alexis2044 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24, 2010 #1 Δημοσιεύτηκε Φεβρουάριος 24, 2010 Το πρώτο απόλυτα σινεματικό παιχνίδι. Βασίζεται σε ένα είδος gameplay που στηρίζεται στα Quicktime Events, μόνο που κάθε επιλογή που γίνεται διαδραματίζει διαφορετικό ρόλο στο παιχνίδι. Δεν υπάρχει gameover. Άμα πχ επιτίθεστε σε έναν εχθρό και δεν καταφέρετε να τον πιάσετε, η σκοτώσει έναν φίλο, τότε δεν θα μπορεί να βοηθήσει στην συνέχεια του παιχνιδιού να βοηθήσει κάποιον άλλο χαρακτήρα ή εσας. Και αυτό είναι ένα από τα απλούστερα παραδείγματα. Οι επιλογές και οι διακλαδώσεις είναι στην κυριολεξία άπειρες. http://www.youtube.com/watch?v=_pEHspzMxyo Το EmpireOnline λέει ότι έκανε στον κόσμο των παιχνιδιών, ότι ο James Cameron στις ταινίες. It would be a shame to look past Heavy Rain for these reasons, however, because while it is an intricate game that deserves to be debated for a long time, it is also a simple one to enjoy: a thrilling mystery, cleverly composed, and unlike anything else you will play this year. It may also be the only game you play this year where pulling the trigger makes you really feel something, and I can think of no greater compliment. IGN 9.0 Euro Gamer 9/10 http://www.quanticdream.com/ http://heavyrainps3.com/
raven_g20 Φεβρουάριος 24, 2010 #3 Φεβρουάριος 24, 2010 ασε μη βάλλει γιατί πονάει...δεν θα βγει σε πιτσι οπότε...
Nephiλiμ Φεβρουάριος 24, 2010 #4 Φεβρουάριος 24, 2010 ασε μη βάλλει γιατί πονάει...δεν θα βγει σε πιτσι οπότε... so what? Εμενα μου φανηκε σαν το γκεημ που ολοκληρωσε αυτο που χε στο μυαλο του ο δημιουργος του Shen Mue.
Jaco Φεβρουάριος 25, 2010 #5 Φεβρουάριος 25, 2010 Όλα αυτά είναι η θεωρία, αλλά στην πράξη θα είναι κάτι πολύ πιο απλό απ' ότι ακούγεται, όπως συμβαίνει με όλα τα παιχνίδια που διαφημίζουν την "απόλυτη" ελευθερία στο gameplay... το ai και ο κώδικας που χρειάζεται να πετύχεις κάτι τέτοιο, είναι ασύλληπτα μεγάλος, πράγμα που αμφιβάλω ότι το έχουν κάνει, γιατί απλά θέλει πολλά, μα πάρα πολλά χρόνια για να φτιαχτεί...
trendy Φεβρουάριος 25, 2010 #6 Φεβρουάριος 25, 2010 Φαίνεται πολύ ωραίο και θα το τιμήσω μόλις πέσει λίγο η τιμή του.
raven_g20 Φεβρουάριος 25, 2010 #7 Φεβρουάριος 25, 2010 Μου θυμίζει, πάντω, το Fahnrenheit ή Indigo Prophecy...ήταν αρκετά διασκεδαστικό και είχε την ίδια φιλοσοφία..δλδ όποιες οι κινήσεις σου καθόριζαν και την εξέλιξη του παιχνιδιού...κρίμα που έπασχε λίγο από storyline...
alexis2044 Φεβρουάριος 27, 2010 Author #8 Φεβρουάριος 27, 2010 Όλα αυτά είναι η θεωρία, αλλά στην πράξη θα είναι κάτι πολύ πιο απλό απ' ότι ακούγεται, όπως συμβαίνει με όλα τα παιχνίδια που διαφημίζουν την "απόλυτη" ελευθερία στο gameplay... το ai και ο κώδικας που χρειάζεται να πετύχεις κάτι τέτοιο, είναι ασύλληπτα μεγάλος, πράγμα που αμφιβάλω ότι το έχουν κάνει, γιατί απλά θέλει πολλά, μα πάρα πολλά χρόνια για να φτιαχτεί... Από τα review που διαβάζω, πιστεύω ότι είναι πιθανό να το έχουν κάνει. Λένε ότι είναι εμπειρία που δεν έχει ξαναγίνει σε παιχνίδι, τουλάχιστον όχι σε τέτοιο βαθμό. Ακόμα και από το demo που έπαιξα 2 φορές, παρατήρησα ότι την 2η φορα, κάνοντας άλλες επιλογές από ότι στην 1η, η ιστορία εξελίχθηκε διαφορετικά και έχασα κάποια στοιχεία που αλλιώς θα είχα πάρει πχ, μιλώντας πιο συμπονετικά σε μια μάρτυρα. Με το που δοκίμασα επιθετική προσέγγιση, κλείδωσε και δεν μου έλεγε τίποτα ( με έδιωξε και από το σπίτι κιόλας ) Επίσης σε μια σκηνή εγκλήματος που είχε το demo, για να ανέβει ο χαρακτήρας μια γλιστερή κατηφόρα, έπρεπε να πατηθούν συνδυασμοί πλήκτρων που μπερδεύουν τα δάχτυλα, πράγμα που φάνηκε λες και ήθελε το παιχνίδι να μεταδώσει την δυσκολία που είχε ο χαρακτήρας να ανέβει στον παίκτη. Θα το έχω σε λίγες μέρες και θα σας πω αναλυτικότερα.
Volrath Μάρτιος 1, 2010 #9 Μάρτιος 1, 2010 ΧΑχαχα, δε ξέρω άμα το έχει κανείς το παιχνίδι, αλλά, όταν διαβάσετε την εφημερίδα αφού πάρετε τον Shaun από το σχολείο, στο εξώφυλλο κάτω δεξιά έχει νέο: Greeks and Turkish fight (A, είναι αρχή αρχή, αμέσως μετά το tutorial, δεν έχει spoiler)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.