LordOfRings Ιανουάριος 23, 2005 #2901 Ιανουάριος 23, 2005 εγω διαβασα κάπου ,με το που το βάζεις μπρος δεν το αφήνεις να ζεσταθέι , φεύγεις αλα μεχρι να ζεσταθεί μην ξεπεράσεις τις 3000 στροφες. ..
defiant Ιανουάριος 23, 2005 #2902 Ιανουάριος 23, 2005 εγω διαβασα κάπου ,με το που το βάζεις μπρος δεν το αφήνεις να ζεσταθέι , φεύγεις αλα μεχρι να ζεσταθεί μην ξεπεράσεις τις 3000 στροφες. ..Στα παλια αυτοκινητα που δεν εχουν αυτοματο τσοκ πρεπει να περιμενεις να ζεσταθει γιατι αλλιως θα σου σβησει, ιδικα αν κανει κρυο.Τα καινουργια εχουν αυτοματο τσοκ και δεν εχουν προβλημα.
GoriLLakoS Ιανουάριος 23, 2005 #2903 Ιανουάριος 23, 2005 το billchiller ειναι κ επισημα κομματια παλι κ θα το ξανακανω απο την αρχη για να γινει πιο compact size......χααχα
Samael Ιανουάριος 23, 2005 #2904 Ιανουάριος 23, 2005 Αρχική απάντηση από Βασιλης το billchiller ειναι κ επισημα κομματια παλι κ θα το ξανακανω απο την αρχη για να γινει πιο compact size......χααχα Δουλεια δεν ειχε ο διαολος γ@μουσε τα παιδια του,που λεει κ η παρημια
GoriLLakoS Ιανουάριος 23, 2005 #2905 Ιανουάριος 23, 2005 Αρχική απάντηση από Samael Δουλεια δεν ειχε ο διαολος γ@μουσε τα παιδια του,που λεει κ η παρημια Ετοιμο...το τελειωσα...
Samael Ιανουάριος 23, 2005 #2907 Ιανουάριος 23, 2005 Αρχική απάντηση από YDinopoulos 1 ωρα και 11 λεπτα...... Ειναι νεο πανελληνιο ρεκορ??
fanisk Ιανουάριος 23, 2005 #2908 Ιανουάριος 23, 2005 Αρχική απάντηση από YDinopoulos 1 ωρα και 11 λεπτα...... Βαλε κ ενα διαλειμμα για κ@τουρημα απο την αγωνια του μηπως ξεχασε να συνδεσει τπτ....
ea6gka Ιανουάριος 24, 2005 #2910 Ιανουάριος 24, 2005 ο γειτονας στη ποτιδεα που ερχεται απο τη ζυριχη καθε καλοκαιρι με μια Μ3 μου εδειξε οτι αν δεν πιασει μια σωστη θερμοκρασια το μαμας το αμαξι, ο καταλαβα γιατι με πηγε μια βολτα και πηγαινε με 80 χλμ, μετα οταν ειπε οτι ειναι ενταξει τα λαδια το πηγε 240 στην εθνικη για σαλονικη. ειναι πολυ σημαντικος παραγοντας οι θερμοκρασιες των λαδιων.:jump1:
esdee Ιανουάριος 24, 2005 #2911 Ιανουάριος 24, 2005 η νεα M3 εχει κοφτη σε πολυ λιγες στροφες (3000-4000 δε θυμαμαι) μεχρι να ζεσταθει ... αλλα μολις ζεσταθει ο κοφτης παει στη θεση του!περισσοτερο θεμα προστασιας ειναι για να μην το σκιζεις με το που το ξεκινας
ea6gka Ιανουάριος 24, 2005 #2912 Ιανουάριος 24, 2005 μπα αυτος ειχε βγαλει και το τσιπακι που κοβει τη βενζινη μετα τα 240 αν θυμαμαι καλα.
vdeseris Ιανουάριος 24, 2005 #2913 Ιανουάριος 24, 2005 Αρχική απάντηση από ea6gka [Σήμερα, στις 14:12] μπα αυτος ειχε βγαλει και το τσιπακι που κοβει τη βενζινη μετα τα 240 αν θυμαμαι καλα. Αυτό που λέει ο esdee είναι σωστό. Αυτό που λες εσύ είναι ο κόφτης για την τελική...
