν μετατροπή σε αριστεροτίμονο ή με κάποιο "κόλπο" να το κυκλοφορούσε με ξένες πινακίδες (πχ αγγλικές). Οι ρύποι παλεύονται....το δεξιοτίμονο δύσκολα

δεν ηξερα οτι υπαρχει τετοιο προβλημα, δηλ για να εχει ελληνικες πινακιδες πρεπει να ειναι και αριστεροτιμονο!

κυκλοφορει ενα skyline στην αθηνα (r30 η r31) με ελληνικες πινακιδες αλλα δεν εχω δει καθολου αν ειναι αριστεροτιμονο.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.