ea6gka Ιανουάριος 24, 2005 #2914 Ιανουάριος 24, 2005 ναι σου δειχνω με αυτο οτι το ειχε πειραγμενο το αμαξι. πολυ.:nada: τεσπα αυτα ειναι για θεομουρλους εγω μια φορα μπηκα και αγχωθηκα αν θα ξαναβγω. Τριπλη προσπεραση στο κομβο πλαγιων για οσους γνωριζουν
esdee Ιανουάριος 24, 2005 #2915 Ιανουάριος 24, 2005 τελευταιας γενιας M3 ηταν?αυτο που λεω το εχει η τελευταια γενια. στις BMW υπαρχει τσιπ που κοβει βενζινη για περιορισμο τελικης αλλα δεν ξερω αν εφαρμοζετε στις M3
ea6gka Ιανουάριος 24, 2005 #2916 Ιανουάριος 24, 2005 το προηγουμενο μοντελο ηταν. Απο ελβετια το εργαλειο γιατι κατι μου λεγε οτι στη γερμανια ειναι νομος αυτο να μην πανε πανω απο 240(ισχυει και στην ελβετια αυτο)
vdeseris Ιανουάριος 24, 2005 #2917 Ιανουάριος 24, 2005 Ο κόφτης που λέει ο esdee δεν είναι ακριβώς κόφτης. Είναι κάτι κόκκινα λαμπάκια στο στροφόμετρο που σου λένε μέχρι που είναι σωστό να ανεβάζεις στροφές μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο. Όσο περνάει η ώρα τα λαμπάκια σβήνουν. Αν είσαι καννίβαλος δεν σου απαγορεύει να κατεβάσεις 7άρες κατευθείαν..
ea6gka Ιανουάριος 24, 2005 #2918 Ιανουάριος 24, 2005 Αρχική απάντηση από zyx μετα ομως μην παραπονιομαστε για τα ατυχηματα. κανεις μας δεν ειναι σουμαχερ. και εγω μαζι σου τα θεωρω μλκιες ασυστολες αυτα απλα μου ειπε ελα να σε παω μια βολτα αν ηξερα τι θα επακολουθουσε δε θα εμπαινα.
esdee Ιανουάριος 24, 2005 #2919 Ιανουάριος 24, 2005 Αρχική απάντηση από vdeseris Ο κόφτης που λέει ο esdee δεν είναι ακριβώς κόφτης. Είναι κάτι κόκκινα λαμπάκια στο στροφόμετρο που σου λένε μέχρι που είναι σωστό να ανεβάζεις στροφές μέχρι να ζεσταθεί το αυτοκίνητο. Όσο περνάει η ώρα τα λαμπάκια σβήνουν. Αν είσαι καννίβαλος δεν σου απαγορεύει να κατεβάσεις 7άρες κατευθείαν.. στο topgear που ειχα δει το review της M3 τελευταιας γενιας απο τον θεοτρελο tiff ειχε οντως κοκκινα λαμπακια αλλα θυμαμαι οτι ελεγε και οτι ο κοφτης μεταβαλετε μεχρι εκει που δειχνουν τα κοκκινα λαμπακια.
vdeseris Ιανουάριος 24, 2005 #2920 Ιανουάριος 24, 2005 Αρχική απάντηση από esdee [Σήμερα, στις 14:23] στο topgear που ειχα δει το review της M3 τελευταιας γενιας απο τον θεοτρελο tiff ειχε οντως κοκκινα λαμπακια αλλα θυμαμαι οτι ελεγε και οτι ο κοφτης μεταβαλετε μεχρι εκει που δειχνουν τα κοκκινα λαμπακια. Το ίδιο review είχα δει και εγώ με τον Tiff και την ταλασσί M3. Μπορεί και να μην θυμάμαι καλά. Τέσπα. Πάντως οι κόφτες τελικής είναι στα 250
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.